kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Kraków)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Katowice)
pomorskie (Gdańsk)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP SYSTEMU MIESZANIA PŁUCZKI |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD USŁUG SPRZĘTOWO TRANSPORTOWYCH S.C. A. BATOR, M.BATOR Fabryczna 41 98-300 Wieluń powiat: wieluński 600250482 zust.wielun@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151972 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wieluń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 600250482 |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/XIII.1/2023 ZAKUP SYSTEMU MIESZANIA PŁUCZKI (1 SZTUKA) Powstaje w kontekście naboru RPLD.13.01.00-IP.02-10-079/22 - 13 REACT-EU dla Łódzkiego Część 1 ZAKUP SYSTEMU MIESZANIA PŁUCZKI (1 SZTUKA) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup środka trwałego w postaci: systemu mieszania płuczki. Element ten winien być najwyższej jakości i kompatybilny z posiadanymi już przez Spółkę specjalistycznymi urządzeniami do wykonywania przewiertów metodą HDD (tj. wiertnicy Vermer D40/55DR S3 oraz wiertnicy Vermer D23/30 S3). Zakup systemu mieszania płuczki jest niezbędny w celu usamodzielnia pracy dwóch urządzeń do przewiertów jednocześnie a połączenie z posiadanymi urządzeniami do przewiertów w technologii HDD umożliwi wykonywanie przewiertów w dwóch kierunkach jednocześnie. KOD CPV: 43130000-3 - Sprzęt wiertniczy 43136000-5 - Urządzenia wiertnicze System mieszania płuczki (1 sztuka) - składa się z następujących elementów: 1. Mieszalnik benzynowy (2 sztuki) - o minimalnych wymaganiach/parametrach: - Silnik benzynowy o mocy max. 23.5 hp (17,5 kW) - Elektryczny rozruch silnika - Pompa zasilająco-mieszająca o wydajności: min. 1300 l/min - Pojemność zbiornika paliwa min. 50 l. - Zwężka Venturiego wytwarzająca podciśnienie - Zasobnik z lejem w postaci stożka 2. Zbiornik na płuczkę (2 sztuki)- o minimalnych wymaganiach/parametrach: - Pojemność min. 3700 l. - Waga: Pełny zbiornik: max. 4 200 kg. Pozostałe wymagania: Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy ,,lub równoważne". Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe. Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności dostawę, instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na Przedmiot Zamówienia. Gwarancja udzielona zostaje na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 - Formularz ofertowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe Okres gwarancji min 12 miesięcy CPV: 43130000-3, 43136000-5 Dokument nr: 2023-50562-151972, 2/XIII.1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-03 X. MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2023 r. do godz. 9:00: - osobiście lub listownie na adres Zamawiającego w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: OFERTA NA ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/XIII.1/2023: ZAKŁAD USŁUG SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWYCH S.C. A. BATOR, M. BATOR 98-300 Wieluń, Ul. Fabryczna 41 lub: - w formie elektronicznej na adres zust.wielun@gmail.com z tytułem wiadomości: OFERTA NA ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/XIII.1/2023 lub - poprzez bazę konkurencyjności Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta (przygotowana zgodnie z ,,Opisem sposobu przygotowania oferty") wpłynie do Zamawiającego lub na skrzynkę mailową o podanym wyżej adresie lub przez bazę konkurencyjności w terminie określonym w niniejszym punkcie. Data stempla pocztowego nie decyduje o skutecznym wniesieniu oferty. Oferty złożone w inny sposób bądź po terminie podanym w niniejszym punkcie będą podlegały odrzuceniu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert przez jednego Wykonawcę spowoduje przyjęcie ostatniej złożonej oferty przez danego Wykonawcę w odpowiedzi na niniejsze postępowanie Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat wieluński Gmina Wieluń Miejscowość Wieluń IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 60 dni od podpisania umowy z Wykonawcą jednak nie później niż 30.06.2023 r. V. MIEJSCE DOSTAWY Miejsce dostawy 98-300 Wieluń, Ul. Fabryczna 41 Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający ma prawo zmienić umowę w przypadkach wskazanych w rozdz. 6.5.2 pkt 20 ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020", na podstawie których jest przeprowadzane niniejsze postępowanie Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca w ofercie winien oświadczyć i zobowiązać się wobec poniższych stwierdzeń (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego): 4. Oświadczam, że w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego. 5. Oświadczam, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawca w ofercie winien oświadczyć i zobowiązać się wobec poniższych stwierdzeń (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego): 1. Zapoznałem/-liśmy się z treścią ww. zapytania ofertowego i nie wnoszę/-imy do niego żadnych zastrzeżeń oraz przyjmuję/-my warunki w nim zawarte. 2. Oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone przedmiotem ww. zapytania ofertowego. 3. Podejmuję/-my się wykonania Przedmiotu Zamówienia opisanego w ww. zapytaniu ofertowym, zgodnie z wymogami zapytania ofertowego, obowiązującymi przepisami i należytą starannością. 6. Oświadczam, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576. 7. Oświadczam, iż w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy. VI. INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, lub nie został określony przez IZPO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potwierdzeniem braku powiązań osobowych lub kapitałowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań w ofercie. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Ofertę stanowi: 1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy winien być opatrzony datą. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, aktualnych na dzień podpisania oferty. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru lub ewidencji, jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, musi przedstawić upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ocena pełnomocnictwa jest dokonywana na dzień podpisania oferty. III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności zdefiniowaną w ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020". Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-24 Data ostatniej zmiany 2023-03-24 15:44:30 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto przedmiotu zamówienia - waga 60 C = Cmin/Cof x 60 C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto przedmiotu zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert Cof - cena brutto przedmiotu zamówienia zaoferowana w ofercie badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji przedmiotu zamówienia - waga 20: Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą listą: - gwarancja 12 miesięcy - 0 pkt. - gwarancja powyżej 12 miesięcy do 23 miesięcy włącznie - 10 pkt - gwarancja powyżej 23 miesięcy - 20 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji przedmiotu zamówienia - waga 20 T= Tmin/Tof x 20 T - oznacza liczbę punktów przyznaną badanej ofercie; Tmin - oznacza najkrótszy okres realizacji zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert Tof - oznacza okres realizacji zamówienia wskazany w badanej ofercie -w dniach Kontakt: Osoby do kontaktu Mateusz Bator tel.: 600250482 e-mail: zust.wielun@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024