Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
845z dziś
7008z ostatnich 7 dni
27390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykaszanie traw z poboczy w pasie dróg gminnych i wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykaszanie traw z poboczy w pasie dróg gminnych i wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zduny
Zduny 1C
99-440 Zduny
powiat: łowicki
Tel. 46 838 74 26, wew. 16, 5, fax. 46 838 74 23
sekretariat@gminazduny.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduny
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 46 838 74 26, w
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,WYKASZANIE TRAW Z POBOCZY W PASIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ZDUNY W 2022 r."
2. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Wykaszanie traw z poboczy w pasie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zduny w 2023 roku".
3. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
L.p. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Prace własnym sprzętem polegające na wykaszaniu przy pomocy kosiarki bijakowej traw z poboczy (o szerokości koszenia ok. 1.2 m) w pasie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Zduny w ilości minimum 2 razy w roku (przewidywana ilość może ulec zmianie na podstawie zapotrzebowań ia Zamawiającego). km m2 ok. 70 ok. 170 000

Dokument nr: ZP.272.20.2023

Składanie ofert:
1) Termin złożenia oferty do dnia 30.03.2023 r., do godz. 10.00 - drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@gminazduny.pl. bądź osobiście pod adresem Zduny lc, 99-440 Zduny w Sekretariacie Urzędu Gminy.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Przewidywany termin usługi (wg zamówień Zamawiającego): od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r.

Wymagania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł prowadzonym z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 2185 z późn. z.m.).
5. Wymagania od wykonawców
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Wykaz wymaganych dokumentów
1) druk oferty na załączniku nr 1 do zapytania,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.
7. Opis kryteriów oceny oferty
Cena brutto - 100 % (cena jednego pełnego wykaszania brutto)
Kryterium procentowe zostanie zmienione na punkty według następującego wzoru:
Cena najniższa
Cena---------x 100pkt.
Cena badana
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy nieotwarta.
Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1) Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł).
2) Ceny wszystkich elementów zamówienia powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
3) Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
5) Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się dokładną analizę opisu przedmiotu zamówienia.
10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu udzjelenia zamówienia
1) Informację o dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego: bip.ugzduny.nv.pl (nie przewiduje się wysyłania informacji
0 wyborze oferty do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu swoje oferty).
2) Zamawiający pisemnie za pomocą poczty e-mail poinformuje Wykonawcę o terminie
1 miejscu zawarcia umowy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
12. Podwykonawcy.
Oferent odpowiada za działania i zaniechania swoich podwykonawców w takim samym zakresie jak za własne działania i zaniechania.
13. Pozostałe informacje
1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może. przed upływem terminu składania orert, zmienić zapytanie ofertowe.
2) Jeżeli w7 wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w ofertach polegające na nieprawidłowym wyliczeniu kwoty wynagrodzenia.
5) Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy, jeżeli:
- nic została złożona żadna oferta,
- żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- stwierdzono zaistnienie okoliczności, które powodują, że zawarcie umowy nie leży w interesie zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian zawartej umowy pod warunkiem zawarcia przez obie jej strony pisemnego aneksu.

Uwagi:
14. Informacje dotyczące danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Zduny.
? Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Zduny jest: inspektor@kiodo.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zawarcia umowy, której przedmiotem jest ,,WYKASZANIE TRAW Z POBOCZY W PASIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ZDUNY W 2022 r." - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji obowiązków nałożonych przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 202Ir. poz. 305) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
? Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym z uwzględnieniem ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.).
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt ora/, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14. poz. 67, Nr 27 poz.
140) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
? Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo do dostępu do treści swoich danych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania danych osobowych.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
? N ic przy sługuj e Pani/Pan u:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawro do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
11. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- Radosław Śmiałek - tel. 46 838 74 26 wew. 16.
- Magdalena Bończak - tel. 46 838 74 26 wew. 5, e-mail: m.bonczak@gminazduny.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.