Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa krzeseł

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa krzeseł

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie
ul. Gryfa Pomorskiego 33
83-333 Chmielno
powiat: kartuski
tel. 58- 685-68-21
gops@chmielno.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Chmielno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58- 685-68-21
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup i dostawa 20 krzeseł w ramach części zadania - doposażenie Klubu Seniora w Miechucinie w ramach projektu ,,Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA".
II. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na w ramach projektu Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA".
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 20 krzeseł w ramach części zadania - doposażenie Klubu Seniora w Miechucinie zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr. 1 do zapytania ofertowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi oraz jego ilość określa tabela nr 1
Tabela nr 1
l.p. Wyszczególnienie ilość
1. Specyfikacja krzesła: Wysokość 92 cm Szerokość 43,5 cm Waga 6,5 kg Szerokość profilu 20 mm Sztaplowanie (max) 18 szt. Grubość profilu 1,2 mm Szerokość siedziska 39 cm 20
IV. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
Realizacja zamówienia w ramach niniejszego postępowania, obejmuje: sprzedaż i dostawę 20 krzeseł

CPV: 39110000-6

Dokument nr: 11/2023

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę wraz z załącznikami można dostarczyć osobiście do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielnie, Ul. Gryfa Pomorskiego 33, 83- 333 Chmielno, w dniach od poniedziałku do środy w godz.ch: 7.30 - 15.30 oraz w czwartki w godz.ch 7.30-16.00 lub przestać za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem na adres: Gminny Ośrodek Pomocy w Chmielnie, Ul. Gryfa Pomorskiego 33,83- 333 Chmielno
5. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 4.04.2023 r. do godz. 15;30.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
I. Informacje o Projekcie, w ramach którego udzielane jest zamówienie:
1. Zamówienie udzielane jest w ramach projektu pn. ,,Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA", zwanego dalej Projektem.
2. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 6. Integracja, Działania 6.2. Usługi społeczne, Poddziałania 6.2.2. Rozwój usług społecznych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego.
I. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z trybem uproszczonym- wydatki o wartości od 20 tyś. do 50 tyś. netto włącznie oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień publicznych w ramach RPO WP na lata 2012-2020
Gwarancja 3 lata kolor grafit
możliwość sztaplowania
VI. Kryteria wyboru oferty
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
a) Cena: 100%
VII. Wymagania w stosunku do ofert:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
3. W postępowaniu należy złożyć:
a) Formularz oferty wraz załącznikami w jednym egzemplarzu
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
c) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i poświadczonej przez wykonawcę.
5. Zamawiający nie dopuszcza elektronicznej formy dokumentów i oświadczeń.
VIII. Dodatkowe informacje i zastrzeżenia
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
2. Zamawiający zapewni bieżącą współpracę oraz gotowość do udzjelenia informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje całość kosztów związanych z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
4. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 21 dni przedłożenia przez Wykonawcę i zaakceptowania przez Zamawiającego faktury /rachunku oraz innych wymaganych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
5. W trakcie wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli prawidłowości ich wykonywania. W celu umożliwienia Zamawiającemu realizacji tego prawa, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wgląd w prowadzone prace - na każde ich żądanie. Ponadto Wykonawca związany jest treścią uwag i wskazówek upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, dotyczących sposobu wykonywania umowy z zachowaniem formy pisemnej.
6. Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą w celu terminowego wykonania przez niego przyjętych zobowiązań oraz informowania Wykonawcy o zmianach i sytuacjach, które mogłyby wpłynąć na wykonanie umowy.
7. Zamawiający zapewni bieżącą współpracę oraz gotowość do udzjelenia informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
2. W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem poczty/kuriera. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie z napisem: .Zakup i dostawa 20 krzeseł w ramach projektu ,,Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA".
3. Jednocześnie informujemy, że biuro Zamawiającego czynne jest w dni robocze, od poniedziałku do środy w godzinach: 7.30 -15.30 oraz w czwartki w godzinach 7.30-16.00. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane czytelnie. Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem". Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, w języku polskim. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje odrzucenie oferty.
Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego (adres podany powyżej), a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską. Decyduję data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
6. Decyzja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie podjęta niezwłocznie po dokonaniu oceny wszystkich złożonych ofert.

7. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej httDs://gooschmielno.naszops.pl/ , http://gops.chmielno.ibip.pl
8. Złożone oferty, które nie spełnią wymogów formalnych zawartych w niniejszym postępowaniu podlegają odrzuceniu bez dokonania oceny punktowej
9. Okres związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 14 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Gmina Chmielno- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie zapewnia równe traktowanie przy wyborze wykonawców do projektu i kieruje się zasadami zachowania uczciwej konkurencji.

Kontakt:
Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Aleksandra Gołata

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.