Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6203z ostatnich 7 dni
26571z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a oraz demontaż i utylizacja dwóch...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a oraz demontaż i utylizacja dwóch istniejących UPS-ów wraz z akumulatorami

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
ul. Hetmańska 45d
35-078 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel: 17 50 61 267, 17 50 61 258
zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel: 17 50 61 267, 1
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł
Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
zaprasza do złożenia oferty na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a dla
Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie.
2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:
1) Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a oraz
demontaż i utylizacja dwóch istniejących UPS-ów wraz z akumulatorami z pomieszczeniu
Rozdzielni Niskiego Napięcia Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d
w Rzeszowie szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a)dostawy jednego UPS-a,
b)montaż nowego UPS-a,
c)udzielenie 5-letniej gwarancji na UPS i baterie obejmującej serwis gwarancyjny,
d)demontaż zużytych dwóch UPS-ów,
e)odbiór zużytych UPS-ów.
3. Usługa wykonania dostawy i montażu wykonywana będzie w dni robocze w godz.ch
urzędowania Zmawiającego.
5. Potwierdzeniem dostawy będzie obustronnie podpisany protokół odbioru.
6. W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do utylizacji zużytych urządzeń oraz
przedstawienia dokumentów przekazania do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa .
7. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie oraz odpowiednią wiedzę
techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Oferowana cena jest stała i zawiera wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.

CPV: 31154000-0

Dokument nr: 3036-7.262.48.2023

Składanie ofert:
Ofertę na załączonym formularzu należy złożyć w terminie do dnia 3 kwietnia 2023 r.,
w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin dostawy zostanie ustalony z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego.
2) Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy

Wymagania:
3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu
i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie
warunku nie później niż na dzień zawarcia umowy. Zamawiający dokona formalnej oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów
załączonych do oferty.
4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie powyższego należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3
do Ogłoszenia.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami:
1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu
składania ofert.
8) Opis sposobu przygotowywania ofert:
1. Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w postępowaniu zgodnie
z załączonym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
2.Oferta musi zawierać kolejno:
1) formularz ofertowy
2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3do Ogłoszenia
3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej oraz uzyskania w tym względzie
wszelkich informacji, które mogą być potrzebne i niezbędne do przygotowania oferty.
Przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie przewidzianym do realizacji zamówienia będzie
możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Agnieszką Nykiel-
Szaro - tel. 17 50 61 250, k. 734 115 631, inwestycje.porze@prokuratura.gov.pl
10) Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cena musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy
Zamawiającym i Wykonawcą.
2. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
3. Cena oferty powinna obejmować kompletne wykonanie zamówienia publicznego, w tym
koszty, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu
zamówienia, jak też przywrócenie do stanu pierwotnego (sprzed rozpoczęcia realizacji
zamówienia) wszystkich elementów, które zostaną przez Wykonawcę naruszone, rozebrane
bądź uszkodzone oraz między innymi: podatek VAT, koszty wszystkich robót podstawowych
i towarzyszących, koszty utrzymania i uporządkowania terenu realizowanego zadania,
odszkodowań za wyrządzone szkody oraz wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem
terminowej i prawidłowej realizacji zamówienia oraz tzw. ,,koszty ryzyka".
11) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena - waga 100%
Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru:
PC= CN/CB x 100 ,
gdzie: PC - ilość punktów w kryterium cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana
2. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej
oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli
Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy,
jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę
w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia.
15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami
Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł , oraz
przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2020, poz. 1740).
17) Załącznikami do niniejszego Ogłoszenia, stanowiącymi jego integralną część, są
dokumenty wymienione w jego treści.

Uwagi:
16) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie informuje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie z
siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, 35-078 Rzeszów, REGON 000000402, NIP 813-270-35-
18, tel. 17 50 61 200, fax 17 50 61 203, e-mail: biuro.podawcze.porze@prokuratura.gov.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie jest Pan
Wojciech Pieniążek. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się za
pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.porze@prokuratura.gov.pl, a także
pocztą tradycyjną pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie - Inspektor Ochrony
Danych, ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a.art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a dla Prokuratury
Okręgowej w Rzeszowie, sygnatura 3036-7.262.48.2023, prowadzonym w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł
w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie;
b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań przed zawarciem tej umowy i jej
wykonaniem;
c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze
zgodnie z przepisami szczegółowymi;
d. art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń
Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów \\\\
realizowanych przez Zamawiającego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.poz.1710 ze zm.), dalej
,,ustawa Pzp";
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem,
wykonaniem i archiwizacją niniejszej umowy. Ponadto informuje się, że dane osobowe
dotyczące Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób
upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby, na które Wykonawca się powołuje
w tym postępowaniu, będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 RODO;
6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów
związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Wynika to bezpośrednio
z przepisów ustawy Pzp i jest związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy
Pzp;
8. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa oraz powierzone podmiotom współpracującym na podstawie umowy powierzenia
zawartej na piśmie;
9. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
10. Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia
danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej
oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy odrębne mogą
wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO.
11. W związku z RODO, każda ze Stron oświadcza, że pozyskała od osób, których dane
osobowe przywołała w niniejszej umowie oraz innych osób reprezentujących ją w procesie
realizacji umowy, niezbędne zgody (jako administrator danych) na przekazanie tych
danych drugiej ze Stron w związku z wykonaniem niniejszej umowy.
12. Przekazanie tych danych jest równoznaczne ze złożeniem przez Stronę przekazującą
oświadczenia, że jest uprawniona do: przetwarzania danych tych osób, przekazania danych
drugiej Stronie umowy i upoważnienia drugiej Strony umowy do przetwarzania tych
danych na zlecenie Strony przekazującej w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej
umowy. Strona otrzymująca dane będzie przetwarzała otrzymane dane tylko w zakresie
niezbędnym do wykonania niniejszej umowy.
13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z powyższą klauzulą informacyjną i ją zrozumiał.

Kontakt:
2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w zakresie procedury - Pan Damian Skrobacz, nr telefonu: 17 50 61 267, adres mailowy:
zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
2) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pan Wojciech Pieniążek, nr telefonu: 17 50 61 258
adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.