Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim
ul.T.Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
powiat: sępoleński
tel.(52) 389-42-00, fax.(52) 389-42-20, Tel.: /052/ 389 42 52
zamowienia@gmina-sepolno.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sępólno Krajeńskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(52) 389-42-00,
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozeznanie rynku w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia
Gmina Sępólno Krajeńskie planuje w najbliższym czasie przeprowadzić postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie budowa budynku
świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże - zakup wyposażenia.
Projekt jest współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.
Przed wszczęciem postępowania obowiązkiem Zamawiającego jest oszacowanie wartości
zamówienia. W celu poznania cen rynkowych tego zamówienia zwracamy się z prośbą o
dokonanie wyceny przedmiotu zamówienia, który stanowią dane zawarte w tabeli,
znajdującej się w załączniku nr 1 do niniejszego rozeznania rynku. Prosimy o podanie ceny
według formuły zawartej w ww. tabeli. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na
część 1 i/ lub 2.
W załączeniu ,,rzut świetlicy" prawdopodobny układ pomieszczeń świetlicy w Zbożu.

Dokument nr: IRG.271.1.3.2023

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy przesłać do dnia 28.03.2023 r. do godz. 12:30 na adres e-mail:
zamowienia@gmina-sepolno.pl.

Wymagania:
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie
żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania
danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie
udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o
którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie",
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sępólno Krajeńskie reprezentowana
przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z siedzibą przy ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno
Krajeńskie, tel. /52/ 389 42 30, e-mail: sekretariat@gmina-sepolno.pl.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iodo@gmina-sepolno.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2022 r., poz.1710).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 pełnych lat kalendarzowych, licząc
od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (6 lat) na
podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w
związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z
2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora,
mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie
administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług
informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych
jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
? dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania,
? w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów
Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
? na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega
Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Marzena Stoltmann.
Tel.: /052/ 389 42 52

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.