Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1128z dziś
7208z ostatnich 7 dni
25513z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gawłuszowice
Gawłuszowice 5A
39-307 Gawłuszowice
powiat: mielecki
Tel. 17 77 44 282, fax: 17 5819118
sekretariat@gawluszowice.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Gawłuszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 17 77 44 282, f
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zadanie 1: Wymiana kotłów
Zadanie 2: Docieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynków i niezbędnymi pracami Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami Zadanie 4: Wymiana stolarki drzwiowej wraz z niezbędnymi robotami Zadanie 5: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się załączniku nr 8 do SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod adresem ;.
http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl/index.php?id=l 95
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.

CPV: 71.52.00.00-9

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert dokonane zostanie bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gawłuszowicach, Gawłuszowice 5A, 39-307 Gawłuszowice w pokoju nr 14 w nie przekraczalnym terminie do 6 kwietnia 2023r., do godz. 10.00 z dopiskiem: ,,Zapytanie cenowe na Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery" - w formule zaprojektuj i wybuduj".

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie - od momentu podpisania umowy.
Planowany termin zakończenia przedmiotowych usług ustala się na dzień 31.12.2024r.

Wymagania:
2.Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz 1129 ze zra.).
6. Warunki udziału w postępowaniu ,opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia dysponowali następującymi osobami (Kluczowymi Ekspertami) w trakcie realizacji zamówienia:
a) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
b) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych.
c) Inspektor nadzoru branży budowlanej - posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy wskazane osoby nie posiadają bieglej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz 2351 ze zm.),rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej. Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, który nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane za zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz 1646).
7. Waluta w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego dokonywane będą w PLN.
8. Opis sposobu przygotowania oferty. 7. Wymagania podstawowe.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym
3) Oferta musi być podpisana prze osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowani Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty musza być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Upoważnienie osób składających ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpis z
właściwego rejestru , CEIDG), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosowanego pełnomocnictwa wystawionego przez osobę do tego uprawnioną.
5) zaleca się aby dokumenty dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę zostały wypełnione zgodnie ze wzorami załączonymi do niniejszego zapytania.
6) We wszystkich przypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy (firmy) i siedziby.
7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Forma oferty.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, musi mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Zwartość oferty.
1) Kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b) stosowne Pełnomocnictwo@ w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania ofert nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzjelenia zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony na podstawie wzoru 5 stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Oferty otrzymane po upływie ww. terminu nie będą podlegały ocenie.
- Nie dopuszcza się składania ofert droga elektroniczną.
11. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany z oferta przez 30 dni (od ostatecznego terminu składnia ofert).
12. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Ceną oferta jest kwota ustalona na podstawie wyceny wszystkich czynności niezbędnych do wykonywania zamówienia i która należy wpisać do Formularza Oferty.
3.Sposób zapłaty i rozliczania za realizację niniejszego zamówienia, określony został we wzorze umowy.
13. Kryteria oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Kryterium cena : 90%
Zasady oceny wg kryterium ,,cena ,, (C) - maksymalna ilość punktów 90:
W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wynikająca z działania:
Pi(C) = ^ x 90 [pkt], gdzie:
Pi(C) Ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium
,,Cena",
C min najniższa cena spośród ofert;
Ci ocena ofert ,,i"
2) Kryterium jakość - Czas reakcji - 10% - maksymalna ilość punktów 10:
Ocenie będzie podlegać czas reakcji w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby jego udziału w czynnościach podejmowanych przez zamawiającego na terenie budowy i /lub w konsultacjach z zamawiającym. W przypadku deklarowanego czasu reakcji Zamawiający przyzna odpowiednio punkty. Zamawiający przewidział, że czas reakcji nie może być dłuższy niż 6 godzin od odbioru przez Wykonawcę (Inspektora) informacji przekazanej przez Zamawiającego . Ilość punktów za czas reakcji zostanie określona według następujących zasad:
Czas reakcji 6 godzin - 0 punktów Czas reakcji 5 godzin - 4 punktów
Czas reakcji 3 godziny (i mniej) -10 punktów
UWAGA: Wykonawca w ofercie deklaruje czas reakcji w pełnych godzinach tj.: 1 lub 5 godziny. Kryterium w pkt 5 oferty. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów (suma punktów) w kryterium cena i jakość.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
3. W celu porównania ofert, Wykonawcy krajowi do ceny oferowanej netto mają doliczyć podatek VAT w wysokości 23% ceny netto.
14. Uzupełnienie oferty.
1. Zamawiający jednorazowo wezwie Wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów zarówno potwierdzających wymagania przedmiotowe i podmiotowe, uzupełnienia pełnomocnictwa.
2. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin na uzupełnienie dokumentów.
15. Wykluczenie Wykonawcy.
Z niniejszego postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawców powiązanych z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5)pozostawaniu z wykonawca w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
16. Odrzucone oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) została złożona przez wykonawcę , który nie złożył dokumentów potwierdzających zdolność realizacji zamówienia zarówno w zakresie podmiotowym jak i przedmiotowym oraz ich nie uzupełnił na wezwanie zmawiającego;
17. Zwrot oferty.
W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po upływie terminu składania ofert.
18. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania, zwarcie umowy.
1) Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w zapytaniu.
2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3) Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę), siedzibę
i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru oraz zamieści niniejszą informację na stronie internetowej.
4) Wybranemu Wykonawcy telefonicznie zostanie wskazany termin podpisania umowy. 19.Wykaz załączników do niniejszego zapytania.

Kontakt:
9. Osoby uprawnione do porozumienia się z Wykonawcami.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia jest Pan Wiktor Kowalik tel. 17 77 44 282.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.