Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU USŁUGOWEGO - roboty budowlane wraz z budową instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU USŁUGOWEGO - roboty budowlane wraz z budową instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: "TOMROL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KOŚCIUSZKI 66B
22-600 Tomaszów Lubelski
powiat: tomaszowski (lubelski)
693868499
ttomrol@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151834
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski
Wadium: ---
Nr telefonu: 693868499
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.15.01.00-06-0449/22 - TOMROL - głęboka termomodernizacja

Część 1
Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Opis
PRZEDMIOTEM ZAPYTANIA JEST TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU USŁUGOWEGO przy Ul. Kościuszki 24 w Tomaszowie Lubelskim w zakresie:
1. WYMIANA OŚWIETLENIA NA LED wg. przedmiaru /HRF 1.2/
2. WYMIANA OKIEN wg. przedmiaru /HRF 1.3/
3. WYMIANA WITRYNY wg. przedmiaru /HRF 1.4/
4. MODERNIZACJA C.O. wg. przedmiaru /HRF 1.5/
- Pompy ciepła: kaskada pomp ciepła o mocy całkowitej 120kw.
- Moc pojedynczej jednostki nie mniejszej niż 30kw.
- Sprężarka inwerterowa z modulowaną mocą.
- Jednostka pompy ciepła zasilana 3-fazowo.
- Możliwość sterowania zewnętrznym modułem grzewczym.
- Aplikacja na smarthona.
- Sterowanie kaskadą pomp ciepła za pomocą jednego sterownika.
- Pobór mocy pojedynczej jednostki w warunkach A7W55 w funkcji grzania nie większy niż 13,05kW.
- Czynnik chłodniczy R32.
- Minimalna gwarancja na urządzenie 7lat.
- Zakres temperatury na wyjściu w funkcji grzania nie niższy niż 60st.C.
5. OCIEPLENIE PODŁOGI wg. przedmiaru /HRF 1.6/
6. MAGAZYN ENERGII 20 KW /HRF 1.7/
- moc magazynu 20kWh,
- stopień ochrony min. IP 66,
- Baterie Litowo-żelazowo-fosforanowe.
-
7. BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ Z SYSTEMEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ /HRF 1.8/
SPECYFIKACJA
Moc min. 49,60 kWp
a) konstrukcja montażowa na dach płaski oraz konstrukcję ścienną
b) moduły fotowoltaiczne:
- monokrystaliczne, wykonane w technologii half-cut,
- moc znamionowa nie mniejsza niż 400 kWp
Zamawiający ze względu na postęp technologiczny paneli i dostępność na rynku paneli o różnej mocy dopuszcza panele o mocy nie mniejszej niż 400 kWp.
Ilość paneli dostosowana do ogólnej mocy przyłączeniowej 49,60 kWp. Zamawiający dopuszcza przekroczenie ogólnej mocy instalacji z powodu dostawy paneli o mocy wyższej niż założone 400 kWp, wynikającej z niepodzielności panela w przypadku gdzie zaokrąglenie matematyczne nie narusza wartości mocy jednostkowej ogólnej (tj.49) a realizuje moc min. 49,60 kW, nie więcej niż 49,99;
- sprawność nie mniejsza niż 20,70 %,
- wymiary modułu nie większe niż 1925x1040 mm,
- waga modułu nie większa niż: 22 kg,
- współczynnik temperaturowy mocy maks. : -0,38%/?C,
- gwarancja produktowa: min. 12 lat,
- gwarancja na liniową moc wyjściową: min. 25 lat,
c) okablowanie solarne pomiędzy modułami a inwerterem,
d) instalację główną do połączenia inwertera z instalacją elektryczną w obiekcie,
e) rozdzielnice z zabezpieczeniami DC i AC,
f) ochrona przeciwprzepięciową,
g) ochronę przeciwpożarową,
h) falownik dostosowany do pracy z instalacją fotowoltaiczną i magazynem energii:
- beztransformatorowy trójfazowy,
- moc znamionowa łączna min. 50kW.
- sprawność europejska: min 98,5 %,
- maksymalne natężenie prądu wyjściowego nie większe niż: 79,4 A,
- ilość MPPT: min. 4,
- stopień ochrony min. IP 65,
- aktywne chłodzenie,
- zabezpieczenie przed pracą wyspową,
