Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
336z dziś
6428z ostatnich 7 dni
24886z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia do mieszkania ,,wytchnieniowego"

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia do mieszkania ,,wytchnieniowego"

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Nauka dla Środowiska
Andersa 32
75-626 Koszalin
powiat: Koszalin
607225572
emilia.kasprzak@ndsfund.org
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151901
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: 607225572
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia na
DOSTAWA wyposażenia do mieszkania ,,wytchnieniowego": lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu w ramach projektu ,,Region Dobrego Wsparcia"
Nr postępowania: 1/RDW_MW_Wm/03/2023
Powstaje w kontekście projektu
RPZP.07.06.00-32-P001/20 - Region Dobrego Wsparcia

Część 1
CZESC 1 MEBLE (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
CZESC 1 MEBLE (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu:
1 Krzesło - sztuka 3
krzesło wykonane z drewna bukowego; siedzisko tapicerowane pokryte pianką wysokoelastyczną; kolor krzesła do ustalenia z zamawiającym
Szerokość: 43cm
Wysokość: 96cm
Głębokość: 42cm
Wysokość siedziska: 46cm
2 Narożnik
narożnik z funkcją spania wypełnienie sprężyna bonelowa; pojemnik na pościel; stelaż drewno + płyta meblowa; bez zagłówków regulowanych; wersja prawa lub lewa (do ustalenia z zamawiającym) materiał plamoodporny
SZER-281; GŁ-189; WYS-92
sztuka 1
3 Szafa ubraniowa szafa z drzwiami otwieranymi wykonana z płyty melaminowanej wewnątrz szafy 4 półki oraz drążek na wieszanie
Szer. 80cm; wys. 189 cm gł. 53 cm
sztuka 2
4 Szafka przyłóżkowa szafka przyłóżkowa wykonana z materiału drewno podobnego z dodatkowym wysuwanym blatem na kółkach jezdnych w górnej części szuflada oraz szafeczka z drzwiami
SZER-53; WYS-87; GŁ-45
sztuka 2
5 Stolik okrągły podwójny o zestaw składa się z dwóch okrągłych stolików kawowych,
o dzięki różnicy w wysokości stoliki można złożyć, chowając jeden pod drugim,
o wymiary mebli: 80x80x44,5 cm; 50x50x33 cm,
sztuka 1
6 Szafa/Regał
Wyposażenie: minimum 4 półki
Stelaż wykonany z płyty 18 mm i oklejony obrzeżem PCV 0,6 mm
Rodzaj Płyty - płyta melaninowana
Wymiary - 80 x 45 x 180
sztuka 1
7 Szafka na buty szafka na buty wykonana z płyty melaminowanej w kolorze dąb sonoma w górnej części szuflada na przybory do czyszczenia, poniżej 3 uchylne drzwi z miejscem na obuwie
SZER-58.2 x WYS-127.7 x GŁ-20.4 cm sztuka 1
8 Fotel Siedzisko: Pianka, Metal, Sklejka, Poliester, Oparcie: Pianka, Metal, Poliester, Podłokietnik: Pianka, Metal, Poliester, Noga: Lity dąb
Szerokość: 64 cm, Wysokość: 86 cm, Głębokość: 68 cm sztuka 2
9 Lampka stojąca z żarówką do użytku wewnętrznego źródło zasilania gniazdko elektryczne stelaż metalowy klosz lampy abażur, żarówka o mocy max 40 W.
WYS-43; ŚREDNICA KLOSZA 26cm.
sztuka 2
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu .
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku
Okres gwarancji
24

