Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STĄPORKÓW
ul. Niekłańska 15
26-220 Stąporków
powiat: konecki
41 3741783
staporkow@radom.lasy.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow/proceedings
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Stąporków
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 41 3741783
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. ,,Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków".

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Zadanie nr 1 - ,,DOSTAWA wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni
w obiekcie Leśniczówka Mościska - Antoniów", adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Antoniów 49, 26-510 Chlewiska, nr inw. 110-116-27, działka o nr ewidencyjnym: 9/2472.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

2) Zadanie nr 2 - ,,DOSTAWA wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Kawęczyn - Świnków", adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Smyków, Świnków 15, 26-212 Smyków, nr inw. 110-116-23, działka o nr ewidencyjnym: 899/1.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 18 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) w ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

3) Zadanie nr 3 - ,,DOSTAWA wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Leśniczówka Królewiec - Adamów" adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Smyków, Adamów 1, 26-212 Smyków, nr inw. 110-116-35, działka o nr ewidencyjnym: 215/1202.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 18 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i przebudowę instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

4) Zadanie nr 4 - ,,DOSTAWA wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Leśniczówka Mościska Niekłań - Niekłań Wielki" adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Niekłań Wielki, Ul. Powstańców 1863 r. 100, 26-220 Stąporków, nr inw. 110-116-26, działka o nr ewidencyjnym: 74/2386.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

5) Zadanie nr 5 - ,,Modernizacja kotłowni wraz z wymianą kotła co. w budynku mieszkalnym osady leśnej w Odrowążu" adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Odrowąż, Ul. 1-go Maja 41a, 26-220 Stąporków, nr inw. 110-116-19, działka o nr ewidencyjnym: 117/1202

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., w tym roboty budowlane opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

Dla zadań 1-5 wszelkie zbędne urządzenia instalacji co. objęte demontażem winny być wyniesione we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie prowadzonych prac; materiał z demontażu w postaci elementów metalowych pozostaje własnością Zamawiającego.

2. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres dostaw, koniecznych prac instalacyjnych i robót budowlanych (dotyczy części nr 5) opisano szczegółowo w poniższych dokumentach, które stanowią załączniki do SWZ i zawierają:
1) dla Części 1-4:
a) ekspertyza techniczna,
b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,
c) przedmiar robót,
2) dla Część 5:
a) dokumentacja techniczna,
b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,
c) przedmiar robót,
UWAGA
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Do zakresu przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 i 2 należą wszelkie dostawy oraz wszystkie prace instalacyjne i roboty związane z realizacją poszczególnych Zadań określonych w ust. 2 niniejszego w tym m.in.; przygotowawcze, podstawowe, zakończeniowe, zabezpieczające, likwidujące, porządkowe. W ramach niniejszej umowy Wykonawca jest zobligowany do wywozu i zagospodarowania ewentualnych odpadów powstałych po wykonanych dostawach/robotach budowlanych na obszarze, na którym będą prowadzone dostawy/roboty w związku z realizacją przedmiotu umowy, z wyjątkiem złomu i kotłów pozostałych po demontażu dla danego zadania, zgodnie z ustawą o odpadach.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy poza wykonaniem przedmiotowych dostaw/robót budowlanych koniecznych do realizacji przedmiotu umowy jest zobowiązany do sporządzenia wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych, które zostaną zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia do UDT w celu uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację, odbiór kotłowni lub przedstawienia opinii z UDT o braku konieczności zgłoszenia, o którym mowa powyżej.

CPV: 45331100-7

Dokument nr: 2023/BZP 00148180, SA.270.3.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 67 PZP określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący (link https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ),
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem (https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view) .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp.Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGL LP Nadleśnictwo Stąporków, Ul. Niekłańska 15, 26-220 Stąporków, tel. 41
374 17 83, fax 41 374 17 91, e-mail: staporkow@radom.lasy.gov.pl,
- administrator wyznaczył IDO - Pana Tomasza Paprockiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
staporkow@radom.lasy.gov.pl, tel. pod nr 413861305 lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym post. o
udzielenie zam. pub.;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok. postępowania w oparciu o
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pzp ;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wyt. o dofinansowania z środków UE
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych os. bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w post. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych os. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO
- posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych os. Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od adm. ograniczenia przetwarzania danych os. z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych os., gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych os. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku inf. wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fiz., których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym post. i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w post., chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych os.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony o udzielenie zam. pub. ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zał.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: platforma zakupowa - https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

Wymagania:
1. Wadium w wysokości:
2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

BGŻ: nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000 0207 3890
z dopiskiem ,,Wadium" i znak sprawy: SA.270.3.3.2023

6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1, 2, 3 ustawy PZP.

8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. ,,Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków".

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Zadanie nr 1 - ,,Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni
w obiekcie Leśniczówka Mościska - Antoniów", adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Antoniów 49, 26-510 Chlewiska, nr inw. 110-116-27, działka o nr ewidencyjnym: 9/2472.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

2) Zadanie nr 2 - ,,Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Kawęczyn - Świnków", adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Smyków, Świnków 15, 26-212 Smyków, nr inw. 110-116-23, działka o nr ewidencyjnym: 899/1.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 18 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) w ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

3) Zadanie nr 3 - ,,Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Leśniczówka Królewiec - Adamów" adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Smyków, Adamów 1, 26-212 Smyków, nr inw. 110-116-35, działka o nr ewidencyjnym: 215/1202.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 18 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i przebudowę instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

4) Zadanie nr 4 - ,,Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Leśniczówka Mościska Niekłań - Niekłań Wielki" adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Niekłań Wielki, ul. Powstańców 1863 r. 100, 26-220 Stąporków, nr inw. 110-116-26, działka o nr ewidencyjnym: 74/2386.

