dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Statystyczny w Opolu ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole powiat: Opole 77 4531452 r.golasik@stat.gov.pl https://opole-stat.logintrade.net/zapytania_email,122489,a3f4f3a1da0f33d31cb42afc0dcec235.html |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 77 4531452 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku Urzędu Statystycznego Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przeglądu systemów SSP oraz pozostałych elementów instalacji przeciwpożarowej, w budynku Urzędu przy Ul. Kołłątaja 5B w Opolu, zgodnie z poniższym opisem. Zadanie nr 1: Przegląd roczny systemu SSP 1. Sprawdzenie stanu centrali pożarowej 2. Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek optyczno-termicznych, wskaźników zadziałania czujki, ręcznych ostrzegaczy pożaru (ROP), sygnalizatorów akustycznych, przeciwpożarowych klap odcinających, klap oddymiających oraz siłowników w drzwiach napowietrzających. 3. Sprawdzenie wszystkich połączeń kablowych pod względem zabezpieczenia i uszkodzeń. 4. Sprawdzenie i przeprowadzenie prób baterii akumulatorowych. 5. Przeprowadzenie oględzin, czy w budynku nastąpiły zmiany budowlane lub w jego przeznaczeniu, które mogłyby wpłynąć na rozmieszczenie czujek, ROP oraz sygnalizatorów akustycznych. 6. Sprawdzenie czy zachowano odpowiednie wolne przestrzenie wokół czujek i ROP 7. Sporządzenie odpowiedniego protokołu z kontroli Dane techniczne systemu sygnalizacji pożaru: Urządzenie Model/typ Ilość Centrala SSP Schrack Seconet Integral IP CXF model B6-X2-CP 1 Czujka optyczno-termiczna MTD 533X 178 Wskaźnik zadziałania czujki BX-UPI 60 ROP 13 Sygnalizator akustyczny 17 Przeciwpożarowe klapy odcinające Mcr FID S 54 Klapa oddymiająca Askon Fire 2 Ilość siłowników w drzwiach napowietrzających GEZE K600T 5 Zadanie nr 2: Przegląd roczny oświetlenia awaryjnego Przegląd ma obejmować: 1. Sprawdzenie stanu technicznego oświetlenia awaryjnego 2. Przeprowadzenie testów pracy oświetlenia awaryjnego 3. Pomiar czasu pracy (czasu świecenia) oświetlenia awaryjnego 4. Pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego 5. Sprawdzenie i przeprowadzenie prób baterii akumulatorowych 6. Sporządzenie odpowiedniego protokołu z kontroli Zestawienie oświetlenia awaryjnego: Ilość Rodzaj Oświetlenie zapasowe 42 LED, 3W/230 Oświetlenie ewakuacyjne 21 1x8W Zadanie nr 3 : Przegląd roczny - próba zadziałania wyłącznika przeciwpożarowego (2 szt.) Lokalizacja: 1 - wejście główne, 2- wejście boczne Zadanie nr 4 : Przegląd bramy przeciwpożarowej rolowanej wewnętrznej typu MARC VR EI30 (dwukrotny) ogólna kontrola wzrokowa kompletności bramy i jej osprzętu, sprawdzenie poprawności startu bramy przeciwpożarowej po wyzwoleniu, sprawdzenie swobody przesuwu i domknięcia, kontrola poprawności działania osprzętu elektrycznego, kontrola układu zasilania awaryjnego - akumulatora kontrola sygnału do monitoringu kontrola układów sterujących poinformowanie Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia dodatkowych napraw lub wymiany zużytych części 9. Sporządzenie odpowiedniego protokołu z kontroli Lokalizacja: portiernia Częstotliwość przeglądu : co 6 miesięcy kwiecień i październik 2023r. Dodatkowe informacje związane z rozliczeniem przedmiotu zamówienia: 1) Wynagrodzenie należne Wykonawcy przekazywane będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej fakturze w trybie podzielonej płatności, wynikającej z przepisów o podatku od towarów i usług. Wykonawca zobowiązuje się do wskazania na fakturze rachunku bankowego, który posiada powiązany z nim wydzielony rachunek VAT. W przypadku wskazania przez Wykonawcę innego rachunku bankowego niż wymagany, opóźnienie w zapłacie będzie skutkiem naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy. Zamawiający nie odpowiada za opóźnienie w zapłacie za wykonany przedmiot umowy spowodowane wskazaniem przez Wykonawcę niewłaściwego rachunku bankowego. Za datę dokonania płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Zamawiający zastrzega, że dla niniejszego zamówienia wyłącza stosowanie faktur elektronicznych w rozumieniu ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zaniechania lub działania osób trzecich, którymi posługuje się przy wykonaniu przedmiotu umowy, jak za zaniechania i działania własne oraz ponosi pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca dysponuje uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych przepisami prawa. 5) Faktura płatna jednorazowo po wykonanym przeglądzie. Uwaga: wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty ma obowiązek złożyć poprzez Platformę Logintrade załącznik nr 1, 2 do zapytania ofertowego oraz referencje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wpisanie samych kwot w formularzu Platformy bez złożenia ww. załączników - nie będzie traktowane jako oferta. Przedmiot zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Wadium Wynagrodzenie Zabezpieczenie przedmiotu umowy Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi 1. Usługi ochrony przeciwpożarowej 75251110-4 1 szt. % 2. systemy przeciwpożarowe 31625200-5 1 szt. % Dokument nr: Z4/67862 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://opole-stat.logintrade.net/zapytania_email,122489,a3f4f3a1da0f33d31cb42afc0dcec235.html TERMIN SKŁADANIA: 2023-03-31 10:00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://opole-stat.logintrade.net/zapytania_email,122489,a3f4f3a1da0f33d31cb42afc0dcec235.html Uwagi: Kryteria oceny oferty: Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium 1. Cena 100% Uwaga: 1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami. 2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających. 4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Osoba kontaktowa: Roman Golasik tel: 77 4531452 e-mail: r.golasik@stat.gov.pl Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku Urzędu StatystycznegoOsoba kontaktowa: Roman Golasik tel: 77 4531452 e-mail: r.golasik@stat.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024