Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

"Cyfrowa Gmina"

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

"Cyfrowa Gmina"

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Uniejów
Błogosławionego Bogumiła 13
99-210 Uniejów
powiat: poddębicki
urzad@uniejow.pl
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/public/89349/details
Województwo: łódzkie
Miasto: Uniejów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Cyfrowa Gmina"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania - nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 1:
a) Stacje robocze - 7 szt.,
b) Monitor z uchwytem - 7 szt.,
c) Laptopy - 4 szt.
d) Oprogramowanie antywirusowe - 4 szt.
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, Ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, Ul. Kościelnicka 26-28, 99 - 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godz.ch: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek - piątek: 8:00-15:00;
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania - nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 2:
a) Serwer - 1 szt.,
b) Serwer NAS - 1sz.
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, Ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, Ul. Kościelnicka 26-28, 99 - 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godz.ch: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek - piątek: 8:00-15:00;
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania - nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 3:
a) Zasilacz awaryjny UPS - 1szt.
b) Słuchawki z mikrofonem - 7szt.,
c) Kamera Internetowa - 1szt.
d) Skanery - 1szt.
e) Szafa Rack - 1szt.
f) Kontroler Sieci - 1szt.
g) Przełącznik zarządzany - 1szt.
h) Narzędzie do dwustopniowej autoryzacji dla połączeń zdalnych - 10 szt.
i) Przełącznik zarządzalny - 1szt.
j) Access Pointy - 6 szt.
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, Ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, Ul. Kościelnicka 26-28, 99 - 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godz.ch: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek - piątek: 8:00-15:00;
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania - nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 4:
a) Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.,
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, Ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, Ul. Kościelnicka 26-28, 99 - 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godz.ch: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek - piątek: 8:00-15:00;
DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części 4 może nastąpić w dniach poniedziałek - piątek od 8:00-15:00
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

CPV: 30213000-5, 30213100-6,48000000-8,30231300-0, 48820000-2, 30230000-0, 30237200-1,30216110-0, 30121430-6

Dokument nr: 2023/BZP 00152793, ZP.271.4.2023 EL

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce,,Korespondencja". W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (e-mail:urzad@uniejow.pl lub ze służbowej poczty elektronicznej pracowników Urzędu Miasta w
Uniejowie z rozszerzeniem @uniejow.pl) z zastrzeżeniem, iż złożenie oferty może odbyć się wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
2.Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie gminy Uniejów;
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
b)Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie,,zarejestruj się".
c)Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej
d) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Wymagania dotyczące formatu dokumentów oraz wymagania techniczne :
1)Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s;
b)Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d)Włączona obsługa JavaScript;
e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3)Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2GB w txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,
xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl,xslt,TSL,XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
bezpośredni link do strony prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/publicpzp/curre/list?
USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
natomiast po upływie terminu składania ofert dokumenty postępowania dostępne będą w zakładce:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/publicpzp/during/list?
USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList
Dodatkowo wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą będą dostępne na stronie internetowej
https://bip.uniejow.pl/zamowienia/tryb/18/lista/0
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą Ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan Andrzej Olszak, kontakt: adres e-mail:daneosobowe@uniejow.pl, telefon 888-259-832;
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty uprawnione do kontroli w zakresie wydatkowania przez Zamawiającego środków publicznych w tym związanych z realizacją projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa .
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., nr 14, poz. 67) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania o kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 246 ) przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
Ze wzgl. na ograniczoną ilość znaków dalsza treść opublikowana zostaje w punkcie 3.16
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ze względu na ograniczona ilość znaków w punkcie 3.15 Zamawiający publikuje pozostałą treść dot. obowiązku informacyjnego:
8) posiada Pani/Pan:
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/public/89349/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" do dnia 06.04.2023 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.