Część 2
CZESC 2 AGD (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 2 AGD (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu:
1. Czajnik elektryczny
Podstawa obrotowa 360°
Filtr antywapienny
Wskaźnik poziomu wody
Automatyczne wyłączenie po zagotowaniu wody
Zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody Płaski element grzejny
Przewód zwijany w podstawce
Antypoślizgowe przyssawki
Podświetlany włącznik LED
Pokrywa otwierana przyciskiem Szt. 1
2. Elektryczna deska do prasowania Antenka podtrzymująca przewód, Podstawka pod żelazko, Uchwyt na wieszaki, Zintegrowany przedłużacz,
WYMIAR BLATU 130*38; WYS-96 Szt. 1
3. Odkurzacz do pracy na sucho i mokro
Poziom hałasu [dB]: 83
Moc silnika [W]: 1400
Typ filtra: Cyklonowy, Węglowy, Wodny, Wylotowy
Zbieranie kurzu: Pojemnik
Pojemność pojemnika/worka [l]: 2.6
Zasięg pracy [m]: 11
Funkcje: Praca na mokro, Regulacja mocy ssania, Turboszczotka, Zwijacz przewodu
Szt. 1
4. Pralka automatyczna
Funkcja SpeedPerfect, EcoSilence Drive, ActiveWater Plus
Maks. Prędkość wirowania 1400 obr./min
Ochrona przed zagnieceniami
Program prania Higiena Plus
Kontrola nadmiaru piany
System kontroli wyważenia
Czyszczenie bębna z funkcją przypomnienia
klasa energetyczna A
ładowność 9kg Szt. 1
5. Robot kuchenny
Robot kuchenny z blenderem kielichowym, maszynką do mięsa i rozdrabniaczem.
Moc silnika [W]: 1000
Pojemność misy roboczej [l]: 3.9
Funkcje: Mielenie mięsa, Mieszanie, Miksowanie, Rozdrabnianie, Ubijanie piany, Wyrabianie ciasta
Funkcje dodatkowe: Ruch planetarny
Szt. 1
6. Żelazko parowe
Moc [W]: 3000
Wytwarzanie pary [g/min]: 55
Dodatkowe uderzenie pary [g/min]: 240
Funkcje: Regulacja strumienia pary, Pionowy wyrzut pary, Blokada kapania, Spryskiwacz, Automatyczne wyłączenie żelazka, System antywapienny, Funkcja samooczyszczenia
Szt. 1
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal Przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu .
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku.
Okres gwarancji
24

Część 3
CZESC 3 Kuchnie do zabudowy (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 3 Kuchnie do zabudowy (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu
Zestaw mebli kuchennych wraz z montażem i instalacją sprzętu AGD.
a) Szafki pod zabudowę
Zestaw mebli kuchennych wykonany z płyty melaminowanej 18mm; fronty płyta drewnopodobna; blat płyta 38mm.
Zawiasy i szuflady wyposażone w system cichego domyku.
Kolory do uzgodnienia z zamawiającym.
Kształt zabudowy kuchennej w kształcie litery U o wymiarach w cm: 220*414*220
W skład zestawu wchodzą dolne szafki o głębokości 54 cm i wysokości 82 cm w tym wysoka zabudowa na piekarnik i lodówkę, cokół pod szafkami wysokości 10 cm:
1 sztuka*60 cm szerokość zabudowa lodówki; 1 sztuka *60 cm szerokość zabudowa piekarnika ; 1 sztuka *20 cm szerokość typu cargo; 1 sztuka 109x64 szafka narożna; 1 sztuka o szerokości 60 zabudowa zmywarki; 1* sztuka 30 cm szafka z drzwiami; 1 sztuka o szerokości 60 cm szafka z 3 szufladami; 1 sztuka 109x64 szafka narożna; 1 sztuka szerokość 40 szafka z 1 drzwiami; 1 sztuka szerokość 60 szafka dwudrzwiowa.
UWAGA: Zamawiający posiada Zlew prostokątny jednokomorowy z ociekaczem
do wykorzystania w zamówieniu.
b) wyposażenie AGD DO ZABUDOWY:
1. Piekarnik
o Prowadnica teleskopowa
o Zawiasy Soft Close
o Programator dotykowy
o Wyświetlacz LED
o Chowane pokrętła Push Push
o Sterowanie mechaniczne
o Pojemność 77 l
o 11 funkcji
o Drabinki boczne
o Emalia łatwa w czyszczeniu
o Timer elektroniczny
o Termoobieg 3D
o Chłodzenie obudowy
o 3 szyby w drzwiach
o Blokada rodzicielska
o Moc 3,6 kW
2. Mikrofala
o Funkcja Time Defrost
o Funkcja Weight Defrost
o Funkcja Quick Start
o Grill kwarcowy
o Sterowanie: Dotykowe + Pokrętło
o Pojemność 20 l
o 8 programów Auto
o 5 poziomów mocy
o Moc grilla 1000 W
o Moc mikrofal 800 W
o Timer
o Zegar cyfrowy
o Podgrzewanie wieloetapowe
o Opóźniony start
o Wnętrze: Stal nierdzewna
3. Okap kuchenny rodzaj kominowy
o Sterowanie dotykowe
o Wydajność 193-331 m3/h
o Głośność 55-67 dB(A)
o Timer
o Opcjonalnie: filtr węglowy TYP 3 x 1 szt.
o 3 stopnie pracy wentylatora
o Aluminiowy filtr tłuszczowy
o Oświetlenie LED
o Szczelinowy system zasysania oparów
o Praca jako wyciąg lub pochłaniacz
o Wymiary: 70,5-89 × 60 × 35 cm
4. Zmywarka
o Silnik bezszczotkowy
o Programy: Eco / Higieniczny 70°C / Auto
o Inteligenty 50-70°C / Auto Inteligenty 30-50°C / Super 50' 65°C / Dual Pro Wash / Szybki 30' 40°C / Mini 14'
o Zmywanie parowe
o Zawiasy ślizgowe - montaż frontu bez konieczności podcinania cokołu
o Wąż AquaStop lub tożsamy
o Zintegrowany panel sterowania
o System suszenia Turbo
o Opóźniony start
o Filtr antybakteryjny
o Metalowy filtr
o Regulacja górnego kosza z załadunkiem i bez załadunku
o Składane uchwyty w koszu górnym i dolnym
5. Chłodziarko-zamrażarka
o Automatyczne odszranianie chłodziarki
o Sterowanie mechaniczne
o Pojemność chłodziarki 181 l
o Pojemność zamrażarki 70 l
o Zdolność zamrażania 4 kg/24 h
o Roczne zużycie energii 269 kWh
o Oświetlenie wewnętrzne LED
o 4 półki w chłodziarce
o 4 balkoniki na drzwiach
o 2 szuflady, 1 komora w zamrażarce
o Szuflady na warzywa
o Obustronny montaż drzwi
o Możliwość regulacji termostatu
6. Bateria - bateria chromowana wysoka wylewka jedno uchwytowa
7. Płyta inukcyjna - ceramiczna, czteropunktowa
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu .
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku.
Okres gwarancji
24

