Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Statystyczny w Opolu
ks. Hugona Kołłątaja 5B
45-064 Opole
powiat: Opole
77 4531452
r.golasik@stat.gov.pl
https://opole-stat.logintrade.net/zapytania_email,122489,a3f4f3a1da0f33d31cb42afc0dcec235.html
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: 77 4531452
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku Urzędu Statystycznego
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przeglądu systemów SSP oraz pozostałych elementów instalacji przeciwpożarowej, w budynku Urzędu przy Ul. Kołłątaja 5B w Opolu, zgodnie z poniższym opisem.
Zadanie nr 1: Przegląd roczny systemu SSP
1. Sprawdzenie stanu centrali pożarowej
2. Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek optyczno-termicznych, wskaźników zadziałania czujki, ręcznych ostrzegaczy pożaru (ROP), sygnalizatorów akustycznych, przeciwpożarowych klap odcinających, klap oddymiających oraz siłowników w drzwiach napowietrzających.
3. Sprawdzenie wszystkich połączeń kablowych pod względem zabezpieczenia i uszkodzeń.
4. Sprawdzenie i przeprowadzenie prób baterii akumulatorowych.
5. Przeprowadzenie oględzin, czy w budynku nastąpiły zmiany budowlane lub w jego przeznaczeniu, które mogłyby wpłynąć na rozmieszczenie czujek, ROP oraz sygnalizatorów akustycznych.
6. Sprawdzenie czy zachowano odpowiednie wolne przestrzenie wokół czujek i ROP
7. Sporządzenie odpowiedniego protokołu z kontroli
Dane techniczne systemu sygnalizacji pożaru:
Urządzenie
Model/typ
Ilość
Centrala SSP
Schrack Seconet Integral IP CXF model B6-X2-CP
1
Czujka optyczno-termiczna
MTD 533X
178
Wskaźnik zadziałania czujki
BX-UPI
60
ROP
13
Sygnalizator akustyczny
17
Przeciwpożarowe klapy odcinające
Mcr FID S
54
Klapa oddymiająca
Askon Fire
2
Ilość siłowników w drzwiach napowietrzających
GEZE K600T
5
Zadanie nr 2: Przegląd roczny oświetlenia awaryjnego
Przegląd ma obejmować:
1. Sprawdzenie stanu technicznego oświetlenia awaryjnego
2. Przeprowadzenie testów pracy oświetlenia awaryjnego
3. Pomiar czasu pracy (czasu świecenia) oświetlenia awaryjnego
4. Pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego
5. Sprawdzenie i przeprowadzenie prób baterii akumulatorowych
6. Sporządzenie odpowiedniego protokołu z kontroli
Zestawienie oświetlenia awaryjnego:
Ilość
Rodzaj
Oświetlenie zapasowe
42
LED, 3W/230
Oświetlenie ewakuacyjne
21
1x8W
Zadanie nr 3 : Przegląd roczny - próba zadziałania wyłącznika przeciwpożarowego (2 szt.)
Lokalizacja: 1 - wejście główne, 2- wejście boczne
Zadanie nr 4 : Przegląd bramy przeciwpożarowej rolowanej wewnętrznej typu MARC VR EI30 (dwukrotny)
ogólna kontrola wzrokowa kompletności bramy i jej osprzętu,
sprawdzenie poprawności startu bramy przeciwpożarowej po wyzwoleniu,
sprawdzenie swobody przesuwu i domknięcia,
kontrola poprawności działania osprzętu elektrycznego,
kontrola układu zasilania awaryjnego - akumulatora
kontrola sygnału do monitoringu
kontrola układów sterujących
poinformowanie Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia dodatkowych napraw lub wymiany zużytych części
9. Sporządzenie odpowiedniego protokołu z kontroli
Lokalizacja: portiernia
Częstotliwość przeglądu : co 6 miesięcy kwiecień i październik 2023r.
Dodatkowe informacje związane z rozliczeniem przedmiotu zamówienia:
1) Wynagrodzenie należne Wykonawcy przekazywane będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej fakturze w trybie podzielonej płatności, wynikającej z przepisów o podatku od towarów i usług. Wykonawca zobowiązuje się do wskazania na fakturze rachunku bankowego, który posiada powiązany z nim wydzielony rachunek VAT. W przypadku wskazania przez Wykonawcę innego rachunku bankowego niż wymagany, opóźnienie w zapłacie będzie skutkiem naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy. Zamawiający nie odpowiada za opóźnienie w zapłacie za wykonany przedmiot umowy spowodowane wskazaniem przez Wykonawcę niewłaściwego rachunku bankowego. Za datę dokonania płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2) Zamawiający zastrzega, że dla niniejszego zamówienia wyłącza stosowanie faktur elektronicznych
w rozumieniu ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zaniechania lub działania osób trzecich, którymi posługuje się przy wykonaniu przedmiotu umowy, jak za zaniechania i działania własne oraz ponosi pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca dysponuje uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych przepisami prawa.
5) Faktura płatna jednorazowo po wykonanym przeglądzie.
Uwaga: wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty ma obowiązek złożyć poprzez Platformę Logintrade załącznik nr 1, 2 do zapytania ofertowego oraz referencje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wpisanie samych kwot w formularzu Platformy bez złożenia ww. załączników - nie będzie traktowane jako oferta.
Przedmiot zamówienia:
Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Wadium Wynagrodzenie Zabezpieczenie przedmiotu umowy Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi
1. Usługi ochrony przeciwpożarowej 75251110-4 1 szt. %
2. systemy przeciwpożarowe 31625200-5 1 szt. %

Dokument nr: Z4/67862

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://opole-stat.logintrade.net/zapytania_email,122489,a3f4f3a1da0f33d31cb42afc0dcec235.html

TERMIN SKŁADANIA: 2023-03-31 10:00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://opole-stat.logintrade.net/zapytania_email,122489,a3f4f3a1da0f33d31cb42afc0dcec235.html

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena 100%
Uwaga:
1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Roman Golasik
tel: 77 4531452
e-mail: r.golasik@stat.gov.pl
Przeprowadzenie przeglądu systemów przeciwpożarowych w budynku Urzędu StatystycznegoOsoba kontaktowa:
Roman Golasik
tel: 77 4531452
e-mail: r.golasik@stat.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.