kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
kujawsko-pomorskie (Szubin)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi ul. Tuwima 36 90-002 Łódź powiat: Łódź tel. +48 42 272 67 30, +48 42 272 67 24, +48 42 272 67 23 zdit@zdit.uml.lodz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 42 272 67 3 |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1, co do którego przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) nie mają zastosowania zaprasza do składania ofert na : ,,Wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w oparciu o zadania zgłoszone w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022/2023" 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wykonaniu trzech zadań w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022/2023 obejmujących: Zadanie 1 - numer zadania z Budżetu Obywatelskiego: P191LP pn.: ,,Zatrzymaj się! - Podświetlany znak STOP - Ul. Obywatelska - skrzyżowanie z Ul. Pienistą" * Zadanie wymaga wykonania projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przedmiotowego projektu przez jednostkę zarządzającą ruchem na drogach (Biuro Inżyniera Miasta). Następnie po zatwierdzonym projekcie należy podjąć działania zmierzające do wdrożenia oznakowania pionowego, montażu dwóch aktywnych znaków STOP na ulicy Obywatelskiej przy Pienistej. Znaki należy w pierwszej kolejności montować przy wykorzystaniu istniejących słupków ewentualnie na słupach oświetleniowych. Zadanie 2 - numer zadania z Budżetu Obywatelskiego: P161SP pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa pieszych na Starym Polesiu" * Zadanie wymaga wykonania projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przedmiotowego projektu przez jednostkę zarządzającą ruchem na drogach (Biuro Inżyniera Miasta). Następnie po zatwierdzonym projekcie należy podjąć działania zmierzające do wdrożenia urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowania pionowego i poziomego wraz z usunięciem zbędnego oznakowania. Celem projektu jest poprawienie bezpieczeństwa pieszych poprzez zwężenie ulicy Więckowskiego na odcinku od skrzyżowania z Ul. Stefana Żeromskiego do skrzyżowania z Ul. Pogonowskiego. Zwężenie polegałoby na wyznaczeniu miejsc parkingowych na jezdni poprzez wymalowanie oznakowania P-18, ewentualnie z wyznaczeniem miejsca dla osób niepełnosprawnych P-20,P-24 wraz z nowym wprowadzonym oznakowaniem pionowym adekwatnym do wprowadzonych zmian w oznakowaniu poziomym. Znaki należy w pierwszej kolejności montować przy wykorzystaniu istniejących słupków ewentualnie na słupach oświetleniowych. Zadanie 3 - numer zadania z Budżetu Obywatelskiego: S031WS pn.: " PIĘKNA, ZIELONA RADIOSTACJA - dobra przestrzeń w sercu zjednoczonej Europy" * Zadanie wymaga wykonania projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przedmiotowego projektu przez jednostkę zarządzającą ruchem na drogach (Biuro Inżyniera Miasta). Następnie po zatwierdzonym projekcie należy podjąć działania zmierzające do wdrożenia oznakowania pionowego i poziomego wraz z usunięciem zbędnego oznakowania. Celem projektu jest realizacji zakresu z poz.3 m.in. na Ul. Zelwerowicza na wysokości szkoły na chodniku wyznaczenie miejsc postojowych równoległe poprzez naniesienie oznakowania poziomego wraz z oznakowaniem pionowym. Ponadto do montażu będą również progi pinezkowe o minimalnej szerokości (liczbie pinezek) czyli takiej która, uniemożliwia przejechanie samochodem osobowym ponad progiem bez najeżdżenia na próg ani jednym kołem. Przy czym próg powinien zaczynać się w odległości minimum pół metra od brzegu jezdni tak aby pozostawić przejazd dla rowerzystów w lokalizacjach: - na ulicy Małachowskiego obok przedszkola nr 125 od strony przedszkola, - na skrzyżowaniu Solskiego - Zelwerowicza przed przejściem dla pieszych idącym w ciągu północnego chodnika ul Zelwerowicza, próg należy zamontować po północnej stronie przejścia dla pieszych - tak żeby spowolnić ruch pojazdów poruszających się od strony ulicy Narutowicza w miejscu gdzie piesi maja ograniczoną widoczność, - dwa progi zwalniające jeden przed przejściami dla pieszych idącym w ciągu ulicy Zelwerowicza na skrzyżowaniu z ulicą Krzywickiego, drugi próg przed przejściem dla pieszych z ulicy Krzywickiego do parku 3 Maja po wschodniej stronie przejścia. Należy uwzględnić oznakowanie pionowe, znaki należy w pierwszej kolejności montować przy wykorzystaniu istniejących słupków ewentualnie na słupach oświetleniowych. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję producenta. Dokument nr: ZDiT-IR1.263.3.1.2023 Składanie ofert: Miejsce i termin składania oferty: Biuro Podawcze Zarządu Dróg i Transportu ul. Tuwima 36, 90-002 Łódź w terminie do 07.04.2023 r. do godz. 14:30 lub elektronicznie na adres: zdit@zdit.uml.lodz.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 60 dni od podpisania umowy. Wymagania: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w oparciu o zadania zgłoszone w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022/2023" lub drogą elektroniczną na adres: zdit@zdit.uml.lodz.pl (poprzez przesłanie drogą elektroniczną rozumie się przesłanie e-mail, zawierającego ofertę podpisaną podpisem elektronicznym lub skan dokumentu oferty podpisanej przez Wykonawcę tj. osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi albo działające w imieniu Wykonawcy). 1) Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do działania w imieniu Wykonawcy. 2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego lub e-mailowego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Inne informacje: 1) Złożenie niniejszego zapytania nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia sobie praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. 2) Zapytanie obejmuje realizację 3 zadań. 3) Kryterium oceny wyboru oferty: Cena (C) - 100% 6. Postanowienia ogólne: 1) Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana e-mailowo oraz opublikowana na stronie internetowej BIP Zarząd Dróg i Transportu. 2) Zarząd Dróg i Transportu zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny. 3) Zarząd Dróg i Transportu dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy: a) złożono kilka ofert o tej samej cenie, b) cena najniższej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Uwagi: 8. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO: 1) Wysłanie do Zarządu Dróg i Transportu oferty cenowej w odpowiedzi na skierowane zapytanie oznacza, że Wykonawca został zapoznany z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 str. 1) (RODO) i uczynił to również względem osób, które ją przygotowywały. W tej sytuacji Zarząd Dróg i Transportu jest zwolniony z obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe znalazły się na ofercie. 2) Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia. Kontakt: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają: - Beata Skoczna, tel. +48 42 272 67 30 e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl - Dominika Kunicka, tel. +48 42 272 67 24, e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl - Michał Gryczman, tel. +48 42 272 67 23, e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024