Część 4
CZESC 4 Artykuły gospodarstwa domowego (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 4 Artykuły gospodarstwa domowego (dalej wyposażenie)
1 Dozownik
na ręczniki papierowe Podajnik do ręczników w składce ZZ (wyciągnięcie jednej sztuki ręcznika z dozownika powoduje wysunięcie się następnego).
Pojemnik wykonany ze stali nierdzewnej, zamykany na kluczyk. Obudowa pojemnika odporna na wszelkiego rodzaju zarysowania i uszkodzenia mechaniczne.
Pojemność dozownika od 400 do 750 listków. Sztuka 1
2 Dozownik
na mydło Dozownik na mydło w płynie, ze stali nierdzewnej, min.800 ml.
Zawartość pojemnika zabezpieczona trwałym zamkiem.
Zawór odcinający uniemożliwia kapanie mydła (niekapek).
Montaż naścienny, przykręcany. W zestawie wkręty wraz z kołkami.
Uzupełniany z karnistra ( nie wymaga wkładów uzupełniających). Sztuka 1
3 Zestaw do zamiatania
Zestaw do zamiatania: miotła + szufelka.
Mocowanie zmiotki do szufelki.
Długi kij szufelki i zmiotły.
Szufelka z gumką.
Włosie szczotki miękkie.
Możliwość powieszenia zestawu na ścianie. Sztuka 1
4 Wieszaki do szafy Wieszaki do szafy drewniane - 20 sztuk w komplecie komplet 1
5 Kosz na śmieci
Wolnostojący kosz na śmieci o poj. 25 l.
Wykonany z tworzywa sztucznego ABS.
Dostosowany do jednorazowych worków foliowych.
Otwierany ręcznie, pokrywa wahadłowa (uchylna), zdejmowana. Kolor obudowy beżowy lub szary lub kremowy. Sztuka 1
6 Kosz na śmieci
Wolnostojący kosz na śmieci o poj. 10 l.
Wykonany z tworzywa sztucznego ABS.
Dostosowany do jednorazowych worków foliowych.
Otwierany ręcznie, pokrywa wahadłowa (uchylna), zdejmowana. Kolor obudowy beżowy lub szary lub kremowy. Sztuka 2
7 Suszarka do prania stojąca
Łatwo złożyć i odstawić.
Można używać wewnątrz lub na zewnątrz.
Długość: 134 cm
Szerokość: 59 cm
Wysokość: 93 cm Sztuka 1
8 Zestaw naczyń i sztućców
Skład:
talerz płytki 26 cm - 6 szt;
talerz głęboki 23 cm - 6 szt;
talerz deserowy 19 cm - 6 szt;
półmisek owalny 31 cm - 1 szt;
półmisek owalny 24 cm - 1 szt;
salaterka 16 cm - 2 szt;
salaterka 23 cm - 1 szt;
sosjerka - 1 szt;
waza - 1 szt;
komplet sztućców dla 6-ściu osób wykonany ze stali nierdzewnej;
szklanki do napoju - 6 sztuk
kubki z uchwytem -6 sztuk
dzbanek na zimne napoje 1 LITR;
kpl z cukiernicy i mleczarki 150ml;
pieprzniczka i solniczka;
dwie chochle; Kpl. 1
9 Tłuczek do mięsa Stalowy tłuczek do mięsa z uchwytem z tworzywa. Sztuka 1
10 Tarka Tarka czterostronna.
Wykonanie ze stali nierdzewnej. Sztuka 1
11 Noże kuchenne 4 noże - zestaw stal Kpl. 1
12 Patelnia Patelnia do kuchni indukcyjnej
Wykonanie ze stali węglowej.
Wygodny poręczny uchwyt. Sztuka 1
13 Deska Deska do krojenia spełniająca warunki HAACAP.
Wymiary 450 mm x 300 mm x13 mm. Sztuka 3
14 Brytfanna Brytfanna o wymiarach 40 cm x 26 cm.
Wykonanie ze stali nierdzewnej. Sztuka 1
15 Miska Miska ze stali nierdzewnej, satynowa, 38 cm. Sztuka 2
16 Cedzak Cedzak z uchwytami ze stali nierdzewnej, 34 cm. Sztuka 1
17 Garnek do indukcji
Garnek z pokrywką do indukcji, 10 l.
Wzmocnione uchwyty.
Łatwy do mycia.
Wykonanie ze stali nierdzewnej. Sztuka 1
18 Garnek do indukcji
Garnek z pokrywką do indukcji, 6 l.
Wzmocnione uchwyty.
Łatwy do mycia.
Wykonanie ze stali nierdzewnej.
Sztuka 2
19 Serwis kawowy
6 częściowy serwis kawowy (filiżanka + talerzyk).
Wysoka odporność na niskie i wysokie temperatury.
Serwis wykonany z wysokiej jakości hartowanego szkła, o zwiększonej odporności na stłuczenia i zarysowania.
Naczynia nadające się do mycia w zmywarkach oraz używania w kuchenkach mikrofalowych. Kpl. 1
20 Koszyczek na chleb
Wiklinowy koszyczek na chleb malowany na biało.
Wielość około 20 - 25 cm. Sztuka 1
21 Ścierka do naczyń
Ścierki do naczyń bawełniane lub lniane.
Wymiary około 40 x 60 cm. Sztuka 6
22 Wycieraczka Wycieraczka do drzwi wejściowych o wymiarach min 115x175,
pogrążona (zatopiona w posadzce) lub niska z wyprofilowanym najazdem Szt. 1
23 Gaśnica Gaśnica proszkowa 6kg GP6x ABC
możliwość wielokrotnego napełniania
- prosta obsługa i niezawodność w działaniu
Gaśnica posiadająca niezbędne dopuszczenia i certyfikaty. Produkowana zgodnie z wymogami europejskimi z dołączoną Deklarację Zgodności.
Z podstawą i wieszakiem na ścianę Szt. 1
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu.
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku.
Okres gwarancji
24

