Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konserwatorski kapliczki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konserwatorski kapliczki

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32-852 Dębno
powiat: brzeski
tel. (0-14) 631-85-87, fax.(0-14) 665-87-22
sekretariat@gminadebno.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Dębno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-14) 631-85-8
Termin składania ofert: 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na zadanie pod nazwą:
Remont konserwatorski kapliczki Matki Bożej Niepokalanie Poczętej z II poł. XIX
wieku w Porąbce Uszewskiej.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Remont konserwatorski kapliczki Matki Bożej
Niepokalanie Poczętej z II poł. XIX wieku w Porąbce Uszewskiej.
2. Prace prowadzone będą przy kapliczce wpisanej do gminnej ewidencji
zabytków, zlokalizowanej na działce nr 305 w Porąbce Uszewskiej.
3. Zakres prac planowanych do wykonania obejmuje:
- konserwacja rzeźby kamiennej polichromowanej (piaskowiec)
- konserwacja detalu architektonicznego prostego polichromowanego
- konserwacja metalowych elementów
- konserwacja płaskorzeźby polichromowej
- wykonanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej.
2
4. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego stanowi program prac
konserwatorskich, opinia konserwatorska Małopolskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków, STWiORB i specyfikacja szczegółowa stanowiąca
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5. Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść
traktować, jako wzajemnie się uzupełniające.
6. Wykonawca umową zawartą w wyniku zaproszenia do składania ofert
zobowiązuje się wobec Zamawiającego do:
- wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zachowaniem najwyższej
zawodowej staranności, aktualnym poziomem i zasadami sztuki konserwatorskiej
oraz przepisami regulującymi wykonywanie czynności danego rodzaju,
obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej
wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
- Przejęcia placu budowy od Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczenia
terenu budowy wraz z urządzeniami technicznymi i uniemożliwienia wstępu na
budowę osobom nieupoważnionym i na czas robót zapewnić organizację budowy
zgodnie z przepisami BHP i ppoż, przepisami prawa budowlanego, oraz ochronę
mienia i ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie
budowy poniesione przez pracowników oraz przez osoby trzecie.
- Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy dokumentacji przebiegu robót w
sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację
przestrzenną wszystkich czynności użytych materiałów oraz określającej sposób
postępowania z zabytkiem. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do
przekazania 3 egzemplarzy tego opracowania (dokumentacji konserwatorskiej
powykonawczej uwzględniającej również dokumentację fotograficzną)
Zamawiającemu najpóźniej w dniu protokolarnego odbioru robót. Wykonawca
obowiązany jest również na każde wezwanie Zamawiającego do przedstawienia
stanu zaawansowania prac nad opracowaniem tej dokumentacji.
- Wskazania kierownika budowy oraz angażowania odpowiedniej liczby osób,
posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania
powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania umowy.
- Przekazywania inspektorowi nadzoru inwestorskiego informacji dotyczących
realizacji umowy oraz umożliwienia mu przeprowadzenia kontroli ich
wykonywania.
- Wykonywania robót budowlanych oraz innych czynności objętych przedmiotem
umowy zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym
z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi przy wykonywaniu
robót budowlanych oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki konserwatorskiej.
- Umożliwienia wstępu na teren budowy osobom upoważnionym przez
Zamawiającego oraz do wglądu do materiałów i dokumentów związanych
z realizacją niniejszej umowy.
- Wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów i za pomocą własnych
urządzeń, odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem
budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie tj.
posiadających odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, zgodnych
z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatą
techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy oraz
zgodnych z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty
zgodności z Polską Normą lub innych dokumentów zgodności.
3
- Zapewnienia właściwej koordynacji organizacji robót oraz zapewnienia, aby
wszystkie osoby wyznaczone do wykonywania czynności objętych przedmiotem
umowy posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia
i uprawnienia wymagane przepisami prawa.
- Współpracy z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego.
- Zgłaszania robót do odbioru i zapewnienia terminowego usunięcia wad
ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbioru oraz
w czasie obowiązywania gwarancji i rękojmi.
- Utrzymywania porządku na terenie budowy, we własnym zakresie, na własny
koszt zorganizowania i urządzenia zaplecza socjalno-technicznego budowy oraz
placu budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów.
- Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót oraz likwidacji zaplecza
własnego Wykonawcy niezwłocznie po zakończeniu robót lecz nie później niż 2
dni od daty dokonania odbioru końcowego.
- Poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody majątkowe i osobowe oraz
inne zdarzenia powstałe i wynikłe w związku z wykonywaniem robót
budowlanych, będących przedmiotem umowy na terenie placu budowy z winy
pracowników Wykonawcy wobec osób trzecich, chyba, że odpowiedzialnym za
powstałe szkody jest Zamawiający lub osoba trzecia, za którą Zamawiający
ponosi odpowiedzialność.
