dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (POZNAŃ)
mazowieckie (Chorzele)
mazowieckie (Ciechanów)
mazowieckie (Ciechanów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa opraw oświetlenia ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice powiat: Katowice tel.: 32 207 64 81, tel.: 32 207 60 92, tel.: 32 325 11 17 a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 32 207 64 81, |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprawa: DOSTAWA opraw oświetlenia ewakuacyjnego dla II US Gliwice Szanowni Państwo Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn. ,,DOSTAWA opraw oświetlenia ewakuacyjnego dla II US Gliwice". PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) opraw awaryjnych firmy AWEX(naścienne) - 77 szt., 2) uchwytów regulowanych 0-90 w kształcie litery ,,u" do opraw AWEX- 77 szt., 3) opraw awaryjnych kierunkowych, dwustronnych, firmy AWEX EXIT S - 3 szt., 4) plexa wraz ze znaczkami kierunkowymi do przyklejenia do opraw AWEX EXIT S - 3 szt.; zgodnie z zapisami Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia, Projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia, oraz Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia. Dokument nr: 2401-ILZ[1].261.28.2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 3 kwietnia 2023 r. Wymagane dokumenty można: ? wysłać pocztą, ? wysłać pocztą elektroniczną a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl w formie pliku ,,pdf" na adres: ? złożyć osobiście w kancelarii w pokoju numer 19, w budynku ,,A" Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, Ul. Damrota 25. Miejsce i termin realizacji: II. MIEJSCE DOSTAWY II Urząd Skarbowy w Gliwicach, Ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice III. TERMIN REALIZACJI Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 4 tygodnie od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy 1 /7DOSTAWA odbędzie się w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godz.ch od 7.30 do 14.00. Termin dostawy należy uzgodnić z osobą wyznaczoną do kontaktu, telefonicznie lub drogą elektroniczną, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Wymagania: IV. GWARANCJA I RĘKOJMIA 1. Zamawiający wymaga, aby udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia na dostarczony przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące. Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wpisać na jaki okres udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 2. Udzielona gwarancja i rękojmia na dostarczone elementy będzie liczona od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu Umowy, Zamawiający zgłosi niezwłocznie pisemnie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania, i do powiadomienia Zamawiającego o jej przyjęciu lub odrzuceniu. Brak udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania, uważa się za uznanie reklamacji. Załatwienie reklamacji, o której mowa powyżej, będzie następować poprzez wymianę wadliwego przedmiotu Umowy, w którym stwierdzono nieprawidłowości, na wolny od wad - na koszt Wykonawcy - w terminie do 30 dni, licząc od daty jej zgłoszenia. Wykonawca ponosi również koszty związane z dostawą i odbiorem reklamowanego przedmiotu Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowego sprawdzenia technicznego dostarczonego przedmiotu zamówienia (w trakcie dostawy). Jeżeli zostaną stwierdzone wady lub usterki Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania reklamacji przez Zamawiającego, do wymiany wadliwego przedmiotu umowy, na nowy wolny od wad. V. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Zamawiający dokona zapłaty po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia. 2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Należność za przedmiot zamówienia płatna będzie przelewem na wyszczególniony na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 4. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Zamawiający na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 r. poz. 1666) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. 2 /7VI. KRYTERIA I OCENA OFERT Cena oferty - 100% Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy. Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy. VII. VIII. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PROCEDURY 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert oraz do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich stronie, po wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. SKŁADANIE OFERT Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez osoby upoważnione Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Formularz ofertowy Wykonawca lub osoba upoważniona może również podpisać podpisem elektronicznym (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis osobisty). 3 /7Wykonawca, swoją ofertę przesłaną tradycyjną pocztą lub dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego, może przekazać w zamkniętej kopercie opisanej zastrzeżeniem, że nie należy jej otwierać przed upływem terminu składania ofert. Koperta powinna być opisana zgodnie z poniższym wzorem: Wykonawca Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice 2401-ILZ[1].261.28.2023 - D ostawa opraw oświetlenia ewakuacyjnego dla II US w Gliwicach . NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie ofert przed terminem w przypadku nieprawidłowego oznaczenia oferty lub złożenia w innym miejscu niż wskazane powyżej. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego upływem. Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne, Zamówienia publiczne poniżej 130 tys. zł, informację o złożonych ofertach. Po analizie ofert Zamawiający umieści na ww. stronie zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch różniących się od siebie ofert i niezłożenia przez Wykonawcę żadnych wyjaśnień w tym zakresie (np. informacji o wycofaniu oferty), Zamawiający dokona badania i oceny oferty złożonej w późniejszym terminie, traktując ją jako ostateczne oświadczenie woli Wykonawcy. UMOWA 1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 2. Umowę za strony Wykonawcy podpisuje osoba/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną lub podpis elektroniczny). 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem. 4. Podpisanie Umowy będzie miało miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice. Datą zawarcia Umowy i datą rozpoczęcia obowiązywania Umowy będzie data złożenia podpisu pod Umową przez drugą ze stron. 5. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość przesłania uzupełnionych formularzy Umowy do Wykonawcy celem podpisania przez uprawnione osoby. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Umowy odesłać ją podpisaną do Zmawiającego, jednocześnie wysyłając Zamawiającemu scan podpisanej przez siebie Umowy e - mailem. 6. Datą zawarcia Umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 5, będzie data złożenia podpisu pod Umową przez Zamawiającego, a datą rozpoczęcia obowiązywania umowy będzie wpisana przez Zamawiającego, przed wysyłką formularzy Umów do Wykonawcy, data wysłania scanu jednostronnie podpisanej umowy. 7. W dniu wysłania do Wykonawcy Umowy w formie papierowej Zamawiający prześle do Wykonawcy scan jednostronnie podpisanej Umowy mailem. 8. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem Umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. XI. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W ZWIĄZKU Z PRZECIWDZIAŁANIEM WSPIERANIA AGRESJI NA URAINĘ 1. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 185), Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na 5 /72. XII. podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę, oraz uczestnika konkursu którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych. Uwagi: IX. OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z RODO: 1. Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Katowicach wypełniająca wymagania art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 04.05.2016 r.) dotycząca zamówień publicznych stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 4 /7X. Kontakt: Kontakt: Małgorzata Gajda Starszy Specjalista email: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl OSOBY DO KONTAKTU 1. W sprawach formalnoprawnych: IAS Katowice - Małgorzata Gajda, e-mail:a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl 2. W sprawie dostawy przedmiotu zamówienia: - Wojciech Wrona - tel.: 32 207 64 81, e-mail: a-IPL.ias.katowice@mf.gov.pl - Wojciech Taborowski - tel.: 32 207 60 92, e-mail: a-IPL.ias.katowice@mf.gov.pl 3. W sprawie opisu przedmiotu zamówienia: II US Gliwice - Marek Utrata, tel.: 32 325 11 17, marek.utrata@mf.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024