łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej Konstantynowska 8/10 94-303 Łódź powiat: Łódź Tel.: +48 426384888 zamowienia@uml.lodz.pl https://portal.smartpzp.pl/uml |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Tel.: +48 426384888 |
Termin składania ofert: | 2023-04-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych zasilających zbiorniki na terenie parków i skwerów w Łodzi w latach 2023 - 2024 Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.23.2023 II.1.2)Główny kod CPV 50800000 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem niniejszego postępowania jest obsługa i konserwacja fontann, sztucznych zbiorników wodnych oraz studni głębinowych zasilających zbiorniki na terenie parków i skwerów w Łodzi w latach 2023-2024. Zamówienie podzielono na 5 części: Część 1 Śródmieście Część 2 Polesie Część 3 Bałuty Część 4 Widzew Część 5 Górna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zał nr1do SWZ dla każdej części. Na podst art.95uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1ustawy Kodeks pracy (Dz.Uz2019r.,poz1040zezm.)tj:. wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usługi w zakresie: bieżącej obsługi fontann, sztucznych zbiorników wodnych polegających na montażu pomp, uzupełnieniu (...)Zamawiający nie żąda wadium i zabezpieczenia należ. wyk. umowy. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 1 Śródmieście Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50800000 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Część 1 Śródmieście Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ dla każdej części. (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty:15.1Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ;15.2Formularz cenowy- przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ;15.3Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ (ESPD) Wykonawcy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 3 do SWZ; 15.4 Oświadczenie, o którym mowa w 15.3 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 15.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 15.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.15.6Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.7.Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 a do SWZ (Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).15.8.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.9.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.7 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ.15.8 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.9Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas usunięcia awarii fontanny (T) / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie opisanym w OPZ Załącznik nr. 1 do SWZ oraz zgodnie z wyliczeniem na podstawie cen jednostkowych oraz wskazanych ilości zgodnie z załączonym do oferty Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ. Zamówienie podstawowe obejmować będzie dwa miesiące w sezonie tzw. ,,letnim" i dwa miesiące w sezonie tzw. ,,zimowym" w okresie trwania umowy tj. w latach 2023-2024. Pozostałe miesiące realizacji zamówienia obsługiwane będą, w miarę potrzeb, w ramach prawa opcji 500,00 %. Dodatkowo opcją będą objęte fontanny nieczynne (w chwili obecnej wyłączone z użytkowania) w Parku Matejki do części 1 II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2023 r. do dnia 31.12.2024 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 2 Polesie Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50800000 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Część 2 Polesie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ dla każdej części (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty:15.1Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ;15.2Formularz cenowy- przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ;15.3Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ (ESPD) Wykonawcy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 3 do SWZ; 15.4 Oświadczenie, o którym mowa w 15.3 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 15.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 15.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.15.6Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.7.Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 a do SWZ (Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).15.8.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.9.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.7 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ.15.8 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.9Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas usunięcia awarii fontanny (T) / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie opisanym w OPZ Załącznik nr. 1 do SWZ oraz zgodnie z wyliczeniem na podstawie cen jednostkowych oraz wskazanych ilości zgodnie z załączonym do oferty Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ. Zamówienie podstawowe obejmować będzie dwa miesiące w sezonie tzw. ,,letnim" i dwa miesiące w sezonie tzw. ,,zimowym" w okresie trwania umowy tj. w latach 2023-2024. Pozostałe miesiące realizacji zamówienia obsługiwane będą, w miarę potrzeb, w ramach prawa opcji 500,00 %. Dodatkowo opcją będą objęte fontanny nieczynne (w chwili obecnej wyłączone z użytkowania) - fontanna na zieleńcu Karolek Ul. Kusocińskiego do części 2 II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2023 r. do dnia 31.12.2024 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 3 Bałuty Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50800000 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Część 3 Bałuty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ dla każdej części (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty:15.1Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ;15.2Formularz cenowy- przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ;15.3Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ (ESPD) Wykonawcy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 3 do SWZ; 15.4 Oświadczenie, o którym mowa w 15.3 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 15.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 15.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.15.6Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.7.Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 a do SWZ (Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).15.8.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.9.