dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont konserwatorski kapliczki |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dębno Wola Dębińska 240 32-852 Dębno powiat: brzeski tel. (0-14) 631-85-87, fax.(0-14) 665-87-22 sekretariat@gminadebno.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Dębno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0-14) 631-85-8 |
Termin składania ofert: | 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na zadanie pod nazwą: Remont konserwatorski kapliczki Matki Bożej Niepokalanie Poczętej z II poł. XIX wieku w Porąbce Uszewskiej. III. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont konserwatorski kapliczki Matki Bożej Niepokalanie Poczętej z II poł. XIX wieku w Porąbce Uszewskiej. 2. Prace prowadzone będą przy kapliczce wpisanej do gminnej ewidencji zabytków, zlokalizowanej na działce nr 305 w Porąbce Uszewskiej. 3. Zakres prac planowanych do wykonania obejmuje: - konserwacja rzeźby kamiennej polichromowanej (piaskowiec) - konserwacja detalu architektonicznego prostego polichromowanego - konserwacja metalowych elementów - konserwacja płaskorzeźby polichromowej - wykonanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej. 2 4. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego stanowi program prac konserwatorskich, opinia konserwatorska Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, STWiORB i specyfikacja szczegółowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. 5. Wszystkie powyższe dokumenty należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować, jako wzajemnie się uzupełniające. 6. Wykonawca umową zawartą w wyniku zaproszenia do składania ofert zobowiązuje się wobec Zamawiającego do: - wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zachowaniem najwyższej zawodowej staranności, aktualnym poziomem i zasadami sztuki konserwatorskiej oraz przepisami regulującymi wykonywanie czynności danego rodzaju, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. - Przejęcia placu budowy od Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczenia terenu budowy wraz z urządzeniami technicznymi i uniemożliwienia wstępu na budowę osobom nieupoważnionym i na czas robót zapewnić organizację budowy zgodnie z przepisami BHP i ppoż, przepisami prawa budowlanego, oraz ochronę mienia i ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy poniesione przez pracowników oraz przez osoby trzecie. - Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy dokumentacji przebiegu robót w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności użytych materiałów oraz określającej sposób postępowania z zabytkiem. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przekazania 3 egzemplarzy tego opracowania (dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej uwzględniającej również dokumentację fotograficzną) Zamawiającemu najpóźniej w dniu protokolarnego odbioru robót. Wykonawca obowiązany jest również na każde wezwanie Zamawiającego do przedstawienia stanu zaawansowania prac nad opracowaniem tej dokumentacji. - Wskazania kierownika budowy oraz angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania umowy. - Przekazywania inspektorowi nadzoru inwestorskiego informacji dotyczących realizacji umowy oraz umożliwienia mu przeprowadzenia kontroli ich wykonywania. - Wykonywania robót budowlanych oraz innych czynności objętych przedmiotem umowy zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi przy wykonywaniu robót budowlanych oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki konserwatorskiej. - Umożliwienia wstępu na teren budowy osobom upoważnionym przez Zamawiającego oraz do wglądu do materiałów i dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. - Wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów i za pomocą własnych urządzeń, odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie tj. posiadających odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, zgodnych z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy oraz zgodnych z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty zgodności z Polską Normą lub innych dokumentów zgodności. 3 - Zapewnienia właściwej koordynacji organizacji robót oraz zapewnienia, aby wszystkie osoby wyznaczone do wykonywania czynności objętych przedmiotem umowy posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. - Współpracy z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego. - Zgłaszania robót do odbioru i zapewnienia terminowego usunięcia wad ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbioru oraz w czasie obowiązywania gwarancji i rękojmi. - Utrzymywania porządku na terenie budowy, we własnym zakresie, na własny koszt zorganizowania i urządzenia zaplecza socjalno-technicznego budowy oraz placu budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów. - Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót oraz likwidacji zaplecza własnego Wykonawcy niezwłocznie po zakończeniu robót lecz nie później niż 2 dni od daty dokonania odbioru końcowego. - Poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody majątkowe i osobowe oraz inne zdarzenia powstałe i wynikłe w związku z wykonywaniem robót budowlanych, będących przedmiotem umowy na terenie placu budowy z winy pracowników Wykonawcy wobec osób trzecich, chyba, że odpowiedzialnym za powstałe szkody jest Zamawiający lub osoba trzecia, za którą Zamawiający ponosi odpowiedzialność. - Poniesienia odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. - Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że wszystkie roboty objęte umową zostały wykonane zgodnie z jego zakresem wymaganiami prawidłowo i kompletnie z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. - Zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budowy oraz utrzymanie terenu budowy w odpowiednim stanie i porządku zapobiegającym ewentualnemu zagrożeniu bezpieczeństwa tych osób. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. - Wykonawca jest zobowiązany chronić przed uszkodzeniem lub kradzieżą wykonane przez siebie roboty i materiały przeznaczone do wykonania robót, do dnia odbioru końcowego robót. - Uszkodzenia w robotach lub materiałach powstałe w tym okresie, Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt w sposób zapewniający zgodność robót i materiałów z dokumentacją projektową, odpowiednimi normami, aprobatami i obowiązującymi przepisami prawa. - Posiadania umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją umowy oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych oraz na każde wezwanie Zamawiającego do okazania tej umowy ubezpieczeniowej. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a) przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od zamawiającego lub mające związek z prowadzonymi robotami, 4 b) bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, c) szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, d) wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, e) uszkodzenia lub zniszczenia obiektów, dróg i terenu, a także urządzeń i aparatury znajdujących się na terenie robót. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 11.04.2023 r. do godz. 10:00 w jednej z następujących form: 1) Dostarczyć osobiście na Dziennik Podawczy do budynku Urzędu Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno 2) Przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32- 852 Dębno (decyduje data wpływu do urzędu) 9 3) Przesłać na adres mailowy: sekretariat@gminadebno.pl Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy zawartej w wyniku zaproszenia do składania ofert. 2. Termin wykonania zamówienia do dnia 31.08.2023. Wymagania: II. Zamówienia udziela się w trybie: 1. Zamówienia udziela się bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.). Postępowanie uregulowane jest zapisami Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Dębno, których wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych, ustalonego Zarządzeniem Wójta Gminy Dębno 13/W/2022 z dnia 1 czerwca 2022 roku. Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2022, w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020. 3. Strony ustalają , że dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień określony protokołem odbioru końcowego robót, który stanowi wyłączny dokument potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy. 4. Za zakończenie robót związanych z wykonaniem całości przedmiotu umowy uważa się protokolarne i faktyczne przekazanie przez Wykonawcę całości przedmiotu umowy wynikającej z harmonogramu rzeczowo-finansowego przedłożonego przez Wykonawcę, wykonanych zgodnie z umową, stwierdzone protokołem odbioru. V. Kryteria wyboru: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Nazwa kryterium Waga Cena (C) 60% Okres gwarancji (G) 40% 1.1. Kryterium: ,,cena" (C) C = (C m / C b) x 100 pkt x 60% gdzie: C m - najniższa ofertowa cena brutto C b - cena ofertowa brutto badanej oferty 5 1.2. Kryterium: ,,okres gwarancji" (G) G = (G b / G max) x 100 pkt x 40% gdzie: G b - ilość miesięcy udzielonej gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy okres udzielonej gwarancji w złożonych ofertach 1) Zamawiający ustala: ? minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji to 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót; ? maksymalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji to 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. 2) Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium ,,okres gwarancji", będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy. 4) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie treści zapisów zaproszenia do składania ofert. 5) Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach. 2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru: P = C + G gdzie: P - liczba punktów uzyskanych przez ofertę, C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cen", G - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,okres gwarancji", 3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyskała najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku). 6 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 9. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, Zamawiający zwraca się 11. o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. VI. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca: a) dysponujący osobą, która może kierować albo samodzielnie wykonywać prace objęte przedmiotem umowy, która spełnia wymagania o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840), b) prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, c) wobec którego nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). VII. Sposób przygotowania oferty: 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zaproszeniu do składania ofert i przygotować ofertę zgodnie z jego wymaganiami. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty musza być naniesione w sposób umożliwiający odczytanie błędnego tekstu (podkreślone), parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 6. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 7. Cena oferty musi być podana w złotych polskich z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia. 8. W oferowanej cenie należy ująć wszystkie koszty związane z realizacją zadania uwzględniające wszystkie elementy wymienione w rozdziale III niniejszego zaproszenia i wynikające z zakresu przewidywanych prac, konieczne do wypełnienia przedmiotowego zadania. 9. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2 b) wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 b) aktualny wydruk pochodzący ze strony internetowej CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) lub wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. VIII. Termin związania ofertą. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. IX. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Zaoferowana cena będzie ceną ryczałtową, 2. Cena ma zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z zaproszenia do składania ofert. 3. Oferent określi cenę oferty brutto, stawkę i wartość podatku VAT, cenę oferty netto, podając je w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku za realizację całego zamówienia w formularzu ofertowym. 4. Umowna cena (wynagrodzenie ryczałtowe) musi spełniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego, w tym szczególnie zakres rzeczowy określony 8 w pkt. III oraz obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje opłat częściowych oraz nie udziela zaliczek. 6. Płatność nastąpi po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. X. Warunki dopuszczenia Wykonawcy do udziału w postępowaniu: 1. Do postępowania dopuszczone zostaną oferty spełniające wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert, które wpłyną do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w rozdziale XI. 2. Brak wymaganych załączników wskazanych przez Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Ofertę składaną osobiście lub przesłaną pocztą należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym nazwą: ,,Remont konserwatorski kapliczki Matki Bożej Niepokalanie Poczętej z II poł. XIX wieku w Porąbce Uszewskiej". XII. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający odrzuci złożone w postępowaniu oferty: a) Których treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert tj. opisu przedmiotu zamówienia b) Złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert. c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy 2. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: a) Nie złożono żadnej oferty, b) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. c) Kierownik Zamawiającego podejmuje decyzje w sprawie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. Uwagi: XV. Klauzula informacyjna. W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. Pani/Panu przysługują określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Panu danych osobowych przez Urząd Gminy Dębno. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gminy Dębno 10 Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno tel. (14) 66 56 714 e-mail: sekretariat@gminadebno.pl Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Urzędzie Gminy Dębno sprawuje Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno tel. (14) 66 56 714 e-mail: sekretariat@gminadebno.pl 2. Urząd Gminy Dębno może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu: - zawarcia, należytego wykonania, rozwiązania umowy lub innych czynności niezbędnych do realizacji zawarcia umowy, - wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa lub realizacji zadań w interesie publicznym, - realizacji komunikacji za pośrednictwem stron internetowych, - dostarczania do organizacji nowych zasobów materialnych, usług i praw, - procesów rekrutacji, - pozostałe cele, realizowane na podstawie tzw. uzasadnionego interesu administratora danych. 3. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 2, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa. 4. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie przepisów prawa, lecz przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 5. W związku z przetwarzaniem przez Urząd Gminy Dębno Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: - dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO, w tym uzyskanych kopii danych, - sprostowania i uzupełnienia danych na podstawie art. 16 RODO, - ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO, - żądania usunięcia danych w przypadkach przewidzianych prawem, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele przetwarzania w dozwolonym momencie. Kontakt: XIII. Osoba do kontaktu: Maria Myszka, tel. 014 631 85 87, email: maria.myszka@gminadebno.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024