Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
9z dziś
6092z ostatnich 7 dni
24397z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego
Batorego 64C
96-100 Skierniewice
powiat: Skierniewice
468344000, faks 468192921
przetargi@ansb.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Skierniewice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 468344000, faks 4681
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego (kod CPV: 09 30 00 00-2).
Miejscami dostarczania energii (MD) są:
- budynek nr 9, przy Ul. Batorego 64C w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy o ustanowieniu prawa użytkowania, zawartej
z Urzędem Miasta Skierniewice na czas nieokreślony (akt notarialny);
- budynek nr 10, przy Ul. Batorego 64E w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice;
- budynek nr 12, przy Ul. Batorego 64F w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice;
- budynek Domu Studenta, przy Ul. Batorego 64G w Skierniewicach, będący własnością Zamawiającego (akt notarialny).
- budynek, Ul. Batorego działka 21/29 gm. Skierniewice.

CPV: 09300000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00153094, 3/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c714e705-cd35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ansb.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Ofertę w formacie danych .doc, .docx składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia. Ofertę należy złożyć w oryginale.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ansb.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego, Ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice;
o inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego, Ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice jest p. Tomasz Jarzyna, kontakt: iod@ansb.pl,
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp";
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-05 08:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego (kod CPV: 09 30 00 00-2).
Miejscami dostarczania energii (MD) są:
- budynek nr 9, przy ul. Batorego 64C w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy o ustanowieniu prawa użytkowania, zawartej
z Urzędem Miasta Skierniewice na czas nieokreślony (akt notarialny);
- budynek nr 10, przy ul. Batorego 64E w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice;
- budynek nr 12, przy ul. Batorego 64F w Skierniewicach, będący w użytkowaniu przez Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia zawartej z Urzędem Miasta Skierniewice;
- budynek Domu Studenta, przy ul. Batorego 64G w Skierniewicach, będący własnością Zamawiającego (akt notarialny).
- budynek, ul. Batorego działka 21/29 gm. Skierniewice.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni poszczególne oferty kierując się następującym kryterium oceny ofert:
- cena oferty brutto - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunku:
Zamawiający w tym zakresie wymaga:
- aby Wykonawca posiadał aktualnie obowiązującą i ważną w okresie trwania umowy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamy dokument, wymagane na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
- aby Wykonawca złożył oświadczenie, że zawarł stosowną umowę z OSD,
umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego
za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej;
Określenie warunku:
Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby w dostarczonym przez Wykonawcę wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw energii elektrycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał on co najmniej 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż
200 tys. zł każda, realizowane na podstawie pojedynczej umowy zawartej z jednym odbiorcą na okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamego dokumentu, wymaganego na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamego dokumentu, wymaganego na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz stanowiący załącznik nr 5 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw energii elektrycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał on co najmniej 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł każda, realizowane na podstawie pojedynczej umowy zawartej z jednym odbiorcą na okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz stanowiący załącznik nr 5 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw energii elektrycznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał on co najmniej 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł każda, realizowane na podstawie pojedynczej umowy zawartej z jednym odbiorcą na okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ceny energii elektrycznej ulegną zmianie w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawek podatku VAT i/lub podatku akcyzowego,
b) innych zmian przepisów prawa dotyczących wprowadzenia bądź zmiany innych opłat związanych ze sprzedażą energii elektrycznej,
c) wymiany układu rozliczeniowo-pomiarowego, zmiany mocy zasilania lub zmiany taryfy (Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwa jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy),
d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe zmiany wymienione w ust. 4. zostaną powiększone o kwotę aktualnie obowiązujących podatków i opłat wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
Należność Sprzedawcy za zużytą energię elektryczną, w okresach rozliczeniowych, obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru (oddzielnie dla każdej taryfy), według stawek określonych w arkuszu cenowym.
Wartość ostateczna wynagrodzenia za sprzedaż energii wynikać będzie z faktycznego zużycia energii, ustalonego w oparciu o wskazania układów pomiarowych i cenę jednostkową energii elektrycznej, a nadto pozostałych opłat.
W przypadku utraty, zniszczenia lub wadliwego działania układu pomiarowo-rozliczeniowego rozliczenie następuje na zasadach określonych w przepisach prawa.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, możliwych do wprowadzenia
w formie aneksu w przypadku, gdy:
a) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 455 ust. 2 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni poszczególne oferty kierując się następującym kryterium oceny ofert:
- cena oferty brutto - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.