łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Nowy Targ Krzywa 1 34-400 Nowy Targ powiat: nowotarski umnt@um.nowytarg.pl https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Targ |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". Krótki opis przedmiotu zamówienia pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ", 1/ część I zamówienia - ,,Odwodnienie Ul. Willowej w Nowym Targu". Roboty obejmują w szczególności: Budowę kanalizacji opadowej w Ul. Willowej wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego korpusu drogi. Sieć kanalizacji opadowej zostanie włączona do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w Ul. Kowaniec. Przejście pod Ul. Kowaniec i włączenie w studzience zostanie wykonane przeciskiem udarowo-pneumatycznmym, natomiast odcinek w dolnej części Ul. Willowej (ok. 80 [mb]) przewiertem sterowanym. Roboty obejmują również profilowanie podbudowy i odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznej. Zakres planowanych robót budowlanych: Kanalizacji opadowa w Ul. Willowa - ok. 706,00 [mb]. Studnie połączeniowe i rewizyjne. Studzienki ściekowe. Szczegółowo tę część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: ,,PW project", mgr inż. Piotr Wojtczyk z siedzibą przy Ul. Szaflarska 25 a w Nowym Targu. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część II zamówienia: A. ,,Odwodnienie Ul. Grel" odcinek od skrzyżowania Ul. Grel z Ul. Starokrakowską przez wiadukt na ,,Zakopiance" (DK 47) do dz.nr ew. 4188 zlokalizowanej przy Ul. Grel w Nowym Targu. Roboty obejmują w szczególności: Budowę odwodnienia odcinka Ul. Grel od skrzyżowania z Ul. Starokrakowską przez wiadukt na ,,Zakopiance" (DK 47) do dz.nr ew. 4188 zlokalizowanej przy Ul. Grel w Nowym Targu z odprowadzeniem wody opadowej do potoku Czarny Dunajec w zakresie: a/ budowy sieci kanalizacji deszczowej kam. DN 600 [mm], kam. DN 500 [mm] wraz z odcinkami bocznymi w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 47 Rabka-Zakopane (przejście pod wiaduktem) w km 17+592, b/ budowy kanałów deszczowych (kamionka Dn 150 - 800 [mm]. L = 595,50 [m]) wraz z wypustami ulicznymi oraz podłączenia istniejących wpustów do projektowanego kanału, c/ wykonania urządzeń podczyszczających (osadnik i separator substancji ropopochodnych), d/ budowy przepompowni wód deszczowych, e/ budowy trzech przepustów wałowych wraz z zespołem wylotów, budową rowu odpływowego i zabudową opaski brzegowej, f/ budowy wewnętrznej linii energetycznej zasilającej ww. pompownię wód deszczowych, g/ przebudowy światłowodu kolidującego z inwestycją, h/ rozbiórki i likwidacji istniejącego przepustu wałowego wraz z wlotem i wylotem oraz rowem odpływowym, Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę:,,ETGAR" mgr inż. Krzysztof Wójcik, Ul. Zakopiańska 73 lok. 306, 30-418 Kraków. B. ,,Remont sieci wodociągowej w Ul. Grel". Roboty obejmują w szczególności: Remont (wymiana) sieci wodociągowej wraz z przyłączami na odcinku od budynku nr 19 do skrzyżowania z Ul. Starokrakowską w Ul. Grel obejmujący: a/ sieci wodociągowe Dn 160, długość 400, 00 [m], b/ przyłącza wodociągowe Dn 40/50/63, łączna długość 260,00 [m], c/ studnie wodomierzowe na przyłączach Dn 600 , Dn 1000, d/ hydrant nadziemny, e/ hydrant podziemny. Szczegółowo tą część zamówienia określa projekt realizacyjny i przedmiar robót opracowany przez: mgr inż. Renatę Batkiewicz-Rams, MZWiK Sp. z o. o., Ul. Długa 21, 34-400 Nowy Targ. Remont chodników na Ul. Grel od dz.nr ew. 4188 zlokalizowanej przy Ul. Grel do Ul. Starokrakowskiej w Nowym Targu obejmujący: a) roboty rozbiórkowe istniejących chodników. b) przygotowanie podłoża oraz podbudowy pod chodnik. c) wykonanie nawierzchni chodników ok. 1807,00 [m2]. Szczegółowo tą część zamówienia określa przedmiar robót opracowany przez: SK Projekt Budownictwo, mgr inż. Krzysztof Stopka, Ul. Pańska 5, 34-431 Ostrowsko. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część III zamówienia- ,,Przebudowa i modernizacja sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie byłych zakładów NZPS Etap 2". Roboty obejmują w szczególności: Przebudowę i modernizację sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej na terenie byłych zakładów NZPS w Nowym Targu przy Ul. Ludźmierskiej polegającą na: a/ przebudowie i remoncie sieci kanalizacji sanitarnej - metoda ,,bezwykopowa" - DN 250 - 30 [m], DN 400 - 156 [m], renowacja studni. b/ przebudowie i remoncie sieci kanalizacji sanitarnej - metoda ,,wykopowa" - kam. DN 200 - 1497 [m], DN 160 - 160,16 [m], studnie betonowe DN 1000 i DN 1200. c/ przebudowie i remoncie sieci wodociągowej - rury DN 90 - 141,92 [mb], DN 110 - 235,57 [mb], DN 160 - 631.51 [mb], Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i przedmiarem robót opracowanym przez firmę: EKOSYSTEM, mgr inż. Jolantę Mucha, mgr inż. Dominika Adamczyk, Ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część IV zamówienia - ,,Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy położonych w Nowym Targu przy Ul. Galicy i Ul. Bednarskiego". Roboty obejmują w szczególności: Budowę rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy w zakresie: a) nudowy sieci wodociągowej - 628,30 [mb]. b) przebudowy przyłączy wodociągowych - ok. 620,00 [mb]. c) montażu zasuw DN 40, DN 100. d) montażu hydrantów nadziemnych. e) montaż studni wodomierzowych. