Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
24388z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
powiat: kielecki
tel./fax. (041) 302-50-94 / (41) 302 - 61 - 07
drogi@bieliny.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Bieliny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. (041) 302-
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Bieliny zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia.
III. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.t ,,DOSTAWA i montaż instalacji OZE - Etap II w ramach zadania pn. Montaż instalacji OZE w ramach projektów parasolowych na terenie gminy Bieliny"
2. W ramach projektu planuje się dostawę i montaż 66 sztuk instalacji fotowoltaicznych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności,
2) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z PFU, dokumentacją wykonawczą, przepisami prawa i wiedzy technicznej w tym zakresie,
3) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony. Pełna dyspozycyjność wobec Zamawiającego - niezależnie od obowiązków
1
określonych powyżej, na każde żądanie Zamawiającego stawianie się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego,
4) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów budowlanych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń i sprawdzanie dokumentacji rozliczeniowej,
6) Żądanie od wykonawcy dostawy i montażu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, materiałów, atestów i certyfikatów,
7) Wstrzymanie dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną,
8) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, rozruchach, odbiorach technicznych instalacji (potwierdzone protokołami), urządzeń technicznych i przewodów kominowych, (jeżeli dotyczy)
9) Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy Wykonawcy usługi dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych,
10) Kontrola zgodności zakresu wykonywanych robót montażowych z opisami technicznymi oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót montażowych,
11) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach występujących przy realizacji przedmiotu umowy,
12) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych - lub w formie notatek służbowych.
13) Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw inwestycji w toku jej realizacji oraz w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi
14) Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych prac montażowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
15)Na żądanie Zamawiającego składanie pisemnych informacji z przebiegu prac montażowych,
2
16) Inspektor sprawdzi kosztorysy sporządzone przez wykonawcę dostawy / montażu instalacji fotowoltaicznych w przypadku wprowadzenia prac zamiennych i/lub dodatkowych,
17) Faktury wraz z protokołami odbiorów będą podlegały sprawdzeniu przez Inspektora. W razie stwierdzenia nieprawidłowości, dokona z Wykonawcą robót montażowych odpowiednich ustaleń i zmian,
18) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również;
- Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania,
- Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym,
- Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego
- Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu robót,
19) Uczestnictwo w odbiorach realizowanych indywidualnie po wykonaniu zestawu, częściowo w zakresie umowy z wykonawcą oraz końcowo po zakończeniu całości zadania,
20) Dokonywanie należnych uzgodnień pomiędzy właścicielami obiektów, a Wykonawcą oraz przyjmowanie i ocena zasadności ewentualnie wniesionych skarg,
21) Zatwierdzenie formy i treści Rozliczeń, wykazujących szczegółowo kwoty, do których otrzymania Wykonawca, uważa się za uprawnionego.
3. Ogólny zakres prac objętych nadzorem inwestorskim.
Zamówienie z Wykonawcą dostawy obejmuje:
a). Opracowanie dokumentacji technicznej dla montażu, uruchomienia i przyłączenia paneli
fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych,
b). Przed sporządzeniem dokumentacji Wykonawca:
- przeprowadzi wizję nieruchomości, a także wywiad z właścicielem nieruchomości oraz spisze protokół uzgodnień,
- oceni uwarunkowania techniczne dla każdej lokalizacji instalacji paneli fotowoltaicznych,
- przedłoży zamawiającemu do akceptacji zaproponowane rozwiązania techniczne wraz z minimalnymi parametrami eksploatacyjnymi,
- ustali lokalizację instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z miejscem włączenia do wewnętrznych instalacji: elektrycznej budynku,
- uzyska akceptację właściciela nieruchomości w zakresie lokalizacji montażu przedmiotowych instalacji,
- pozyska szczegółowe informacje od właściciela nieruchomości niezbędne do prawidłowego zaprojektowania dokumentacji.
3
c). przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznych wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom, d). dostawę i montaż elementów instalacji fotowoltaicznej na budynkach mieszkalnych, gospodarczych, na gruncie przy uwzględnieniu wskaźników rezultatów określonych we wniosku o przyznanie
w ramach dofinansowania.
e). W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu zamawiającego (jeżeli będą konieczne) wszystkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, zezwolenia, opinie służące prawidłowemu sporządzeniu dokumentacji, f). Wykonanie prac kompleksowych polegających na:
1) dostawie poszczególnych elementów instalacji fotowoltaicznych.
2) wykonanie robót zgodnie z dokumentacją, a w szczególności:
-montaż modułów fotowoltaicznych: łączna ilość instalacji fotowoltaicznych to w ilości 66 sztuk.
g). inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
-- oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
-- organizację zaplecza budowy,
-- organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
-- wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej.
o---bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
-- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeni owych.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 23/2023

