Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa sprzątania terenów zewnętrznych na obszarze gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania terenów zewnętrznych na obszarze gminy

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
powiat: piotrkowski
fax: (44) 61-63-960, tel. 44/61 63 973
przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wola Krzysztoporska
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: (44) 61-63-960,
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
NAZWA ZADANIA:
Usługa sprzątania terenów zewnętrznych na obszarze gminy Wola Krzysztoporska
2. Przedmiot i zakres zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów zewnętrznych na obszarze gminy Wola Krzysztoporska.
2.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Część A:
1) Sprzątanie 102 wiat przystankowych tj. terenu przystanku oraz terenu w odległości do 5 m od przystanku oraz:
a) na przystankach, gdzie zamontowane zostały kosze betonowe - wymiana zapełnionych worków na śmieci na czyste (102 koszy betonowych),
a) zrywanie plakatów i ogłoszeń zamieszczanych na przystankach przez osoby nieuprawnione.
3) Sprzątanie 2 skwerów w m. Wola Krzysztoporska i Bogdanów (łącznie 9 koszy) oraz koszy wolnostojących w m. Wola Krzysztoporska Ul. Kościuszki (6 szt. koszy metalowych) wraz ze sprzątaniem terenu wokół koszy w odległości do 5 m.
Część B:
1) Sprzątanie 166 koszy zlokalizowanych na placach zabaw i siłowniach zewnętrznych wraz ze sprzątaniem całego terenu wewnątrz ogrodzonego oraz teren przyległy do placów zabaw i siłowni zewnętrznej, tj. w odległości do 2 m od zewnętrznej linii ogrodzenia.
2.3. Częstotliwość sprzątania:
1) przystanków skwerów i koszy wolnostojących (CZEŚĆ A):
o od kwietnia do września:
a) 13 miejsc (7 przystanków, 6 koszy) - w każdy poniedziałek i czwartek (Wola Krzysztoporska -w załączniku ,,grupa A", kolor czerwony)
b) 31 miejsc (22 przystanki i 9 koszy na 2 skwerach) - co poniedziałek (w załączniku ,,grupa B", kolor żółty)
c) 73 miejsca (przystanki) - w czwartki, w tym na przemian w jeden czwartek 35 miejsc (północna część gminy, w załączniku ,,grupa C" kolor zielony) i w kolejny czwartek 38 miejsc - południowa część gminy - w załączniku ,,grupa D", kolor niebieski)
o od października do grudnia:
a) 13 miejsc (7 przystanków, 6 koszy) - w każdy poniedziałek i czwartek (Wola Krzysztoporska -w załączniku ,,grupa A" , kolor czerwony)
b) 31 miejsc (22 przystanki i 9 koszy na 2 skwerach) - co drugi poniedziałek (w załączniku ,,grupa B", kolor żółty)
c) 73 miejsca (przystanki) - w czwartki, w tym w 1 czwartek miesiąca 35 miejsc (północna część gminy, w załączniku ,,grupa C", kolor zielony) i w 2 czwartek miesiąca 38 miejsc -południowa część gminy - w załączniku ,,grupa D", kolor niebieski).
2) placów zabaw i siłowni zewnętrznych (CZEŚĆ B):
a) od kwietnia do czerwca oraz we wrześniu i październiku: 27 miejsc (166 koszy) - co drugi poniedziałek
b) od lipca do sierpnia: 27 miejsc (166 koszy) - w każdy poniedziałek
c) od listopada do grudnia: 27 miejsc (166 koszy) - raz w miesiącu (w poniedziałek)
o Z zastrzeżeniem, że częstotliwość sprzątania terenu przyległego do placów zabaw i siłowni zewnętrznych:
a) od kwietnia do września: 27 miejsc (166 koszy) - raz w miesiącu (poniedziałek)
b) od października do grudnia: 27 miejsc (166 koszy) - raz na kwartał (poniedziałek)
2.4. Wykazy miejsc oraz harmonogramy stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia:
o Wykaz przystanków oraz miejsc z koszami stanowi załącznik nr 3,
o Mapa poglądowa stanowi załącznik nr 4,
o Harmonogram sprzątania koszy przy przystankach stanowi załącznik nr 5,
o Wykaz placów zabaw i siłowni zewnętrznych stanowi załącznik nr 6,
o Harmonogram sprzątania na placach zabaw i siłowniach stanowi załącznik nr 7.
2.5. UWAGI dla zakresu A i B:
1) Jeżeli w dzień wyznaczony na sprzątanie wypadnie święto Wykonawca dokona sprzątania w pierwszym dniu roboczym, ewentualnie za zgodą Zamawiającego w innej dacie.
2) Zebrane odpady w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez Niego zagospodarowane we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) W dniu przystąpienia do sprzątania Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania pracownika Zamawiającego o momencie przystąpienia do sprzątania, a po wykonaniu prac dostarczyć listę z wyszczególnionymi miejscami które zostały posprzątane danego dnia wraz z dokumentacją fotograficzna każdego przystanku i placu zabaw.
4) Odbiór robót nastąpi co kwartał po sporządzeniu odpowiedniego protokołu odbioru robót.
5) Wykonawca sporządzi do rozliczenia odrębne faktury dla części A i B lub przedłoży jedną fakturę z wyszczególnieniem kosztów robót każdej z części.

Dokument nr: ZFP.271.2.20.2023

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2023 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12:00
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy (pok. nr 11)
- pocztą
- faksem na nr (44) 61-63-960
- elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 28.12.2023 r.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego kompletu dokumentów ti. prawidłowo wystawionej faktury oraz protokołów odbioru usługi, podpisanych przez strony umowy i potwierdzających, że usługa została wykonana.
Oferta powinna zawierać opis -
Usługa sprzątania terenów zewnętrznych na obszarze gminy Wola Krzysztoporska
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - waga 100%.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
1) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.
2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części zakresu zamówienia stanowiących przedmiot zamówienia, a także do unieważnienia prowadzonego postępowania.
4) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona.
5) Wykonawca będący spółka cywilna wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki.
8. Podstawy wykluczenia z postępowania
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., póz. 835), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2002 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 poz.217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to:
- Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi;
- Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.
Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych

Kontakt:
6) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Paweł Szulc: tel. 44/61 63 973.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.