- monitoring pracy instalacji przez platformę internetową.
Rozwiązanie równoważne:
Ze względu na obsługę przez falownik dwóch urządzeń tj. instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z zastosowaniem dwóch falowników o mocy łącznej 50kW.
Falownik sieciowy o mocy 30kW:
- sprawność europejska: min 98,5 %,
- maksymalne natężenie prądu wyjściowego nie większe niż: 79,4 A,
- ilość MPPT: min. 3
- stopień ochrony min. IP 65,
- aktywne chłodzenie,
- zabezpieczenie przed pracą wyspową,
- monitoring pracy instalacji przez platformę internetową.
Falownik hybrydowy o mocy 20kW:
- sprawność europejska: min 97,5%,
- maksymalne natężenie prądu wyjściowego nie większe niż: 79,4 A,
- ilość MPPT: min. 2,
- stopień ochrony min. IP 65,
- aktywne chłodzenie,
- zabezpieczenie przed pracą wyspową,
- monitoring pracy instalacji przez platformę internetową.
Wbudowany licznik smart meter.
Z uwagi na zwiększone ryzyko występowania gorących punktów czyli tzw. hot-spotów i na zmniejszoną wydajność modułów, Zamawiający nie dopuszcza zastosowania modułów wykonanych w technologii full black.
ISTOTNE ASPEKTY DOSTAWY
1. Prace i materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przedmiarze i w audycie energetycznym. Po stronie dostawcy jest udowodnienie spełnienia założeń poszczególnych prac i materiałów.
2. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z dokumentacją /audyty, przedmiar /.
3. Po stronie dostawcy jest udowodnienie spełnienia założeń poszczególnych prac i materiałów.
4. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania w odpowiednio przeznaczonych do tego miejscach wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnego materiału, odpadów, śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w sposób zgodny ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla uczestników ruchu drogowego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego, spełniającego przepisy prawa budowlanego i BHP oznaczenia i zabezpieczenia miejsca robót.
7. Wykonawca w trakcie wykonywanych prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego miejsca robót.
8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkich materiałów, mediów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich zastosowanie. Transport materiałów na miejsce, koszty związane z dostępem do mediów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację ewentualnych odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne).
10. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu użyteczności.
11. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych w niniejszym zapytaniu ofertowym Zamawiający dokona odbioru prac. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót budowlanych i ich zgodności z założeniami, sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niezbędnej dokumentacji i zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej do instytucji odpowiedzialnych za odbiór instalacji (właściwy Zakład Energetyczny, Straż Pożarna i inne jeżeli jest to wymagane przepisami). Zamawiający wymaga aby zamontowane instalacje spełniały wymogi techniczne przepisów PPOŻ, na potwierdzenie powyższego Zamawiający przed odbiorem końcowym wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego uzgodnienie wymogów technicznych z rzeczoznawcą do zabezpieczeń PPOŻ dla każdej instalacji.
13. Za termin całkowitego wykonania robót uważa się podpisanie bez zastrzeżeń zgłaszanych przez strony - Końcowego Protokołu Odbioru.
14. Gwarancja na prace montażowe min. 24 miesiące.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 39715200-9, 45000000-7, 45261215-4, 45310000-3

