kujawsko-pomorskie (Barcin)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Instalacja dozowania destruktu wraz z zbiornikami |
Data zamieszczenia: | 2023-03-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"TRANZIT"SP. Z O.O Lubachowy 68 29-130 Lubachowy powiat: włoszczowski 664 717 833 dominik.kozlowski@tranzit.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151114 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Lubachowy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 664 717 833 |
Termin składania ofert: | 2023-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Instalacja dozowania destruktu wraz z zbiornikami Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-02HA/20 - Drogi przyjazne środowisku - proekologiczna technologia produkcji mieszanki do budowy nawierzchni asfaltowych. Część 1 Zbiornik na asfalt z mieszadłem Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Zbiornik na asfalt z mieszadłem Specyfikacja techniczna: - Pojemność znamionowa min. 60 000 litrów, - Mieszadło, - Ogrzewanie elektryczne, - Izolacja min. 200mm, - Gęstość izolacji min. 80kg/m3 - Całkowita moc grzewcza min. 30kW. - Czujnik Poziomu Max, - Ciągły pomiar Ciśnieniowy stanu zapełnienia zbiornika, - Pompa zębata do tankowania, - Pompa grzana elektrycznie, - Silnik z przekładnią, - Wydajność pompy min. 25m3/h, - Szafa sterownicza. Zbiornik na asfalt z mieszadłem to jeden z elementów składających się na instalację dozowania destruktu wraz z zbiornikami. Instalacja umożliwi na dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Nowa instalacja będzie zoptymalizowana dzięki zintegrowaniu systemu sterowania na nowe sprężone ze wszystkimi nowymi podzespołami. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Oferta dotyczy przedmiotu zamówienia wraz z montażem. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. Część 2 Silos gotowej masy i montaż drogi skipowej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 2. Silos gotowej masy i montaż drogi skipowej Specyfikacja techniczna: - Wykonanie i montaż zbiorników do istniejącej drogi skipowej, - Min. Dwie komory, - Całkowita pojemność komór min. 80t, - Grubość izolacji min. 50mm, - Czujniki Maksymalnego zapełnienia Komory, - Ogrzewane klapy, - Ogrzewane leje, - Bieżnia na falowniku, - Szafa sterująca. Silos gotowej masy i montaż drogi skipowej to jeden z elementów składających się na instalację dozowania destruktu wraz z zbiornikami. Instalacja umożliwi na dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Nowa instalacja będzie zoptymalizowana dzięki zintegrowaniu systemu sterowania na nowe sprężone ze wszystkimi nowymi podzespołami. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Oferta dotyczy przedmiotu zamówienia wraz z montażem. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. Część 3 Grubosortownik kruszywa umieszczony pod wysypem z pasa Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 3.Grubosortownik kruszywa umieszczony pod wysypem z pasa skośnego na pasie wrzucającym Specyfikacja techniczna: - Wydajność min. 200 t/h - Oczko sita 60mm, - Napęd Wibratora min. 2kW, - Grubość prętu min. 10mm, - Kamera nadzorująca, - Instalacja odpylająca. Grubosortownik kruszywa umieszczony pod wysypem z pasa skośnego na pasie wrzucającym to jeden z elementów składających się na instalację dozowania destruktu wraz z zbiornikami. Instalacja umożliwi na dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Nowa instalacja będzie zoptymalizowana dzięki zintegrowaniu systemu sterowania na nowe sprężone ze wszystkimi nowymi podzespołami. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Oferta dotyczy przedmiotu zamówienia wraz z montażem. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. Część 4 Urządzenie do podawania granulowanych domieszek Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 4. Urządzenie do podawania granulowanych domieszek Specyfikacja techniczna: - zbiornik zasypowy preparatu wolno stojący o pojemności min. 800kg, - waga tensometryczna o pojemności min. pojemności min. 30 kg, - wentylator o mocy min. 5kW, - pneumatyczna zasuwa obrotowa, - Praca w automacie. - Szafa sterownicza Urządzenie do podawania granulowanych domieszek to jeden z elementów składających się na instalację dozowania destruktu wraz z zbiornikami. Instalacja umożliwi na dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Nowa instalacja będzie zoptymalizowana dzięki zintegrowaniu systemu sterowania na nowe sprężone ze wszystkimi nowymi podzespołami. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Oferta dotyczy przedmiotu zamówienia wraz z montażem. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. Część 5 Urządzenie do podawania płynnych środków adhezyjnych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 5. Urządzenie do podawania płynnych środków adhezyjnych Specyfikacja techniczna: - Pompa dozująca o mocy min 0,5 kW - Ogrzewana instalacja grzałką o mocy min. 800W - Ocieplany zbiornik na środek adhezyjny o pojemności min. 100l - Praca w automacie, - Szafa sterownicza. Urządzenie do podawania płynnych środków adhezyjnych to jeden z elementów składających się na instalację dozowania destruktu wraz z zbiornikami. Instalacja umożliwi na dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Nowa instalacja będzie zoptymalizowana dzięki zintegrowaniu systemu sterowania na nowe sprężone ze wszystkimi nowymi podzespołami. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Oferta dotyczy przedmiotu zamówienia wraz z montażem. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. Część 6 Urządzenie do podawania materiału z recyklingu (destrukt) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 6. Urządzenie do podawania materiału z recyklingu(destrukt) Specyfikacja techniczna: - 1 dozator wyposażone w falowniki o pojemności min. 10m 3 - Taśma zbiorcza, - Elewator o wydajności min 120 t/h - Zbiornik buforowy o pojemności min. 1m 3 , - Waga tensometryczna o pojemności min 1000kg, - Instalacja odprowadzania pary z mieszalnika, - Szafa sterownicza, - System czyszczenia zawartości dozatora. Urządzenie do podawania materiału z recyklingu(destrukt) to jeden z elementów składających się na instalację dozowania destruktu wraz z zbiornikami. Instalacja umożliwi na dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Nowa instalacja będzie zoptymalizowana dzięki zintegrowaniu systemu sterowania na nowe sprężone ze wszystkimi nowymi podzespołami. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Oferta dotyczy przedmiotu zamówienia wraz z montażem. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. Część 7 System sterowania Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 7. System sterowania Warunkiem udziału jest doświadczenie przy modernizacji systemów sterowania na WMB z Fayat Groupe wraz z przedstawieniem pisemnych referencji ( minimum 2 sztuki) Specyfikacja techniczna: - Polskojęzyczne wsparcie serwisowe online. - Modernizacja sieci komunikacyjnej na maszynie na typ sieci przemysłowej Interbus. - Komputer sterujący pracą maszyny w wykonaniu przemysłowy, zabudowany w niezależnej szafie rack. - Możliwości dalszej rozbudowy systemu w przyszłości o funkcje nadzoru, kontroli i zarządzania energią elektryczną, System sterowania integrujący działanie instalacja do dozowanie destruktu asfaltowego przez dozator, przenośnik taśmowy krótki, elewator, zbiornik buforowy, zbiornik wagowy i zasyp do mieszalnika oraz na dodanie do mieszanki miału gumowego i żużli pohutniczych. Przewidywany termin realizacji: IV kwartał 2023. Miejsce dostawy: Przemysłowa 1, Siewierz 42-470 Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl, tel.: 664 717 833 oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Armii Krajowej 38, Zawiercie. CPV: 43000000-3, 43000000-3, 43000000-3, 43000000-3, 43000000-3, 43000000-3, 48000000-8 Dokument nr: 2023-14006-151114 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-25 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat będziński Gmina Siewierz Miejscowość Siewierz Wymagania: Warunki zmiany umowy - Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu.: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie. 2. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań lub telekonferencji (dokumentowane protokołem) lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega brak możliwości uzgodnienia w trakcie negocjacji gorszych warunków w stosunku do pierwotnie zawartych w otrzymanej ofercie. Oferta / oferty podlega / podlegają odrzuceniu w następujących przypadkach: 1. Niezgodności z istotnymi warunkami zamówienia (niespełnienie kryteriów formalnych). 2. Przedstawienia rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień. Na złożenie wyjaśnień i uzupełnień oferent będzie miał czas dwóch dni roboczych od wysłania informacji o konieczności złożenia wyjaśnień, uzupełnień. W przypadku, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od: 1) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia; 2) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień. Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie: - oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.); - pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. - wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie; - wynikającym z przepisów prawa ochrony środowiska; - powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 3. Oferowany sprzęt pochodzi z bieżącej produkcji, jest pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nieużywany przed dniem dostawy), nie pochodzi z ekspozycji. 4. Oferowany sprzęt nie był wcześniej wykorzystywany do prezentowania, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. 5. Oferowany sprzęt pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający może zażądać oświadczenia producenta potwierdzającego legalność pochodzenia sprzętu. 6. Złożenie oferty / ofert jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad. 7. Zamawiający informuje, iż podmioty powiązane z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania, a ich oferta zostanie automatycznie odrzucona w procesie wyboru wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania aneksów do umowy z dostawcą. 9. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało ogłoszone na portalu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. 10. Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu komisję jest ostateczna. O wynikach postępowania i wyborze Wykonawcy, oferenci zostaną poinformowani w ciągu 14 dni od zakończenia postępowania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Oferowany sprzęt pochodzi z bieżącej produkcji, jest pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nieużywany przed dniem dostawy), nie pochodzi z ekspozycji. 2. Oferowany sprzęt nie był wcześniej wykorzystywany do prezentowania, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. 3. Oferowany sprzęt pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający może zażądać oświadczenia producenta potwierdzającego legalność pochodzenia sprzętu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis I. Oferty prosimy składać wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 Arkusz 1 do niniejszego zapytania. Oferta powinna zawierać: 1. Nazwę i adres oferenta, telefon oraz adres e-mail. 2. Nazwę przedmiotu oferty. 3. Cenę netto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (PLN). 4. Termin realizacji ( w tygodniach) 5. Wydłużenie okresu gwarancji producenta (w miesiącach, maksymalne wydłużenie do 36 m-cy) 6. Termin ważności oferty (minimalny okres ważności 30 dni) 7. Podpisy osób upoważnionych do reprezentacji, pieczęć firmowa II. Załącznik 2. Specyfikacja techniczna - Arkusz 1 oraz karta produktu z potwierdzonymi i podkreślonymi wymaganymi parametrami technicznymi. III. Oświadczenie dotyczące braku powiązań z Tranzit Sp. z o.o. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: o Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; o Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; o Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; o Pozostawianiu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli IV. Oświadczenie o wykonaniu obowiązków informacyjnych, o których mowa art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób, których dane osobowe przekazał w związku z udziałem w przetargu - według załączonego wzoru Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-23 Data ostatniej zmiany 2023-03-23 15:55:27 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 70 pkt; Punktacja w kategoriach ceny realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Termin realizacji od dnia podpisania umowy ( w tygodniach): 20 pkt; Punktacja w kategoriach terminu realizacji zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis c. Wydłużenie okresu gwarancji ( w miesiącach) 10 pkt; Liczba uzyskanych pkt= (Gb )/(G max) x liczba pkt w kategorii gdzie: Gb - wydłużenie okresu gwarancji w ofercie w miesiącach (maksymalne wydłużenie do 36 mcy) Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu Kontakt: Osoby do kontaktu Dominik Kozłowski tel.: 664 717 833 e-mail: dominik.kozlowski@tranzit.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024