Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja barier architektonicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE Wielopole Skrzyńskie 200 39-110 Wielopole Skrzyńskie powiat: ropczycko-sędziszowski sekretariat@wielopole.itl.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/743264 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Wielopole Skrzyńskie |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Marii Kantora w Wielopolu Skrzyńskim Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej przebudowie podjazdu, montażu odpowiedniej szerokości drzwi i windy w obrębie budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kantora w Wielopolu Skrzyńskim, zapewniającej komunikację pomiędzy piętrami uczniom niepełnosprawnym. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część nr 1 - DOSTAWA i montaż windy Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej przebudowie podjazdu, montażu odpowiedniej szerokości drzwi i windy w obrębie budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kantora w Wielopolu Skrzyńskim, zapewniającej komunikację pomiędzy piętrami uczniom niepełnosprawnym. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część nr 2 - Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych CPV: 42416100-6, 45000000-7,45223820-0,45453000-7,45210000-2, 45000000-7, 45453000-7,45210000-2,45450000-6, 45111200-0 Dokument nr: 2023/BZP 00148585, RRz.271.14.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/743264 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/743264 Zgodnie z art. 61 ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przesyłane pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XLII, do upływu terminu na ich wniesienie. 2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. Pozostałe informacje dotyczące RODO określa dział XLIII SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/743264 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-07 12:00 Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/743264 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2023