Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie przeglądów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie przeglądów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
ul. Kamińskiego 7/9
91-427 Łódź
powiat: Łódź
tel. /+48/ 42 205 58 71, fax /+48/ 42 205 58 73, tel. 668 891 240
sekretariat@znwl.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel. /+48/ 42 205 58
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Województwo Łódzkie Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego,
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dotyczące przeprowadzenia pięcioletnich przeglądów budowlanych (kontroli okresowej), zgodnie z wymogami Prawa budowlanego w budynkach, obiektach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi, dotyczące przeprowadzenia pięcioletnich przeglądów budowlanych (kontroli okresowej), polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. póz. 2351 z późn. zm.), w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego, zlokalizowanych w miejscowościach:
1) Łódź, Ul. Narutowicza 122, 5) Łódź, Ul. Wycieczkowa 86,
2) Łódź, Al. Piłsudskiego 159-163, 6) Łódź, Ul. Żeromskiego 74/76,
3) Łódź, Ul. Piotrkowska 67, 7) Pabianice, Ul. Kilińskiego 37,
4) Łódź, Ul. Sienkiewicza 3, 8) Sieradz, Ul. Warneńczyka 1.
Budynki, obiekty objęte przeglądami (kontrolami) wskazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania pięcioletnich przeglądów budowlanych (kontroli okresowej) przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy Prawo budowlane.
3. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

CPV: 71356100-9, 71335000-5, 71630000-3

Dokument nr: OR.262.125.2023.ZP

Otwarcie ofert: Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert w dniu 31 marca 2023 roku, o godz. 10:15 w pokoju nr 208 (II piętro).

Składanie ofert:
Ofertę należy składać w siedzibie Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego, 91-427 Łódź, Ul. Kamińskiego 7/9, w pokoju nr 318 - sekretariat (III piętro), w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nazwy zamówienia:
,,Oferta dot. przeprowadzenia pięcioletnich przeglądów budowlanych; znak sprawy: OR.262.125.2023.ZP",
do dnia 31 marca 2023 roku, do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział III. Termin realizacji zamówienia
Terminy wykonania zamówienia: zgodnie z terminami określonymi dla poszczególnych nieruchomości w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Wymagania:
Rozdział I. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Rozdział IV. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunków udziału wykonawców w przedmiotowym postępowaniu.
Rozdział V. Sposób przygotowania oferty
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, uwzględniając cały zakres zamówienia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
Ofertę należy złożyć poprzez wypełnienie Formularza ofertowego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Formularza cenowego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2. Składana oferta powinna również zawierać pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Zamawiający zaleca wykorzystanie przez wykonawcę załączników (wzorów) stanowiących integralną część niniejszego Zapytania ofertowego.
4. Zamawiający zaleca złożenie oferty w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do zamawiającego i oznaczonej w sposób określony w rozdziale VIII Zapytania ofertowego. W przypadku nieprawidłowego opisania, zaadresowania lub zamknięcia kopert z ofertami zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ich nieterminowe otwarcie.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do składania ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być złożone przed upływem terminu do składania ofert i oznaczone w sposób określony w rozdziale VIII Zapytania ofertowego oraz dodatkowo opisane "zmiana" lub "wycofanie".
6. Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozdział VI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Oferta musi obejmować cały zakres zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać całość kosztów związanych z wykonaniem zamówienia, w tym należny podatek VAT, jeżeli wykonawca jest jego płatnikiem.
2. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wyceny wszystkich pozycji zawartych we wzorze Formularza cenowego (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). Brak wyceny jakiegokolwiek elementu, będzie skutkować odrzuceniem oferty.
3. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
4. Zamawiający poprawi w ofercie
- oczywiste omyłki pisarskie (tj. omyłki których poprawienie nie prowadzi do zmiany rzeczywistej treści i sensu oświadczenia wykonawcy),
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek (np. widoczny niezamierzony błąd rachunkowy popełniony przez wykonawcę, który polega na uzyskaniu nieprawidłowego wyniku działania arytmetycznego, mający charakter bezsporny i nie budzący wątpliwości, możliwy do ustalenia na podstawie oferty. Popełniona omyłka powinna być możliwa do poprawienia bez konieczności odwoływania się do innych dokumentów postępowania lub uzyskiwania wyjaśnień wykonawcy),
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią Zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty (tj. omyłki, których charakter zezwala na ich samodzielne poprawienie przez zamawiającego, bez konieczności uzyskiwania dodatkowych wyjaśnień wykonawcy)
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. W przypadku wątpliwości co do wysokości zaoferowanej ceny, zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Rozdział VII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Rozdział IX. Termin związania oferta
Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Rozdział X. Kryteria oceny ofert
1. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena oferty rozumiana, jako wartość całkowita oferty brutto.
2. Za najkorzystniejszą dla zamawiającego uznana zostanie oferta z najniższą ceną, złożona zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
3. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy oferta, która została oceniona jako najkorzystniejsza, została złożona zgodnie z wymaganiami zamawiającego i nie podlega odrzuceniu oraz czy wykonawca, składający przedmiotową ofertę nie podlega wykluczeniu.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający po dokonaniu czynności wskazanych w punkcie 3, wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Rozdział XI. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, wynik postępowania
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.