Składanie ofert:
Oferty prosimy składać pisemnie w zapieczętowanej kopercie z napisem: : Pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,DOSTAWA i montaż instalacji OZE - Etap II w ramach zadania pn. Montaż instalacji OZE w ramach projektów parasolowych na terenie gminy Bieliny" do dnia 31.03.2023 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Gminy Bieliny, Ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny pokój nr 14 (sekretariat) na załączonym formularzu wraz z wszystkimi załącznikami.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji umowy obejmuje okres od daty podpisania umowy do dnia ostatecznego rozliczenia inwestycji. Planowany termin zakończenia to 3 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. do dnia..............

Wymagania:
Zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminie udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
1. W związku z faktem, iż wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa w art.2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), zamówienie udzielane jest na zasadach określonych w art.44 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. DZ.U. z 2022 poz. 1634 ze zm.).
2. Celem postępowania jest rozeznanie cen rynkowych usług określonych w niniejszym zaproszeniu do składania propozycji cenowych oraz dokonaniu wyboru ich wykonawcy.
3. Zamawiający może w oparciu i przekazane oferty dokonać wybory Wykonawcy. Niniejsze zaproszeniu do składania propozycji cenowych nie stanowi jednak oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i tym samym zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia w oparciu o otrzymane oferty.
VI. Kryteria wyboru wykonawcy:
1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie
1 Cena brutto 100%
2. Sposób obliczania punktów w poszczególnych kryteriach: Kryterium: CENA
Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium ,,Cena" zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C= ................ x 100 gdzie: 1 % - 1 punkt
Co
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej
C min. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Co - cena oferty ocenianej Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 100,00 punktów.
3. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z przyjętymi kryteriami.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia lub złożenia wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w ofercie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty:
- co najmniej 1 usługę polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych w ilości co najmniej 30 sztuk.
Do każdej pozycji wykazu usług należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty.
b) warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
5
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej 1 inwestycji związanej z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych w ilości co najmniej 30 sztuk - która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru w ww. branży.
2. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Złożenie oferty na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" - Załącznik Nr 1,
2) Oświadczenie Wykonawcy o wykluczeniu - Załącznik Nr 2
3. Dokumenty składane na wezwanie:
1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia:
a) Wykaz usług wraz z dowodami potwierdzającymi ich wykonanie - Załącznik Nr 3
b) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 4
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
4. Oświadczenia i dokumenty złożone na wezwanie Zamawiającego powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
VIII. Warunki wykluczenia z postępowania:
W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 roku ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (na podstawie art. 7 ust. 9 Dz.U. z 2022 poz.835 ) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- pkt 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2022 poz.835)
- pkt 2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 15.04.2022 poz.835)
6
- pkt 3) wykonawcę którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 15.04.2022 poz.835).
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
4. Oferta musi być podpisana prze osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do ofert, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
5. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) obowiązującym w Gminie Bieliny.
IX. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy:
1. Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona na BIP Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podania przyczyny.
3. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór oferty zostanie przeprowadzony ponownie spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) złożone przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego
3) zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym
X. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę za wykonanie całego zamówienia. Cena ma charakter ryczałtowy i musi uwzględniać wszelki koszty opłaty i podatki niezbędne do wykonania zamówienia.
2. Powyższa cena będzie cena brutto w złotych polskich.

Uwagi:
Godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 7.30 - 15.00
środa 7.30- 17.30
XII. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) dalej ,,ROPO" Zamawiający informuje, że:
o Administratorem Pana/i danych jest Wójt Gminy Bieliny, którego siedzibą jest Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, tel. (41) 302 50 94
o Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Bieliny za pomocą adresu iod@abi-net.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: Pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Dostawa i montaż instalacji OZE -Etap II w ramach zadania pn. Montaż instalacji OZE w ramach projektów parasolowych na terenie gminy Bieliny"* Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.).
o Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny dla wypełnienia celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8
o nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.

Kontakt:
1. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
Anna Mucha - tel. (041) 30-25-094 wew. 215 fax (041) 30-26-107, e- mail; inwestycje.ania@bieliny.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.