Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
725z dziś
6804z ostatnich 7 dni
25110z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji grzewczo-wentylacyjnej oraz klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji grzewczo-wentylacyjnej oraz klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział ARP S.A. w Tarnobrzegu
ul. Zakładowa 30
39-400 Tarnobrzeg
powiat: Tarnobrzeg
22 695 36 00
biuro@arp.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: 22 695 36 00
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji grzewczo-wentylacyjnej oraz klimatyzacji w budynku biurowym nr 9A, na terenie TSSE WISŁOSAN w Radomiu przy Ul. Tarnobrzeskiej 8.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji grzewczo-wentylacyjnej oraz klimatyzacji w budynku biurowym nr 9A, na terenie TSSE WISŁOSAN w Radomiu przy Ul. Tarnobrzeskiej 8, w pomieszczeniach III klatka, parter , będącym własnością Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, oraz wymagania dotyczące jego realizacji określono we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 1 do Instrukcji oraz w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 3 do Wzoru umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę materiałów niezbędnych do wykonania remontu.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dokument nr: ZI.262.8.2023

Otwarcie ofert: Niejawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 10:00.

Składanie ofert:
14. Skan podpisanej oferty lub ofertę w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym - zabezpieczonej hasłem - wraz z załącznikami należy przesłać na adres biuro@arp.pl w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta, ZI.262.8.2023".
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 06.04.2023 r. o godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 30.05.2023.

Wymagania:
3. Adres strony internetowej: https://arp.bip.gov.pl/
ROZDZIAŁ II. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM I WYKONAWCĄ
1. Kontaktowanie się Zamawiającego i Wykonawcy odbywa się za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail:
biuro@arp.pl
2. Zamawiający i Wykonawca są zobowiązani niezwłocznie potwierdzić, na żądanie drugiej Strony, fakt otrzymania przekazanych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesyłanych drogą elektroniczną.
3. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonany Przedmiot Umowy na 60 miesięcy kalendarzowych liczonych od daty dokonania końcowego bezusterkowego odbioru Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
W przypadku podania w formularzu oferty okresu krótszego niż 60 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
W przypadku nie podania okresu gwarancji w formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że oferta obejmuje minimalny okres.
4. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
ROZDZIAŁ IV. WYJAŚNIENIA I ZMIANY INSTRUKCJI
1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści niniejszej Instrukcji w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Instrukcji. Jeżeli pytanie nie będzie dotyczyło wyjaśnienia treści Instrukcji lub termin, w którym pytanie zostanie zadane nie będzie umożliwiał udzielenia odpowiedzi, Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi.
3. Zamawiający treść wyjaśnień lub zmiany Instrukcji zamieści na stronie https://arp.bip.gov.pl/
ROZDZIAŁ V. WARUNKI UDZIAŁU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA W POSTĘPOWANIU
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się posiadanym doświadczeniem w zakresie zdolności technicznej. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej lub klimatyzacji, o wartości co najmniej 80 tys. zł brutto każda robota.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835), zwanej dalej ,,Pwa".
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 Pwa, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia (przez ubieganie się rozumie się złożenie oferty) lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
ROZDZIAŁ VI. WIZJA LOKALNA
1. Wizja lokalna jest nie jest obowiązkowa.
2. Ze względów organizacyjnych Zamawiający zaleca, aby w wizji lokalnej brało udział nie więcej niż dwie osoby ze strony Wykonawcy.
3. Zgłoszenia do udziału w wizji lokalnej należy dokonać drogą elektroniczną do dnia 29.03.2023 r. do godziny 15:00 na adres e-mail wskazany w Rozdziale II. Termin: miejsce zbiórki biuro ARP S.A. w Radomiu, ul. Tarnobrzeska 8: data: 30.03.2023 r., godz. 9:00;
4. Zainteresowani udziałem proszeni są o przybycie na miejsce zbiórki 10 minut przed wyznaczonym terminem.
5. Dojazd na wizję lokalną odbywa się na koszt własny Wykonawcy i w jego zakresie.
ROZDZIAŁ VIII. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) OFERTĘ na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Instrukcji, w tym oświadczenia wymienione w tym załączniku;

