Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
669z dziś
6829z ostatnich 7 dni
25128z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa wsparcia technicznego i serwisu sprzętu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa wsparcia technicznego i serwisu sprzętu

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5
90-921 Łódź
powiat: Łódź
tel. 42 67 78 900
it@lodz.so.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 42 67 78 900
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na usługę wsparcia technicznego i serwisu sprzętu (w tym oprogramowania systemowego urządzeń) dla Systemu rejestracji rozpraw sądowych

Sąd Okręgowy w Łodzi zaprasza do składania ofert na usługę wsparcia technicznego i serwisu sprzętu (w tym oprogramowania systemowego urządzeń) dla Systemu rejestracji rozpraw sądowych wg następujących wymagań:

1. Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu, obejmujące w szczególności:

1) zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu, w tym sprzętu na salach rozpraw wraz ze wsparciem i aktualizacją oprogramowania systemowego we wszystkich lokalizacjach wyposażonych w system:

- 10 sal rozpraw (Sąd Okręgowy w Łodzi, Ul. Narutowicza 64, 90-136 Łódź)

- 13 sal rozpraw (Sąd Okręgowy w Łodzi, pl. Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź)

- 2 sale rozpraw (Sąd Rejonowy w Brzezinach, Ul. Waryńskiego 34, 95-060 Brzeziny)

- 6 sal rozpraw (Sąd Rejonowy w Łęczycy, Ul. Konopnickiej 16, 99-100 Łęczyca)

- 3 sale rozpraw (Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej, Ul. Krakowska 22b, 96-200 Rawa Mazowiecka)

- 3 sale rozpraw (Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej, Ul. Kościuszki 17, 96-200 Rawa Mazowiecka)

- 6 sal rozpraw (Sąd Rejonowy w Łowiczu, Ul. Kaliska 1/3, 99-400 Łowicz)

2) usuwanie wszelkich wad oraz ich skutków, w tym w szczególności następujących wad:

a) Elementy sprzętowe Systemu nie pracują prawidłowo w środowisku teleinformatycznym Zamawiającego,

b) Elementy sprzętowe Systemu wykazują uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego używania.

3) wymianę uszkodzonych elementów Systemu. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego elementu Systemu służącemu magazynowaniu danych zapisany nośnik danych pozostaje u Zamawiającego.

4) W skład Oprogramowania Systemowego, o którym mowa w pkt 1) wchodzi:

a) System operacyjny Jednostki centralnej systemu rejestracji;

b) Systemy operacyjne stacji protokolanta i sędziego: Windows 7/10 Professional;

c) Sterowniki i firmware poszczególnych urządzeń i powiązanego oprogramowania własności GK Comarch, w szczególności CJR, infrastruktury podpisu elektronicznego, terminala wideokonferencyjnego, oprogramowania komunikacyjnego IP;

2. Na potrzeby świadczenia usług określonych w ust. 1 wprowadza się następującą klasyfikację wad Systemu:

1) przez Błąd Krytyczny rozumie się działanie Systemu, które uniemożliwia poprawne jego wykorzystanie do realizacji procesu rejestracji rozpraw sądowych i procesu zarządzania, odtwarzania, przechowywania i przesyłania plików i charakteryzujące się:

a) uniemożliwieniem dalszej pracy z powodu zawieszenia się Systemu lub jego "niespodziewanego" zamknięcia lub;

b) zablokowaniem realizacji procesu biznesowego rejestracji rozpraw sądowych lub procesu zarządzania elektronicznymi protokołami i współpracy z zewnętrznymi systemami, o ile zablokowanie związane jest z niewłaściwym działaniem Systemu lub;

c) zniszczeniem/uszkodzeniem danych lub utratą dostępu do nich;

2) przez Błąd Niekrytyczny rozumie się każde nieprawidłowe działanie Systemu na danej sali rozpraw, z wyjątkiem przypadków określonych w pkt 1;

3) klasyfikacja błędu określona zostanie przez zgłaszającego. Przyjmujący zgłoszenie ma prawo zażądać zmiany klasyfikacji błędu. Zmiana klasyfikacji błędu możliwa jest po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

3. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość zgłaszania wad poprzez internetowy system ewidencji zgłoszeń dostępny dla Zamawiającego i zobowiązuje się do przyjmowania w formie elektronicznej zgłoszeń serwisowych w trybie 24/7/365 (24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu).

