Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
24388z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa opraw oświetlenia ewakuacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa opraw oświetlenia ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
powiat: Katowice
tel.: 32 207 64 81, tel.: 32 207 60 92, tel.: 32 325 11 17
a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32 207 64 81,
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprawa: DOSTAWA opraw oświetlenia
ewakuacyjnego dla II US Gliwice
Szanowni Państwo
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji
zamówienia pn. ,,DOSTAWA opraw oświetlenia ewakuacyjnego dla II US Gliwice".
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) opraw awaryjnych firmy AWEX(naścienne) - 77 szt.,
2) uchwytów regulowanych 0-90 w kształcie litery ,,u" do opraw AWEX- 77 szt.,
3) opraw awaryjnych kierunkowych, dwustronnych, firmy AWEX EXIT S - 3 szt.,
4) plexa wraz ze znaczkami kierunkowymi do przyklejenia do opraw AWEX EXIT S
- 3 szt.;
zgodnie z zapisami Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia,
Projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia, oraz Opisem przedmiotu
zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Dokument nr: 2401-ILZ[1].261.28.2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 3 kwietnia 2023 r.
Wymagane dokumenty można:
? wysłać pocztą,
? wysłać
pocztą
elektroniczną
a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
w
formie
pliku
,,pdf"
na
adres:
? złożyć osobiście w kancelarii w pokoju numer 19, w budynku ,,A" Izby Administracji
Skarbowej w Katowicach, Ul. Damrota 25.

