Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
796z dziś
6959z ostatnich 7 dni
27341z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ROBOTY BUDOWLANE- INSTALACJA SANITARNA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ROBOTY BUDOWLANE- INSTALACJA SANITARNA

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jacek Nogaj P.H.U.P."DAJANO"
Ogrodowa 71
62-860 Opatówek
powiat: kaliski
+ 48 783 897 459
dotacje@dajano.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/152103
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Opatówek
Wadium: 48 000,00 zł
Nr telefonu: + 48 783 897 459
Termin składania ofert: 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ROBOTY BUDOWLANE - INSTALACJA SANITARNA
Powstaje w kontekście naboru
POIR.03.02.02-IP.04-00-N71/20 - Kredyt na innowacje - nabór 7

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ROBOTY BUDOWLANE- INSTALACJA SANITARNA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji sanitarnej
Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie (Opis instalacji) oraz rysunkach konstrukcyjnych stanowiących odpowiednio Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający zgadza się na wskazanie propozycji optymalizacji przyjętych rozwiązań technicznych ujętych w opisie nie mających wpływu na wydaną decyzję pozwolenia na budowę.
W przypadku wystąpienia w Zapytaniu ofertowym, w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji technicznej nazw (w tym nazwy własne, znaki towarowe), odniesień do określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia określenia te nie są dla wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia zasad zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasad proporcjonalności i przejrzystości, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, spełniające minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe wskazanych.
Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca, nie jest to warunek konieczny. Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót zgodnie ze specyfikacją z projektu budowlanego oraz innych dokumentów dołączonych do zapytania ofertowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza budowy.
Dodatkowe wytyczne do kalkulacji:
-instalacje dla gazów technicznych na hali mają być wykonane z rur nierdzewnych a nie miedzianych
-proszę nie wyceniać kompresora do powietrza, ponieważ będzie wykorzystany stary kompresor, który jest w dyspozycji zamawiającego na obecnej hali
-proszę nie wyceniać odwodnienia placu na zewnątrz hali

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE.
Okres gwarancji
co najmniej 24 miesiące

CPV: 45000000-7, 45232460-4, 45330000-9

Dokument nr: 2023-783-152103

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
kaliski
Gmina
Opatówek
Miejscowość
Opatówek
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-14
Koniec realizacji
2023-08-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Okres realizacji zadania-14.04.2023 - 31.08.2023

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
IX. Warunki postępowania, zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku:
a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji.
3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.
4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy,
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
6. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia.
7. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
o uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
o posiadaniu potencjału technicznego do wykonania zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Każdy z Oferentów jest zobowiązany do podpisania oświadczeń o:
o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Dodatkowo
Wykonawca powinien znajdować się dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Weryfikacja kryterium na podstawie wniesienia wadium w wysokości 48 000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100) do dnia zakończenia przetargu. wadium zostanie zwrócone w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Czytelnie wypełniony, podpisany i ostemplowany formularz ofertowy
wraz z oświadczeniami o:
? braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
? uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
? posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
? znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
będących częścią formularza ofertowego.
W przypadku ofert składanych pocztą elektroniczną wszystkie dokumenty (formularz ofertowy, dokumenty rejestracyjne, pełnomocnictwa, oświadczenia, etc.) powinny być zeskanowane w postaci załącznika w formacie PDF.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-27
Data ostatniej zmiany
2023-03-27 12:00:03

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
(1) Cena - 50% wagi oceny
Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
----------------------------- x 50 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
(2) Termin realizacji zadania - 20% wagi oceny
Termin realizacji najkrótszy
----------------------------- x 20 = liczba punktów
Termin realizacji oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji na roboty instalacyjne - 20% wagi oceny
Termin gwarancji oferty badanej na roboty, pozostałe elementy
----------------------------- x 20 = liczba punktów
Termin gwarancji oferty na roboty, pozostałe elementy z najdłuższym okresem gwarancji
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisowej - 10% wagi oceny:
Czas realizacji najkrótszy
----------------------------- x 10 = liczba punktów
Czas realizacji oferty badanej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Kamil Chenczke
tel.: + 48 783 897 459
e-mail: dotacje@dajano.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.