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty np. oświadczenie własne wykonawcy, z tym że w takim przypadku niezbędne jest udowodnienie Zamawiającemu, że wykonawca nie mógł uzyskać dowodów na potwierdzenie należytego wykonania, dowód może stanowić np. korespondencja z podmiotem na rzecz którego roboty zostały wykonane;
3) pełnomocnictwo, jeżeli prawo do złożenia oferty nie wynika z KRS lub CEIDG;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna);
ROZDZIAŁ IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cenę oferty należy określić w formie ryczałtu.
2. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich.
3. Wszystkie ceny wyszczególnione w ofercie winny zostać podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Przy obliczaniu ceny należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
5. Ryczałtowa cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu Zamówienia, w szczególności zysk Wykonawcy, ubezpieczenia, podatki, sprzęt używany przez Wykonawcę do wykonywania prac, wszelkie niezbędne narzędzia, materiały i środki związane z należytym wykonaniem umowy.
6. Wykonawca ma obowiązek uzyskać informacje konieczne i przydatne do wyceny, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
ROZDZIAŁ X. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
cena oferty brutto - 100 pkt
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena oferty brutto / cena brutto badanej oferty) x 100 x 100%;
2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na uzyskanie przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych

niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta w toku badania i oceny ofert nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena oferty brutto.
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
ROZDZIAŁ XII. OFERTA
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu Zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w Instrukcji.
6. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy to również skanu podpisu w przypadku składania skanu oferty.
7. Wszystkie strony oferty, na których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisujące ofertę.
8. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym Wykonawcom, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą: ,,Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". Brak zastrzeżenia lub brak spełniania przez zastrzeżoną informację przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ww. ustawy oznaczać będzie, że oferta może być ujawniona w całości albo części.
9. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. W takiej sytuacji Wykonawca musi powiadomić (za pomocą poczty elektronicznej) Zamawiającego o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Oferta ze zmianami, oprócz oznaczeń jak w ust. 14, musi być dodatkowo oznaczona określeniem: ,,ZMIANA".
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę związku przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
15. Hasło umożliwiające otwarcie pliku oferty należy przesłać w osobnej wiadomości po upływie terminu składania ofert, a przed upływem terminu otwarcia ofert. W tytule maila należy wpisać: ,,Hasło do oferty, ZI.262.8.2023" 16.
17. Dla oceny zachowania terminów przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty i hasła na skrzynkę biuro@arp.pl, z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy serwer pocztowy Zamawiającego zarejestruje wpływ oferty, to za moment wpływu oferty przyjmuje się ten moment niezależnie od podjętej przez serwer akcji (wstrzymane / spam / przekazano na skrzynkę biuro@arp.pl ).
18. W przypadku przesłania przez Wykonawcę pliku oferty niezabezpieczonego hasłem lub przesłaniem hasła przed upływem terminu składania ofert, przypadkowe otwarcie oferty nie ma wpływu na tok postępowania i nie będzie skutkować jego unieważnieniem ani odrzuceniem oferty.
19. W przypadku przesłania oferty zabezpieczonej hasłem, ale nieprzekazania hasła przed upływem terminu otwarcia ofert, Zamawiający nie będzie oceniał takiej oferty.
20. Zamawiający informuje, iż pliki w formie wypełnionego formularza oferty wraz z ww. wymaganymi dokumentami (dalej ,,przesyłka") ze względów technicznych nie może być większa niż 25 MB.
21. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie.
ROZDZIAŁ XIII. BADANIE OFERT
1. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
2. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny być aktualne i potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań.
3. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz innych dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących ceny.
5. Zamawiający może poprawiać w ofercie omyłki.
ROZDZIAŁ XIV. ODRZUCENIE OFERTY

