Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
802z dziś
6892z ostatnich 7 dni
25349z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa pełnienia funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa pełnienia funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE
ul. Szkolna 1
99-140 Świnice Warckie
powiat: łęczycki
tel.: 63/28-81-021, faks: 63/28-81-174
urzad@swinicewarckie.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Świnice Warckie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 63/28-81-021,
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia
Wójt Gminy Świnice Warckie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia polegającego na pełnieniu funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. ,,Modernizacja i polepszenie efektywności energetycznej budynków gminnych w Świnicach Warckich przy Ul. Szkolna 1 i Ul. Szkolna10".
Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej promesy nr Edycja2/2021/328/PolskiLad.
Przedmiotem zamówienia jest ,,MODERNIZACJA I POLEPSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW GMINNYCH W ŚWINICACH WARCKICH PRZY UL. SZKOLNA 1 I UL. SZKOLNA10".
Zadanie składa się z dwóch części:
Część 1 - obejmuje budynek przy Ul. Szkolnej 1
Część 2 - obejmuje budynek przy Ul. Szkolnej 10 Zadanie część 1
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa, remont oraz docieplenie budynku Urzędu Gminy Świnice Warckie wraz z remontem wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych.
Adres budynku:
Urząd Gminy Świnice Warckie
ul. Szkolna 1
99 - 140 Świnice Warckie
Działka nr ewidencyjny: 109/2,
Obręb ewidencyjny: 0022 Świnice Osiedle,
Jednostka ewidencyjna: 10047_2 Świnice Warckie,
Założenia projektowe:
Na podstawie specyfikacji technicznej i przeprowadzonej inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego oraz audytu energetycznego zakresem robót objęto:
- zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez montaż platformy
przyschodowej przy głównym wejściu,
- remont murków oporowych przy wjeździe do garaży,
- częściowa przebudowę pomieszczeń sanitarnych w poziomie parteru obejmującą:
- wydzielenie węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych,
- wydzielenie pomieszczenia socjalnego,
- budowę ścianek działowych,
- częściowe zamurowania,
- wykonanie nowej posadzki wraz z warstwami,
- montaż stolarki drzwiowej,
- docieplenie budynku z robotami towarzyszącymi obejmujące:
- docieplenie ścian piwnic oraz fundamentowych z wykonaniem izolacji pionowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- wymiana parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich oraz orynnowania,
- wymianę parapetów wewnętrznych,
- remont balkonów,
- remont zadaszeń,
- remont schodów zewnętrznych,
- roboty towarzyszące,
W zakresie zagospodarowania terenu:
- częściową wymianę istniejących nawierzchni utwardzonych,
- remont murków oporowych,
W zakresie branży sanitarnej:
- wymianę olejowego kotła centralnego ogrzewania,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- montaż pompy ciepła o mocy 16 kW,
- modernizacja instalacji c.w.u,
- modernizacja kanalizacji sanitarnej,
W zakresie branży elektrycznej:
- wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne,
- instalację elektryczną wewnętrzną,
- instalację fotowoltaiczną o mocy 10,5 kWp,
PROGRAM UŻYTKOWY BUDYNKU:
Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji, uzyskanych informacji oraz wpisów w książce obiektu budynek oddano do użytkowania w 1976 r i użytkowany jest zgodnie z przeznaczeniem jako obiekt użyteczności publicznej - budynek Administracyjno - Biurowy Urzędu Gminy w Świnicach Warckich.
Uwaga
Projektowany zakres robót nie ma wpływu na istniejący program użytkowy budynku, który pozostaje niezmienny.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Dane wielkościowe istniejącego budynku:
- łączna powierzchnia zabudowy 402,50 m2
- łączna powierzchnia użytkowa 938,03 m2 w tym:
- piwnice 313,95 m2
- parter 307,49 m2
- piętro 316,59 m2
- wysokość kondygnacji:
- piwnice 2,20 m
- parter 3,00 / 2,50 m
- piętro 3,30 / 3,05 / 2,55 m
- strych 1,65 / 1,95 m
- łączna kubatura 4150,00 m3
- ilość kondygnacji nadziemnych II
- ilość kondygnacji podziemnych I
- długość budynku 32,20 m
- szerokość budynku 12,50 / 13,06 m
- wysokość do kalenicy 8,62 9,35 m
- wysokość do okapu 8,38 m
- kąt nachylenia dachu 2°
UWAGA:
Roboty budowlane realizowane będą w czynnym budynku użyteczności publicznej. Urząd Gminy musi funkcjonować nieprzerwanie przez cały okres realizacji robót budowlanych. Wobec powyższego należy przewidzieć taką organizację prac remontowych, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych, zapewnić bezpieczną (wolną od przeszkód komunikacyjnych) i niezakłóconą pracę Urzędu.
Zadanie część 2
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont budynku ośrodka zdrowia w Świnicach Warckich
ADRES OBIEKTU
ul. Szkolna 10,
99-140 Świnice Warckie
Numer działki: 130/9
Obręb: Świnice Osiedle
Jednostka ewidencyjna: 10047_2 Świnice Warckie
Planowane prace polegać będą na wykonaniu w obiekcie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
Dane techniczne - bez zmian w stosunku do stanu istniejącego:
a) ilość kondygnacji naziemnych - 3 (w tym piwnica);
b) metoda realizacji - tradycyjna;
