dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Budowa doświetlenia przejścia dla pieszych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Marki Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95 05-270 Marki powiat: wołomiński zamowienia@marki.pl https://marki.logintrade.net/zapytania_email,122195,7ea31b2bf1777c6f6f49d34e827f84ce.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Marki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Budowa doświetlenia przejścia dla pieszych - Ul. Wesoła Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Budowa doświetlenia przejścia dla pieszych - Ul. Wesoła. Szczegółowy zakres robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1. CPV: 45316110-9, 71320000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00147354, WZP.271.16.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://marki.logintrade.net/zapytania_email,122195,7ea31b2bf1777c6f6f49d34e827f84ce.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marki.logintrade.net/zapytania_email,122195,7ea31b2bf1777c6f6f49d34e827f84ce.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym, składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://marki.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://marki.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://marki.logintrade.net/zapytania_email,122195,7ea31b2bf1777c6f6f49d34e827f84ce.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: Oferty składa się elektronicznie pod adresem https://marki.logintrade.net/zapytania_email,122195,7ea31b2bf1777c6f6f49d34e827f84ce.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.16.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Budowa doświetlenia przejścia dla pieszych - ul. Wesoła. Szczegółowy zakres robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. prac tego samego rodzaju co prace stanowiące przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 3. Przedmiotowe roboty zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja w zakresie dokumentacji projektowej 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres posiadanych uprawnień budowlanych do projektowania obiektów budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zadania polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu oświetlenia drogowego. Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, że zadania zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone. b) dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności: Lp. Stanowisko Ilość osób Okres posiadania wymaganych uprawnień (w latach) Doświadczenie zawodowe (w latach) - Koordynator prac projektowych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania obiektów budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 1 3 3 - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów obowiązujących w kraju pochodzenia 1 3 3 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z paragrafem 15 projektu umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja w zakresie dokumentacji projektowej 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres posiadanych uprawnień budowlanych do projektowania obiektów budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024