Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
153z dziś
6246z ostatnich 7 dni
24704z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
Krzywa 1
34-400 Nowy Targ
powiat: nowotarski
umnt@um.nowytarg.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Targ
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ",
1/ część I zamówienia - ,,Odwodnienie Ul. Willowej w Nowym Targu".
Roboty obejmują w szczególności:
Budowę kanalizacji opadowej w Ul. Willowej wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego korpusu drogi. Sieć kanalizacji opadowej zostanie włączona do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w Ul. Kowaniec. Przejście pod Ul. Kowaniec i włączenie w studzience zostanie wykonane przeciskiem udarowo-pneumatycznmym, natomiast odcinek w dolnej części Ul. Willowej (ok. 80 [mb]) przewiertem sterowanym. Roboty obejmują również profilowanie podbudowy i odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznej.
Zakres planowanych robót budowlanych:
Kanalizacji opadowa w Ul. Willowa - ok. 706,00 [mb].
Studnie połączeniowe i rewizyjne.
Studzienki ściekowe.
Szczegółowo tę część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę:
,,PW project", mgr inż. Piotr Wojtczyk z siedzibą przy Ul. Szaflarska 25 a w Nowym Targu.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część II zamówienia:
A. ,,Odwodnienie Ul. Grel" odcinek od skrzyżowania Ul. Grel z Ul. Starokrakowską przez wiadukt na ,,Zakopiance" (DK 47) do dz.nr ew. 4188 zlokalizowanej przy Ul. Grel w Nowym Targu.
Roboty obejmują w szczególności:
Budowę odwodnienia odcinka Ul. Grel od skrzyżowania z Ul. Starokrakowską przez wiadukt na ,,Zakopiance" (DK 47) do dz.nr ew. 4188 zlokalizowanej przy Ul. Grel w Nowym Targu
z odprowadzeniem wody opadowej do potoku Czarny Dunajec w zakresie:
a/ budowy sieci kanalizacji deszczowej kam. DN 600 [mm], kam. DN 500 [mm] wraz z odcinkami bocznymi w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 47 Rabka-Zakopane (przejście pod wiaduktem) w km 17+592,
b/ budowy kanałów deszczowych (kamionka Dn 150 - 800 [mm]. L = 595,50 [m]) wraz z wypustami ulicznymi oraz podłączenia istniejących wpustów do projektowanego kanału,
c/ wykonania urządzeń podczyszczających (osadnik i separator substancji ropopochodnych),
d/ budowy przepompowni wód deszczowych,
e/ budowy trzech przepustów wałowych wraz z zespołem wylotów, budową rowu odpływowego i zabudową opaski brzegowej,
f/ budowy wewnętrznej linii energetycznej zasilającej ww. pompownię wód deszczowych,
g/ przebudowy światłowodu kolidującego z inwestycją,
h/ rozbiórki i likwidacji istniejącego przepustu wałowego wraz z wlotem i wylotem oraz rowem odpływowym,
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę:,,ETGAR" mgr inż. Krzysztof Wójcik, Ul. Zakopiańska 73 lok. 306, 30-418 Kraków.
B. ,,Remont sieci wodociągowej w Ul. Grel".
Roboty obejmują w szczególności:
Remont (wymiana) sieci wodociągowej wraz z przyłączami na odcinku od budynku nr 19 do skrzyżowania z Ul. Starokrakowską w Ul. Grel obejmujący:
a/ sieci wodociągowe Dn 160, długość 400, 00 [m],
b/ przyłącza wodociągowe Dn 40/50/63, łączna długość 260,00 [m],
c/ studnie wodomierzowe na przyłączach Dn 600 , Dn 1000,
d/ hydrant nadziemny,
e/ hydrant podziemny.
Szczegółowo tą część zamówienia określa projekt realizacyjny i przedmiar robót opracowany przez: mgr inż. Renatę Batkiewicz-Rams, MZWiK Sp. z o. o., Ul. Długa 21, 34-400 Nowy Targ.
Remont chodników na Ul. Grel od dz.nr ew. 4188 zlokalizowanej przy Ul. Grel do Ul. Starokrakowskiej w Nowym Targu obejmujący:
a) roboty rozbiórkowe istniejących chodników.
b) przygotowanie podłoża oraz podbudowy pod chodnik.
c) wykonanie nawierzchni chodników ok. 1807,00 [m2].
Szczegółowo tą część zamówienia określa przedmiar robót opracowany przez: SK Projekt Budownictwo, mgr inż. Krzysztof Stopka, Ul. Pańska 5, 34-431 Ostrowsko.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część III zamówienia- ,,Przebudowa i modernizacja sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie byłych zakładów NZPS Etap 2".
Roboty obejmują w szczególności:
Przebudowę i modernizację sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej na terenie byłych zakładów NZPS w Nowym Targu przy Ul. Ludźmierskiej polegającą na:
a/ przebudowie i remoncie sieci kanalizacji sanitarnej - metoda ,,bezwykopowa" - DN 250 - 30 [m], DN 400 - 156 [m], renowacja studni.
b/ przebudowie i remoncie sieci kanalizacji sanitarnej - metoda ,,wykopowa" - kam. DN 200 - 1497 [m], DN 160 - 160,16 [m], studnie betonowe DN 1000 i DN 1200.
c/ przebudowie i remoncie sieci wodociągowej - rury DN 90 - 141,92 [mb], DN 110 - 235,57 [mb], DN 160 - 631.51 [mb],
Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i przedmiarem robót opracowanym przez firmę: EKOSYSTEM, mgr inż. Jolantę Mucha, mgr inż. Dominika Adamczyk, Ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część IV zamówienia - ,,Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy położonych w Nowym Targu przy Ul. Galicy i Ul. Bednarskiego".