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.7 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ.15.8 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.9Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas usunięcia awarii fontanny (T) / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie opisanym w OPZ Załącznik nr. 1 do SWZ oraz zgodnie z wyliczeniem na podstawie cen jednostkowych oraz wskazanych ilości zgodnie z załączonym do oferty Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ. Zamówienie podstawowe obejmować będzie dwa miesiące w sezonie tzw. ,,letnim" i dwa miesiące w sezonie tzw. ,,zimowym" w okresie trwania umowy tj. w latach 2023-2024. Pozostałe miesiące realizacji zamówienia obsługiwane będą, w miarę potrzeb, w ramach prawa opcji 500,00 %. Dodatkowo opcją będą objęte fontanny nieczynne (w chwili obecnej wyłączone z użytkowania) II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2023 r. do dnia 31.12.2024 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 4 Widzew Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50800000 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Część 4 Widzew Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ dla każdej części (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty:15.1Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ;15.2Formularz cenowy- przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ;15.3Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ (ESPD) Wykonawcy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 3 do SWZ; 15.4 Oświadczenie, o którym mowa w 15.3 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 15.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 15.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.15.6Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.7.Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 a do SWZ (Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).15.8.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.9.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.7 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ.15.8 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.9Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas usunięcia awarii fontanny (T) / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie opisanym w OPZ Załącznik nr. 1 do SWZ oraz zgodnie z wyliczeniem na podstawie cen jednostkowych oraz wskazanych ilości zgodnie z załączonym do oferty Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ. Zamówienie podstawowe obejmować będzie dwa miesiące w sezonie tzw. ,,letnim" i dwa miesiące w sezonie tzw. ,,zimowym" w okresie trwania umowy tj. w latach 2023-2024. Pozostałe miesiące realizacji zamówienia obsługiwane będą, w miarę potrzeb, w ramach prawa opcji 500,00 %. Dodatkowo opcją będą objęte fontanny nieczynne (w chwili obecnej wyłączone z użytkowania) II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2023 r. do dnia 31.12.2024 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 5 Górna Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 50800000 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Część 5 Górna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ dla każdej części (Numeracja zgodna z SWZ) Na ofertę składają się następujące dokumenty:15.1Formularz ofertowy - przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ;15.2Formularz cenowy- przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2a do SWZ;15.3Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ (ESPD) Wykonawcy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 3 do SWZ; 15.4 Oświadczenie, o którym mowa w 15.3 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 15.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 15.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.15.6Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 15.7.Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 a do SWZ (Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).15.8.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy). 15.9.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, (jeśli dotyczy - projekt zobowiązania Załącznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 15.7 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, (jeśli dotyczy) - projekt oświadczenia Załącznik nr 8 do SWZ.15.8 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.9Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas usunięcia awarii fontanny (T) / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/05/2023 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie opisanym w OPZ Załącznik nr. 1 do SWZ oraz zgodnie z wyliczeniem na podstawie cen jednostkowych oraz wskazanych ilości zgodnie z załączonym do oferty Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ. Zamówienie podstawowe obejmować będzie dwa miesiące w sezonie tzw. ,,letnim" i dwa miesiące w sezonie tzw. ,,zimowym" w okresie trwania umowy tj. w latach 2023-2024. Pozostałe miesiące realizacji zamówienia obsługiwane będą, w miarę potrzeb, w ramach prawa opcji 500,00 %. Dodatkowo opcją będą objęte fontanny nieczynne (w chwili obecnej wyłączone z użytkowania) - fontanna na Skwerze im. H. Dubaniewicza do części 5 II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2023 r. do dnia 31.12.2024 r. CPV: 50800000 Dokument nr: 175164-2023, DSR-ZP-IV.271.23.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 21/04/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Systemu. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w ,,Instrukcji użytkownika Wykonawcy" (Instrukcja obsługi Portalu e-Usługi SmartPZP), dostępnej na stronie Systemu pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uml w zakładce e-learning. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uml Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uml TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 21/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Łódź Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 19/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/03/2023 Kontakt: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej Konstantynowska 8/10 Łódź Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź 94-303 Polska Osoba do kontaktów: PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź Maria Herszel, Elżbieta Szumiela E-mail: zamowienia@uml.lodz.pl Tel.: +48 426384888 |
© eurobudowa.pl 2004-2024