Część 5
CZESC 5 Tekstylia (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 5 Tekstylia (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu:
1 Ręcznik
wymiar 50 x 90 Ręcznik o wymiarach 50 x 90 cm.
100 % bawełna.
Gramatura min. 500 g/m2.
Jakość pierwsza.
Kolory do wyboru przez zamawiającego. Szt. 4
2 Ręcznik
wymiar 70 x 140 Ręcznik o wymiarach 70 x 140 cm.
100 % bawełna.
Gramatura min. 500 g/m2.
Jakość pierwsza.
Kolory do wyboru przez zamawiającego. Szt. 4
3 Kołdra Tkanina mikrofaza, wypełniona 100% poliester wymiary 140x200 Szt. 2
4 Poduszka Tkanina mikrofaza, wypełniona 100% poliester, wypełnione włókno sylikonowe ( 100% poliester) wymiary 70x80 Szt. 2
5 Poszwa Tkanina 100% bawełna (kora) kolor wzory z zielenią wymiar 140x200 Szt. 4
6 Poszewka Tkanina 100% bawełna (kora) kolor wzory z zielenią wymiar 70x80 Szt. 4
7 Prześcieradło z gumką Tkanina 100% bawełna (jersey) 90x200 Szt. 4
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu .
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku.
Okres gwarancji
24

