Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja placu zabaw

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Parysów
ul. Kościuszki 28
08-441 Parysów
powiat: garwoliński
tel./fax. (25) 685 53 19
inwestycje@parysow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Parysów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. (25) 685 5
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Modernizacja placu zabaw przy Publicznej Szkole
Podstawowej w Parysowie".
III. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy Publicznej Szkole
Podstawowej w Parysowie.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) usunięcie uszkodzonej nawierzchni placu zabaw wraz z usunięciem darni
przerastającej nawierzchnię,
2) oczyszczenie zmycie i odtłuszczenie nawierzchni,
3) uzupełnienie - wyrównanie nawierzchni granulatem SBR z lepiszczem w postaci
kleju poliuretanowego,
4) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej,
5) wykonanie opaski wokół placu z betonowej kostki brukowej.
3. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia, określa Przedmiar robót, który
stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Pomocnicze materiały graficzne zamieszczono w załączniku Nr 4 obejmującym -
mapę zagospodarowania i projekt koncepcyjny placu zabaw.

CPV: 45212221-1, 45212290-5

Dokument nr: RI.271.1.4.2023

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w jednej z następujących form:
1) pisemnej w siedzibie Urzędu,
2) drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Parysowie, Ul. Kościuszki 28, 08-441
Parysów, z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe na modernizację placu zabaw
przy Publicznej Szkole Podstawowej w Parysowie",
3) pocztą elektroniczną na adres e-mail: inwestycje@parysow.pl.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 6 kwietnia 2023 r. o godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia - do dnia 31 sierpnia 2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
szacunkowej poniżej kwoty 130 000 zł netto.
5. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania robót,
w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji
lokalnej ponosi Wykonawca.
VI. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia
odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
końcowego.
VIII. Wymagane dokumenty do złożenia oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące
dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo-cenowy - wg
załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1,
2) kosztorys ofertowy - sporządzony przez Wykonawcę na podstawie
przedmiaru robót.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
X. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić ceny netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
3
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty odbywał się będzie w oparciu o następujące kryteria:
a) cena: 100%, liczone wg wzoru:
cmin
C = ---------- x 100
Cx
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
Cmin - najniższa zaoferowana cena,
Cx - cena rozpatrywanej oferty.
2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium,
otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym
wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość
punktów.
XIII. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia zapytania
ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych
Zamawiającemu w dniu publikacji niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert
przewidzianym w zapytaniu ofertowym.
3. Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu
wyznaczonego do składania ofert.
4. Oferty otrzymane po terminie składania ofert pozostaną bez rozpatrzenia.
5. Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6. Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest
otrzymanie przez Zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania
postępowania, nieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8. Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko,
siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej
oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione
zapytanie ofertowe.
9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę
w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku
rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wybrany.
11. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy mogą wnioskować o wyjaśnienia lub
uszczegółowienie dotyczące treści Zapytania ofertowego najpóźniej do 48 godzin
przed terminem składania ofert, wysyłając zapytanie na adres mailowy:
inwestycje@parysow.pl.
12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty, niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone
podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.

Uwagi:
XII. Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Parysów (dalej:
,,ADMINISTRATOR"), z siedzibą: ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów. Z
Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej
na adres: ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów lub drogą e-mailową pod adresem:
ug@parysow.pl;
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować pod adresem mailowym: iod@parysow.pl;
c) dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego Nr RI.271.1.4.2023;
d) dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich
otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym sądy
administracyjne, sądy powszechne, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu
przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi
pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe,
4
Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia
publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich,
na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem określonym w ,,Wytycznych w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020"
f) dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
(Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.);
g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestniczących
w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
h) każdy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych
(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących
narusza przepisy RODO;
i) Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
j) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców
uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Wykonawca przystępujący do postępowania wypełnia obowiązki informacyjne
wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Kontakt:
VII. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania w jest Stanisław Rosłaniec pod nr tel. (25) 685 53 19,
e-mail: inwestycje@parysow.pl,
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku,
od 7.00 do 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.