dolnośląskie (Ziębice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i usuwanie awarii oraz w razie potrzeb modernizacja systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz systemów telewizji dozorowej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12 40-007 Katowice powiat: Katowice tel.: 323493995 krzysztof.zylka@us.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 323493995 |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Konserwacja i usuwanie awarii oraz w razie potrzeb modernizację systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD) oraz systemów telewizji dozorowej (CCTV), zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego". Dokument nr: DSOO.382.02.2023.UG Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.04.2023 r. o godz. 12:20 Składanie ofert: 8. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert. 1. Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć na adres Uniwersytet Śląski, Dział Spraw Obronnych i Ochrony, Katowice 40-007, Ul. Bankowa 14, pok. 329 w terminie do dnia 07.04.2023 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: *4. Warunki realizacji zamówienia. 1) Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące, nie wcześniej jak od dnia 15.04.2023 r. 2) Miejsce realizacji zamówienia: : Katowice, Sosnowiec, Chorzów, Cieszyn oraz Boguchwałowice (powiat będziński) Wymagania: Rodzaj zamówienia: Usługa 2. Podstawa prawna. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 Prawo zamówień publicznych - dotyczy zamówienia, którego wartość jest większa niż 20 000 PLN i nie przekracza kwoty 129 900 zł. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem nr 25 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dnia 5 lutego 2021 r. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.3. Przedmiot zamówienia. ,,Konserwacja i usuwanie awarii oraz w razie potrzeb modernizację systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD) oraz systemów telewizji dozorowej (CCTV), zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego". Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia lub stosownych załączników do ogłoszenia (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie. 3) Termin gwarancji: 12 miesięcy oraz zgodnie z zapisami załącznika nr 5 wzór umowy 4) Pozostałe realizacji zamówienia: Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury, waluta PLN. *5. Warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenia w świadczeniu usług w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dysponować zasobami technicznymi oraz osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie. Wykonawca winien wpłacić wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Załączniki weryfikujące warunki udziału w postępowaniu: - załącznikami nr 3 wykaz głównych usług, - załącznik nr 4 wykaz osób, - załącznik nr 6 wymagania dotyczące wadium. 6. Opis kryteriów oceny ofert. 1. Kryterium - Cena. Waga kryterium - 100%. Maksymalna możliwa Kryterium Waga ilość punktów Cena w tym: - cena za konserwacje systemów - - cena za 1(jedną) roboczogodzinę usuwania awarii Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczania: a) Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,cena": 80% 80 20% 20Oferta zawierająca najniższą cenę za konserwację systemów otrzyma 80 punktów. Punktacja pozostałych ofert będzie wyliczana wg poniższego wzoru: Xck punktów = najniższa cena występująca w ofertach x 100 cena wskazana w rozpatrywanej ofercie Xck - liczba punktów za kryterium ,,cena" za konserwację systemów Otrzymana ilość punktów pomnożona zostanie przez wagę kryterium, tj. 80% Oferta zawierająca najniższą cenę za 1 roboczogodzinę usuwania awarii otrzyma 20 punktów. Punktacja pozostałych ofert będzie wyliczana wg poniższego wzoru: Xca punktów = najniższa cena występująca w ofertach x 100 cena wskazana w rozpatrywanej ofercie Xca - liczba punktów za kryterium ,,cena" za 1 roboczogodzinę usuwania awarii Otrzymana ilość punktów pomnożona zostanie przez wagę kryterium, tj. 20% Ocena końcowa wyliczona będzie po zsumowaniu punktów tzn. C = Xck + Xca gdzie: C- suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,cena" b) Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach - 100. c) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert. 7. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko: jedną ofertę w niniejszym postępowaniu Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej Oferta winna zawierać informację zgodnie z załącznikiem nr 2 formularz cenowy Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa. Wykonawca pytania dotyczące postępowania winien składać najpóźniej do dnia 31.03.2023 r. do godz. 11:00. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną). W przypadku braków formalnych, bądź braku dokumentów wymaganych w postępowaniu DSOO.382.02.2023.UG, złożona oferta będzie traktowana jako nieważna. Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w kopercie zaklejonej i zatytułowanej.Nazwa i adres Wykonawcy Zamówienie nr DSOO.382.02.2023.UG ,,Konserwację i usuwanie awarii systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), kontroli dostępu (KD) oraz systemów telewizji dozorowej (CCTV), zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego." Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. *9. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Cena podana w ofercie powinna stanowić sumę kwot wszystkich elementów składających się na koszt realizacji przedmiot zamówienia. 2. Cena powinna być podana do 2. miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego zaokrąglania, tj. ,,5" na 3. miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, a poniżej ,,5" - zaokrąglenie w dół. 3. Ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT w odpowiedniej wysokości. 4. Cena podana w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i nie będzie podlegała waloryzacji podczas trwania umowy. 5. Cena winna być wyrażona w PLN; w polskiej walucie będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia. *10. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (KRS zaświadczenie o działalności gospodarczej lub inny dokument) mówiący w szczególności o przedmiocie działalności oraz sposobie reprezentacji, Kopię stosownego pełnomocnictwa - w przypadku podpisania umowy przez osoby inne niż wymienione w dokumencie powyższym, jako upoważnienie do reprezentacji, Formularz cenowy załącznik nr 2, wykaz głównych usług załącznik nr 3, wykaz osób załącznik nr 4, potwierdzenie przelewu dot. Wadium, zgodnie z zapisami załącznika nr 6 wymagania dotyczące wadium, *11. Warunki zmiany zawartej umowy. Zgodnie z zapisami § 17, załącznika nr 5 - wzór umowy Instrukcja dotycząca przeprowadzenia postępowania 1. Postępowanie wszczyna się poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego lub na platformie zakupowej. 2. Zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego na przygotowanie i złożenie ofert przez potencjalnych Wykonawców. 3. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia oraz załączników do ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania wraz z treścią pytań (bez ujawniania podmiotu zadającego pytania) na stronie internetowej, w miejscu publikacji ogłoszenia lub na platformie zakupowej. 4. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia lub zmiany innych dokumentów stanowiących załączniki do ogłoszenia. Stosowną informację o zmianie, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, na której zamieszczono ogłoszenie. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 5. Oferta złożona po upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu nie podlega badaniu i ocenie. O fakcie tym powiadamia się wykonawcę, który złożył ofertę po terminie składania ofert. 6. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym postępowaniu. W dniu otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informację o ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia oraz zestawienie złożonych w postępowaniu ofert wraz z nazwami i adresami wykonawców, którzy złożyli oferty, cenami ofert oraz innymi istotnymi elementami, wymaganymi w ogłoszeniu podlegającymi ocenie w ramach kryterium oceny ofert (np. terminem realizacji, terminem gwarancji czy warunkami płatności). 7. Oferta złożona w toku postępowania przestaje wiązać, jeżeli została wybrana inna oferta albo, gdy postępowanie zostanie zakończone bez wyboru którejkolwiek z ofert, chyba, że w warunkach konkretnego postępowania zastrzeżono inaczej. 8. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw albo złożyli dokumenty, oświadczenia, zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający może żądać od wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert i dokumentów, a ponadto dokonuje poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w złożonych ofertach oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o udzielanym zamówieniu, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty - informując o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.10. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu. 11. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego wyrażonym w ogłoszeniu - pisemnie lub drogą elektroniczną. 12. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 13. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia, a także treści załączników do ogłoszenia, jeżeli zostały przewidziane (w szczególności treści opisu przedmiotu zamówienia), 2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu (dotyczy to w szczególności przyjęcia błędnej stawki podatku VAT); 4) wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, nie powodującej istotnych zmian w treści oferty, 5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, co zostało stwierdzone po przeprowadzeniu procedury wyjaśnień, o której mowa w ust. 10, 6) została złożona przez wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, podlega wykluczeniu albo który nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, z zastrzeżeniem wyczerpania procedury wezwania do ich uzupełnienia, 7) została złożona przez wykonawcę, który wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 14. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, złożonej przez wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia. Jeśli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert - Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub kosztem. 15. Jeśli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztu wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.16. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści o tym fakcie informację na swojej stronie internetowej, na której dostępne było ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia. Zamawiający zamieszcza informacje o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty, z podaniem nazwy (firmy) albo imienia i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresu Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienia jej wyboru oraz nazw (firm) albo imion i nazwisk, siedzib albo miejsc zamieszkania i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji), 2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone (wraz z uzasadnieniem), 17. Zamawiający unieważnia postępowanie: 1) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, 2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, 3) postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, powodującą sytuację, w której niemożliwym jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego niepodlegającej unieważnieniu, 4) dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć na etapie ogłoszenia postępowania. 18. Na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 19. Wykonawca może poinformować Zamawiającego w trakcie trwania postępowania o czynności Zamawiającego niezgodnej z postanowieniami niniejszej instrukcji, zasadami opisanymi w Regulaminie ubiegania się i udzielania zamówień na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach czy innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany dla tej czynności. 20. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach podanych we wzorze umowy lub istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia oraz w ofercie przedstawionej przez wykonawcę. 21. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania, o których mowa w ust. 17. 22. Zamówienie jest realizowane zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem o udzielanym zamówieniu, będą miały zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny i innych ustaw szczególnych powszechnie obowiązującego prawa. Kontakt: Realizator prowadzący sprawę, osoby upoważnione do kontaktu: Dział Spraw Obronnych i Ochrony Krzysztof Żyłka tel.: 323493995 e-mail: krzysztof.zylka@us.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024