2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (za wyjątkiem oferty oraz umowy) odbywa się drogą elektroniczną, na adres e-mail wykonawcy, z którego wpłynął wniosek - przed otwarciem ofert lub wskazany przez wykonawcę w ofercie.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez wykonawcę drogą elektroniczną należy kierować na adres e-mail: sekretariat@znwl.pl.
Zamawiający może udzielić wyjaśnień z adresów e-mail wskazanych w pkt. 6 tiret 1, na adres e-mail wykonawcy z którego wpłynął wniosek, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może udzielić wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, przy zastosowaniu zasad określonych w punkcie 4 albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4. W niniejszym postępowaniu przyjmuje się, iż korespondencja wysłana przez zamawiającego na adres e-mail podany przez wykonawcę we wniosku lub w ofercie, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jej treścią, w dniu jej wysłania przez zamawiającego.
5. Brak wskazania adresu e-mail do korespondencji, spowoduje przesłanie korespondencji pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres siedziby wykonawcy wskazany we wniosku/ofercie, przy zastosowaniu zasad określonych w punkcie 4.
6. Wynik postępowania, ze wskazaniem najkorzystniejszej oferty wraz z zawiadomieniem
0 ofertach odrzuconych zostanie ogłoszony poprzez:
- jednoczesne zawiadomienie e-mailem o adresie:
izabelapachniewicz@znwl.pl lub miroslawpijanowski@znwl.pl wykonawców, którzy złożyli oferty, przy zastosowaniu zasad określonych w punktach 1-2 i 4-5,
- zamieszczenie na stronach internetowych zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl.samorzady.pl
7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie stawi się na podpisanie umowy w wyznaczonym terminie
1 miejscu, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z uregulowaniami zawartymi w rozdziale X punkt 3 chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w rozdziale XV punkt 1.
Rozdział XII. Wymagania dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Rozdział XV. Postanowienia końcowe
1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- nie wpłynie żadna oferta,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią niżej wymienione okoliczności:
- jej treść nie odpowiada treści zawartej w Zapytaniu ofertowym (z zastrzeżeniem omyłek, które są możliwe do samodzielnego poprawienia przez zamawiającego),
- zawiera błędy w obliczeniu ceny, które nie są możliwe do samodzielnego poprawienia przez zamawiającego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykonawca nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana przez zamawiającego ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w sytuacjach i na warunkach:
1) zmiany umowy w części dotyczącej przedmiotu zamówienia i należnego wykonawcy wynagrodzenia w przypadku:
a) zbycia nieruchomości przez zamawiającego,
b) oddania przez zamawiającego nieruchomości w posiadanie zależne,
c) rozpoczęcia w nieruchomości procesu inwestycyjnego, którego przedmiotem są roboty budowlane,
2) inne zmiany, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.

Uwagi:
Rozdział XIV. Informacje w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z ROPO d
1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie, zgodnie z przepisami RODO. Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:
1) zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
- wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
- osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
3) podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
3. Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO powinien być wykonany wraz ze zbieraniem (tj. podczas pozyskiwania) danych osobowych, a informacja powinna dotrzeć w sposób zindywidualizowany do osoby, której dane osobowe dotyczą.

Kontakt:
Rozdział XIII. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy zamawiającego:
1) w kwestiach merytorycznych:
- Pan Marek Tadeusiak - tel. 42 205 58 71 wew. 205, 668 891 240,
Łódź, ul Kamińskiego 7/9, pokój nr 205;
2) w kwestiach formalnych:
- Pani Izabela Pachniewicz - tel. 42 205 58 71 wew. 102,
Łódź, ul. Kamińskiego 7/9, pokój nr 102;
- Pan Mirosław Pijanowski - tel. 42 205 58 71 wew. 102,
Łódź, ul. Kamińskiego 7/9, pokój nr 102.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.