Dokument nr: 2023-50510-151834, KO1/2023/15.1/Tomrol

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
tomaszowski
Gmina
Tomaszów Lubelski
Miejscowość
Tomaszów Lubelski

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku materiałów lub urządzeń objętych przedmiotem zamówienia,
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń - w takiej sytuacji Wykonawca winien zaproponować odpowiednio materiały lub urządzenia o parametrach nie niższych niż wycofane z produkcji, spełniające wymagania Zamawiającego;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń lub technologii nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
3) Pozostałe zmiany:
a) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, pogorszenie sytuacji związanej z zagrożeniem epidemiologicznym;
b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy);
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełniony następujący warunek: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
Ponadto zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Niezależnie od powyższego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, na potwierdzenie prowadzenia działalności: Aktualnego dokumentu rejestrowego w postaci: odpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) lub Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), a w przypadku spółek cywilnych umowę spółki, NIP5, oraz Aktualne odpisy z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
Dokument KRS lub CEiDG wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, pozwalające na poprawną realizację zamówienia.
Wykonawca -musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie (2) zamówienia dotyczące:
- Instalacji pomp ciepła o mocy całkowitej co najmniej 12 kW
- Instalacją fotowoltaiczna o mocy co najmniej 40 kW.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie odwoływał się do dostaw, których wartość była ustalona w innych walutach, na potrzeby oceny ofert Wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na polskie złote (PLN) według kursu euro, obowiązującego w dacie zakończenia naboru ofert.
Na dowód spełniania powyższych warunków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z Formularzem Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, min. 3 referencje bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru dla każdego zrealizowanego zamówienia, o jakim mowa powyżej (co najmniej 1 referencja dla każdego z zamówień, bądź inny dokument np. protokół odbioru) wystawione przez odbiorcę tegoż zamówienia (odrębnie dla każdego zrealizowanego zamówienia), potwierdzające jednoznacznie, że te zamówienia zostały wykonane, kiedy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Referencje powyższe (bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru) muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonywane były dostawy.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do prawidłowego wykonania zamówienia (oświadczenie).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia z uprawnieniami spełanijącymi warunek posiadania:
- ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii z zakresem systemów fotowoltaicznych, wydany przez UDT oraz
- ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci oraz
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dokumenty wymagane: kopie uprawnień dla osób zaangażowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykazane osoby muszą potwierdzić udostepnienie dokumentów na potrzeby zamówienia przez wprowadzenie zapisu na kopii dokumentu:
,,Potwierdzam uczestnictwo w realizacji zamówienia w ramach postepowania KO1/2023/15.1/Tomrol i potwierdzam zgodność dokumentu z oryginałem"
podpisanie czytelnym podpisem.
Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji wymianę osób na inne o dedykowanych uprawnieniach.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie).
Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
1. Zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
2. Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
3. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o wartości 800 000,00 zł wraz z potwierdzeniem płatności w celu pokrycia ewentualnych strat wynikających z błędnego montażu instalacji i uszkodzenia budynku podczas montażu oraz ze zobowiązaniem do utrzymania sumy polisy do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1. Formularz ofertowy
2. Aktualny dokument rejestrowy według wymagań
3. Uprawnienia osób oddelegowanych do realizacji zamówienia.
4. Referencje
5. Zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego wg. wymagań.
6. Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS wg. wymagań.
7. Polisa ubezpieczeniowa w zakresie działalności związanej z projektem wg. wymagań.
8. Karta produktowa umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanych urządzeń.
9. Kosztorys własny sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej wraz z zestawieniem RMS.
10. Harmonogram i etapy wykonania robót budowlanych.
11. Oświadczenie, że akceptuje warunki wykazane w zapytaniu ofertowym, stanowiące integralną część formularza ofertowego.
12. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wzywania Wykonawców do wyjaśnień oraz uzupełnień, co do treści oferty jak i dokumentów oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę.
Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Złożona oferta oraz załączniki nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia ponieważ prace stanowią integralną zamkniętą część zamówienia, elementy są zależne od siebie. System musi się znajdować pod opieką jednego serwisu w celu zachowania odpowiedniej gwarancji i jakości usług serwisowych. Montaż odbywa się na budynkach, wymaga szczególnego nadzoru i dodatkowych czynności związanych samodzielną koordynacją działań przez Wykonawcę tak by instalacja została zgłoszona w założonym terminie. Wymagana jest odpowiedzialność gwarancyjna za całość dostawy i prac montażowych
4. Dopuszcza się możliwość realizacji części prac przez podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań zamówienia.
5. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej podmiotów pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
- W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada konsorcjum do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych konsorcjantom zadań zamówienia.
- Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika jako przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarciu umowy, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez umocowanych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oraz przyjmującego pełnomocnictwo.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać wszystkie warunki udziału w postępowaniu w przygotowania oferty, zasobów oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
- W przypadku dokumentów dotyczących zdolności każdego wykonawcy w zakresie karalności, wykluczeń każdy wykonawca składa oddzielnie dla wszystkich wspólników i dla każdego uczestnika postępowania.
- Korespondencja z dostawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z Liderem.
6. Wykonawca korzystający z usług konsorcjantów lub podwykonawców ma obowiązek wykazać zakres podległych im prac musi wykazać potwierdzenie /oświadczenie, zobowiązanie czy podmiot trzeci w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Wykonawca ma prawo do zadawania zapytań w formie pisemnej, aż do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia wyjaśnień na wszystkie zapytania, które wpłyną nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienia. W razie wpłynięcia wniosku o wyjaśnienie po ww. terminie, Zamawiający dopuszcza udzielenie wyjaśnień albo pozostawia pytanie bez rozpoznania.
8. Ofertę sporządzić należy na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie.
9. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny zgodnie z formularzem ofertowym. Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytania ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena przedstawiona w ofercie powinna zawierać pełny koszt dla Zamawiającego.
11. Wykonawca powinien wykazać wartość powiększoną o stosowny do przedmiotu zamówienia podatek VAT jeżeli dotyczy.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
13. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
14. Kopie dokumentów powinny zostać opatrzone napisem ,,Za zgodność z oryginałem" i podpisem osoby uprawnionej do składania oferty.
15. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
16. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub brak dokumentów uprawniających do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania.
17. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania.
19. Na każdym etapie postępowania Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.
20. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
21. Po zakończeniu postępowania ofertowego, Zamawiający niezwłocznie zawrze z wyłonionym Wykonawcą Zamówienia umowę na realizację przedmiotu Zamówienia.
22. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-23
Data ostatniej zmiany
2023-03-23 23:02:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium 1. Cena łączna netto: waga 60 pkt
Formuła: cena łączna netto najniższa ze wszystkich ważnych ofert / cena łączna netto analizowanej oferty * WAGA
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 2. Czas reakcji serwisowej: waga 20 pkt
Formuła: najkrótszy czas reakcji serwisu ze wszystkich ważnych ofert / czas reakcji serwisu analizowanej oferty * WAGA
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 3. Gwarancja i rękojmia na prace montażowe: waga 20 pkt
Formuła: okres gwarancji analizowanej oferty / okres gwarancji najdłuższy * WAGA

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Damian Węgrzyn
tel.: 693868499
e-mail: ttomrol@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.