Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
209z dziś
6408z ostatnich 7 dni
26776z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą i instalacją kompl. systemu monitoringu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą i instalacją kompl. systemu monitoringu

Data zamieszczenia: 2023-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: MAZURSKI RAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
5
12-220 Piaski
powiat: piski
+48 600 985 736
projekty.kw@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/152105
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Piaski
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 600 985 736
Termin składania ofert: 2023-04-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą i instalacją kompletnego systemu monitoringu wizyjnego kompleksu rekreacyjno-usługowego wraz z częścią basenową, SPA oraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Piaski dla realizacji Projektu nr POPW.01.03.02-28-0009/19 ,,Mazurskie Legendy" w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działania 1.3 Ponadregionalne powiązania kooperacyjne Poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP dla Mazurski Raj Sp. z o.o. w Piaskach nr 5, 12-220 Ruciane - Nida
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 2/2023
Powstaje w kontekście projektu
POPW.01.03.02-28-0009/19 - Mazurskie Legendy

Część 1
Zakup wraz z dostawą i instalacją kompl. systemu monitoringu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i instalacją kompletnego systemu monitoringu wizyjnego kompleksu rekreacyjno-usługowego wraz z częścią basenową, SPA oraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Piaski dla realizacji Projektu nr POPW.01.03.02-28-0009/19 ,,Mazurskie Legendy" w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działania 1.3 Ponadregionalne powiązania kooperacyjne Poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w ogłoszeniu oraz w załączniku nr 1 do zapytania.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza nowo wytworzony (wyprodukowany) środek trwały. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się sprzętów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, także w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na zakup wraz z dostawą i instalacją kompletnego systemu monitoringu wizyjnego kompleksu rekreacyjno-usługowego wraz z częścią basenową, SPA oraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Piaski dla realizacji Projektu nr POPW.01.03.02-28-0009/19 ,,Mazurskie Legendy" znajdują się jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.

CPV: 32323500-8

Dokument nr: 2023-5249-152105, 2/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-27
Opis
I. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod adresem: Mazurski Raj spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Piaski nr 5, 12-220 Ruciane Nida osobiście, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich lub za pośrednictwem strony bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl do dnia 27 kwietnia 2023 r. do godz. 24:00.

Miejsce i termin realizacji:
10. Wymagany termin wykonania zamówienia - do dnia 30.11.2023 r.
Planowany termin podpisania umowy
2023-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
piski
Gmina
Ruciane-Nida
Miejscowość
Piaski

Wymagania:
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Za działania i zaniechania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za własne.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie podać przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany będzie także do powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dot. podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia oraz przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
9. Źródła dofinansowania Projektu: Umowa nr POPW.01.03.02-28-0009/19-00 o dofinansowanie Projektu nr POPW.01.03.02-28-0009/19 ,,Mazurskie Legendy" w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działania 1.3 Ponadregionalne powiązania kooperacyjne Poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP.

