Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
802z dziś
6892z ostatnich 7 dni
25349z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo
powiat: braniewski
tel. 55 644-01-09, tel. 55 644-01-42, tel. (+48) 55 644 01 02 -, fax (+48) 55 243 29 28
sekretariat@braniewo.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Braniewo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 55 644-01-09, t
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
w zakresie robót budowlanych zadania pod nazwą: ,,Zagospodarowanie terenów przy
ul. Długiej na cele rekreacyjno- wypoczynkowe".
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków:
1) Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Regulamin na-
boru wniosków o dofinansowanie edycja Nr 1 w ramach Rządowego Funduszu Polski
Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów
z 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu
Inwestycji Strategicznych dostępne na stronie internetowej https://www.bgk.pl/pol-
ski-lad/edycja-pierwsza/#c21554
I.
Opis przedmiotu zamówienia
1. W celu podniesienia atrakcyjności turystycznej miasta oraz zrewitalizowaniu obszaru histo-
rycznego terenu młyna miejskiego, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną plano-
wane jest m.in.:
1) uporządkowanie terenu i wyposażenie w urządzenia małej architektury, z uwzględ-
nieniem informacji o historii miejsca,
2) budowa tras spacerowo- rowerowych,
3) nasadzenia i uporządkowanie zieleni,
4) utworzenie stref odpoczynku i rekreacji zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców.
2. Inspektor zobowiązuje się do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie
robót budowlanych zadania pod nazwą: ,,Zagospodarowanie terenów przy Ul. Długiej na cele
rekreacyjno- wypoczynkowe", obejmujących budowę:
1) strefy gastronomicznej,
2) placów zabaw,3) ścieżki rowerowej,
4) nawierzchni bezpiecznych i utwardzonych,
5) strefy relaksu,
6) stanowisk do grilla i palenia ognisk,
7) tężni solankowej,
8) strefy sportowej,
9) pomostu,
10) umocnienia grobli grodzią winylową.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przed-
miarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót -stanowiący
załącznik nr 5 do zapytania
Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem
inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
1) organizacja i nadzór inwestycyjny nad realizacją inwestycji, w tym:
a) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami, a w szczególności zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.
zm.) i przepisami wykonawczymi,
b) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw tech-
nicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego
oraz umowy o wykonanie robót budowlanych,
c) stały i systematyczny - co najmniej 2 razy w tygodniu nadzór budowy w okresie
prowadzenia robót - o każdorazowym przeprowadzaniu kontroli musi być poinformo-
wany Zamawiający,
d) dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty zamówieniem wykonania robót -
został wykonany,
e) w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub niedokładności, albo też
konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań kon-
strukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej, lub
w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, Inspektor jest zobo-
wiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie
w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z Wykonawcą robót bu-
dowlanych,
f) kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad BHP i utrzymania porządku,
g) pełny nadzór nad dostawami i wszystkimi robotami budowlanymi i instalacyjnymi
wszystkich branż,
h) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uni-
knięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do sto-
sowania w budownictwie.i)
kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i ich zgodność z obo-
wiązującymi przepisami i normami.
j) akceptacja materiałów budowlanych i urządzeń,
k) kontrola zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i innymi
dokumentami,
l)
sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2
dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
m) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodat-
kowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonania tych prac oraz wniosko-
wanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
n) sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni ro-
boczych od daty zawiadomienia o zakończeniu przedmiotu i osiągnięcia gotowości do
odbioru,
o) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, których obo-
wiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
p) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku
wykonywania robót,
q) zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to
roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez wykonawcę robót,
r) zatwierdzanie wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez wykonawcę
robót do zastosowania, egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde
żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania mate-
riałów i wyrobów budowlanych,
s) dojazd i pobyt na terenie budowy personelu w składzie niezbędnym do prawidłowego
sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi. Wymagana
jest obecność przynajmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zama-
wiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór
inwestorski,
t) egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót wykonania poprawek bądź
ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych
robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagroże-
nie bądź spowodować niezgodność z projektem budowlanym,
u) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji
zadania i każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o ewentualnym zagrożeniu
terminowego wykonania robót,
v) analiza i ocena dotycząca proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych spo-
sobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
w) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o za-
istniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
x) sprawdzanie wykonania robót zanikowych,y) bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac i narad tech-
nicznych,
z) uczestnictwo w Radach Budowy organizowanych nie częściej niż 4 razy w miesiącu
przez Zamawiającego,
aa) przyjęcie od Wykonawcy robót budowlanych skompletowanej całościowej dokumen-
tacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej
adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego,
bb) potwierdzenie gotowości do odbioru robót,
cc) uczestnictwo w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach
gwarancyjnych w tym kontrola usunięcia ujawnionych wad,
dd) uczestnictwo w okresie gwarancji oraz kontrola usunięcia ujawnionych wad.
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego został określony we wzorze
umowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.