1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) została złożona przez Wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej;
2) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w Postępowaniu lub podlegającego wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w niniejszej Instrukcji,
3) została złożona przez Wykonawcę, który nie przedłożył bądź nie uzupełnił wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w Instrukcji;
4) Wykonawca złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego Postępowania;
5) jej treść nie odpowiada treści Instrukcji;
6) Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą;
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
8) zawiera błędy rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić;
9) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu Zamówienia;
10) została złożona przez Wykonawcę, który w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert nie wykonał Zamówienia udzielonego mu przez Zamawiającego lub wykonał je z nienależytą starannością;
11) została złożona przez Wykonawcę wpisanego do wykazu Wykonawców nierzetelnych, o ile innej decyzji w tym zakresie nie podejmie Kierownik Zamawiającego;
12) została złożona przez Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
13) została złożona przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z Postępowaniem o udzielenie Zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
14) została złożona przez Wykonawcę będącego spółką prawa handlowego, którego urzędującego członka jego organu zarządzającego, wspólnika, partnera, komplementariusza, prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z Postępowaniem o udzielenie Zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
15) pomimo wezwania, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 1 Instrukcji, oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów, lub jeżeli złożone dokumenty zawierają błędy.
2. Zamawiający powiadamia Wykonawcę o odrzuceniu oferty.
ROZDZIAŁ XV. NEGOCJACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji dotyczących obniżenia ceny zaoferowanej w Ofercie.
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa do negocjacji, Zamawiający zaprosi

do udziału w negocjacjach trzech Wykonawców, których Oferty zgodnie z Rozdziałem X Instrukcji, zostały uznane za najkorzystniejsze i nie zostały odrzucone.
3. W przypadku złożenia mniej niż trzech ofert, negocjacje będą przeprowadzone ze wszystkimi Wykonawcami, których Oferty nie zostały odrzucone.
4. Negocjacje zostaną przeprowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców.
ROZDZIAŁ XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1) nie zostanie złożona żadna oferta;
2) wszystkie oferty zostaną odrzucone;
3) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację Zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy oraz niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą - bez prawa Wykonawcy do zgłaszania roszczeń odszkodowawczych.
3. Nie przewiduje się Postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzucenia oferty, zakończenia Postępowania bez jego wyboru lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyny.
4. Po zakończeniu Postępowania Zamawiający poinformuje o jego wyniku Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając punktację przyznaną ofertom w kryteriach.
ROZDZIAŁ XVII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający wymaga wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania Umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5% Wynagrodzenia brutto. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych, pod warunkiem, że Zamawiający zaakceptuje na piśmie podmiot udzielający gwarancji i warunki gwarancji;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, pod warunkiem, że Zamawiający zaakceptuje na piśmie podmiot udzielający gwarancji i warunki gwarancji.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca oznacza jako ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - zamówienie nr ZI.262.8.2023" oraz wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 26 1240 2744 1111 0010 4884 3651 - Bank PeKaO S.A. I Oddział w Tarnobrzegu. Datą wpłaty jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego
ROZDZIAŁ XVIII. ZAWARCIE UMOWY
1. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu zawarcia umowy.
2. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania Umowy (przed jej podpisaniem) przedłoży Zamawiającemu kopię poświadczonego za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności objętej przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego przedłożą:
1) dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia zawierający rozszerzenie odpowiedzialności obejmującej każdego z Wykonawców;
2) umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
4. Niedopełnienie obowiązku zawarcia umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do zawarcia umowy w terminie, zostanie uznane za uchylanie się od jej zawarcia. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu i potwierdzi spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
5. Informacja o zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą zostanie opublikowana niezwłocznie po jej zawarciu na stronie https://arp.bip.gov.pl/
ROZDZIAŁ XIX. INNE INFORMACJE
1. Wykonawca nie jest uprawniony do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z prowadzonym Postępowaniem, w tym z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od Postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
2. Zastrzega się, że Instrukcja nie stanowi zobowiązania do udzielenia Zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega prawo do niepodawania kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XX. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DO POSTĘPOWANIA
Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Załączniku nr 1 ,,Wzór umowy".

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.