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

5) Zadanie nr 5 - ,,Modernizacja kotłowni wraz z wymianą kotła co. w budynku mieszkalnym osady leśnej w Odrowążu" adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Odrowąż, ul. 1-go Maja 41a, 26-220 Stąporków, nr inw. 110-116-19, działka o nr ewidencyjnym: 117/1202

Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawa urządzeń wskazanych w dokumentacji na teren prowadzonych prac,
c) W ramach zadania przewidziano prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., w tym roboty budowlane opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

Dla zadań 1-5 wszelkie zbędne urządzenia instalacji co. objęte demontażem winny być wyniesione we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie prowadzonych prac; materiał z demontażu w postaci elementów metalowych pozostaje własnością Zamawiającego.

2. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres dostaw, koniecznych prac instalacyjnych i robót budowlanych (dotyczy części nr 5) opisano szczegółowo w poniższych dokumentach, które stanowią załączniki do SWZ i zawierają:
1) dla Części 1-4:
a) ekspertyza techniczna,
b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,
c) przedmiar robót,
2) dla Część 5:
a) dokumentacja techniczna,
b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,
c) przedmiar robót,
UWAGA
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Do zakresu przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 i 2 należą wszelkie dostawy oraz wszystkie prace instalacyjne i roboty związane z realizacją poszczególnych Zadań określonych w ust. 2 niniejszego w tym m.in.; przygotowawcze, podstawowe, zakończeniowe, zabezpieczające, likwidujące, porządkowe. W ramach niniejszej umowy Wykonawca jest zobligowany do wywozu i zagospodarowania ewentualnych odpadów powstałych po wykonanych dostawach/robotach budowlanych na obszarze, na którym będą prowadzone dostawy/roboty w związku z realizacją przedmiotu umowy, z wyjątkiem złomu i kotłów pozostałych po demontażu dla danego zadania, zgodnie z ustawą o odpadach.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy poza wykonaniem przedmiotowych dostaw/robót budowlanych koniecznych do realizacji przedmiotu umowy jest zobowiązany do sporządzenia wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych, które zostaną zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia do UDT w celu uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację, odbiór kotłowni lub przedstawienia opinii z UDT o braku konieczności zgłoszenia, o którym mowa powyżej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużonej rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu

2. Oświadczenia o którym mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych dostaw.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie:
Zrealizował co najmniej jedną dostawę związaną z montażem kotłów co. z ewentualnym dostosowaniem istniejących bądź wykonaniem nowej instalacji co. albo robotę budowlaną lub usługę zrealizowaną w ramach jednej lub wielu umów/kontraktów, której zakres obejmował dostawę, montaż wraz z ewentualnym dostosowaniem istniejących bądź wykonaniem nowej instalacji co. o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;

UWAGA!

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy/roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne pod nadzorem, której będą realizowane wszelkie prace, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu/zadaniach w zakresie którego/których był montaż wraz z ewentualnym dostosowaniem istniejących bądź wykonaniem nowej instalacji co. wraz z uruchomieniem kotła/kotłów co.

Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych dostaw potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem
o posiadanych uprawnieniach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości:
2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

BGŻ: nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000 0207 3890
z dopiskiem ,,Wadium" i znak sprawy: SA.270.3.3.2023

6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1, 2, 3 ustawy PZP.

8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych dostaw lub robót lub usług wykazał się konsorcjant który będzie wykonywał kluczowy zakres dostaw.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W trakcie realizacji przedmiotu umowy strony przewidują możliwość wprowadzenia robót zamiennych i dodatkowych na warunkach określonych w §15 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany Umowy w zakresie dotyczącym należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku:
1) rezygnacji z części zakresu robót do wykonania,
2) braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji,
3) obniżenia jakości spowodowanej wadami przedmiotu umowy jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego i tylko w przypadku, gdy nie będzie to stanowić o kompletności, trwałości i zdatności do użytkowania przedmiotu umowy potwierdzonej przez inspektora nadzoru,
4) zmiany przedmiotu umowy w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych za roboty zaniechane,
5) wprowadzenia robót zamiennych i/lub dodatkowych zgodnie z §15 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ.
3. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) - 4) niniejszego rozdziału następuje w oparciu o zapisy §15 ust. 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ.
4. Zmiana terminów, który podlega akceptacji przez Zamawiającego na zasadach określonych § 7 ust. 2 pkt 22 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ, może nastąpić w następujących okolicznościach;
1) wystąpienia przesłanek do zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostaw/robót/terminu realizacji przedmiotu umowy, tj.:
a) działania siły wyższej, w rozumieniu § 23 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ lub wystąpienia nadzwyczajnych warunków jak np.:
- działanie sił przyrody odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych w sposób ciągły przez okres minimum 7 dni, potwierdzone w sposób obiektywny (np. przez IMGW lub punkty prognostyczne LP itp.),
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub szczegółowej specyfikacji technicznej;
c) wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie,;
d) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi uniemożliwiającymi wykonanie dalszych robót (m.in. niewypały, niewybuchy, nieprzewidziane wykopaliska archeologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub terenowe),
e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności;
- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.
- odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji,
f) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac,
g) zmiana umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp,
h) skrócenie terminu końcowego zakończenia dostaw/robót budowlanych,
5. Zmiany materiałów wprowadzane na zasadach określonych w §16 ust. 11-13 niniejszej umowy.
6. Dokonanie zmiany osób wymienionych w § 3 ust. 1-3 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ oraz zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę zgodnie z zapisami §3 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SWZ.
7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 2 pkt 1) i 2) niniejszego rozdziału, gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużonej rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.