Część 6
CZESC 6 Sprzęt specjalistyczny (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 6 Sprzęt specjalistyczny (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu:
1 Łóżka rehabilitacyjne Wymiary zewnętrzne łóżka:
Długość całkowita: 218 cm
Szerokość całkowita: 105 cm
Wymiary leża:
Szerokość: 90 cm,
Długość: 200 cm,
Parametry techniczne:
Elektryczna regulacja wysokości leża w zakresie: 40 cm - 80 cm
Regulacja segmentu oparcia pleców, w zakresie: 0-72 °,
Regulacja segmentu oparcia uda: 0-40 °,
Kąt przechyłu Trendelenburga: ok. 0 - 15°
Kąt przechyłu anty-Trendelenburga:ok. 0 - 15°
Bezpieczne obciążenie robocze 215kg
Dopuszczalna waga pacjenta 180 kg
Zasilanie sieciowe 230V 50/60 Hz
Instrukcja obsługi w języku polskim szt 2
2 Materace przeciwodleżynowe - antybakteryjny, zdejmowany pokrowiec nadający się do
mycia i dezynfekcji
- przepuszczający parę wodną,
- wodoodporny
- wymiary: 200x90x15 cm
- certyfikacja CE, medyczna Szt. 2
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu.
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 rok
Okres gwarancji
24

Część 7
CZESC 7 Rolety (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 7 Rolety (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu
1 Roleta okienna 64x140 cm
ROLETA OKIENNA TYPU DZIEN-NOC STEROWANA RECZNIE Z LISTWAMI BOCZNYMI BEZ KASETY sztuk 6
2 Roleta okienna 70x123 cm
ROLETA OKIENNA TYPU DZIEN-NOC STEROWANA RECZNIE Z LISTWAMI BOCZNYMI BEZ KASETY sztuk 6
3 Roleta okienna 73x123 cm
ROLETA OKIENNA TYPU DZIEN-NOC STEROWANA RECZNIE Z LISTWAMI BOCZNYMI BEZ KASETY sztuk 1
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu .
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku.
Okres gwarancji
24

Część 8
CZESC 8 RTV (dalej wyposażenie)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZESC 8 RTV (dalej wyposażenie)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego według poniższego wykazu:
1. TV do pokoi ogólnodostępnych 50'' + uchwyt ścienny
TV do pomieszczeń ogólnodostępnych. Ekran 50" (16:9).
Zgodność z HD: 4K UHD.
Rozdzielczość: 3 840 x 2 160.
Tuner: DVB-T (MPEG-4), DVB-T2, DVB-S, DVB-S2, DVB-C, analogowy.
Podświetlanie matrycy direct LED HDR 10.
Active Motion 400.
Kontrast dynamiczny: 1000000:1.
Wbudowane głośniki: 2 x 10 W.
Korektor dźwięku.
Funkcje dodatkowe dźwięku: AVL, Dolby Audio, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, DTS Studio Sound, głośniki Harman Kardon.
Wifi. DLNA. HbbTV.
Przeglądarka internetowa.
Nagrywanie na USB.
Komunikacja dodatkowa miracast.
System smart zgodność z Aquos Net+.
Apps store.
Złącza: HDMIx3, USBx3, czytnik kart pamięci SD, SDHC, SDXC, LANx1, VGAx1, optic fiber x1, wyjście słuchawkowe.
Możliwość montażu na ścianie vesa 200 x 200.
Minimalna klasa energetyczna: A+.
Do zestawu dołączony pilot, baterie do pilota, podstawa do TV oraz uchwyt ścienny regulowany. Szt. 1
UWAGI DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Do ceny ww. wyposażenia należy doliczyć koszty dowozu, rozładunku, montażu i ustawienia/zainstalowania produktów w mieszkaniu wytchnieniowym lokal przy Ul. Spokojnej 13 w Myśliborzu .
2. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania
i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczonego wyposażenia nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
3. Wyposażenie musi być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone
w etykiety identyfikujące dany produkt, musi posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia.
4. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wyposażenia, w tym jeżeli jakość dostarczonego wyposażenia uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt
o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany danego produktu.
5. Zamawiający dopuszcza odchylenia w podanych wymiarach o +/- 5cm.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
7. Zakup wyposażenia dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii oraz termin dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub telefonicznie lub mailowo na wskazany adres e-mail/faks.
8. Rzeczywiste ilości zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością produktów, dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za każdy dostarczony przedmiot zamówienia.
10. Podane w powyższym opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w opisie zamówienia i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Termin wykonania zamówienia.
o Realizacji zamówienia do dnia 31.08.2023 roku.
Okres gwarancji
24

