Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1021z dziś
7136z ostatnich 7 dni
25643z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU
ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
(+48) 18 442 64 88, faks (+48) 18 442 63 45
przetargi@pzd.nowy-sacz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (+48) 18 442 64 88,
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych
w 2023 roku (część I)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w 2023 roku (część I) w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę 30 doświetlonych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych:
2.1. km ok. 8+324 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.2. km ok. 8+863 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.3. km ok. 8+996 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.4. km ok. 9+078 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.5. km ok. 9+714 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.6. km ok. 13+376 drogi powiatowej nr 1580K w m. Olszana
2.7. km ok. 7+648 drogi powiatowej nr 1561K w m. Siedlce
2.8. km ok. 23+133 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chełmiec
2.9. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1549K w m. Biczyce Dolne
2.10. km ok. 1+045 drogi powiatowej nr 1583K w m. Chełmiec
2.11. km ok. 2+408 drogi powiatowej nr 1544K w m. Świniarsko
2.12. km ok. 13+288 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice
2.13. km ok. 13+393 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice
2.14. km ok. 14+587 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice
2.15. km ok. 0+130 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec
2.16. km ok. 0+487 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec
2.17. km ok. 3+502 drogi powiatowej nr 1555K w m. Wronowice
2.18. km ok. 9+655 drogi powiatowej nr 1562K w m. Siedlce
2.19. km ok. 2+505 drogi powiatowej nr 1562K w m. Przydonica
2.20. km ok. 11+035 drogi powiatowej nr 1567K w m. Trzycierz
2.21. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1577K w m. Kamionka Wielka
2.22. km ok. 4+474 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka
2.23. km ok. 5+291 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka
2.24. km ok. 5+698 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka
2.25. km ok. 7+005 drogi powiatowej nr 1449K w m. Rożnów
2.26. km ok. 3+153 drogi powiatowej nr 1561K w m. Jelna
2.27. km ok. 4+808 drogi powiatowej nr 1556K w m. Rożnów
2.28. km ok. 0+029 drogi powiatowej nr 1563K w m. Korzenna
2.29. km ok. 0+010 drogi powiatowej nr 1575K w m. Królowa Górna
2.30. km ok. 5+400 drogi powiatowej nr 1570K w m. Mogilno
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. opracowanie projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego - branża elektryczna;
3.2. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania poziomego oraz pionowego, w szczególności montaż aktywnego znaku D-6 na słupie oświetleniowym;
3.3. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zgłoszeń i pozwoleń do dokumentacji projektowej;
3.4. budowa kablowych linii ziemnych,
3.5. posadowienie słupów na fundamentach betonowych,
3.6. montaż opraw oświetleniowych typu LED,
3.7. montaż złącz słupowych we wnękach słupowych oraz bezpieczników w obwodach zasilania poszczególnych opraw oświetleniowych,
3.8. wykonanie zasilania planowanych instalacji zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi zasilania,
3.9. wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego
3.10. odtworzenie nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów;
3.11. wykonanie oznakowania pionowego (znak D-6 - aktywny montowany na słupie oświetleniowym) - pozostałe oznakowanie poziome i pionowe wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zostanie wykonane staraniem i na koszt Zamawiającego.
4. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia.

CPV: 45316100-6, 45316213-1,71320000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00147062, PZD-ZAM.261.16.2023.WZ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-180f9feb-c81c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że administratorem danych osobowych w/w osób jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu reprezentowany przez Dyrektora mgr inż. Adama Czerwińskiego, adres siedziby: Ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, kontakt mailowy: biuro@pzd.nowy-sacz.pl telefoniczny: (18) 442 64 88; 442 74 14; Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.16.2023.WZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Budowa doświetlenia przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w 2023 roku (część I) w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę 30 doświetlonych przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych:
2.1. km ok. 8+324 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.2. km ok. 8+863 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.3. km ok. 8+996 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.4. km ok. 9+078 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.5. km ok. 9+714 drogi powiatowej nr 1544K w m. Podegrodzie
2.6. km ok. 13+376 drogi powiatowej nr 1580K w m. Olszana
2.7. km ok. 7+648 drogi powiatowej nr 1561K w m. Siedlce
2.8. km ok. 23+133 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chełmiec
2.9. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1549K w m. Biczyce Dolne
2.10. km ok. 1+045 drogi powiatowej nr 1583K w m. Chełmiec
2.11. km ok. 2+408 drogi powiatowej nr 1544K w m. Świniarsko
2.12. km ok. 13+288 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice
2.13. km ok. 13+393 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice
2.14. km ok. 14+587 drogi powiatowej nr 1551K w m. Chomranice
2.15. km ok. 0+130 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec
2.16. km ok. 0+487 drogi powiatowej nr 1544K w m. Chełmiec
2.17. km ok. 3+502 drogi powiatowej nr 1555K w m. Wronowice
2.18. km ok. 9+655 drogi powiatowej nr 1562K w m. Siedlce
2.19. km ok. 2+505 drogi powiatowej nr 1562K w m. Przydonica
2.20. km ok. 11+035 drogi powiatowej nr 1567K w m. Trzycierz
2.21. km ok. 0+020 drogi powiatowej nr 1577K w m. Kamionka Wielka
2.22. km ok. 4+474 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka
2.23. km ok. 5+291 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka
2.24. km ok. 5+698 drogi powiatowej nr 1576K w m. Kamionka Wielka
2.25. km ok. 7+005 drogi powiatowej nr 1449K w m. Rożnów
2.26. km ok. 3+153 drogi powiatowej nr 1561K w m. Jelna
2.27. km ok. 4+808 drogi powiatowej nr 1556K w m. Rożnów
2.28. km ok. 0+029 drogi powiatowej nr 1563K w m. Korzenna
2.29. km ok. 0+010 drogi powiatowej nr 1575K w m. Królowa Górna
2.30. km ok. 5+400 drogi powiatowej nr 1570K w m. Mogilno
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. opracowanie projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego - branża elektryczna;
3.2. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania poziomego oraz pionowego, w szczególności montaż aktywnego znaku D-6 na słupie oświetleniowym;
3.3. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zgłoszeń i pozwoleń do dokumentacji projektowej;
3.4. budowa kablowych linii ziemnych,
3.5. posadowienie słupów na fundamentach betonowych,
3.6. montaż opraw oświetleniowych typu LED,
3.7. montaż złącz słupowych we wnękach słupowych oraz bezpieczników w obwodach zasilania poszczególnych opraw oświetleniowych,
3.8. wykonanie zasilania planowanych instalacji zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi zasilania,
3.9. wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego
3.10. odtworzenie nawierzchni pasa drogowego na całej szerokości i długości wykopów pod kabel i fundamenty słupów;
3.11. wykonanie oznakowania pionowego (znak D-6 - aktywny montowany na słupie oświetleniowym) - pozostałe oznakowanie poziome i pionowe wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zostanie wykonane staraniem i na koszt Zamawiającego.
4. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena",
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres rękojmi i gwarancji jakości"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby:
1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
a. 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych lub oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto każda,
2. Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
a. Projektant branży elektrycznej posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych* oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa - posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
b. Projektant branży drogowej posiadający wymagane przez prawo uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej* oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa - posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób;
c. Kierownik budowy posiadający wymagane przez prawo: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych* oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa - posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji projektanta i kierownika budowy dla osób posiadających łącznie wymagane uprawnienia.
* - lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ - wzór umowy (par. 18 i 19)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena",
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres rękojmi i gwarancji jakości"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.