- Poniesienia odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniedbania
podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były
działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.
- Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy wraz
z oświadczeniem Wykonawcy, że wszystkie roboty objęte umową zostały
wykonane zgodnie z jego zakresem wymaganiami prawidłowo i kompletnie
z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
- Zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budowy oraz
utrzymanie terenu budowy w odpowiednim stanie i porządku zapobiegającym
ewentualnemu zagrożeniu bezpieczeństwa tych osób.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie
i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót.
- Wykonawca jest zobowiązany chronić przed uszkodzeniem lub kradzieżą
wykonane przez siebie roboty i materiały przeznaczone do wykonania robót, do
dnia odbioru końcowego robót.
- Uszkodzenia w robotach lub materiałach powstałe w tym okresie, Wykonawca
jest zobowiązany naprawić na własny koszt w sposób zapewniający zgodność
robót
i materiałów z dokumentacją projektową, odpowiednimi normami, aprobatami
i obowiązującymi przepisami prawa.
- Posiadania umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności
związanej z realizacją umowy oraz do terminowego opłacania należnych składek
ubezpieczeniowych oraz na każde wezwanie Zamawiającego do okazania tej
umowy ubezpieczeniowej.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
a) przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie
robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie
przyjętym od zamawiającego lub mające związek z prowadzonymi
robotami,
4
b) bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza
nim,
a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
c) szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób
trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
d) wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego
wykonania przedmiotu umowy, które to szkody wykonawca zobowiązuje
się pokryć w pełnej wysokości,
e) uszkodzenia lub zniszczenia obiektów, dróg i terenu, a także urządzeń
i aparatury znajdujących się na terenie robót.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 11.04.2023 r. do godz. 10:00 w jednej
z następujących form:
1) Dostarczyć osobiście na Dziennik Podawczy do budynku Urzędu Gminy
Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno
2) Przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-
852 Dębno (decyduje data wpływu do urzędu)
9
3) Przesłać na adres mailowy: sekretariat@gminadebno.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ustala się od dnia
podpisania umowy zawartej w wyniku zaproszenia do składania ofert.
2. Termin wykonania zamówienia do dnia 31.08.2023.

Wymagania:
II. Zamówienia udziela się w trybie:
1. Zamówienia udziela się bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11.09.2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Postępowanie uregulowane jest zapisami Regulaminu udzielania zamówień
publicznych w Urzędzie Gminy Dębno, których wartość jest mniejsza niż
130 000,00 złotych, ustalonego Zarządzeniem Wójta Gminy Dębno 13/W/2022
z dnia 1 czerwca 2022 roku.
Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu
Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju
Obszarów Wiejskich na lata 2014-2022, w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na
wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez
społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.
3. Strony ustalają , że dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień określony
protokołem odbioru końcowego robót, który stanowi wyłączny dokument
potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy.
4. Za zakończenie robót związanych z wykonaniem całości przedmiotu umowy
uważa się protokolarne i faktyczne przekazanie przez Wykonawcę całości
przedmiotu umowy wynikającej z harmonogramu rzeczowo-finansowego
przedłożonego przez Wykonawcę, wykonanych zgodnie z umową,
stwierdzone protokołem odbioru.
V. Kryteria wyboru:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 60%
Okres gwarancji (G) 40%
1.1. Kryterium: ,,cena" (C)
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie: C m - najniższa ofertowa cena brutto
C b - cena ofertowa brutto badanej oferty
5
1.2. Kryterium: ,,okres gwarancji" (G)
G = (G b / G max) x 100 pkt x 40%
gdzie: G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji w badanej ofercie
Gmax - najdłuższy okres udzielonej gwarancji w złożonych ofertach
1) Zamawiający ustala:
? minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji to
36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót;
? maksymalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji to
60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.
2) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy,
Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium ,,okres gwarancji", będzie
traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 60
miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na
wykonanie przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy, licząc od dnia
bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie
przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
3) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu
oferty, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36
miesięcy.
4) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż
wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie treści zapisów
zaproszenia do składania ofert.
5) Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.
