Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Autoklawy z Morlin - modernizacji posadzki wraz z instalacją kanalizacyjną

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Autoklawy z Morlin - modernizacji posadzki wraz z instalacją kanalizacyjną

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Animex Foods sp. z o.o
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: 22 334 59 00
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,a6468fb4bb6b9f2512f8f87b6d21edd4.html
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 22 334 59 0
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAK/2022/002361 - Autoklawy z Morlin - modernizacji posadzki wraz z instalacją kanalizacyjną - Animex Szczecin
Treść zapytania

Dzień dobry,

zapraszam do udziału w postępowaniu "Autoklawy z Morlin - modernizacji posadzki wraz z instalacją kanalizacyjną - Animex Szczecin"

W zakres prac wchodzi:

Specyfikacja, zdjęcia oraz rysunki koncepcyjne w załączniku.
Produkty
Produkt Ilość Jednostka miary
1. Autoklawy z Morlin - modernizacji posadzki wraz z instalacją kanalizacyjną 1 szt.

Dokument nr: Z398/13988/1/aktualizacja5, ZAK/2022/002361

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,a6468fb4bb6b9f2512f8f87b6d21edd4.html

Data rozpoczęcia: 2023-03-24 09:00:00 Data zakończenia: 2023-03-30 09:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2023-03-29 09:00:00

Miejsce i termin realizacji:
Data oczekiwanego terminu realizacji projektu - 2023-04-06
Termin realizacji
Minimalny okres gwarancji -24 m-ce.

Wymagania:
Do złożenia oferty wymagana jest umowa o poufności (w załączniku.)

Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o odesłanie skanu z podpisami osób z KRS. na adres hubert.huberuk@animex.pl

Oryginały (2egz.) proszę wysłać na adres:

Animex Foods sp. z o.o. Morliny 15 14-100 Ostróda do Hubert Huberuk

Umowę wystarczy podpisać raz i będzie obowiązywała również w przypadku innych projektów realizowanych w całej Grupie Animex

Wymagania ogólne:

Oferta powinna zawierać kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia , szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia)

Warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki ( nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - draft w załączeniu do akceptacji

Oferta powinna zawierać informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu

Czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online)

Maksymalny czas usunięcia awarii rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia awarii (wynikającej z normalnej eksploatacji)do momentu przywrócenia do stanu technicznego sprzed awarii. Powyższy parametr powinien uwzględniać czas oczekiwania na części zamienne.

Przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane)

Cena

Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia.

- swobodnego wyboru oferty.

- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.

Waluta:
PLN

Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):

1. Miejsce dostawy: siedziba

2. Koszt transportu: po stronie dostawcy

3. Termin płatności: 30 dni

Dodatkowe warunki formalne:

-

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
1. Cena - 60%
2. Gwarancja - 10%
3. Termin dostawy: dni kalendarzowe - 30%
Dodatkowe pytania do oferty:
------
Brak pozycji
------
Lista firm na rzecz których realizowany jest zakup:
1. Animex Foods sp. z o. o. Oddział w Szczecinie
Uwaga:
Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Huberuk, Hubert
tel:

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.