Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
Bohdana Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin
powiat: Lublin
+48833542314, faks +48833541694
rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
https://zdw-lublin.logintrade.net
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48833542314, faks +
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
RDW w Parczewie: DOSTAWA mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA mieszanki mineralno-asfaltowej ,,na zimno" w ilości 50 Mg:
a) do Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie, Ul. 11-go Listopada 98, 21-200 Parczew - w ilości 15 Mg (w tym: I transza - 5 Mg, II transza - 10 Mg),
b) do Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim, Ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski - w ilości 35 Mg (w tym: I transza -15 Mg, II transza - 20 Mg).
Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia:
- CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
Stawka podatku VAT - 23%.
2. Wykonawca zapewnia rozładunek mieszanki mineralno-asfaltowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wymagania wobec mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno:
a) przeznaczona do wbudowania w górną warstwę nawierzchni,
b) wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 8 mm, według normy PN-EN 933-1:2012,
c) winna zawierać asfalt upłynniony według normy PN-C 96173:1974,
d) zawartość lepiszcza w mieszance winna wynosić 4,7 - 5,2 % według normy PN-EN 12697-1:2006,
e) przyczepność lepiszcza minimum 90% według normy PN-B-06714-22:1984,
f) możliwość stosowania w temperaturze -200C do +400C,
g) możliwość przechowywania mieszanki (okres przydatności do użycia) przez minimum
12 miesięcy od dnia dostarczenia,
h) winna posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada normie PN-67/s dla każdej dostarczanej partii mieszanki mineralno-bitumicznej,
i) winna być pakowana w porcje o wadze do 30 kg, w worki polietylenowe i dostarczana na paletach bezzwrotnych,
j) Zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z mieszanką mineralno - asfaltową palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji.
4. W przypadku dostarczenia mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na zimno" nieodpowiedniej jakości, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
5. Dostawy odbywać się będą po przekazaniu faksem/e-mailem zamówienia przez Zamawiającego umownej transzy dostaw. Najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zamówienia Wykonawca dostarczy mieszankę mineralno-asfaltową do Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie, Ul. 11-go Listopada 98, 21-200 Parczew lub/i do Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim, Ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
6. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.

CPV: 44113700-2

Dokument nr: 2023/BZP 00148606, R5.ST.372.4.2023.ps

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem:
https://zdw-lublin.logintrade.net
(dalej zwaną: ,,Platformą"), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I. )
Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej ( tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Zamawiający rekomenduje podpisywanie oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów tzw. podpisem wewnętrznym, znajdującym się wewnątrz pliku podpisywanego (np. podpis w formacie PAdES, używany do podpisywania plików w PDF). To oznacza, że tak podpisany dokument jest przekazywany Zamawiającemu jako jeden plik.
3. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie pod linkiem https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertę Wykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji.
4. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć także Platformę.
5. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net.
6. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymaga nia techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
8. W razie problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego w dniach poniedziałek - piątek, godz. 8:00- 16:00
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Korespondencja"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, Ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
RDW w Parczewie: DOSTAWA mieszanki mineralno - asfaltowej ,,na zimno"
prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp
.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zdw-lublin.logintrade.net
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R5.ST.372.4.2023.ps
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej ,,na zimno" w ilości 50 Mg:
a) do Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie, ul. 11-go Listopada 98, 21-200 Parczew - w ilości 15 Mg (w tym: I transza - 5 Mg, II transza - 10 Mg),
b) do Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski - w ilości 35 Mg (w tym: I transza -15 Mg, II transza - 20 Mg).
Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia:
- CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
Stawka podatku VAT - 23%.
2. Wykonawca zapewnia rozładunek mieszanki mineralno-asfaltowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wymagania wobec mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno:
a) przeznaczona do wbudowania w górną warstwę nawierzchni,
b) wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 8 mm, według normy PN-EN 933-1:2012,
c) winna zawierać asfalt upłynniony według normy PN-C 96173:1974,
d) zawartość lepiszcza w mieszance winna wynosić 4,7 - 5,2 % według normy PN-EN 12697-1:2006,
e) przyczepność lepiszcza minimum 90% według normy PN-B-06714-22:1984,
f) możliwość stosowania w temperaturze -200C do +400C,
g) możliwość przechowywania mieszanki (okres przydatności do użycia) przez minimum
12 miesięcy od dnia dostarczenia,
h) winna posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada normie PN-67/s dla każdej dostarczanej partii mieszanki mineralno-bitumicznej,
i) winna być pakowana w porcje o wadze do 30 kg, w worki polietylenowe i dostarczana na paletach bezzwrotnych,
j) Zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z mieszanką mineralno - asfaltową palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji.
4. W przypadku dostarczenia mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na zimno" nieodpowiedniej jakości, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
5. Dostawy odbywać się będą po przekazaniu faksem/e-mailem zamówienia przez Zamawiającego umownej transzy dostaw. Najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zamówienia Wykonawca dostarczy mieszankę mineralno-asfaltową do Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie, ul. 11-go Listopada 98, 21-200 Parczew lub/i do Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
6. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert :
1. Cena - znaczenie kryterium 100 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
Pc = ---------------------------- x 10
Cena oferty ocenianej
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów :
Zgodnie z art. 246 ust. 2 Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 dostawę mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości minimum 25 Mg i oświadczy, że dostawa ta została wykonana należycie.
3. Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert :
nie podlega wykluczeniu (wzór - załącznik C) wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ,,ustawy sankcyjnej" (wzór - załącznik F) oraz oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ,,ustawy sankcyjnej" podmiotu udostępniającego zasoby (wzór - załącznik G) - (jeżeli dotyczy)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert :
spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór - załącznik B).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) Formularz ofertowy - (z cena netto i podatkiem VAT) do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik A do SWZ
2) Oświadczenia, o którym mowa w pkt IX. 1 SWZ, stanowiące zał. B, C i F do SWZ oraz zał. G do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt IX. 6 SWZ stanowiące zał. D do SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, składa wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI. 7) ppkt 5) lit c) i ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023r., poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert :
1. Cena - znaczenie kryterium 100 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
Pc = ---------------------------- x 10
Cena oferty ocenianej
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów :
Zgodnie z art. 246 ust. 2 Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-29

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.