dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku Zwycięstwa 14/3 15-703 Białystok powiat: Białystok 660773248 bogumila.powichrowska@wse.edu.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151910 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 660773248 |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych do budynku Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku wraz z montażem Powstaje w kontekście projektu POWR.03.05.00-00-A005/20 - WSE dostępna Część 1 DOSTAWA i montaż oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych do budynku Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku wraz z montażem. Szczegółowy zakres prac został opisany w załącznikach, tj. Opis techniczny, Rys 1, Rys 2, Rys 3, Rys 4, Rys 5, Rys 6, Przedmiary robót. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 31518200-2 Dokument nr: 2023-16174-151910 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-12 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat Białystok Gmina Białystok Miejscowość Białystok Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat Białystok Gmina Białystok Miejscowość Białystok Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-05-04 Koniec realizacji 2023-06-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Zamówienia obejmuje 1 etap prac - tj. dostawa systemu oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych do budynku Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku wraz z montażem. Wymagania: Zamówienia uzupełniające W trakcie realizacji projektu może wystąpić konieczność złożenia zamówień uzupełniających u wyłonionego Wykonawcy, w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z tym Wykonawcą (dotyczy produktów uwzględnionych w Formularzu oferty i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego). W trakcie realizacji projektu może również wystąpić konieczność złożenia zamówień dodatkowych u wyłonionego Wykonawcy, dotyczących produktów nie uwzględnionych w Formularzu oferty, ale zgodnych z przedmiotem całego zamówienia/zapytania ofertowego, i których zamówienie jest niezbędne do prawidłowego wykonywania prac. Zamówienia dodatkowe dotyczą sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego oraz z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie na dodatkowe produkty znajdujące się w katalogu produktów Oferenta lub wskazanych przez Oferenta Dystrybutorów, z którymi Oferent współpracuje, przyjmując aktualne ceny katalogowe produktów za obowiązujące. Realizacja zamówień uzupełniających/dodatkowych nastąpi w okresie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Warunki zmiany umowy Zamawiający dopuszcza następujące zmiany Umowy, które wymagają zachowania formy pisemnej (zawarcia przez Strony pisemnego aneksu do Umowy): 1. w zakresie zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających wprowadzenie tych zmian w celu należytej realizacji Przedmiotu Umowy oraz Projektu, 2. w sytuacji zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, pogorszenie sytuacji związanej z zagrożeniem epidemiologicznym; 3. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 4. gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy; 5. wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany Umowy, które nie wymagają zachowania przez Strony formy pisemnej (pisemnego aneksu do Umowy) i mogą być wprowadzane na podstawie oświadczenia Zamawiającego (dopuszczalna forma pisemna): o w zakresie zmiany parametrów dostarczanego Przedmiotu Umowy na lepsze w przypadku, gdy po podpisaniu Umowy zajdzie sytuacja, że z przyczyn nieleżących po stronie Oferenta nie jest możliwe dostarczenie sprzętu zaoferowanego przez Oferenta w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Zapytaniu ofertowym i Umowie, a zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny. o w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia w sytuacji gdy z przyczyn nieleżących wyłącznie po stronie Wykonawcy, dochowanie tego terminu nie jest możliwe. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w zakresie wykonania co najmniej 2 systemów oświetlenia awaryjnego o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto każdy, w okresie ostatnich trzech lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Typ Potencjał techniczny Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych do budynku Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku wraz z montażem. Szczegółowy zakres prac został opisany w załącznikach, tj. Opis techniczny, Rys 1, Rys 2, Rys 3, Rys 4, Rys 5, Rys 6, Przedmiary robót. Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w zakresie wykonania co najmniej 2 systemów oświetlenia awaryjnego o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto każdy, w okresie ostatnich trzech lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Typ Potencjał techniczny Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Weryfikacja spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-24 Data ostatniej zmiany 2023-03-24 13:41:57 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Sposób przyznawania punktacji: Cena - cena brutto (waga 100 pkt.) Oferty ocenione zostaną z zastosowaniem przelicznika: Pc = Cn/Co x 100pkt Gdzie: Pc - liczba otrzymanych punktów Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert Co - cena brutto oferty ocenianej Kontakt: Osoby do kontaktu Bogumiła Powichrowska tel.: 660773248 e-mail: bogumila.powichrowska@wse.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024