4. Za moment zgłoszenia wady uznaje się zgłoszenie elektroniczne za pomocą internetowego systemu ewidencji zgłoszeń serwisowych.

5. Zgłoszenia wad dokonuje Zamawiający a Wykonawca rejestruje je w ewidencji zgłoszeń, która powinna zawierać, co najmniej poniższe dane:

1) numer kolejny zgłoszenia;

2) datę i godzinę zgłoszenia;

3) wskazanie osoby i adres lokalizacji Sądu;

4) skrótowe określenie zgłaszanej wady;

5) numer seryjny zgłoszonego sprzętu;

6) numer sali rozpraw, na której występuje wada;

7) po rozwiązaniu zgłoszenia datę i godzinę usunięcia wady;

6. Rejestr ewidencji zgłoszeń, o którym mowa powyżej, będzie udostępniony wyłącznie Zamawiającemu przez Wykonawcę poprzez portal internetowy.

7. Czas naprawy Błędów Krytycznych Systemu przez Wykonawcę nie może przekroczyć trzech dni roboczych (72 godz.) od otrzymania zgłoszenia.

8. Czas naprawy Błędów Niekrytycznych systemu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 7 dni roboczych (168 godzin) od otrzymania zgłoszenia.

9. Do czasu realizacji zgłoszenia nie wlicza się dni wolnych od pracy Sądu oraz czasu oczekiwania na odpowiedź Zamawiającego lub udostępnienia sali.

10. Zamawiający określa priorytet naprawy Błędów Niekrytycznych.

11. W przypadku zmiany klasyfikacji błędu z Błędu Niekrytycznego na Błąd Krytyczny za datę rejestracji zgłoszenia przyjmuje się datę dokonania zmiany.

12. Prawidłowe wykonanie naprawy, tj. usunięcie wady, musi być zweryfikowane w testach i potwierdzone przez Zamawiającego.

13. W przypadku braku potwierdzenia wykonania naprawy Błędu Krytycznego w ciągu 3 dni roboczych od daty przekazania rozwiązania, zgłoszenie traktowane jest jako zamknięte,
a wszelkie uwagi rejestrowane będą jako nowe zgłoszenie.

14. W przypadku braku potwierdzenia wykonania naprawy Błędu Niekrytycznego w ciągu
5 dni roboczych od daty przekazania rozwiązania, zgłoszenie traktowane jest jako Zamknięte, a wszelkie uwagi rejestrowane będą jako nowe zgłoszenie.

15. W przypadku negatywnej weryfikacji wykonania naprawy Błędu czas od przekazania rozwiązania przez Wykonawcę do daty negatywnej weryfikacji nie jest wliczany do czasu naprawy Błędu.

16. Wykonawca zapewnia obsługę trudnych do zdiagnozowania i usunięcia problemów, na miejscu u Zamawiającego, przez dedykowanego specjalistę ze strony Wykonawcy.
17. Zamawiający zobowiązany jest do samodzielnej wymiany następujących elementów infrastruktury:

- zasilacze UPS,

- kable sieciowe pomiędzy komputerem/terminalem/monitorem wielkoformatowym a puszką naścienną oraz kable HDMI,

- kable zasilające,

- zasilacze do komputerów AIO oraz terminali,

- klawiatury oraz myszki komputerowe,

- huby USB, karty audio USB oraz konwertery,

- przejściówki i rozdzielacze,

- switche,

- elementy infrastruktury podpisu elektronicznego,

18. Wykonawca dostarczy poprawnie działające elementy o których mowa w ust. 17 na adres wskazany przez Zamawiającego, a Zamawiający zobowiązany jest do odesłania wadliwych elementów na koszt Wykonawcy w terminie wskazanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż do końca obowiązania Umowy.

19. W przypadku nie odesłania przez Zamawiającego wadliwych elementów, Wykonawca uprawniony jest do naliczenia kary umownej, w wysokości ceny brutto nowego elementu, zakupionego u Producenta - po uprzednim bezskutecznym pisemnym wezwaniu Zamawiającego do zwrotu wymienionych elementów w wyznaczonym dodatkowym terminie. Kara umowna płatna będzie w terminie 7 dni od dnia jej naliczenia przez Wykonawcę.

20. Wykonawca ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, w sytuacji gdy na pisemne wezwanie do zwrotu wymienionych elementów opisane w ust. 17, Zamawiający nie odeśle wadliwych elementów, w terminie wskazanym przez Wykonawcę.

