małopolskie (Zakopane)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Legnica)
małopolskie (Skała)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Transway Usługi Przewozowe Grzegorz Hunkiewicz Kopyłów 8 22-523 Horodło powiat: hrubieszowski 797493891 andromeda@interia.eu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/152169 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Horodło |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 797493891 |
Termin składania ofert: | 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPLU.15.01.00-06-0432/22 - Termomodernizacja budynków w Kopyłowie 8 celem poprawy efektywności energetycznej. Część 1 Termomodernizacja budynków w Kopyłowie. Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja 2 budynków: biurowego oraz biurowo - magazynowego. Omawiane obiekty położone są w Kopyłowie koło Hrubieszowa. Pierwszy budynek został wybudowany w latach 60- tych XX w. Pełni obecnie funkcję biurowo - magazynową. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji tradycyjnej murowanej, kryty dachem dwuspadowym pokrytym papą. Okna PCV i stalowe, drzwi stalowe i aluminiowe. Ściany murowane z gazobetonu. Obecne przegrody w większości nie zapewniają odpowiedniej ochrony cieplnej budynku. Ogrzewanie budynku za pomocą instalacji c.o. zasilanej z własnej kotłowni węglowej umiejscowionej w ogrzewanej części budynku. C.w.u. realizowana jest za pomocą miejscowych elektrycznych podgrzewaczy akumulacyjnych. Teren w pełni uzbrojony w sieci. Obiekt wyposażony jest w instalacje: wentylacji grawitacyjnej, c.o., c.w.u., elektryczną, wodno-kanalizacyjną, deszczową i odgromową. Instalację oświetlenia oparto na świetlówkach indukcyjnych. Proponowana termomodernizacja obejmuje: - ocieplenie przegród zewnętrznych budynku. - wymianę drzwi zewnętrznych, - wymianę drzwi zewnętrznych, - wymianę okien zewnętrznych, - wymianę okien zewnętrznych, - wymianę instalacji c.o. wraz z montażem liczników ciepła oraz termozworów, - zmianę sposobu zasilania instalacji c.o. na pompy ciepła powietrze-woda, - wymianę oświetlenia wbudowanego na oświetlenie typu LED. Drugi budynek obiekt położony jest w Kopyłowie koło Hrubieszowa. Został wybudowany w latach 60- tych XX w. Pełni obecnie funkcję biurową. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji tradycyjnej murowanej, kryty dachem dwuspadowym pokrytym papą. Okna PCV, drzwi aluminiowe. Ściany murowane z gazobetonu. Obecne przegrody w większości nie zapewniają odpowiedniej ochrony cieplnej budynku. Ogrzewanie budynku za pomocą instalacji c.o. zasilanej z własnej kotłowni węglowej umiejscowionej w budynku sąsiednim. C.w.u. realizowana jest za pomocą miejscowych elektrycznych podgrzewaczy akumulacyjnych. Teren w pełni uzbrojony w sieci. Obiekt wyposażony jest w instalacje: wentylacji grawitacyjnej, c.o., c.w.u., elektryczną, wodno-kanalizacyjną, deszczową i odgromową. Instalację oświetlenia oparto na świetlówkach indukcyjnych. Proponowana termomodernizacja obejmuje: - ocieplenie przegród zewnętrznych budynku, - wymianę drzwi zewnętrznych, - wymianę okien zewnętrznych, - zmianę sposobu zasilania instalacji c.o. na pompy ciepła powietrze-woda, - wymianę oświetlenia wbudowanego na oświetlenie typu LED, - montaż instalacji fotowoltaicznej. Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 45000000-7, 45111100-9, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45331100-7, 45332200-5, 45421131-1, 45421132-8 Dokument nr: 2023-39996-152169 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-11 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat hrubieszowski Gmina Horodło Miejscowość Kopyłów Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w umowie zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. Termin lub zakres umowy mogą ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków, b) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których Strony działając z należytą starannością nie mogły przewidzieć i które nie są przez nich zawinione, zaś zmiana postanowień umowy nie będzie prowadziła do zmiany charakteru umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas wystąpienia okoliczności, na które Strony nie mają wpływu oraz usuwania ich skutków, c) W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Przedmiotu Zamówienia, tj. zarówno powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów wspólnotowych w zakresie, w jakim dotyczą umowy. Przy czym zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Zamówienia i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi. 3. Inne zmiany mogą być wprowadzone przypadku: a) pojawienia się rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony; b) w przypadku konieczności likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - w takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w taki sposób, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu świadczenia objętego Umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony, b) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia Oferty przez Wykonawcę lub podpisania Umowy, które będą przewidywały nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek świadczenia objętego Umową - wynagrodzenie będzie mogło zostać zmienione o wartość świadczenia Wykonawcy, uwzględniającego nowe wymagania prawne co do sposobu realizacji Przedmiotu Zamówienia. 5. Zakres przedmiotu zamówienia objętego Umową może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) rezygnacji z części świadczenia, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) Konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. 6. Zmiana Umowy może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zawierającego uzasadnienie dla wprowadzenia zmian, o których mowa powyżej. Zmiana Umowy wymaga podpisania aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 realizacji prac budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków (innych niż mieszkalne) na kwotę minimum 800 000 PLN netto. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku na Załączniku nr 3. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie są podmiotem postawionym w stan likwidacji lub upadłości lub restrukturyzacji. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Szczegóły: punkt VII KRYTERIA FORMALNE załącznika "TRANSWAY Zapytania ofertowe ... Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-27 Data ostatniej zmiany 2023-03-27 15:39:42 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis W kryterium ,,Cena całkowita brutto" Zamawiający dokona oceny na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego w Formularzu oferty. Por. punkt: XII Kryteria oceny ... Załącznika TRANSWAY Zapytanie ofertowe ..." Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium ,,Okres gwarancji" Zamawiający dokona oceny na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. Por. punkt: XII Kryteria oceny ... Załącznika TRANSWAY Zapytanie ofertowe ..." Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium ,,Termin realizacji" Zamawiający dokona oceny na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. Por. punkt: XII Kryteria oceny ... Załącznika TRANSWAY Zapytanie ofertowe ..." Kontakt: Osoby do kontaktu Olek Bronikowski tel.: 797493891 e-mail: andromeda@interia.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2024