Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
265z dziś
6425z ostatnich 7 dni
24724z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
powiat: Łódź
tel. +48 42 272 67 30, +48 42 272 67 24, +48 42 272 67 23
zdit@zdit.uml.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 42 272 67 3
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1, co do
którego przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Z 2021 r., poz. 1129
z późn. zm.) nie mają zastosowania
zaprasza
do składania ofert na :
,,Wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w oparciu
o zadania zgłoszone w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022/2023"
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wykonaniu
trzech zadań w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022/2023 obejmujących:
Zadanie 1 - numer zadania z Budżetu Obywatelskiego: P191LP pn.: ,,Zatrzymaj się! -
Podświetlany znak STOP - Ul. Obywatelska - skrzyżowanie z Ul. Pienistą" *
Zadanie wymaga wykonania projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem
przedmiotowego projektu przez jednostkę zarządzającą ruchem na drogach (Biuro Inżyniera
Miasta).
Następnie po zatwierdzonym projekcie należy podjąć działania zmierzające do wdrożenia
oznakowania pionowego, montażu dwóch aktywnych znaków STOP na ulicy Obywatelskiej
przy Pienistej. Znaki należy w pierwszej kolejności montować przy wykorzystaniu
istniejących słupków ewentualnie na słupach oświetleniowych.
Zadanie 2 - numer zadania z Budżetu Obywatelskiego: P161SP pn.: ,,Poprawa
bezpieczeństwa pieszych na Starym Polesiu" *
Zadanie wymaga wykonania projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem
przedmiotowego projektu przez jednostkę zarządzającą ruchem na drogach (Biuro Inżyniera
Miasta).
Następnie po zatwierdzonym projekcie należy podjąć działania zmierzające do wdrożenia
urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowania pionowego i poziomego wraz z
usunięciem zbędnego oznakowania.
Celem projektu jest poprawienie bezpieczeństwa pieszych poprzez zwężenie ulicy
Więckowskiego na odcinku od skrzyżowania z Ul. Stefana Żeromskiego do skrzyżowania
z Ul. Pogonowskiego. Zwężenie polegałoby na wyznaczeniu miejsc parkingowych na jezdni
poprzez wymalowanie oznakowania P-18, ewentualnie z wyznaczeniem miejsca dla osób
niepełnosprawnych P-20,P-24 wraz z nowym wprowadzonym oznakowaniem pionowym
adekwatnym do wprowadzonych zmian w oznakowaniu poziomym.
Znaki należy w pierwszej kolejności montować przy wykorzystaniu istniejących słupków
ewentualnie na słupach oświetleniowych.
Zadanie 3 - numer zadania z Budżetu Obywatelskiego: S031WS pn.: " PIĘKNA, ZIELONA
RADIOSTACJA - dobra przestrzeń w sercu zjednoczonej Europy" *
Zadanie wymaga wykonania projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem
przedmiotowego projektu przez jednostkę zarządzającą ruchem na drogach (Biuro Inżyniera
Miasta).
Następnie po zatwierdzonym projekcie należy podjąć działania zmierzające do wdrożenia
oznakowania pionowego i poziomego wraz z usunięciem zbędnego oznakowania.
Celem projektu jest realizacji zakresu z poz.3 m.in. na Ul. Zelwerowicza na wysokości szkoły
na chodniku wyznaczenie miejsc postojowych równoległe poprzez naniesienie oznakowania
poziomego wraz z oznakowaniem pionowym.
Ponadto do montażu będą również progi pinezkowe o minimalnej szerokości (liczbie
pinezek) czyli takiej która, uniemożliwia przejechanie samochodem osobowym ponad
progiem bez najeżdżenia na próg ani jednym kołem. Przy czym próg powinien zaczynać się
w odległości minimum pół metra od brzegu jezdni tak aby pozostawić przejazd dla
rowerzystów w lokalizacjach:
- na ulicy Małachowskiego obok przedszkola nr 125 od strony przedszkola,
- na skrzyżowaniu Solskiego - Zelwerowicza przed przejściem dla pieszych idącym w ciągu
północnego chodnika ul Zelwerowicza, próg należy zamontować po północnej stronie
przejścia dla pieszych - tak żeby spowolnić ruch pojazdów poruszających się od strony ulicy
Narutowicza w miejscu gdzie piesi maja ograniczoną widoczność,
- dwa progi zwalniające jeden przed przejściami dla pieszych idącym w ciągu ulicy
Zelwerowicza na skrzyżowaniu z ulicą Krzywickiego, drugi próg przed przejściem dla
pieszych z ulicy Krzywickiego do parku 3 Maja po wschodniej stronie przejścia.
Należy uwzględnić oznakowanie pionowe, znaki należy w pierwszej kolejności montować
przy wykorzystaniu istniejących słupków ewentualnie na słupach oświetleniowych.
Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję producenta.

Dokument nr: ZDiT-IR1.263.3.1.2023

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania oferty:
Biuro Podawcze Zarządu Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36, 90-002 Łódź
w terminie do 07.04.2023 r. do godz. 14:30
lub elektronicznie na adres: zdit@zdit.uml.lodz.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
60 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem:
,,Wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w oparciu
o zadania zgłoszone w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022/2023"
lub drogą elektroniczną na adres: zdit@zdit.uml.lodz.pl (poprzez przesłanie drogą
elektroniczną rozumie się przesłanie e-mail, zawierającego ofertę podpisaną
podpisem elektronicznym lub skan dokumentu oferty podpisanej przez Wykonawcę tj.
osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie
z aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi albo działające w imieniu
Wykonawcy).
1) Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki wchodzące w skład oferty
muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do działania w imieniu
Wykonawcy.
2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę,
poprzez złożenie pisemnego lub e-mailowego powiadomienia podpisanego
przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Inne informacje:
1) Złożenie niniejszego zapytania nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów
kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, a tym samym nie stanowi podstawy
roszczenia sobie praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
2) Zapytanie obejmuje realizację 3 zadań.
3) Kryterium oceny wyboru oferty: Cena (C) - 100%
6. Postanowienia ogólne:
1) Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana e-mailowo oraz
opublikowana na stronie internetowej BIP Zarząd Dróg i Transportu.
2) Zarząd Dróg i Transportu zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty
bez podania przyczyny.
3) Zarząd Dróg i Transportu dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania
w przypadku, gdy:
a) złożono kilka ofert o tej samej cenie,
b) cena najniższej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży
w interesie Zamawiającego.

Uwagi:
8. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO:
1) Wysłanie do Zarządu Dróg i Transportu oferty cenowej w odpowiedzi na
skierowane zapytanie oznacza, że Wykonawca został zapoznany z
obowiązkiem informacyjnym wynikającym z art. 14 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L
119 z 4.05.2016 str. 1) (RODO) i uczynił to również względem osób, które ją
przygotowywały. W tej sytuacji Zarząd Dróg i Transportu jest zwolniony z
obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO wobec osób
fizycznych, których dane osobowe znalazły się na ofercie.
2) Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 2 do
niniejszego zaproszenia.

Kontakt:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają:
- Beata Skoczna, tel. +48 42 272 67 30 e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl
- Dominika Kunicka, tel. +48 42 272 67 24, e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl
- Michał Gryczman, tel. +48 42 272 67 23, e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.