Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie terenu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie terenu

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Bytnica
-
66-630 Bytnica
powiat: krośnieński (odrzański)
68 391 57 54
bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Bytnica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 68 391 57 54
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zagospodarowanie terenu przy Leśnych domach gościnnych Nadleśnictwa Bytnica
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu przy ,,Domu gościnnym" w Gryżynie

Zlokalizowany na terenie Gryżyny, leśny dom gościnny stanowi m.in. bazę noclegową dla turystów. Obecnie znajdują się tam 4 pokoje na wynajem oraz przestrzeń wspólna z pełni wyposażonym zapleczem kuchennym; druga część budynku pełni funkcję leśniczówki i kancelarii leśniczego.
Planowane w ramach zadania inwestycyjnego zmiany dotyczą zagospodarowania terenu i nie wpływają na zmianę sposobu użytkowania domu gościnnego, a także nie ingerują w jego rozwiązania funkcjonalne.
Celem realizacji inwestycji jest:
- zagospodarowanie terenu przynależnego do domu gościnnego z ukierunkowaniem na zwiększenie atrakcyjności terenu,
- wprowadzenie ekologicznych rozwiązań architektonicznych poprawiających standard wypoczynku gości związanych z:
- realizacją ścieżek pieszych z nawierzchni przepuszczalnej,
- realizacją wewnętrznego układu komunikacji kołowej wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, z nawierzchni przepuszczalnej,
wydzieleniem obszarów wypoczynku i rekreacji wraz z realizacją małej architektury (altana wypoczynkowe, siedziska, urządzenia dla dzieci, wydzielone miejsce na ognisko) i nowymi nasadzeniami,
- zapewnienie bezpieczeństwa i prywatności gości:
- montaż ogrodzenia terenu objętego opracowaniem,
- wprowadzenie zmian porządkowych:
- rozbiórka obiektów budowlanych,
- demontaż istniejącego ogrodzenia,
- montaż osłony śmietnikowej - miejsce gromadzenia odpadów,
- uporządkowanie terenu, usunięcie zieleni, rekultywacja zieleni istniejącej;
- montaż ogrodzeń z zapewnieniem dostępu z niewygrodzonego obszaru sąsiedniego.

Zagospodarowanie terenu przy ,,Domu gościnnym" w Smolarach Bytnickich
Zlokalizowany na terenie Smolar Bytnickich, leśny dom gościnny stanowi m.in. bazę noclegową dla turystów. Obecnie znajduje się tam 8 pokoi na wynajem oraz przestrzeń wspólna z pełni wyposażonym zapleczem kuchennym.
Planowane w ramach zadania inwestycyjnego zmiany dotyczą zagospodarowania terenu i nie wpływają na zmianę sposobu użytkowania domu gościnnego, a także nie ingerują w jego rozwiązania funkcjonalne.
Celem realizacji inwestycji jest:
- zagospodarowanie terenu przynależnego do domu gościnnego z ukierunkowaniem na zwiększenie atrakcyjności terenu,
- wprowadzenie ekologicznych rozwiązań architektonicznych poprawiających standard wypoczynku gości związanych z:
- realizacją ścieżek pieszych z nawierzchni przepuszczalnej,
- realizacją wewnętrznego układu komunikacji kołowej wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, z nawierzchni przepuszczalnej,
- wydzieleniem jednego miejsca postojowego dla pojazdu typu kamper,
- wydzieleniem obszarów wypoczynku i rekreacji wraz z realizacją małej architektury (altany wypoczynkowe i rekreacyjne, siedziska, urządzenia dla dzieci, wydzielone miejsce na ognisko) i nowymi nasadzeniami,
- zapewnienie dostępności do domu gościnnego osobom z niepełnosprawnościami:
- wydzielenie miejsca postojowego dla pojazdu osoby niepełnosprawnej,
- budowa pochylni przeznaczonej dla niepełnosprawnych;
- zapewnienie bezpieczeństwa i prywatności gości:
- montaż ogrodzenia terenu objętego opracowaniem,
- wprowadzenie zmian porządkowych:
- wydzielenie miejsca gromadzenia odpadów,
- rozbiórka obiektów budowlanych,
- demontaż istniejącego ogrodzenia,
- budowa wiaty gospodarczej,
- uporządkowanie terenu, usunięcie drzew/ krzewów iglastych oraz wskazanych w planie uformowanych nasadzeń zieleni niskiej, pielęgnacja/ rekultywacja zieleni istniejącej;
- montaż ogrodzeń z zapewnieniem dostępu z niewygrodzonego obszaru sąsiedniego.

CPV: 45200000-9, 71000000-8, 34928200-0, 43325000-7, 45223300-9, 45236000-0, 44112000-8, 45111291-4, 45110000-1, 45300000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00149023, S.270.9.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0019f8a6-c94d-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0019f8a6-c94d-11ed-9355-06954b8c6cb9
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert - sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (wg wzoru stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia o dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenia sporządzone muszą być pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
- Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio nr 2 i załącznik 3 oraz 10 do SWZ, a także oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (załącznik nr 1 do SWZ)
- podmioty udostępniające Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 2a i załącznik 3a oraz 11 do SWZ, o ile dotyczy.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Opis sposobu przygotowania ofert stanowi rozdział 12 SWZ.
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej stanowi rozdział nr 9 SWZ.
Dokumenty składane wraz z ofertą, w tym pełnomocnictwa powinny zostać sporządzone w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Bytnica.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Monika Jędro, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 922.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi rozdział 20 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.