łódzkie (Łódź)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Jaśkowice)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu Szczepanowskiego, 15A 60-541 Poznań powiat: Poznań Tel.: +48 618456209 kiwanska@wfosgw.poznan.pl https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | 60 000 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 618456209 |
Termin składania ofert: | 2023-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA mebli biurowych dla WFOŚiGW w Poznaniu Numer referencyjny: 261.6.2023 II.1.2)Główny kod CPV 39100000 Meble - BA39 - BA02 - BA03 II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: DOSTAWA i montaż mebli biurowych na rzecz WFOŚiGW w Poznaniu. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 2 024 781.00 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części - AB13 - BA13 - BA03 39120000 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki - BA39 - AB13 - BA03 39130000 Meble biurowe - BA39 - AB13 - BA03 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Dostaw wraz z montażem mebli biurowych na rzecz WFOŚiGW w Poznaniu na potrzeby wyposażenia siedziby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 SWZ - Dane techniczne OPZ_opis mebli. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 10% Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostarczenia / Waga: 30% Cena - Waga: 60% II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 024 781.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 100 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1) potwierdzających wymagane parametry oferowanych produktów (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, opisy techniczne, certyfikaty, atesty lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, odpowiednio dla wskazanego asortymentu w załączniku 2a. 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. W przypadku niezłożenia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych lub błędnych przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust 3 powyżej oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. CPV: 39100000-39-02-03, 39110000131303, 39120000391303, 39130000391303 Dokument nr: 174748-2023, 261.6.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 25/04/2023 Czas lokalny: 11:05 Miejsce: Elektroniczne otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie wczytanych ofert zgodnie z instrukcją użytkownika Platformy Marketplanet. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcia ofert dokonają właściwi członkowie Komisji Przetargowej. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2. cenach lub kosztach ofertowych. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 25/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: ul. Szczepanowskiego 15A, 60-541 Poznań Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 23/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/03/2023 Kontakt: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 301313654 Szczepanowskiego, 15A Poznań Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań 60-541 Polska Osoba do kontaktów: Karolina Iwańska E-mail: kiwanska@wfosgw.poznan.pl Tel.: +48 618456209 |
© eurobudowa.pl 2004-2024