łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Łapsze Niżne)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz (+48) 18 442 64 88, faks (+48) 18 442 63 45 przetargi@pzd.nowy-sacz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | (+48) 18 442 64 88, |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w 2023 roku (część I) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zamówienia: Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w 2023 roku (część I) w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę 30 doświetlonych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: 2.1. km ok. 8+324 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.2. km ok. 8+863 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.3. km ok. 8+996 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.4. km ok. 9+078 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.5. km ok. 9+714 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.6. km ok. 13+376 drogi powiatowej nr 1580K w m. Olszana 2.7. km ok. 7+648 drogi powiatowej nr 1561K w m. Siedlce 2.8. km ok. 23+133 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chełmiec 2.9. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1549K w m. Biczyce Dolne 2.10. km ok. 1+045 drogi powiatowej nr 1583K w m. Chełmiec 2.11. km ok. 2+408 drogi powiatowej nr 1544K w m. Świniarsko 2.12. km ok. 13+288 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice 2.13. km ok. 13+393 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice 2.14. km ok. 14+587 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice 2.15. km ok. 0+130 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec 2.16. km ok. 0+487 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec 2.17. km ok. 3+502 drogi powiatowej nr 1555K w m. Wronowice 2.18. km ok. 9+655 drogi powiatowej nr 1562K w m. Siedlce 2.19. km ok. 2+505 drogi powiatowej nr 1562K w m. Przydonica 2.20. km ok. 11+035 drogi powiatowej nr 1567K w m. Trzycierz 2.21. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1577K w m. Kamionka Wielka 2.22. km ok. 4+474 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka 2.23. km ok. 5+291 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka 2.24. km ok. 5+698 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka 2.25. km ok. 7+005 drogi powiatowej nr 1449K w m. Rożnów 2.26. km ok. 3+153 drogi powiatowej nr 1561K w m. Jelna 2.27. km ok. 4+808 drogi powiatowej nr 1556K w m. Rożnów 2.28. km ok. 0+029 drogi powiatowej nr 1563K w m. Korzenna 2.29. km ok. 0+010 drogi powiatowej nr 1575K w m. Królowa Górna 2.30. km ok. 5+400 drogi powiatowej nr 1570K w m. Mogilno 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. opracowanie projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego - branża elektryczna; 3.2. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania poziomego oraz pionowego, w szczególności montaż aktywnego znaku D-6 na słupie oświetleniowym; 3.3. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zgłoszeń i pozwoleń do dokumentacji projektowej; 3.4. budowa kablowych linii ziemnych, 3.5. posadowienie słupów na fundamentach betonowych, 3.6. montaż opraw oświetleniowych typu LED, 3.7. montaż złącz słupowych we wnękach słupowych oraz bezpieczników w obwodach zasilania poszczególnych opraw oświetleniowych, 3.8. wykonanie zasilania planowanych instalacji zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi zasilania, 3.9. wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego 3.10. odtworzenie nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów; 3.11. wykonanie oznakowania pionowego (znak D-6 - aktywny montowany na słupie oświetleniowym) - pozostałe oznakowanie poziome i pionowe wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zostanie wykonane staraniem i na koszt Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia. CPV: 45316100-6, 45316213-1,71320000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00147062, PZD-ZAM.261.16.2023.WZ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-180f9feb-c81c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl (nie dotyczy składania ofert). 7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że administratorem danych osobowych w/w osób jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu reprezentowany przez Dyrektora mgr inż. Adama Czerwińskiego, adres siedziby: Ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, kontakt mailowy: biuro@pzd.nowy-sacz.pl telefoniczny: (18) 442 64 88; 442 74 14; Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.16.2023.WZ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zamówienia: Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w 2023 roku (część I) w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę 30 doświetlonych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych: 2.1. km ok. 8+324 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.2. km ok. 8+863 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.3. km ok. 8+996 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.4. km ok. 9+078 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.5. km ok. 9+714 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie 2.6. km ok. 13+376 drogi powiatowej nr 1580K w m. Olszana 2.7. km ok. 7+648 drogi powiatowej nr 1561K w m. Siedlce 2.8. km ok. 23+133 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chełmiec 2.9. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1549K w m. Biczyce Dolne 2.10. km ok. 1+045 drogi powiatowej nr 1583K w m. Chełmiec 2.11. km ok. 2+408 drogi powiatowej nr 1544K w m. Świniarsko 2.12. km ok. 13+288 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice 2.13. km ok. 13+393 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice 2.14. km ok. 14+587 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice 2.15. km ok. 0+130 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec 2.16. km ok. 0+487 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec 2.17. km ok. 3+502 drogi powiatowej nr 1555K w m. Wronowice 2.18. km ok. 9+655 drogi powiatowej nr 1562K w m. Siedlce 2.19. km ok. 2+505 drogi powiatowej nr 1562K w m. Przydonica 2.20. km ok. 11+035 drogi powiatowej nr 1567K w m. Trzycierz 2.21. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1577K w m. Kamionka Wielka 2.22. km ok. 4+474 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka 2.23. km ok. 5+291 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka 2.24. km ok. 5+698 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka 2.25. km ok. 7+005 drogi powiatowej nr 1449K w m. Rożnów 2.26. km ok. 3+153 drogi powiatowej nr 1561K w m. Jelna 2.27. km ok. 4+808 drogi powiatowej nr 1556K w m. Rożnów 2.28. km ok. 0+029 drogi powiatowej nr 1563K w m. Korzenna 2.29. km ok. 0+010 drogi powiatowej nr 1575K w m. Królowa Górna 2.30. km ok. 5+400 drogi powiatowej nr 1570K w m. Mogilno 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. opracowanie projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego - branża elektryczna; 3.2. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania poziomego oraz pionowego, w szczególności montaż aktywnego znaku D-6 na słupie oświetleniowym; 3.3. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zgłoszeń i pozwoleń do dokumentacji projektowej; 3.4. budowa kablowych linii ziemnych, 3.5. posadowienie słupów na fundamentach betonowych, 3.6. montaż opraw oświetleniowych typu LED, 3.7. montaż złącz słupowych we wnękach słupowych oraz bezpieczników w obwodach zasilania poszczególnych opraw oświetleniowych, 3.8. wykonanie zasilania planowanych instalacji zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi zasilania, 3.9. wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego 3.10. odtworzenie nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów; 3.11. wykonanie oznakowania pionowego (znak D-6 - aktywny montowany na słupie oświetleniowym) - pozostałe oznakowanie poziome i pionowe wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zostanie wykonane staraniem i na koszt Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg, gdzie: P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena", PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres rękojmi i gwarancji jakości" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej: a. 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych lub oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto każda, 2. Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: a. Projektant branży elektrycznej posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych* oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa - posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób; b. Projektant branży drogowej posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej* oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa - posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób; c. Kierownik budowy posiadający wymagane przez prawo: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych* oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa - posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji projektanta i kierownika budowy dla osób posiadających łącznie wymagane uprawnienia. * - lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ - wzór umowy (par. 18 i 19) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg, gdzie: P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena", PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres rękojmi i gwarancji jakości" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024