Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż kraty zabezpieczającej wejście do jaskiń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż kraty zabezpieczającej wejście do jaskiń

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Kielcach
ul. Karola Szymanowskiego 6
25-361 Kielce
powiat: Kielce
tel. 41-34-35344, tel. 41-34-35-347
zam.pub@kielce.rdos.gov.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41-34-35344, te
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż kraty zabezpieczającej wejście do jaskiń w rezerwacie przyrody Chelosiowa Jama w ramach projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. ,,Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż kraty zabezpieczającej wejście do jaskiń w rezerwacie przyrody Chelosiowa Jama w ramach projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. ,,Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego".
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.

CPV: 90721700-4

Dokument nr: ZP.3127.10.2023.MW

Składanie ofert:
TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: zam.pub@kielce.rdos.gov.pl w terminie do dnia 03.04.2023 r. do godz. 10:00. Jedynie oferty złożone w terminie, drogą elektroniczną na powyższy adres będą traktowane jako prawidłowo złożone.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia większej liczby ofert, wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone.
3. Instrukcja szyfrowania oferty stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
4. Hasło do odszyfrowania oferty należy przesłać osobnym mailem na adres e-mail: zam.pub@kielce.rdos.gov.pl w dniu 03.04.2023 r. w godz. 10:00 - 11:00.
5. Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert, oferty z których treścią Zamawiający nie będzie mógł się zapoznać, bądź oferty których hasło do ich odszyfrowania zostanie przekazane po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Terminy realizacji: 45 dni roboczych od dnia podpisania Umowy.

Wymagania:
PODSTAWA PRAWNA
Zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy (wartość zamówienia niższa od kwoty 130 000 zł określonej w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 t.j.z późn. zm.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U z 2020 poz. 344 t.j.).
2. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres e-mail: zam.pub@kielce.rdos.gov.pl
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Za datę doręczenia uznaje się datę umieszczenia wiadomości na serwerze odbiorcy lub podmiotu świadczącego dla niego usługę poczty elektronicznej, a nie datę odczytania wiadomości przez odbiorcę.
WYJAŚNIENIA ORAZ UZUPEŁNIENIA I ZMIANY DOTYCZĄCE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert (pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert).
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
3. Ewentualna zmiana terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu składania wniosku o udzielenie wyjaśnień.
4. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniem Zamawiający udostępni na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/rdos-kielce bez ujawniania źródła zapytania.
5. Zamawiający nie udziela ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania. Wszelkie prośby w powyższym zakresie należy kierować na adres e-mail: zam.pub@kielce.rdos.gov.pl
6. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rdos-kielce
7. Każda modyfikacja będzie stanowić zmianę treści Zapytania ofertowego.
8. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i zamieści informację na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rdos-kielce
PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1) formularz ofertowy - skan dokumentu wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (skan dokumentu);
Formularz oferty, pełnomocnictwo oraz inne dokumenty/oświadczenia/ można podpisać również kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i złożyć zgodnie z wymaganiami Zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
3. Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany dokonane w ofercie wraz ze wszystkimi załącznikami były datowane i parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego, np. z zastosowaniem pieczęci imiennej.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert niezależnie od wyniku postępowania.
7. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
2) cenach zawartych w ofertach.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. W formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego, należy podać cenę brutto za realizację zamówienia.
2. Cena w ofercie musi być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena musi zawierać wszystkie przewidywane koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty
oraz prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
OCENA OFERTY
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryterium oceny.
Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
Ryczałtowa cena brutto za całość zamówienia 100 %
Maksymalna liczba punktów, możliwa do uzyskania 100
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Obliczenie liczby punktów zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:
PC = 100 x Cmin / C
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród cen brutto wszystkich ofert, C - cena ryczałtowa brutto ocenianej oferty.
2. Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma ocenę zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.
3. Jeżeli dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w złożonych ofertach.
BADANIE OFERT, ZASADY POPRAWY OMYŁEK W TEKŚCIE OFERTY
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Uwaga: W przypadku omyłki rachunkowej polegającej na błędnym zsumowaniu, odjęciu, pomnożeniu lub podzieleniu poszczególnych pozycji Zamawiający przyjmie, ze poprawną kwotą jest ,,Jednostkowa cena brutto" wskazana w ofercie, i na tej podstawie poprawi omyłki rachunkowe.
3. Oferta Wykonawcy, który w terminie 2 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej omyłki, o której mowa w ust. 2 pkt 3, podlega odrzuceniu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców o wyjaśnienie treści oferty oraz wyjaśnienie/uzupełnienie dokumentów składanych wraz z ofertą.
ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1. Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XIII;
2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3. Wykonawca w terminie 2 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt 3. W przypadku braku jednoznacznej reakcji ze strony Wykonawcy we wskazanym terminie, przyjmuje się, że Wykonawca wyraził zgodę na wprowadzenie poprawki;
4. Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
5. Została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postepowaniu;
6. Została złożona po terminie składania ofert;
7. Nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
8. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całości lub części postępowania w uzasadnionych przypadkach, gdy:
1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty;
3. w przypadkach, o których mowa w rozdziale XII ust. 4, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
POWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA I ZAWARCIE UMOWY
1. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom;
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone;
3) unieważnieniu postępowania; - podając uzasadnienie.
2. Zamawiający udostępni informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 3 na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rdos-kielce
3. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w ust. 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym.
4. Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
ISTOTNE WARUNKI UMOWY
1. Istotne warunki umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy są określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią załączonego do Zapytania ofertowego Wzoru umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we Wzorze umowy - Załączniki Nr 3 do Zapytania ofertowego.
PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykonawca złoży oświadczenie (zawarte w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego -formularz oferty) dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Kielcach, ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, email: sekretariat@kielce.rdos.gov.pl.
o kontakt z inspektorem ochrony danych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Kielcach następuje za pomocą adresu e-mail: iod@kielce.rdos.gov.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - znak sprawy: ZP.3127.10.2023.MW;
o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
o odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429);
o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
o Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
o Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
Wyjaśnienie:
o Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
o Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
o Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uwaga:
Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Magdalena Wołoszyn - tel. 41-34-35344, Dariusz Bartkiewicz - tel. 41-34-35-347, e-mail: zam.pub@kielce.rdos.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.