CPV: 39100000-3, 39700000-9, 39141400-6, 39220000-0, 39510000-0, 33196100-1, 39515400-9, 32000000-3

Dokument nr: 2023-369-151901, 1/RDW_MW_Wm/03/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-04

8. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form:
o osobiście od poniedziałku do piątku w siedzibie Projektu w Koszalinie przy Ul. Ul. Andersa 32, 75-626 Koszalin, lub
o pocztą tradycyjną/kurierem itp. na adres: Fundacja Nauka dla Środowiska, Ul. Andersa 32, 75-626 Koszalin lub
o skanem (SKAN PODPISANYCH DOKUMENTÓW) na adres e-mail emilia.kasprzak@ndsfund.org lub
o dopuszcza się również składanie ofert za pomocą bazy konkurencyjności zgodnie z instrukcją znajdującą się na stronie https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction (proszę nie zapomnieć o skanie podpisanych dokumentów załączonych w formie załącznika, wymaganych zgodnie z treścią zapytania).
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 04.04.2023 r. do godz. 10:00. Decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
myśliborski
Gmina
Myślibórz
Miejscowość
Myślibórz

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawcą umowie
o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjnoś
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą:
i. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy polegająca na:
a) zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
o zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów/surowców niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji;
o konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej danego elementu wyposażenia;
o zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert - o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
b) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej - pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
c) modyfikacji cech estetycznych (np. kolor, faktura, wzornictwo itp.) dostarczanych produktów - pod warunkiem zachowania funkcjonalności, pierwotnego przeznaczenia, a także parametrów technicznych zastępowanego asortymentu;
d) zwiększeniu lub zmniejszeniu liczby mebli lub innych produktów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu Umowy, o ile jest to spowodowane koniecznością zmiany koncepcji aranżacji wnętrz, a zmiana liczby nie przekracza [30]% pierwotnie zaoferowanej ilości danego asortymentu.
ii. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wstrzymania prac montażowych wskutek orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej;
b) braku możliwości udostępnienia pomieszczeń, w których dostarczane meble lub inne produkty miały zostać zainstalowane, o ile Zamawiający - działając z należytą starannością - nie mógł tego przewidzieć przed terminem składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
c) konieczności zmodyfikowania przez Wykonawcę istotnych elementów procesu produkcyjnego lub montażowego, wskutek zmiany przedmiotu Umowy na zasadach określonych w punkcie 3 i.; - termin Umowy może ulec zmianie o czas w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy.
iii. Dopuszczalna jest zmiana:
a) wysokości wynagrodzenia w przypadku dokonania przez Strony zmian Umowy na zasadach określonych
w punkcie 3 i. d);
b) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmian przepisów prawa np. stawki podatku VAT;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą:
i. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia;
ii. dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia;
iii. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
iv. być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, które stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą:
i. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia;
ii. dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia;
iii. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
iv. być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, które stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą:
i. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia;
ii. dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia;
iii. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
iv. być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, które stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą:
i. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia;
ii. dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia;
iii. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
iv. być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, które stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą:
i. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia;
ii. dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia;
iii. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
iv. być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, które stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
A. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
B. Wykonawca nie może być wykluczony zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 833/2014 w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem (UE) 2022/576 z dnia 08 kwietnia 2022 roku oraz nie podlegam wykluczeniu na podstawie artykułu 7 ustęp 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia" na podstawie załącznika do zapytania. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik).;
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych podstaw do wykluczenia
z udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik).
3) Pełnomocnictwo dla osób/y podpisujących/cej ofertę, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione (jeśli dotyczy).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-24
Data ostatniej zmiany
2023-03-24 13:32:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
"Cena usługi" [C] = 93%=93 pkt
więcej w załączniku do zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Klauzula społeczna" [KS] = 7%=7 pkt.
Więcej w załączniku do zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Emilia Kasprzak
tel.: 607225572
e-mail: emilia.kasprzak@ndsfund.org

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.