2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria
wg wzoru:
P = C + G
gdzie:
P - liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cen",
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,okres gwarancji",
3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans
ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyskała najwyższą sumaryczną liczbę
punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
6
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie
liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami
arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub
więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,
Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą
określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do
wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na
wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, Zamawiający zwraca się
11. o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca:
a) dysponujący osobą, która może kierować albo samodzielnie wykonywać
prace objęte przedmiotem umowy, która spełnia wymagania o których mowa
w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840),
b) prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową w zakresie zgodnym
z przedmiotem zamówienia,
c) wobec którego nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi
w zaproszeniu do składania ofert i przygotować ofertę zgodnie
z jego wymaganiami.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie, komputerze lub
czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność
i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty musza być naniesione
w sposób umożliwiający odczytanie błędnego tekstu (podkreślone), parafowane
i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
6. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do
niniejszego zaproszenia.
7. Cena oferty musi być podana w złotych polskich z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacja
zamówienia.
8. W oferowanej cenie należy ująć wszystkie koszty związane z realizacją
zadania uwzględniające wszystkie elementy wymienione w rozdziale III
niniejszego zaproszenia i wynikające z zakresu przewidywanych prac, konieczne
do wypełnienia przedmiotowego zadania.
9. Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
a) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2
b) wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3
b) aktualny wydruk pochodzący ze strony internetowej CEIDG (Centralna
Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) lub wydruk z Krajowego
Rejestru Sądowego potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
VIII. Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu
składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień,
w którym upływa termin składania ofert.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Zaoferowana cena będzie ceną ryczałtową,
2. Cena ma zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające wprost z zaproszenia do składania ofert.
3. Oferent określi cenę oferty brutto, stawkę i wartość podatku VAT, cenę oferty
netto, podając je w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku za realizację całego zamówienia w formularzu ofertowym.
4. Umowna cena (wynagrodzenie ryczałtowe) musi spełniać wszystkie
wymagania zapytania ofertowego, w tym szczególnie zakres rzeczowy określony
8
w pkt. III oraz obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu
należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu
zamówienia.
5. Zamawiający nie przewiduje opłat częściowych oraz nie udziela zaliczek.
6. Płatność nastąpi po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia.
X. Warunki dopuszczenia Wykonawcy do udziału w postępowaniu:
1. Do postępowania dopuszczone zostaną oferty spełniające wymagania
określone w zaproszeniu do składania ofert, które wpłyną do siedziby
Zamawiającego w terminie wskazanym w rozdziale XI.
2. Brak wymaganych załączników wskazanych przez Zamawiającego skutkuje
odrzuceniem oferty.
2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą",
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Ofertę składaną osobiście lub przesłaną pocztą należy złożyć
w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym nazwą: ,,Remont
konserwatorski kapliczki Matki Bożej Niepokalanie Poczętej z II poł. XIX wieku
w Porąbce Uszewskiej".
XII. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający odrzuci złożone w postępowaniu oferty:
a) Których treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert tj. opisu
przedmiotu zamówienia
b) Złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych
w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.
c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym zaoferuje okres gwarancji krótszy,
niż wymagane 36 miesięcy
2. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty,
b) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający
może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
c) Kierownik Zamawiającego podejmuje decyzje w sprawie unieważnienia
postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.

Uwagi:
XV. Klauzula informacyjna.
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż
na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. Pani/Panu przysługują
określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Panu danych osobowych
przez Urząd Gminy Dębno.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Urząd Gminy Dębno
10
Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno
tel. (14) 66 56 714
e-mail: sekretariat@gminadebno.pl
Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Urzędzie Gminy
Dębno sprawuje Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Urząd Gminy Dębno
Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno
tel. (14) 66 56 714
e-mail: sekretariat@gminadebno.pl
2. Urząd Gminy Dębno może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu:
- zawarcia, należytego wykonania, rozwiązania umowy lub innych czynności
niezbędnych do realizacji zawarcia umowy,
- wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa lub realizacji zadań
w interesie publicznym,
- realizacji komunikacji za pośrednictwem stron internetowych, - dostarczania do
organizacji nowych zasobów materialnych, usług i praw, - procesów rekrutacji,
- pozostałe cele, realizowane na podstawie tzw. uzasadnionego interesu
administratora danych.
3. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 2, Pani/Pana dane
osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców
danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko
podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie,
w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie przepisów prawa, lecz przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej
niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
5. W związku z przetwarzaniem przez Urząd Gminy Dębno Pani/Pana danych
osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO, w tym uzyskanych kopii
danych,
- sprostowania i uzupełnienia danych na podstawie art. 16 RODO,
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO,
- żądania usunięcia danych w przypadkach przewidzianych prawem,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej
zgody, przysługuje prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele
przetwarzania w dozwolonym momencie.

Kontakt:
XIII. Osoba do kontaktu:
Maria Myszka, tel. 014 631 85 87, email: maria.myszka@gminadebno.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.