Okres gwarancji
Zamawiający ustala minimalny okres Gwarancji udzielanej na zamówienie na minimum 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1.1 w zakresie wynikającym ze zmiany obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia;
1.2 w zakresie zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
1.3 w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki, działania wojenne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy;
1.4 w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, lub czasowego zawieszenie realizacji umowy, lub zmiany sposobu realizacji umowy na skutek okoliczności związanych z COVID-19;
1.5 w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w związku z koniecznością zawieszenia realizacji umowy przez Zamawiającego;
1.6 zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
1.7 zmiana modelu oferowanego przedmiotu zamówienia - w przypadku niedostępności na rynku urządzenia opisanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia. Zmiana na inny model jest możliwa jedynie pod warunkiem wykazania posiadania przez zmieniony sprzęt nie gorszych paramentów jak urządzenie niedostępne na rynku.
1.8 w zakresie wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
1.9 w zakresie zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Sprzedawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak przesłanek do wykluczenia z postępowania.
3. Warunek wykluczenia w zakresie braku powiązań kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi część formularza oferty.
4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie stanowi część formularza oferty.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
Oświadczenie stanowi część formularza oferty.
6. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę brak podstaw wykluczenia zobowiązany jest wykazać każdy z nich z osobna.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wynika z tego, że Zamawiający może żądać całości lub części realizacji umowy od wszystkich partnerów konsorcjum łącznie, od kilku z nich lub od każdego z osobna, a zaspokojenie Zamawiającego przez któregokolwiek z konsorcjantów zwalnia pozostałych. Ponadto, wszyscy konsorcjanci pozostają zobowiązani, aż do zupełnego zaspokojenia Zamawiającego w zakresie obowiązków wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania i zarejestrowania jej w siedzibie Zamawiającego. W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty - termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
3. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty, tzn. datą kalendarzową oraz godziną i minutą, w której została przyjęta.
4. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
II. Opis sposobu przygotowania oferty
1.Oferta powinna być:
a. Złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności (w przypadku ofert złożonych za pośrednictwem portalu bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl ofertę składamy w postaci scanu),
b. sporządzona w języku polskim; dokumenty obcojęzyczne winny być załączane do oferty wraz z tłumaczeniem,
c. sporządzona na formularzu ofertowym, załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 2) lub zawierać wszystkie informacje oraz oświadczenia zawarte w Załączniku nr 2, przy czym wszystkie miejsca w ofercie w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do podpisania oferty.
d. do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeśli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy.
e. do oferty należy dołączyć formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
f. w celu potwierdzenia asortymentu zamówienia, do oferty należy dołączyć specyfikację z opisem modelu/typu poszczególnego oferowanego asortymentu i/lub karty katalogowe produktów.
2. Ofertę może złożyć wspólnie kilku wykonawców, wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika.
3. Oferta dostarczona osobiście, przez posłańca, kurierem lub za pośrednictwem poczty winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią. Na ofercie należy umieścić następujący napis: Postępowanie na zakup wraz z dostawą i instalacją kompletnego systemu monitoringu wizyjnego kompleksu rekreacyjno-usługowego wraz z częścią basenową, SPA oraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Piaski dla realizacji Projektu nr POPW.01.03.02-28-0009/19 ,,Mazurskie Legendy".
4. Konsekwencje nieprawidłowego oznakowania na kopercie ponosi Wykonawca.
5. Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
6. Wykonawca w treści oferty winien określić cenę brutto w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku zgodnie z zasadami rachunkowości.
7. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową, musi uwzględniać wszystkie wymagania związane z realizacją zamówienia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, z wyjątkiem zmian przewidzianych zapisami umowy.
8. Wszelkie koszty dodatkowe, które wystąpią w okresie realizacji zamówienia, a które Wykonawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, a nie zawarł ich w cenie oferty, będą ponoszone w ramach wynagrodzenia Wykonawcy, co oznacza, iż Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot tego rodzaju kosztów dodatkowych przewyższających wynagrodzenie Wykonawcy.
9. Min. okres Gwarancji na całość zamówienia określono na minimum 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odb. końcowego przez obie strony umowy (dod. warunki opisano w SOPZ).
10. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, transportem Sprzedawcy, na jego koszt i ryzyko. Koszty spoczywają na Sprzedawcy, w szczególności konieczność ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, do momentu protokolarnego przekazania jednostki Zamawiającemu.
11. Wykonawca, w formularzu ofertowym musi poinformować Zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
12. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
13. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy.
14. Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów CEDG i/lub KRS dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
15. Zmiana lub wycofanie oferty:
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę na zasadach opisanych w Zapytaniu Ofertowym który jest załącznikiem do postepowania.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-27
Data ostatniej zmiany
2023-03-27 13:37:36

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I : Cena - 80%
Maks. liczbę punktów tj. 80 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za reali. zam., natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów wg, wzoru:
C=Cn/Cob x 80
gdzie:
C - liczba punktów,
CN - cena najniższa,
COB - cena badana,
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II: Okres gwarancji - 20 %
Maks. liczbę punktów tj. 20 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy możliwy okres gwarancji na zamówienie, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów:
a) 4 lata i więcej - 20 pkt.
b) 3 lata - 10 pkt.
c) 2 lata - 0 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Wanda
tel.: +48 600 985 736
e-mail: projekty.kw@gmail.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.