Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie terenu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie terenu

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno
powiat: koszaliński
tel. 94 31 60 121, Fax. 94 31 61 491, tel/ fax. (94) 31-60-120
gmina@swieszyno.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świeszyno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 94 31 60 121, F
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Nazwa nadana zamówieniu:
,,Kulturalna przestrzeń turystyczno-rekreacyjna w Świeszynie"
Inwestycja realizowana będzie w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji
w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania
,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" w zakresie 4.6. Rozwój
Ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej lub kulturalnej
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020" projekt pn.:
,,Kulturalna przestrzeń turystyczno-rekreacyjna w Świeszynie".
3.2 Przedmiot i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w ramach ,,kulturalnej przestrzeni
turystyczno-rekreacyjnej w Świeszynie" przy Centrum Kultury w Świeszynie.
Inwestycja realizowana będzie na terenie gminy Świeszyno, powiat koszaliński, woj.
Zachodniopomorskie, na działce nr 871/3 obręb Świeszyno.
Zakres zamówienia obejmuje prace demontażowe istniejących obiektów i budowę nowych
obiektów i dostawę i montaż elementów małej architektury na działce nr 871/3 w m. Świeszyno.
Prace demontażowe obejmują:
- demontaż ławek wokół paleniska
- demontaż istniejących stołów z ławkami
- demontaż istniejącego paleniska
Budowa nowych obiektów:
- wiaty drewniane rekreacyjne 3,5x8m pokryte blachodachówką płaską - 2 szt. wraz z
utwardzeniem terenu kostką brukową płukaną pod wiatami oraz wykonaniem instalacji
elektrycznej oświetleniowej wiat
- palenisko wraz z utwardzeniem terenu kostką granitową
DOSTAWA i montaż:
- ławek przy palenisku - 6 szt.
- stołów piknikowych z ławkami pod wiatami - 6 kpl. (6 stołów i 12 ławek)
- barierki zabezpieczającej
- donic ozdobnych - 2 szt.
W zakresie zamówienia jest również obsadzenie roślinami donic oraz sadzenie drzew
iglastych - 20 szt. Drzewa iglaste: tuja szmaragdowa wys. min. 1,3m. Donice należy
obsadzić roślinami. Rodzaj roślin w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wymagania dodatkowe:
1) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym
inwentaryzacji geodezyjnej) zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w
uzgodnieniu z Zamawiającym.
2) Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy.
3) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie i zamontowanie na terenie budowy 1 szt. tablicy
pamiątkowej informującej o pozyskanych środkach w ramach dofinansowania, Wzór tablicy
oraz miejsce jej ustawienia należy uzgodnić z Zamawiającym.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 - dokumentacja
projektowa, w skład której wchodzą:
- Projekt budowlany zagospodarowania terenu wokół budynku Mulitimedialne Centrum
Kultury ,,e-Eureka"
- Przedmiar robót
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wraz z zaświadczeniem
Starosty Koszalińskiego, że organ nie wniósł sprzeciwu do zamierzenia budowlanego
- specyfikacja wyposażenia
UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres prac, natomiast
przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakres prac określony w pkt. 3.2 oraz
załączonym przedmiarze robót.
3.6 Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie
towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów
technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem
towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie
parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w
Załączniku nr 3 - Dokumentacja projektowa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia
spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest
równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
Wykonawcy.
3.7.Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za
bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca.

CPV: 45212140-9, 45113000-2, 45112710-5, 45111291-4, 45112330-7

Dokument nr: RIG. 271.10.2023

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć do dnia 7 kwietnia 2023 r. godz. 12:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
? Osobiście oraz pocztą na adres Urzędu Gminy w Świeszynie, Świeszyno 71,
76-024 Świeszyno
? pocztą elektroniczną na adres e:mail: gmina@swieszyno.pl,

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2023 r.