c) dach (bez zmian) - płaski;
Dane powierzchniowe - bez zmian w stos do stanu istniejącego:
a) powierzchnia zabudowy: ok. 290,90m?;
b) wysokość elewacji: ok.9,30m -9,95 (budynek niski);
ZAKRES PRAC:
- demontaż wszystkich możliwych elementów wyposażenia zamocowanych na elewacji (instalacja odgromowa, klimatyzatory, szyldy itp.) - do ponownego montażu po wykonaniu prac na
elewacjach;
- wymiana obróbek blacharskich na zadaszeniach nad schodami na elewacji tylnej;
- demontaż krat okiennych;
- wykonanie nowych krat od wewnątrz na wskazanych oknach piwnicznych (3szt.);
- wymiana drabiny zewnętrznej na dach;
- wymiana wszystkich okien i parapetów wewnętrznych i zewn. oraz drzwi zewnętrznych i bram;
- zamurowanie otworu okiennego na elewacji bocznej (południowej);
- wykucie otworu i montaż kratki wentylacyjnej na elewacji tylnej;
- wymiana okładziny schodów zewnętrznych frontowych (2 biegi i podest);
- naprawa schodów zewnętrznych na elewacji tylnej (2 biegi ze spocznikami) i wykonanie okładziny z płytek;
- oczyszczenie balustrad schodów zewnętrznych na elewacji tylnej, balustrad przy zjeździe do garażu;
- oczyszczenie i renowacja pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy wejściu głównym do budynku;
- oczyszczenie murów, ewentualne uzupełnienie ubytków tynków zewnętrznych;
- wykończenie cokołu (ściany do wysokości ok. 1-80-2,00m) i policzków wszystkich biegów schodów zewn. tynkiem dekoracyjnym;
- malowanie elewacji powyżej linii cokołu;
- ewentualna naprawa, odmalowanie ościeży wewnątrz pomieszczeń (po wymianie okien i drzwi);
- udrożnienie wpustów kanalizacyjnych i montaż nowych kratek najazdowych;
- wymiana 4 lamp terenowych;
- zagospodarowanie terenu wokół budynku: odtworzenie utwardzeń terenu (opaski przy budynku, dojścia i dojazdu) po wcześniejszym demontażu istniejących utwardzeń;
- renowacja wskazanego do pozostawienia utwardzenia z kostki betonowej (czyszczenie, lokalne
odtworzenie);
- prace porządkowe, odtworzenie powierzchni zielonych (trawników) ewentualnie zniszczonych podczas prac budowlanych;
Uwaga:
Roboty budowlane realizowane będą w czynnym budynku użyteczności publicznej. ośrodek zdrowia musi funkcjonować nieprzerwanie przez cały okres realizacji robót budowlanych. Wobec powyższego należy przewidzieć taką organizację prac remontowych, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych, zapewnić bezpieczną (wolną od przeszkód komunikacyjnych) i niezakłóconą pracę ośrodka zdrowia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie:
Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), ponadto:
a) reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim oraz wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej Wykonawcą robót budowlanych,
c) wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
d) zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych zabudowanych materiałów oraz postępu robót nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych,
g) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego,
h) bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie,
i) organizowanie i prowadzenie narad koordynujących z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych we wskazanym terminie przez Zamawiającego, jednak nie częściej niż raz w tygodniu,
j) bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
k) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień,
l) sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych oraz przedłożenie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu;
ł) sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru;
m) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa;
n) potwierdzenie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości;
o) w przypadku nieusunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego o wybór wykonawcy
zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót, kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru;
p) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji;
q) potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości;
r) stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego;
s) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępu robót w szczególności zakrytych i zanikających;
t) przejęcie od Wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej. Sprawdzenie jej kompletności i przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przejęcia;
u) rozliczenie robót w okresie nie dłuższym niż dwa tygodnie od zakończenia robót budowlanych;
v) w porozumieniu z Zamawiającym inicjowanie, organizowanie i przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych.
Wymagania Zamawiającego:
Wykonawca (Osoba sprawująca nadzór inwestorski) zobowiązany jest do pobytu na budowie minimum raz w tygodniu.
Osoba sprawująca nadzór inwestorski jako Przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu oraz na jego rzecz, odpowiada za realizację robót budowlanych zgodnie z przepisami:
a) Prawa budowlanego;
b) Prawa zamówień publicznych;
c) Kodeksu cywilnego.
Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane - art. 25 i art.26 ustawy ( Dz. U. z 2021r., pozy. 2351 ze zm) oraz przepisów wykonawczych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia budowlane oraz przynależą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.

