Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wiaty na rowery wraz ze stojakami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wiaty na rowery wraz ze stojakami

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
AL. J. Piłsudskiego 28
35-001 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 858 03 02, 858 03 11, 858 02 17
zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 858 03 02, 8
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i montaż wiaty na rowery wraz ze stojakami przy budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie.
W zakres zamówienia wchodzą:
- dostawa wiaty na rowery o wymiarach: długość 630 cm, szerokość 210 cm, wysokość 233 cm +/- 3 cm (tolerancja dotyczy tylko wymiaru wysokości),
- dostawa 6 szt. stojaków na rowery - jako 2 zestawy po 3 stojaki (połączone płaskownikiem) o wymiarach 80 x 80 cm, z poprzeczka wzdłużną,
- wykonanie fundamentów betonowych do zamocowania wiaty,
- montaż wiaty do fundamentów oraz zestawów stojaków do podłoża (kostka betonowa/klinkierowa),
- wykonanie robót towarzyszących, w tym: rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z kostki (w miejscach wykonania fundamentów do posadowienia wiaty), wywóz gruzu i ziemi z wykopów.
Przedmiot zamówienia opisany jest poprzez:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do nin. Zaproszenia, w tym:
o Opis techniczny (Materiały do zgłoszenia);
o Przedmiar robót.

Dokument nr: F-271-20/2023

Składanie ofert:
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 kwietnia 2023 r. do godz. 11:00 w wersji elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji umowy: 50 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
W związku z rozpoczęciem procedury o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ,Dostawa i montaż wiaty na rowery wraz ze stojakami przy budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie" przeprowadzanej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający -Sąd Apelacyjny w Rzeszowie zaprasza do złożenia oferty.
1.4. Dni i godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30
2.2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Wizji można
dokonać każdego dnia roboczego, w godzinach od 9.00-14.00, po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu jej terminu z:
- P. Andrzejem Zimny, e-mail: andrzej.zimny@rzeszow.sa.gov.pl, tel. 17 858 02 17. Możliwość odbycia wizji Zamawiający przewiduje do dnia 31 marca 2023 r. Podczas wizji obowiązują przepisy oraz wewnętrzne regulaminy Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie.
Wraz ze zgłoszeniem, Wykonawcy są zobowiązani do przekazania listy osób
uczestniczących w wizji zawierającej: imię i nazwisko, nazwę firmy.
Zamawiający informuje, iż odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej jest jedynie jego
uprawnieniem.
Po odbytej wizji zostanie sporządzony protokół.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3) ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Cena 100%
Oferta z maksymalną liczbą przyznanych punktów (w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
6. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru. Wraz z oferta należy przedłożyć:
1) Kartę katalogową oferowanej wiaty,
2) Dokumenty potwierdzaj ące spełnienie normy PN-EN 191-1-4 oraz normy PN-EN 191-1-3,
3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
7. Opis przygotowania załączonych do oferty dokumentów:
1. Formularz oferty oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
2. Jeżeli Formularz oferty i załączniki zostaną podpisane przez ustanowionego pełnomocnika, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego jego uprawnienia do składania oferty (pełnomocnictwo).
3. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a to w formie spółki cywilnej, wymaga się załączenia do oferty dokumentu, z którego wynikać będzie umocowanie do samodzielnej reprezentacji spółki danego wspólnika spółki albo pełnomocnictwa. Zamawiający informuje, iż umocowanie do podpisania oferty nie zastępuje ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będących spółką cywilną.
8. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie
Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego, stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Wzorem Umowy określonymi w niniejszym piśmie.
Do ceny netto oferty należy doliczyć wartość należnego podatku VAT. Cenę brutto należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy, w tym: dostawy i montażu wiaty, robót przygotowawczych, zabezpieczających i porządkowych.
2. Otrzymanie oferty w w/w formie z zachowaniem wyznaczonego terminu będzie potraktowane jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty.
11. Informacja dotycząca zawarcia umowy: po wyborze oferty, z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsza cenę.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
13. Regulamin dotyczący prowadzonego postępowania dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://www.rzeszow.sa.gov.pl/container/przetargi/regulaminy/regulamin-ponizei-130-tys-zl.pdf

Uwagi:
14. INFORMACJE WYNIKAJĄCE Z ART. 13 RODO DOTYCZĄCE ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ, W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezes Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie adres: Al. J. Piłsudskiego 28, 35-001 Rzeszów.
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych, Al. Piłsudskiego 28, 35-001 Rzeszów; adres e mail: iod@rzeszow,sa.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa i montaż wiaty na rowery wraz ze stojakami przy budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie nr referencyjny: F-271-20/2023, prowadzonym bez stosowani ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawą Pzp";
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w szczególności w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176) oraz innym właściwym podmiotom, na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane (zgodnie iż instrukcja kancelaryjną), przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego ".

Kontakt:
10. Osoby uprawnione do kontaktów:
- w sprawach formalnych: P. Sylwia Cieszyńska, tel. 17/ 858 03 02, P. Katarzyna Rybczyk, tel. 17/ 858 03 11,
- w sprawach merytorycznych: P. Andrzej Zimny, tel. 17/ 858 02 17.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.