Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji centralnego ogrzewania, wymiana okien piwnicznych i poddasza oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji centralnego ogrzewania, wymiana okien piwnicznych i poddasza oraz ocieplenie stropu

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Marcel" w Radlinie
ul. Mariacka 30
44-310 Radlin
powiat: wodzisławski
T: 32 4 567 210, tel. 32 4 567 210 w. 9
przetargi@smmarcel.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Radlin
Wadium: 12 000 PLN
Nr telefonu: T: 32 4 567 210, tel
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa instalacji centralnego ogrzewania, wymiana okien
piwnicznych i poddasza oraz ocieplenie stropu pod poddaszem
w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych w
Radlinie:
1. Ul. Mielęckiego 1.
2. Ul. Mielęckiego 3.
3. Ul. Mielęckiego 5.
4. Ul. Mielęckiego 9.
5. Ul. Mielęckiego 11.
Istotne dane zawiera książka przedmiarów oraz projekt budowlany.
Przedmiar oparty jest na podstawie kosztorysu stanowiącego wycenę dla
określenia szacunkowej wartości robót budowlanych.
Ilości przedmiarowe (obmiarowe) jak również zestawienia materiałów są
ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i mogą różnić się od ilości
rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych
oraz przyjętych technologii wykonania robót.
Przed zamówieniem materiałów ilości określone w zestawieniu materiałów
lub przedmiarze należy każdorazowo zweryfikować na budowie.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert:
2023-04-06
10:00 pok. 23
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert jest jawne. Oferenci mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert.

Składanie ofert:
Składanie ofert:
2023-04-06
09:00 pok. 20

Miejsce i termin realizacji:
Zamówienie należy wykonać w okresie od 01.06.2023 r.-30.09.2023 r.
Termin wykonania:
Najpóźniej do:
2023-09-30