Dokument nr: OR.271.1.4.2023.KG

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 03.04.2023 r. do godz. 15:00
3. Liczy się data wpływu oferty na jeden ze wskazanych adresów.
1) w formie pisemnej na adres:
Urząd Miasta Braniewa, Ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo.
2) za pośrednictwem faksu:
55 243 - 29 - 28
3) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:
sekretariat@braniewo.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Sprawowanie czynności Inspektora Nadzoru rozpoczyna się od dnia przekazania placu budowy
Wykonawcy i pełniony będzie do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (termin
realizacji robót budowlanych- 13 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót
budowlanych), z zastrzeżeniem, iż przedmiot zamówienia pełniony będzie przez okres gwarancyjny
wynikający z umowy z Wykonawcą zadania tj. ,,Zagospodarowanie terenów przy Ul. Długiej na cele
rekreacyjno- wypoczynkowe".
Okres gwarancyjny nie będzie krótszy niż 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę następujących warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże doświadczenia przy pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad dwoma
robotami budowlanymi polegającymi na zagospodarowaniu terenu uwzględniające m. in.
Budowę placów zabaw z nawierzchnią bezpieczną, budowę chodników i ścieżek, o
wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 brutto każda, z podaniem dat wykonania i
podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z dokumentami
potwierdzającymi wykonanie wskazanych usług - wykaz + referencje,
2) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawców. Warunek zostanie speł-
niony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) jedną osobę posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w spe-
cjalności konstrukcyjno- budowlanej według obecnych przepisów Prawa Budowla-
nego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących
przepisów Prawa budowlanego- wykaz osób + kopia uprawnień i dokumenty
zaświadczające spełnianie warunków jw.
b) jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych według obecnych przepisów Prawa Bu-dowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązu-
jących przepisów Prawa Budowlanego- wykaz osób + dokumenty zaświadcza-
jące spełnianie warunków jw.
c) jedną osobę z uprawnieniami do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych według
obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia otrzy-
mane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego- wykaz
osób + dokumenty zaświadczające spełnianie warunków jw.
Dopuszcza się łączenie w/w funkcji przez jedną osobę.
Wykonawca wyznaczy Inspektora wiodącego tzw. koordynatora czynności nadzoru na
budowie.
III.
Kryteria oceny ofert
Kryteria oceny ofert - cena 100%.
2. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób sporządzenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik
nr 2 do zapytania ofertowego, zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić zgodnie z wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania.
4. Wykaz osób spełniających określone wymagania należy sporządzić zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.
5. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 5 do zapytania.
6. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niżpolski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenia na język polski,
poświadczone przez Wykonawcę.
7. Zamawiający może wezwać Wykonawców którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń,
dokumentów lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego
oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe
pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie
Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez
zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
8. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia
wyjaśnień dotyczących złożonej oferty, oświadczeń lub dokumentów.
Odrzuceniu podlegają oferty:
1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu
ofertowym lub
3. złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
4. Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę
5. Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, może przeprowadzić negocjacje
z
Wykonawcami, którzy złożyli dwie najkorzystniejsze oferty.
W przypadku wybrania Państwa oferty, zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem
terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

Kontakt:
Osobą do kontaktu z oferentami jest:
o Pani Julita Diemieńczuk -
Kierownik Wydziału Inwestycji, tel. 55 644-01-09,
e-mail: julita.diemienczuk@braniewo.pl
o Pani Katarzyna Gapski - Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 55 644-01-42,
e-mail: zamowienia.publiczne@braniewo.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.