Wymagania:
Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:00 do 15:00
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z warunkami określonymi
w ustawie z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków
Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (DZ. U. z 2022 poz. 2422)
3.4 Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna.
3.5 Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim
przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych
podwykonawcy - w formularzu ofertowym.
3.8. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli min 36 miesięcznej gwarancji.
3.9 Zamawiający informuje, że w celu potwierdzenia, iż oferowane materiały, urządzenia i
wyposażenie spełniają wymagania Zamawiającego, takie dokumenty jak: atesty, certyfikaty,
deklaracje, gwarancje należy złożyć wraz z wnioskiem materiałowym do zatwierdzenia w
trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie wymaga załączenia tych dokumentów do oferty.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. W zapytaniu mogą brać udział oferenci, którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do ubiegania się o realizację zamówienia
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca
winien wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie terenów
rekreacyjnych o wartości min. 25 000,00 zł brutto,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia;
c) nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości;
W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa
oświadczenia w formularzu ofertowym.
5.2 Wykluczenia:
5.2.1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym
osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii
bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku wykluczenia o których mowa z pkt. 5.2.1 wraz z ofertą
wykonawca składa Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
sporządzone na/wg wzoru nr 2 do niniejszego zapytania.
5.2.2. Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego występują
przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W celu potwierdzenia braku wykluczenia o których mowa z pkt. 5.2.2 Wykonawca składa
oświadczenia w formularzu ofertowym.
5.3. Oferty Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu
oraz nie potwierdzą braku podstaw wykluczenia z postępowania podlegają odrzuceniu.
6. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena (brutto) - 100 % (100 pkt)
6.1 Sposób wyliczenia punktów:
W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ x 100
cena badanej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie
lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę
z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert
dodatkowych.
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu
najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną.
8. Warunki płatności;
Rozliczanie robót odbędzie się na podstawie faktury końcowej wraz z protokołem odbioru
końcowego. Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo
sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.
10. Sposób przygotowania oferty:
a. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu
ofertowym. Oferta powinna być opatrzona nazwą (pieczątką firmową) i podpisem
Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do
reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca
dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty.
b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
c. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi
w tym zakresie.
c. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera
wszystkie należności publiczno-prawne ponoszone z tytułu osiąganego
wynagrodzenia.
d. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
e. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
f. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawierają projektowane
postanowienia umowy dołączone do zapytania ofertowego - załącznik nr 4
g. Wykonawca przez podpisaniem umowy zobowiązany będzie do:
-przedłożenia kosztorysu ofertowego wraz z tabelą elementów scalonych oraz
zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu.
-wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty
brutto w pieniądzu, w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych
zgodnie z warunkami określonymi w § 10 projektowanych postanowień umowy.
W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w pieniądzu,
należy je wpłacić przelewem na konto: PKO BP S.A. Nr 43 1020 2791 0000 7702 0327
0998 z opisem ,,Gwarancja na znak sprawy - RIG.271.10.2023
11. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania,
zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania
na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom
żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Do oferty należy załączyć:
a. Formularz Ofertowy zgodny sporządzony na/wg załącznika nr 1.
b. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - sporządzone na/wg
załącznika nr 2

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:
12.1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno z siedzibą - Urząd
Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
1) listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71;
2) telefonicznie 94 31 60 120
3) fax - 94 31 61 491
4) przez email: gmina@swieszyno.pl.
12.2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się
kontaktować przez email: iod@swieszyno.pl
12.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) oraz art. 5-6 ustawy
z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - na podstawie tych
przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy.
12.4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane
powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych
roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub
obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych
przepisów prawa
12.5. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art.
18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy)
12.6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.
12.7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem
zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO,
jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z ustawą.
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie
danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub
w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym
inspektorem ochrony danych.
12.8. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego
się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12.9. Wymóg podania danych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy.

Kontakt:
9. Osoba do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest:
Ewa Jacewicz, tel. 94 31 60 147, e-mail: e.jacewicz@swieszyo.pl
Ewa Zinowska - Suska, tel. 94 31 60 139, email: e.suska@swieszyno.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.