Roboty obejmują w szczególności:
Budowę rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przebudową istniejących przyłączy w zakresie:
a) nudowy sieci wodociągowej - 628,30 [mb].
b) przebudowy przyłączy wodociągowych - ok. 620,00 [mb].
c) montażu zasuw DN 40, DN 100.
d) montażu hydrantów nadziemnych.
e) montaż studni wodomierzowych.
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana i przedmiar robót przez firmę:
Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, mgr inż. Janina Urban, Ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część V zamówienia - ,,Wymiana sieci wodociągowej w Ul. Mickiewicza w Nowym Targu, odcinek Ul. Krzywa - Ul. Kilińskiego".
Roboty obejmują w szczególności:
Wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz armaturą na Ul. Mickiewicza w zakresie:
a) wymiany wodociągu - 248,40 [mb],
b) wymiany przyłączy wodociągowych - 153,60 [mb],
c) montażu studni wodomierzowych na przyłączach,
d) montażu hydrantów podziemnych,
e) montażu zasuw.
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę:
Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, mgr inż. Janina Urban, Ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część VI zamówienia ,,Przebudowa sieci wodociągowej oraz remont przyłączy wodociągowych na Ul. Królowej Jadwigi w Nowym Targu".
Roboty obejmują w szczególności:
Przebudowę sieci wodociągowej oraz remont przyłączy wodociągowych w zakresie:
a) przebudowy sieci wodociągowej - 220,00 [mb],
b) wymiany hydrantów podziemnych,
c) montażu zasuw DN 40, DN 50, DN 100, DN 150,
d) wymiany przyłączy wodociągowych - 317,00 [mb].
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, mgr inż. Janina Urban, Ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.
Remont drogi gminnej ulicy Królowej Jadwigi na odcinku od ronda im. Św. Leonarda do DK 47 Ul. Krakowska w zakresie:
a) wykonania nawierzchni jezdni ok. 1690,00 [m2].
b) wykonania nawierzchni chodnika ok. 971,00 [m2].
c) ostosowania zjazdów do wymagań normatywnych.
d) wykonania systemu odwodnienia (kolektor deszczowy DN 500 [mm], studnie rewizyjne, wpusty deszczowe).
e) regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej.
f) rekultywacji terenu.
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: Pracownia Inżynierii Drogowej, mgr inż. Piotr Kowalczyk, Ul. Podhalańska 4/29, 34-400 Nowy Targ,
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część VII zamówienia - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo grawitacyjnej wraz przepompowniami ścieków i zasilaniem elektroenergetycznym oraz przyłączami kanalizacyjnymi na os. Niwa zachodnia w Nowym Targu".
Roboty obejmują w szczególności:
Budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami oraz przepompowniami PS2 i PS5 obejmującą:
a) rurociągi grawitacyjne O 200 - 710,37 [mb].
b) rurociągi grawitacyjne O 160 - 202,11 [mb].
c) rurociągi tłoczne O 110 - 574,46 [mb].
d) studzienki kanalizacyjne systemowe.
e) studnie rewizyjne betonowe O 1000.
f) studnie czyszczakowe betonowe O 1000.
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę:EKO-KOMPLEKS, J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., Ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część VIII zamówienia - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy Ul. Kowaniec w Nowym Targu".
Roboty obejmują w szczególności:
Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi i włączenie do istniejącego kolektora sanitarnego O 200 [mm] usytuowanego w drodze miejskiej w Ul. Kowaniec obejmującą:
a) rurociągi grawitacyjne O 200 - 427,35 [mb],
b) rurociągi grawitacyjne O 160 - 213,56 [mb],
c) rurociągi tłoczne O 63 - 82,28 [mb],
d) przydomową przepompownię.
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: EKO-KOMPLEKS, J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., Ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów.
Zabezpieczenie skarpy na drodze bocznej do Ul. Kowaniec w Nowym Targu obejmujące:
a) wykonanie nowego zabezpieczenia skarpy na odcinku 20 [mb],
b) wykonanie cokołu na istniejącym murze,
c) wzmocnienie istniejącego zabezpieczenia skarpy.
Szczegółowo tą część zamówienia określa przedmiar robót opracowany przez:
SK Projekt Budownictwo, mgr inż. Krzysztof Stopka, Ul. Pańska 5, 34-431 Ostrowsko.
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa, przebudowa, remont systemu sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Nowy Targ".
część IX zamówienia- ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granicy zabudowań na Ul. Nowe w Nowym Targu"
Roboty obejmują w szczególności:
Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi oraz kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z przepompownią ścieków sanitarnych PS1 PS2 wraz z przydomową przepompownia ścieków sanitarnych PI1 obejmującą:
a) rurociągi grawitacyjne O 200 - 658,98 [m],
b) rurociągi grawitacyjne O 160 - 206,93 [m],
c) rurociągi tłoczne O 110 - 339,77 [m],
d) rurociągi tłoczne O 90 - 156,63 [m],
e) rurociągi tłoczne O 63 - 17,79 [m],
f) przepompownię monolityczną.
Szczegółowo tą część zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót opracowany przez firmę: EKO-KOMPLEKS, J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., Ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00150158, ZP.271.9.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków
komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość do
zamawiającego".
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
4.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
5.Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452 - dalej:
,,Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"),określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naplatformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GBRam, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7,
Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący
format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
6.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiemhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).10. Ofertę, oświadczenia,
o których mowa wart.125ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf,
.doc, .docx, .odt .xls
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dot. wymogu użycia podpisu elektronicznego,
określono w Rozdziale XII i XIX
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXXI SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-05 09:30
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.