Miejsce i termin realizacji:
II.
MIEJSCE DOSTAWY
II Urząd Skarbowy w Gliwicach, Ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice
III.
TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 4 tygodnie od dnia rozpoczęcia
obowiązywania umowy
1 /7DOSTAWA odbędzie się w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godz.ch od 7.30 do
14.00. Termin dostawy należy uzgodnić z osobą wyznaczoną do kontaktu, telefonicznie lub
drogą elektroniczną, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Wymagania:
IV.
GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Zamawiający wymaga, aby udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia na
dostarczony przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące. Wykonawca
w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wpisać na jaki okres udziela gwarancji na
dostarczony przedmiot zamówienia.
2. Udzielona gwarancja i rękojmia na dostarczone elementy będzie liczona od dnia
podpisania bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru przedmiotu
zamówienia.
3. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu Umowy, Zamawiający zgłosi niezwłocznie
pisemnie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia
reklamacji w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania, i do powiadomienia
Zamawiającego o jej przyjęciu lub odrzuceniu. Brak udzielenia odpowiedzi na
zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania, uważa się za
uznanie reklamacji. Załatwienie reklamacji, o której mowa powyżej, będzie
następować poprzez wymianę wadliwego przedmiotu Umowy, w którym stwierdzono
nieprawidłowości, na wolny od wad - na koszt Wykonawcy - w terminie do 30 dni,
licząc od daty jej zgłoszenia. Wykonawca ponosi również koszty związane z dostawą
i odbiorem reklamowanego przedmiotu Umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowego sprawdzenia technicznego
dostarczonego przedmiotu zamówienia (w trakcie dostawy). Jeżeli zostaną
stwierdzone wady lub usterki Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni
roboczych od dnia przekazania reklamacji przez Zamawiającego, do wymiany
wadliwego przedmiotu umowy, na nowy wolny od wad.
V.
WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zamawiający dokona zapłaty po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez
Zamawiającego protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
3. Należność za przedmiot zamówienia płatna będzie przelewem na wyszczególniony na
fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
4. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Zamawiający na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu
w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 r. poz. 1666) wyłącza możliwość
stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
2 /7VI.
KRYTERIA I OCENA OFERT
Cena oferty - 100%
Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli
wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych
groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się
w górę do pełnych groszy.
Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją
przedmiotu umowy.
VII.
VIII.
INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PROCEDURY
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert
oraz do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez
podania przyczyny.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć
Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo
nienależycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia
publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy
lub zasądzenia odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po
ich stronie, po wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
SKŁADANIE OFERT
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty, uprzejmie prosimy
o wypełnienie i podpisanie przez osoby upoważnione Formularza ofertowego - Załącznik
nr 1 do Zaproszenia.
Formularz ofertowy Wykonawca lub osoba upoważniona może również podpisać
podpisem elektronicznym (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis
osobisty).
3 /7Wykonawca, swoją ofertę przesłaną tradycyjną pocztą lub dostarczona osobiście do siedziby
Zamawiającego, może przekazać w zamkniętej kopercie opisanej zastrzeżeniem, że nie
należy jej otwierać przed upływem terminu składania ofert. Koperta powinna być opisana
zgodnie z poniższym wzorem:
Wykonawca
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
2401-ILZ[1].261.28.2023
- D ostawa opraw oświetlenia ewakuacyjnego dla II US w Gliwicach .
NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
UWAGA:
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie ofert przed terminem w przypadku
nieprawidłowego oznaczenia oferty lub złożenia w innym miejscu niż wskazane powyżej.
Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego
upływem.
Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie
internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne,
Zamówienia publiczne poniżej 130 tys. zł, informację o złożonych ofertach. Po analizie ofert
Zamawiający umieści na ww. stronie zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism
w przedmiotowym zakresie.
W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch różniących się od siebie ofert
i niezłożenia przez Wykonawcę żadnych wyjaśnień w tym zakresie (np. informacji
o wycofaniu oferty), Zamawiający dokona badania i oceny oferty złożonej w późniejszym
terminie, traktując ją jako ostateczne oświadczenie woli Wykonawcy.
UMOWA
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa w terminie
ustalonym przez Zamawiającego.
2. Umowę za strony Wykonawcy podpisuje osoba/osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub
podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną lub
podpis elektroniczny).
3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone
pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi
być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem.
4. Podpisanie Umowy będzie miało miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. w Izbie
Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice.
Datą zawarcia Umowy i datą rozpoczęcia obowiązywania Umowy będzie data złożenia
podpisu pod Umową przez drugą ze stron.
5. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość przesłania
uzupełnionych formularzy Umowy do Wykonawcy celem podpisania przez uprawnione
osoby. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Umowy
odesłać ją podpisaną do Zmawiającego, jednocześnie wysyłając Zamawiającemu scan
podpisanej przez siebie Umowy e - mailem.
6. Datą zawarcia Umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 5, będzie data złożenia
podpisu pod Umową przez Zamawiającego, a datą rozpoczęcia obowiązywania umowy
będzie wpisana przez Zamawiającego, przed wysyłką formularzy Umów do Wykonawcy,
data wysłania scanu jednostronnie podpisanej umowy.
7. W dniu wysłania do Wykonawcy Umowy w formie papierowej Zamawiający prześle
do Wykonawcy scan jednostronnie podpisanej Umowy mailem.
8. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem Umowy
Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii
umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
XI.
WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W
ZWIĄZKU Z PRZECIWDZIAŁANIEM WSPIERANIA AGRESJI NA URAINĘ
1. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 185), Izba
Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1
i 9 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
5 /72.
XII.
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655, 835, 2180 i 2185)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, oraz uczestnika konkursu którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany
na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się
o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub
biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie,
podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych.

Uwagi:
IX.
OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z RODO:
1. Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Katowicach wypełniająca
wymagania art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119
z 04.05.2016 r.) dotycząca zamówień publicznych stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO
zawarte jest w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
4 /7X.

Kontakt:
Kontakt:
Małgorzata Gajda
Starszy Specjalista
email: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
OSOBY DO KONTAKTU
1. W sprawach formalnoprawnych:
IAS Katowice - Małgorzata Gajda, e-mail:a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
2. W sprawie dostawy przedmiotu zamówienia:
- Wojciech Wrona - tel.: 32 207 64 81, e-mail: a-IPL.ias.katowice@mf.gov.pl
- Wojciech Taborowski - tel.: 32 207 60 92, e-mail: a-IPL.ias.katowice@mf.gov.pl
3. W sprawie opisu przedmiotu zamówienia:
II US Gliwice - Marek Utrata, tel.: 32 325 11 17, marek.utrata@mf.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.