Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup masy mineralno-bitumicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup masy mineralno-bitumicznej

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel. (13) 43-300 20 lub 692 409 598, tel. (13) 43-75-795
kowalska@pzdkrosno.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (13) 43-300 20
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE - ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie: ,,Zakup masy mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0-11 mm, warstwa ścieralna dla ruchu KR2 - loco wytwórnia"
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup masy mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0-11 mm, warstwa ścieralna dla ruchu KR2 - loco wytwórnia w ilości około 200 ton.
2) Wytwórnia masy mineralno-bitumicznej nie może być oddalona od Obwodu Drogowo-Mostowego w Dukli, Ul. Trakt Węgierski 2, więcej niż 20 km.
3) Odbiór przedmiotu zamówienia dokonywany będzie transportem Zamawiającego.
4) Zamawiający zobowiązany jest do podstawienia środków transportowych do Wykonawcy w terminach uzgodnionych z Wykonawcą - stosownie do zamówienia.
5) Szczegółowe ilości i terminy odbioru przedmiotu umowy określone będą każdorazowo przez Zamawiającego, sukcesywnie, w miarę potrzeb.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczany materiał spełniał odpowiednie wymogi norm właściwe dla przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zakupionego materiału.

CPV: 44113600-1

Dokument nr: ADT.261.1.10.2023.AK

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert
1/ Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie, Ul. Bieszczadzka 1, 38 - 400 Krosno, pokój 613 lub e-mail: kowalska@pzdkrosno.pl do dnia 3 kwietnia 2023r. do godz. 10.00
2/ Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
3/ Postępowanie ma charakter jawny.

Wymagania:
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium dokonania wyboru: Cena - 100%
W kryterium Cena punkty przyznane zostaną w następujący sposób:
Lp = Cn/Cbx 100% x 100 gdzie:
Lp - liczba punktów
Cn - najniższa cena brutto oferty spośród ofert nie odrzuconych Cb - cena brutto oferty badanej
Z tytułu kryterium ,,cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi Zamawiającego oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów. Punkty oblicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Przewidywany termin odbioru: do 2 dni od daty zlecenia realizacji zamówienia.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1/ Wykonawca winien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
2/ Przy obliczaniu ceny, jeżeli trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub więcej, to należy zaokrąglić w górę, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli trzecia cyfra po przecinku wynosi mniej niż 5, to należy zaokrąglić w dół, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oświadczam, iż Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie nie korzysta ze zwolnienia z podatku akcyzowego.
7. Formalności przed udzieleniem zamówienia
Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca oferty najkorzystniejszej zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
21 oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków oraz z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (załącznik nr 2).
3/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3).
8. Informacja na temat zakresu wykluczenia
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r . o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm., 2305, 2180 ze zm., 2185 i Dz. U. z 2023r. poz. 129 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 /2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 2105 ze zm. i 2106, Dz. U. z 2023 r., poz.120 ze zm. oraz z 2023r. poz. 414), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
9. Realizacja zamówienia:
1/ Realizacja zamówienia powierzona zostanie Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów i spełni wszystkie wymogi Zamawiającego określone w niniejszym ogłoszeniu.
21 Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu realizacji zadania w taki sposób, aby założone cele zostały osiągnięte zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zadania bez podania przyczyny.
12. Informuję, iż do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022r., poz. 1710 ze zm.) z uwagi na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz.U. UEL Nr 119), zwane dalejRODO informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, dane kontaktowe: kierowmkiajpidkrosno.pl
2) inspektorem danych osobowych jest adw. Jaromir Kranc, tel: 607648711
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami archiwalnymi tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011 nr 14 poz. 67 ze zmianami) o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania. W związku z wyżej wymienionymi przepisami archiwalnymi realizacja Pani/Pana prawa do żądania usunięcia danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania (ort. 17 i 18 RODO) jest możliwe jedynie w momencie wygaśnięcia obowiązku archiwizacji,
6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jednak pozytywne rozpatrzenie Pani/Pana sprzeciwu musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa przetwarzanie.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzurą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu zawarcia umowy i realizacji przedmiotu zamówienia.

Kontakt:
10. Kontakt po stronie Zamawiającego:
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
P. Jacek Mercik tel. (13) 43-300 20 lub 692 409 598 - sprawy merytoryczne
P. Alina Kowalska tel. (13) 43-75-795 - sprawy organizacyjne

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.