21. W zakresie wykonywania Umowy Wykonawca zobowiązuje się do należytego zrealizowania Przedmiotu Umowy, w szczególności do:

1) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody, które Wykonawca lub działający na jego zlecenie podwykonawca spowoduje podczas lub w związku z wykonywaniem prac będących Przedmiotem Umowy u Zamawiającego, w tym za uszkodzenia sprzętu powstałe podczas lub w związku z realizacją Umowy;

2) realizacji Przedmiotu Umowy przy udziale specjalistów o odpowiednich dla Przedmiotu Umowy kwalifikacjach i doświadczeniu.

22. W ramach Umowy Zamawiający zobowiązuje się do:

1) współdziałania z Wykonawcą w zakresie wykonania Przedmiotu Umowy;

2) podjęcia wszelkich możliwych działań w celu umożliwienia Wykonawcy udostępnienia sal rozpraw, w lokalizacji Sądu oraz innych niezbędnych pomieszczeń, w celu wykonania Przedmiotu Umowy, w szczególności dokonania naprawy zgłoszonych uszkodzeń, błędów i nieprawidłowości.

W skład Systemu cyfrowej rejestracji rozpraw sądowych na każdej sali rozpraw mogą wchodzić następujące urządzenia techniczne:

1) Jednostka centralna systemu rejestracji (CJR)

2) Urządzenie służące do nawiązywania zdalnych połączeń wideokonferencyjnych;

3) Kamera kolorowa - kamera na świadka;

4) Kamera kolorowa - kamera główna;

5) Mikrofony stacjonarne do rejestracji dźwięku na sali rozpraw;

6) Mikrofon przenośny;

7) Komputer typu All-In-One, przeznaczony do obsługi i kontroli przebiegu procesu rejestracji przez protokolanta;

8) Komputer typu All-In-One, przeznaczony do obsługi i kontroli przebiegu procesu rejestracji przez sędziego;

9) Monitor wielkoformatowy umożliwiający wizualizację przebiegu rozprawy wraz z komputerem typu nettop;

10) Zasilacz awaryjny UPS;

11) Przełącznik sieciowy LAN;

12) Stacja odczytu dowodu elektronicznego;

13) Szafka do zestawu urządzeń;

14) Okablowanie strukturalne sali łączące wszystkie ww. elementy w System.

Poszczególne sale rozpraw mogą się różnić w zakresie doboru elementów infrastruktury technicznej.
I. Wyżej wymieniony sprzęt został uruchomiony w ramach wdrożenia systemu nagrywania rozpraw w latach 2013-2019.

II. Zamawiający zakłada miesięczne płatności za przedmiot umowy.

Składanie ofert:
VII. Oferty proszę składać do Biura Podawczego Sądu Okręgowego w Łodzi pod adresem Łódź, 90-921, Plac Dąbrowskiego 5 lub drogą e-mailową na adres poczty it@lodz.so.gov.pl
VIII. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 29 marca 2023 do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Czas trwania umowy: od 1 kwietnia 2023r. do 31 marca 2024r. z możliwością miesięcznego wypowiedzenia.

Wymagania:
IV. W ramach Umowy uwzględniony będzie zapis mówiący o nałożeniu na Wykonawcę (w przypadku kiedy będzie to inny wykonawca niż firma Comarch) obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości 100 000,00zł za naruszenie warunków licencji udzielonych na oprogramowanie zastosowane w urządzeniach, do którego prawa przysługują przedsiębiorcy Comarch.

V. Część licencji np. na sterowniki do kart dźwiękowych dostarczone przez firmę Comarch, są własnością firmy Comarch. Oznacza to, iż w przypadku zawarcia umowy z innym wykonawcą niż firma Comarch (w sytuacji uszkodzenia np. karty dźwiękowej), Wykonawca w ramach zawartej umowy będzie zobowiązany do wymiany urządzenia oraz zainstalowania na nim nowych sterowników, które nie były zainstalowane uprzednio na wymienianym urządzeniu.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wydłużenia terminu składnia ofert.
IX. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

X. Elementem oferty ma być formularz ofertowy, który stanowi załącznik do pisma.

Kontakt:
VI. W przypadku pytań osobą wyznaczoną do udzielania odpowiedzi jest Z-ca Kierownika Oddziału Informatycznego Pan Piotr Rżanek - it@lodz.so.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.