Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie wnętrz budynków oraz sprzątanie, odśnieżanie terenów zewnętrznych i utrzymanie terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka Modlińska197 03-122 Warszawa powiat: Warszawa bialoleka.zp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/89329/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz sprzątanie, odśnieżanie terenów zewnętrznych i utrzymanie terenów zielonych wokół budynku przy Ul. Modlińskiej 197 w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot umowy obejmuje sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy przy Ul. Modlińskiej 197, Ul. Milenijnej 2, Ul. Milenijnej 2A i Ul. Marywilskiej 44C oraz sprzątanie, odśnieżanie terenów zewnętrznych i utrzymanie terenów zielonych wokół budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka przy Ul. Modlińskiej 197 w Warszawie, w szczególności: o umycie okien w terminach: sierpień 2023 r., październik 2023 r., marzec 2024 r., lipiec 2024 r., październik 2024 r., marzec 2025 r., o pranie wykładziny dywanowej o łącznej powierzchni 500 m2 oraz prania tapicerki meblowej na fotelach i krzesłach biurowych w ilości 200 szt., o 5 akcji koszenia trawy. Sprzątanie wnętrz budynków - pow. 4 526,32 m2 Teren zewnętrzny przeznaczony do sprzątania oraz odśnieżania - pow. 5923 m2 Teren zielony do sprzątania i pielęgnacji - pow. 288,40 m^2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 (wykaz powierzchni, mapa terenu w załączeniu do OPZ); 2) Wzór umowy - załącznik nr 8. CPV: 90910000-9, 90611000-3,90914000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00152580, UD-II-WZP-271.18.2023.MKA.MBR/TP1-u Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 13:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 1.7 SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 17 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/89329/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-07 13:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.18.2023.MKA.MBR/TP1-u 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 654850,07 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot umowy obejmuje sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197, ul. Milenijnej 2, ul. Milenijnej 2A i ul. Marywilskiej 44C oraz sprzątanie, odśnieżanie terenów zewnętrznych i utrzymanie terenów zielonych wokół budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie, w szczególności: o umycie okien w terminach: sierpień 2023 r., październik 2023 r., marzec 2024 r., lipiec 2024 r., październik 2024 r., marzec 2025 r., o pranie wykładziny dywanowej o łącznej powierzchni 500 m2 oraz prania tapicerki meblowej na fotelach i krzesłach biurowych w ilości 200 szt., o 5 akcji koszenia trawy. Sprzątanie wnętrz budynków - pow. 4 526,32 m2 Teren zewnętrzny przeznaczony do sprzątania oraz odśnieżania - pow. 5923 m2 Teren zielony do sprzątania i pielęgnacji - pow. 288,40 m^2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 (wykaz powierzchni, mapa terenu w załączeniu do OPZ); 2) Wzór umowy - załącznik nr 8. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Warunki w zakresie zdolności zawodowej - doświadczenie wykonawcy - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, przez okres co najmniej 12 miesięcy (każde) w budynkach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 4 000,00 m2 każdy, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto każde, oraz b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dysponuje doświadczeniem wynikającym z realizacji co najmniej dwóch zamówień na usługi sprzątania i odśnieżania terenów otwartych wokół budynków oraz parkingów o powierzchni nie mniejszej niż 5 500,00 m2 każde. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie udzielone w ramach jednej umowy, które zostało zakończone przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki w zakresie zdolności technicznej - narzędzia do wykonania zamówienia - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującym wyposażeniem technicznym w celu realizacji zamówienia: a) co najmniej 1 maszyną szorująco-zbierającą do doczyszczania małych powierzchni (do 300 m^2) o wydajności teoretycznej 600-900 m2/h, ze zbiornikami na czystą i brudną wodę, oraz b) co najmniej 1 pługiem samojezdnym do odśnieżania terenów zewnętrznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 i art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 129 z późn. zm.) - załącznik 3a do SWZ; 2) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej - zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp - załącznik nr 10 do SWZ; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, dotyczy wykonanych usług, o których mowa w pkt 3.3.4 pkt 1, wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ; 2) wykazu narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, dotyczy narzędzi, o których mowa w pkt 3.3.4 pkt 2, wzór wykazu narzędzi stanowi załącznik nr 9a do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z pkt 6 SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z pkt 3.8 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie ze wzorem umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2023