CPV: 71.52.00.00- 9

Specyfikacja:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Szczegółowy zakres zadania objętego Nadzorem określa Specyfikacja Warunków Zamówienia do przetargu nr IK-ZP.271.2.2023 dostępna na stronie Zamawiającego: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/e49d2c1d-77e5-4639-bddc-b3291408a558

Składanie ofert:
Oferty należy składać:
Pisemnie w siedzibie zamawiającego Ul. Szkolna 1 99-140 Świnice Warckie (pok. Nr 10) lub w formie elektronicznej w formacie pdf na adres urzad@swinicewarckie.com.pl z dopiskiem ,,Oferta na pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. ,,Modernizacja i polepszenie efektywności energetycznej budynków gminnych w Świnicach Warckich przy Ul. Szkolna 1 i Ul. Szkolna10".
XI. Oferty należy składać w siedzibie Gminy Świnice Warckie, Ul. Szkolna 1 99-140 Świnice Warckie pok. Nr 10, w terminie do dnia 03 kwietnia 2023 r. do godz. 1000. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin zakończenia wykonywania robót budowlanych: 31.08.2023r.
IV. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować nie później niż do dnia 31.08.2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), przepisów ustawy nie stosuje się do udzielania zamówień klasycznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000 zł.
Zapytanie ofertowe podlegające upublicznieniu poprzez umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego www.swinicewarckie.com.pl
1. Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego dla zadania pod nazwą ,,Modernizacja i polepszenie efektywności energetycznej budynków gminnych w Świnicach Warckich przy ul. Szkolna 1 i ul. Szkolna10".
2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy robót budowlanych dla w/w zadania.
3. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do uczestniczenia w czynnościach związanych ze zrealizowaną inwestycją także po jej zakończeniu wynikających z terminu gwarancji.
V. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cenę ofertową należy obliczyć zgodnie z formułą określoną w formularzu ofertowym (zał. nr 1 ).
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny. Cenę oferty
należy podać w PLN, kwotowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie bezpośrednie koszty wykonania zamówienia oraz koszty, których poniesienie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
4. Wykonawca może podać tylko jedną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferty z cenami wariantowymi zostaną odrzucone.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny.
VI. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
a) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
c) Dysponują odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia, tj.:
a) posiadają odpowiedni potencjał osobowy, czyli inspektorów nadzoru w specjalności:
? konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Inspektorem wiodącym będzie osoba w specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej,
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (załącznik nr 2).
Zamawiający wykluczy z udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawców nie spełniających powyższych warunków udziału.
VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
1. Ofertę określającą cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (załącznik nr 2).
3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (załącznik nr 3).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
VIII. Informacje o sposobie przekazania dokumentów i oświadczeń
X. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej, na załączonym formularzu ofertowym- załącznik nr 1.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie wyżej, zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.
XII. Kryteria oceny ofert
Zamawiający ustala następujące kryterium oceny ofert:
1) cena brutto w zł - waga 100%
C=Cn/Cb*100=....pkt. gdzie:
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, Cb- cena brutto zaoferowana w ofercie badanej,
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów w danych kryteriach
UWAGA:
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO W TRYBIE PUBLICZNEGO ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT BEZ WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, W RAZIE ZAISTNIENIA OKREŚLONYCH PRZESŁANEK NP.: BRAK OFERT, CENA NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY PRZEKRACZA ŚRODKI FINANSOWE, JAKIE ZAMAWIAJĄCY MOŻE PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA, WYBÓR OFERENTA Z INNYCH PRZYCZYN O CHARAKTERZE OBIEKTYWNYM OKAŻE SIĘ NIEMOŻLIWY.
XIII. Zakres wykluczenia
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
XIV. Odrzucenie ofert
1. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
3) złożone przez oferenta powiązanego osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, lub
4) złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
XV. Postanowienia umowy
1. Istotne Postanowienia Umowy stanowią Załącznik Nr 4 do Zapytania.
2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa.
3. Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
XVI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie i na piśmie.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu składania ofert.
XVII. Inne postanowienia
1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie innej niż złoty polski.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część wykonania zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tego zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania. W opisanych w niniejszym punkcie przypadkach Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.
7. Od decyzji Zamawiającego dotyczącej wyboru Wykonawcy nie przysługuje odwołanie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku nieudzielenia zamówienia na realizację zadania inwestorskiego.
10. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
XIX. Podstawa prawna i inne postanowienia:
Nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy.

Uwagi:
XVIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Świnicach Warckich jest Wójt Gminy Świnice Warckie z siedzibą w Świnicach Warckich, ul. Szkolna 1, 99 - 140 Świnice Warckie, 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: ,,Modernizacja i polepszenie efektywności energetycznej budynków gminnych w Świnicach Warckich przy ul. Szkolna 1 i ul. Szkolna 10".. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp", 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
1 skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
IX. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Pani Patrycja Kowalska, tel. 63/28-81-074

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.