dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świekatowo)
mazowieckie (Sierpc)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA KOMÓR CHŁODNICZYCH I I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI LODÓW |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PPHU Katarzyna Śmigielska Kolejarzy 41 43-600 Jaworzno powiat: Jaworzno smigielskafirma@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150179 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jaworzno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA KOMÓR CHŁODNICZYCH I I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI LODÓW Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-05AB/20 - Zmiana profilu działalności jako sposób na przeciwdziałanie gospodarczym skutkom COVID-19 Część 1 DOSTAWA KOMÓR CHŁODNICZYCH Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 1: DOSTAWA KOMÓR CHŁODNICZYCH - 3 SZT. MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE 1.1. KOMORY 1) Materiał: płyty 120 z rdzeniem poliuretanowym 2) Wymiary minimalne, wewnętrzne: 4,8m x 3,6m x 2,4m 3) Rodzaj chłodnicy: chłodnica z grzałkami 4) Rodzaj drzwi: przesuwne o wymiarach min. 90x200 [cm] 5) Agregat chłodniczy 6) Rodzaj: kontenery mroźnicze 7) Usytuowanie: na zewnątrz 8) Zakres temperatur: od -24 do -22 [°C] 9) Oświetlenie wewnętrzne: TAK 10) Kurtyny paskowe: TAK 11) Podłoga: blacha aluminiowa, ryflowana, przeciwpoślizgowa 12) Monitoring parametrów: zdalny alarm na wypadek utraty parametrów w komorze 1.2 KORYTARZ 1) Przejście między budynkiem a zespołem mroźni (korytarz), składające się z następujących elementów: a) materiał: płyty 120 z rdzeniem poliuretanowym; b) drzwi przesuwne (2szt.) o wymiarach min. 90x200 [cm] - takie jak do komór. c) podłoga: blacha aluminiowa, ryflowana, przeciwpoślizgowa. 1.3 INFORMACJE DODATKOWE: ? Posadowienie (fundament): po stronie Zamawiającego; ? Zadaszenie nad kontenerami: po stronie Zamawiającego; ? Oświetlenie zewnętrzne kontenerów: po stronie Zamawiającego. ? Załączony schemat ma charakter poglądowy - podane wymiary nie stanowią wymogu opisu przedmiotu zamówienia. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3. DOSTAWA i montaż przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 4. Miejsce dostawy: Jaworzno. 5. Dla części 1 (komory chłodnicze) wymagany czas reakcji serwisu (w okresie gwarancji) w przypadku awarii nie dłuższy niż 12h, przy czym przez czas reakcji Zamawiający rozumie przyjazd serwisanta, diagnozę usterki i podjęcie próby jej usunięcia. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji: o Dla części 1: min. 24 miesiące; 7. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączony z użytku. 8. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 15 maja 2023 r. Okres gwarancji 24 miesiące Część 2 DOSTAWA SZAF MROŹNICZYCH Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 2: DOSTAWA SZAF MROŹNICZYCH - 6 SZT. MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE 1) Wymiary zewnętrzne (szer. x głęb. x wys.) [cm] 74 x 82,5 x 20 2) Pojemność robocza [l]: 626 3) Liczba półek [szt]/wymiar półek [mm] 3/530x650 4) Maksymalny dobowy pobór mocy [Kwh]: 4,4 5) Temperatura: od -22°C do -16°C 6) Gaz: R290 7) Napięcie sieciowe: 230V/50 Hz 8) Systemem ochrony żywności o właściwościach bakteriobójczych: tlenek tytanu - TiO2 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 2. DOSTAWA i montaż przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce dostawy: Jaworzno. 4. Dla części 1 (komory chłodnicze) wymagany czas reakcji serwisu (w okresie gwarancji) w przypadku awarii nie dłuższy niż 12h, przy czym przez czas reakcji Zamawiający rozumie przyjazd serwisanta, diagnozę usterki i podjęcie próby jej usunięcia. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji: o Dla części 2: min. 12 miesięcy; 6. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączony z użytku. 7. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 15 maja 2023 r. 8. Zasady rozliczania, zgodnie z ofertą wykonawcy, przy czym: o Dla części 2: płatność po dostawie Okres gwarancji 12 miesięcy Część 3 DOSTAWA URZĄDZEŃ DO BITEJ ŚMIETANY Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 3: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO BITEJ ŚMIETANY - 3 SZT MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE 1) Materiał: stal nierdzewna 2) Pojemność zbiornika [l]: 2 3) Wydajność [l/h]: 90 4) Chłodzony zbiornik na śmietanę 5) Wskaźnik temperatury śmietany w zbiorniku 6) Napięcie sieciowe: [V] 230V 7) Moc [kW]: max 0,5 8) Wałek ze stali nierdzewnej 9) Wylewka w całości chłodzona 10) Pojemnik wyjmowany ze stali nierdzewnej 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 2. DOSTAWA i montaż przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce dostawy: Jaworzno. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji: o Dla części 3: min. 12 miesięcy; 5. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączony z użytku. 6. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 15 maja 2023 r. 7. Zasady rozliczania, zgodnie z ofertą wykonawcy, przy czym: o Dla części 3: płatność po dostawie Okres gwarancji 12 miesięcy Część 4 DOSTAWA PASTERYZATORA Z EMULSYFIKATOREM Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 4: DOSTAWA PASTERYZATORA Z EMULSYFIKATOREM - 1 SZT. MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE 1) Materiał: stal nierdzewna 2) Moc [kW]: 11 3) Pojemność zbiornika (min/max) [l] 20 / 120 4) Wydajność: 120 l na 2 godz 5) Wbudowany emulsyfikator z przynajmniej trzema prędkościami mieszadła 6) System chłodzenia: woda 7) Cykl wysokiej pasteryzacji [°C]: +85 8) Cykl niskiej pasteryzacji [°C]: +65 9) Możliwość stworzenia własnego programu pasteryzacji 10) Funkcja oszczędności energii el. i wody dla mniejszej ilości mieszanki 11) Możliwość współpracy z frezerem ciągłej produkcji 12) Menu w języku polskim 13) Automatyczna samo diagnoza uszkodzenia urządzenia: alarm z opisem usterki 1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 2. DOSTAWA i montaż przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce dostawy: Jaworzno. 