dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zagospodarowanie terenu |
Data zamieszczenia: | 2023-03-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Bytnica - 66-630 Bytnica powiat: krośnieński (odrzański) 68 391 57 54 bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Bytnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 68 391 57 54 |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zagospodarowanie terenu przy Leśnych domach gościnnych Nadleśnictwa Bytnica Krótki opis przedmiotu zamówienia Zagospodarowanie terenu przy ,,Domu gościnnym" w Gryżynie Zlokalizowany na terenie Gryżyny, leśny dom gościnny stanowi m.in. bazę noclegową dla turystów. Obecnie znajdują się tam 4 pokoje na wynajem oraz przestrzeń wspólna z pełni wyposażonym zapleczem kuchennym; druga część budynku pełni funkcję leśniczówki i kancelarii leśniczego. Planowane w ramach zadania inwestycyjnego zmiany dotyczą zagospodarowania terenu i nie wpływają na zmianę sposobu użytkowania domu gościnnego, a także nie ingerują w jego rozwiązania funkcjonalne. Celem realizacji inwestycji jest: - zagospodarowanie terenu przynależnego do domu gościnnego z ukierunkowaniem na zwiększenie atrakcyjności terenu, - wprowadzenie ekologicznych rozwiązań architektonicznych poprawiających standard wypoczynku gości związanych z: - realizacją ścieżek pieszych z nawierzchni przepuszczalnej, - realizacją wewnętrznego układu komunikacji kołowej wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, z nawierzchni przepuszczalnej, wydzieleniem obszarów wypoczynku i rekreacji wraz z realizacją małej architektury (altana wypoczynkowe, siedziska, urządzenia dla dzieci, wydzielone miejsce na ognisko) i nowymi nasadzeniami, - zapewnienie bezpieczeństwa i prywatności gości: - montaż ogrodzenia terenu objętego opracowaniem, - wprowadzenie zmian porządkowych: - rozbiórka obiektów budowlanych, - demontaż istniejącego ogrodzenia, - montaż osłony śmietnikowej - miejsce gromadzenia odpadów, - uporządkowanie terenu, usunięcie zieleni, rekultywacja zieleni istniejącej; - montaż ogrodzeń z zapewnieniem dostępu z niewygrodzonego obszaru sąsiedniego. Zagospodarowanie terenu przy ,,Domu gościnnym" w Smolarach Bytnickich Zlokalizowany na terenie Smolar Bytnickich, leśny dom gościnny stanowi m.in. bazę noclegową dla turystów. Obecnie znajduje się tam 8 pokoi na wynajem oraz przestrzeń wspólna z pełni wyposażonym zapleczem kuchennym. Planowane w ramach zadania inwestycyjnego zmiany dotyczą zagospodarowania terenu i nie wpływają na zmianę sposobu użytkowania domu gościnnego, a także nie ingerują w jego rozwiązania funkcjonalne. Celem realizacji inwestycji jest: - zagospodarowanie terenu przynależnego do domu gościnnego z ukierunkowaniem na zwiększenie atrakcyjności terenu, - wprowadzenie ekologicznych rozwiązań architektonicznych poprawiających standard wypoczynku gości związanych z: - realizacją ścieżek pieszych z nawierzchni przepuszczalnej, - realizacją wewnętrznego układu komunikacji kołowej wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, z nawierzchni przepuszczalnej, - wydzieleniem jednego miejsca postojowego dla pojazdu typu kamper, - wydzieleniem obszarów wypoczynku i rekreacji wraz z realizacją małej architektury (altany wypoczynkowe i rekreacyjne, siedziska, urządzenia dla dzieci, wydzielone miejsce na ognisko) i nowymi nasadzeniami, - zapewnienie dostępności do domu gościnnego osobom z niepełnosprawnościami: - wydzielenie miejsca postojowego dla pojazdu osoby niepełnosprawnej, - budowa pochylni przeznaczonej dla niepełnosprawnych; - zapewnienie bezpieczeństwa i prywatności gości: - montaż ogrodzenia terenu objętego opracowaniem, - wprowadzenie zmian porządkowych: - wydzielenie miejsca gromadzenia odpadów, - rozbiórka obiektów budowlanych, - demontaż istniejącego ogrodzenia, - budowa wiaty gospodarczej, - uporządkowanie terenu, usunięcie drzew/ krzewów iglastych oraz wskazanych w planie uformowanych nasadzeń zieleni niskiej, pielęgnacja/ rekultywacja zieleni istniejącej; - montaż ogrodzeń z zapewnieniem dostępu z niewygrodzonego obszaru sąsiedniego. CPV: 45200000-9, 71000000-8, 34928200-0, 43325000-7, 45223300-9, 45236000-0, 44112000-8, 45111291-4, 45110000-1, 45300000-0 Dokument nr: 2023/BZP 00149023, S.270.9.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0019f8a6-c94d-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0019f8a6-c94d-11ed-9355-06954b8c6cb9 Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert - sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl) 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (wg wzoru stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia o dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenia sporządzone muszą być pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez: - Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio nr 2 i załącznik 3 oraz 10 do SWZ, a także oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (załącznik nr 1 do SWZ) - podmioty udostępniające Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 2a i załącznik 3a oraz 11 do SWZ, o ile dotyczy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy". Opis sposobu przygotowania ofert stanowi rozdział 12 SWZ. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej stanowi rozdział nr 9 SWZ. Dokumenty składane wraz z ofertą, w tym pełnomocnictwa powinny zostać sporządzone w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Bytnica. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Monika Jędro, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 922. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi rozdział 20 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024