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana i przedmiar robót przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, mgr inż. Janina Urban, Ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część V zamówienia - ,,Wymiana sieci wodociągowej w Ul. Mickiewicza w Nowym Targu, odcinek Ul. Krzywa - Ul. Kilińskiego". Roboty obejmują w szczególności: Wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz armaturą na Ul. Mickiewicza w zakresie: a) wymiany wodociągu - 248,40 [mb], b) wymiany przyłączy wodociągowych - 153,60 [mb], c) montażu studni wodomierzowych na przyłączach, d) montażu hydrantów podziemnych, e) montażu zasuw. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, mgr inż. Janina Urban, Ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część VI zamówienia ,,Przebudowa sieci wodociągowej oraz remont przyłączy wodociągowych na Ul. Królowej Jadwigi w Nowym Targu". Roboty obejmują w szczególności: Przebudowę sieci wodociągowej oraz remont przyłączy wodociągowych w zakresie: a) przebudowy sieci wodociągowej - 220,00 [mb], b) wymiany hydrantów podziemnych, c) montażu zasuw DN 40, DN 50, DN 100, DN 150, d) wymiany przyłączy wodociągowych - 317,00 [mb]. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, mgr inż. Janina Urban, Ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz. Remont drogi gminnej ulicy Królowej Jadwigi na odcinku od ronda im. Św. Leonarda do DK 47 Ul. Krakowska w zakresie: a) wykonania nawierzchni jezdni ok. 1690,00 [m2]. b) wykonania nawierzchni chodnika ok. 971,00 [m2]. c) ostosowania zjazdów do wymagań normatywnych. d) wykonania systemu odwodnienia (kolektor deszczowy DN 500 [mm], studnie rewizyjne, wpusty deszczowe). e) regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej. f) rekultywacji terenu. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: Pracownia Inżynierii Drogowej, mgr inż. Piotr Kowalczyk, Ul. Podhalańska 4/29, 34-400 Nowy Targ, Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część VII zamówienia - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo grawitacyjnej wraz przepompowniami ścieków i zasilaniem elektroenergetycznym oraz przyłączami kanalizacyjnymi na os. Niwa zachodnia w Nowym Targu". Roboty obejmują w szczególności: Budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami oraz przepompowniami PS2 i PS5 obejmującą: a) rurociągi grawitacyjne O 200 - 710,37 [mb]. b) rurociągi grawitacyjne O 160 - 202,11 [mb]. c) rurociągi tłoczne O 110 - 574,46 [mb]. d) studzienki kanalizacyjne systemowe. e) studnie rewizyjne betonowe O 1000. f) studnie czyszczakowe betonowe O 1000. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę:EKO-KOMPLEKS, J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., Ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część VIII zamówienia - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy Ul. Kowaniec w Nowym Targu". Roboty obejmują w szczególności: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi i włączenie do istniejącego kolektora sanitarnego O 200 [mm] usytuowanego w drodze miejskiej w Ul. Kowaniec obejmującą: a) rurociągi grawitacyjne O 200 - 427,35 [mb], b) rurociągi grawitacyjne O 160 - 213,56 [mb], c) rurociągi tłoczne O 63 - 82,28 [mb], d) przydomową przepompownię. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: EKO-KOMPLEKS, J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., Ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów. Zabezpieczenie skarpy na drodze bocznej do Ul. Kowaniec w Nowym Targu obejmujące: a) wykonanie nowego zabezpieczenia skarpy na odcinku 20 [mb], b) wykonanie cokołu na istniejącym murze, c) wzmocnienie istniejącego zabezpieczenia skarpy. Szczegółowo tą część zamówienia określa przedmiar robót opracowany przez: SK Projekt Budownictwo, mgr inż. Krzysztof Stopka, Ul. Pańska 5, 34-431 Ostrowsko. Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ". część IX zamówienia- ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granicy zabudowań na Ul. Nowe w Nowym Targu" Roboty obejmują w szczególności: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi oraz kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z przepompownią ścieków sanitarnych PS1 PS2 wraz z przydomową przepompownia ścieków sanitarnych PI1 obejmującą: a) rurociągi grawitacyjne O 200 - 658,98 [m], b) rurociągi grawitacyjne O 160 - 206,93 [m], c) rurociągi tłoczne O 110 - 339,77 [m], d) rurociągi tłoczne O 90 - 156,63 [m], e) rurociągi tłoczne O 63 - 17,79 [m], f) przepompownię monolityczną. Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: EKO-KOMPLEKS, J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., Ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów. CPV: 71520000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00150158, ZP.271.9.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5.Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452 - dalej: ,,Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"),określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naplatformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 6.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiemhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. 8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).10. Ofertę, oświadczenia, o których mowa wart.125ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dot. wymogu użycia podpisu elektronicznego, określono w Rozdziale XII i XIX 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXXI SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXXI SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-05 09:30 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024