mazowieckie (Radom)
pomorskie (Sopot)
warmińsko-mazurskie (Purda)
wielkopolskie (POZNAŃ)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego Batorego 64C 96-100 Skierniewice powiat: Skierniewice 468344000, faks 468192921 przetargi@ansb.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Skierniewice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 468344000, faks 4681 |
Termin składania ofert: | 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego (kod CPV: 09 30 00 00-2). Miejscami dostarczania energii (MD) są: - budynek nr 9, przy Ul. Batorego 64C w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy o ustanowieniu prawa użytkowania, zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice na czas nieokreślony (akt notarialny); - budynek nr 10, przy Ul. Batorego 64E w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice; - budynek nr 12, przy Ul. Batorego 64F w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice; - budynek Domu Studenta, przy Ul. Batorego 64G w Skierniewicach, będący własnością Zamawiającego (akt notarialny). - budynek, Ul. Batorego działka 21/29 gm. Skierniewice. CPV: 09300000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00153094, 3/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c714e705-cd35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ansb.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Ofertę w formacie danych .doc, .docx składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia. Ofertę należy złożyć w oryginale. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ansb.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego, Ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice; o inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego, Ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice jest p. Tomasz Jarzyna, kontakt: iod@ansb.pl, o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-05 08:30 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego (kod CPV: 09 30 00 00-2). Miejscami dostarczania energii (MD) są: - budynek nr 9, przy ul. Batorego 64C w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy o ustanowieniu prawa użytkowania, zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice na czas nieokreślony (akt notarialny); - budynek nr 10, przy ul. Batorego 64E w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice; - budynek nr 12, przy ul. Batorego 64F w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice; - budynek Domu Studenta, przy ul. Batorego 64G w Skierniewicach, będący własnością Zamawiającego (akt notarialny). - budynek, ul. Batorego działka 21/29 gm. Skierniewice. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni poszczególne oferty kierując się następującym kryterium oceny ofert: - cena oferty brutto - 100 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Określenie warunku: Zamawiający w tym zakresie wymaga: - aby Wykonawca posiadał aktualnie obowiązującą i ważną w okresie trwania umowy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamy dokument, wymagane na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, - aby Wykonawca złożył oświadczenie, że zawarł stosowną umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Określenie warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) zdolności technicznej lub zawodowej; Określenie warunku: Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby w dostarczonym przez Wykonawcę wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw energii elektrycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał on co najmniej 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł każda, realizowane na podstawie pojedynczej umowy zawartej z jednym odbiorcą na okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamego dokumentu, wymaganego na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamego dokumentu, wymaganego na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykaz stanowiący załącznik nr 5 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw energii elektrycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał on co najmniej 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł każda, realizowane na podstawie pojedynczej umowy zawartej z jednym odbiorcą na okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wykaz stanowiący załącznik nr 5 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw energii elektrycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał on co najmniej 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł każda, realizowane na podstawie pojedynczej umowy zawartej z jednym odbiorcą na okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Ceny energii elektrycznej ulegną zmianie w przypadku: a) ustawowej zmiany stawek podatku VAT i/lub podatku akcyzowego, b) innych zmian przepisów prawa dotyczących wprowadzenia bądź zmiany innych opłat związanych ze sprzedażą energii elektrycznej, c) wymiany układu rozliczeniowo-pomiarowego, zmiany mocy zasilania lub zmiany taryfy (Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwa jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy), d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany wymienione w ust. 4. zostaną powiększone o kwotę aktualnie obowiązujących podatków i opłat wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. Należność Sprzedawcy za zużytą energię elektryczną, w okresach rozliczeniowych, obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru (oddzielnie dla każdej taryfy), według stawek określonych w arkuszu cenowym. Wartość ostateczna wynagrodzenia za sprzedaż energii wynikać będzie z faktycznego zużycia energii, ustalonego w oparciu o wskazania układów pomiarowych i cenę jednostkową energii elektrycznej, a nadto pozostałych opłat. W przypadku utraty, zniszczenia lub wadliwego działania układu pomiarowo-rozliczeniowego rozliczenie następuje na zasadach określonych w przepisach prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, możliwych do wprowadzenia w formie aneksu w przypadku, gdy: a) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 455 ust. 2 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni poszczególne oferty kierując się następującym kryterium oceny ofert: - cena oferty brutto - 100 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024