4. Dla części 4 (pasteryzator): ? Dostępność serwisu minimum przez 6 dni w tygodniu od pon. do sob. w godz. od 08:00 do 16:00; ? Kontakt z serwisem i wsparcie z poziomu Hepl-desku: do 2h od zgłoszenia usterki, dla zgłoszeń dokonanych do godz. 13:00. Dla zgłoszeń dokonanych po godz. 13:00 termin biegnie od godz. 8:00 rano następnego dnia roboczego lub w sobotę; ? Dla usterki zgłoszonej do godz. 13:00 - czas reakcji rozumiany jako wizyta serwisanta i podjęcie naprawy w tym samym dniu; ? Dla usterki zgłoszonej po godz. 13:00 - czas reakcji rozumiany jako wizyta serwisanta i podjęcie naprawy następnego dnia roboczego lub w sobotę. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji: o Dla części 4: min. 12 miesięcy. 6. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączony z użytku. 7. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 15 maja 2023 r. 8. Zasady rozliczania, zgodnie z ofertą wykonawcy, przy czym: o Dla części 4: dopuszczalna wysokość zaliczki: do 30%; pozostała część płatna po dostawie. Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 42513000-5, 39711100-0, 42200000-8, 42200000-8 Dokument nr: 2023-31315-150179, 5/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-03 Miejsce i termin realizacji: 4. Miejsce dostawy: Jaworzno. 8. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 15 maja 2023 r. Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Jaworzno Gmina Jaworzno Miejscowość Jaworzno Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Jaworzno Gmina Jaworzno Miejscowość Jaworzno Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Jaworzno Gmina Jaworzno Miejscowość Jaworzno Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Jaworzno Gmina Jaworzno Miejscowość Jaworzno Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania w następujących przypadkach: 1.1 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w tym na skutek wystąpienia siły wyższej, lub związanych z pandemią, w tym: COVID - 19; 1.2 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 1.3 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 1.4 konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy, polegających na zamianie zaoferowanego sprzętu na inny niż ten który został szczegółowo opisany i wymieniony w ofercie Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach: a. sprzęt został wycofany z produkcji lub nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów, b. zaoferowany sprzęt zamienny posiada parametry nie gorsze od tego, który został zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie, c. funkcja oraz przeznaczenie sprzętu pozostaje bez zmian, d. cena zaoferowanego sprzętu nie będzie wyższa niż cena podana w ofercie Wykonawcy. - dokonanie zmiany umowy jest możliwe jedynie w przypadku wystąpienia łącznie, wszystkich wymienionych powyżej okoliczności oraz po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 1.5 w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, a mającego wpływ na realizację zamówienia. W przypadku zaistnienia zdarzenia siły wyższej, Strona, która na skutek siły wyższej nie może należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, zawiadomi niezwłocznie drugą Stronę o zaistnieniu siły wyższej, jednocześnie wykazując jej wpływ na wykonanie zobowiązań. Strony dokonają oceny zasadności złożonego zawiadomienia i w przypadku jego potwierdzenia będą współdziałać w dobrej wierze w celu wywiązania się ze zobowiązań w stopniu, w jakim jest to praktycznie możliwe oraz będzie poszukiwać wszelkich sensownych alternatywnych środków działania, możliwych mimo zaistnienia okoliczności siły wyższej; 1.6 konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie, 1.7 jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa 1.8 zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z umową. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów: o Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. U. UE L 134 z 20.5.2006, str. 1, z późn. zm.); o Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. UE L 78 z 17.3.2014, str. 6, z późn. zm.); o Rozporządzenie (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1. z późn. zm.); o Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta zostanie przygotowana zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży formularz parametrów technicznych, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku złożenia ofert drogą elektroniczną, oferta winna zostać przesłana w formie skanu oryginału dokumentu podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź opatrzona podpisem elektronicznym. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika konieczne jest dołączenie dokumentu, z którego wynika umocowanie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-26 Data ostatniej zmiany 2023-03-26 22:09:08 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 80% Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100 Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin gwarancji 20% - zaoferowany termin gwarancji: 24 miesiące: 0 pkt. - zaoferowany termin gwarancji: 36 miesięcy: 5 pkt. - zaoferowany termin gwarancji: 48 miesięcy: 10 pkt. - zaoferowany termin gwarancji: 60 miesięcy: 20 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 100% Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 100% Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 100% Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100 Kontakt: Osoby do kontaktu Katarzyna Śmigielska tel.: e-mail: smigielskafirma@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024