Wymagania:
Termin związania z
ofertą:
60 dni od dnia otwarcia ofert
Wymagana
gwarancja:
Minimum 5 lat
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki i złożą stosowne oświadczenia , że :
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej
przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia.
przystępując do udziału w postępowaniu przetargowym pozostaną związani
ofertą przez 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia otwarcia ofert,
Kryterium wyboru:
Cena 100 %
Wpłata wadium:
12 000 PLN/ budynek
przelewem na konto PKO
Bank Polski nr 24 1020 2472
0000 6602 0616 0917
udzielą gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, nie krótszej
niż 5 lat,
zagwarantują odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu wykonywanej
pracy w razie zaistnienia uszkodzenia mienia Spółdzielni Mieszkaniowej
,,Marcel" oraz mienia i zdrowia jej mieszkańców.
1. Wykaz dokumentów (spis treści).
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (należy podać cenę za
wykonanie robót opisanych w książce przedmiarów oraz projekcie
budowlanym i pozostałej dokumentacji).
3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar
zawierający ceny jednostkowe. Należy podać zastosowana stawkę
roboczogodziny oraz narzuty. Dołączyć kosztorys w formacie
elektronicznym na nośniku CD (ath).lub kst.
4. Podanie nazwiska i imienia osoby odpowiedzialnej za prowadzenie
robót z ramienia wykonawcy oraz upoważnionej do udzielania
informacji Zamawiającemu w postepowaniu przetargowym.
5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o wielkości,
charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia
będącego przedmiotem przetargu wraz z dokumentami
referencyjnymi lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że
roboty te zostały wykonane z należytą starannością, okresem ich
wykonywania oraz kosztem inwestycji brutto.
6. Oświadczenie oferenta, że dysponuje on materiałami budowlanymi,
bądź posiada nieograniczony czasem dostęp do materiałów
budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz jest
zdolny do rozpoczęcia prac w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
daty protokolarnego przekazania placu budowy. W treści
oświadczenia oferent przedstawi informacje techniczne dotyczące
istotnych elementów systemu bądź zastosowanych technologii,
rozwiązań i oferowanych materiałów.
7. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej polisy lub innego dokumentu
ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej z podaniem sumy
ubezpieczenia (gwarancyjnej), franszyzy integralnej (warunkowej) i
redukcyjnej (jeżeli występują w umowie ubezpieczenia). Przed
podpisaniem umowy Oferent, któremu zostało udzielone
zamówienie dostarczy Zamawiającemu opłacony dokument polisy.
8. Potwierdzenie wpłaty wadium.
Opis sposobu przygotowywania ofert:
formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami w zamkniętej kopercie opisanej słowami ,,OFERTA
PRZETARGOWA" oraz nazwą zadania bądź zadań opisanych na stronie 1 w dziale
Na kopercie należy podać adres i nazwę oferenta lub opieczętować pieczęcią firmową.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów oraz sposobu oceny ofert:
Cena ofertowa musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, niezbędne do
zrealizowania robót, zgodnie z warunkami zamówienia, uwzględniać koszt organizacji i utrzymania placu
budowy.
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich
opłat i podatków (także podatku od towarów i usług).
Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w
sprawie zamówienia:
Wybranemu oferentowi Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy. Zawarcie umowy z wybranym
wykonawcą nastąpi nie wcześniej niż w 8 dniu od daty zakończenia postępowania przetargowego, nie później
jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą.
Inne wymogi:
Do obowiązku Wykonawcy należy uprzątnięcie terenu po zakończonych robotach, wywóz wszelkich odpadów
powstałych w wyniku prowadzenia prac remontowych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i
składowania.
Koszty utylizacji odpadów należy rozliczyć na poziomie narzutów kosztorysowych, dlatego też przedmiary nie
zawierają tej pozycji.
Wymogi dotyczące rozliczania energii i wody:
Obowiązkiem Wykonawcy jest zorganizowanie we własnym zakresie dostaw wody i energii elektrycznej
niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (umowy).
Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu i obiektów, celem uzyskania informacji
koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Zamawiający umożliwia oferentom wstęp na teren zasobów będących przedmiotem postępowania
przetargowego.
Wykonawca zapewni nadzór branżowy oraz kierownictwo robót podczas realizacji zadania. Wykonawca
zorganizuje i przeprowadzi na koszt własny niezbędne próby, badania laboratoryjne i odbiory lub uzupełnienia
dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót.
Wymogi dotyczące zabezpieczenia warunków wykonania umowy oraz roszczeń gwarancyjnych:
Zamawiający żąda zabezpieczenia na pokrycie roszczeń z tytułu niewłaściwego wykonania umowy, a także
roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Zabezpieczenie może zostać wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych
lub ubezpieczeniowych.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości:
a. 5 % wartości umowy - w pieniądzu.
W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się
własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umowa wykonania prac i do pokrycia roszczeń
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy
do 30 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.
Wykonawca wnosi zabezpieczenie roszczeń gwarancyjnych i rękojmi w wysokości:
a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu.
Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy
do 15 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru pogwarancyjnego.
Po otwarciu każdej koperty zostaną podane do wiadomości zebranych oraz odnotowane w protokole
postępowania przetargowego imię i nazwisko, nazwa (firmy) oraz adres oferenta, którego oferta jest otwierana.
Podczas procedury otwarcia ceny ofertowe nie zostaną podane do wiadomości oferentów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego oferenta w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących
treści złożonej oferty.
Zamawiający będzie prowadził negocjacje dotyczące złożonej oferty.
Miejsce oraz termin negocjacji z oferentami:
Siedziba Zamawiającego. Radlin 44-310, ul. Mariacka 30, pok. 24
Negocjacje będą prowadzone od godz. 10.30.
Nie przystąpienie Oferenta do negocjacji skutkować będzie odmową zwrotu wadium i jego utratą na rzecz
Zamawiającego.

Kontakt:
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty
elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający
dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną: przetargi@smmarcel.pl
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
Karol Matuszczyk ,Mateusz Baranowski, Adam Figura, tel. 32 4 567 210 w. 9

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.