warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
lubuskie (Zielona Góra)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
małopolskie (Chrzanów)
lubelskie (Puławy)
wielkopolskie (Kalisz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a oraz demontaż i utylizacja dwóch istniejących UPS-ów wraz z akumulatorami |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie ul. Hetmańska 45d 35-078 Rzeszów powiat: Rzeszów tel: 17 50 61 267, 17 50 61 258 zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | nie żąda |
Nr telefonu: | tel: 17 50 61 267, 1 |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie zaprasza do złożenia oferty na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a dla Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. 2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty: 1) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a oraz demontaż i utylizacja dwóch istniejących UPS-ów wraz z akumulatorami z pomieszczeniu Rozdzielni Niskiego Napięcia Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d w Rzeszowie szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a)dostawy jednego UPS-a, b)montaż nowego UPS-a, c)udzielenie 5-letniej gwarancji na UPS i baterie obejmującej serwis gwarancyjny, d)demontaż zużytych dwóch UPS-ów, e)odbiór zużytych UPS-ów. 3. Usługa wykonania dostawy i montażu wykonywana będzie w dni robocze w godz.ch urzędowania Zmawiającego. 5. Potwierdzeniem dostawy będzie obustronnie podpisany protokół odbioru. 6. W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do utylizacji zużytych urządzeń oraz przedstawienia dokumentów przekazania do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa . 7. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie oraz odpowiednią wiedzę techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Oferowana cena jest stała i zawiera wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. CPV: 31154000-0 Dokument nr: 3036-7.262.48.2023 Składanie ofert: Ofertę na załączonym formularzu należy złożyć w terminie do dnia 3 kwietnia 2023 r., w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 4. Termin dostawy zostanie ustalony z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. 2) Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy Wymagania: 3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) zdolności technicznej lub zawodowej 2. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień zawarcia umowy. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. 4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie powyższego należy przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl 6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 8) Opis sposobu przygotowywania ofert: 1. Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w postępowaniu zgodnie z załączonym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 2.Oferta musi zawierać kolejno: 1) formularz ofertowy 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3do Ogłoszenia 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej oraz uzyskania w tym względzie wszelkich informacji, które mogą być potrzebne i niezbędne do przygotowania oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie przewidzianym do realizacji zamówienia będzie możliwe po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Agnieszką Nykiel- Szaro - tel. 17 50 61 250, k. 734 115 631, inwestycje.porze@prokuratura.gov.pl 10) Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Cena musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 2. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. 3. Cena oferty powinna obejmować kompletne wykonanie zamówienia publicznego, w tym koszty, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak też przywrócenie do stanu pierwotnego (sprzed rozpoczęcia realizacji zamówienia) wszystkich elementów, które zostaną przez Wykonawcę naruszone, rozebrane bądź uszkodzone oraz między innymi: podatek VAT, koszty wszystkich robót podstawowych i towarzyszących, koszty utrzymania i uporządkowania terenu realizowanego zadania, odszkodowań za wyrządzone szkody oraz wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji zamówienia oraz tzw. ,,koszty ryzyka". 11) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena - waga 100% Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru: PC= CN/CB x 100 , gdzie: PC - ilość punktów w kryterium cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana 2. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. 13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia. 15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł , oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2020, poz. 1740). 17) Załącznikami do niniejszego Ogłoszenia, stanowiącymi jego integralną część, są dokumenty wymienione w jego treści. Uwagi: 16) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie informuje: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, 35-078 Rzeszów, REGON 000000402, NIP 813-270-35- 18, tel. 17 50 61 200, fax 17 50 61 203, e-mail: biuro.podawcze.porze@prokuratura.gov.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie jest Pan Wojciech Pieniążek. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.porze@prokuratura.gov.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie - Inspektor Ochrony Danych, ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a.art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem UPS-a dla Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie, sygnatura 3036-7.262.48.2023, prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie; b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań przed zawarciem tej umowy i jej wykonaniem; c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie z przepisami szczegółowymi; d. art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów \\\\ realizowanych przez Zamawiającego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.poz.1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem, wykonaniem i archiwizacją niniejszej umowy. Ponadto informuje się, że dane osobowe dotyczące Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby, na które Wykonawca się powołuje w tym postępowaniu, będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 RODO; 6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Wynika to bezpośrednio z przepisów ustawy Pzp i jest związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy Pzp; 8. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone podmiotom współpracującym na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie; 9. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 10. Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 11. W związku z RODO, każda ze Stron oświadcza, że pozyskała od osób, których dane osobowe przywołała w niniejszej umowie oraz innych osób reprezentujących ją w procesie realizacji umowy, niezbędne zgody (jako administrator danych) na przekazanie tych danych drugiej ze Stron w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 12. Przekazanie tych danych jest równoznaczne ze złożeniem przez Stronę przekazującą oświadczenia, że jest uprawniona do: przetwarzania danych tych osób, przekazania danych drugiej Stronie umowy i upoważnienia drugiej Strony umowy do przetwarzania tych danych na zlecenie Strony przekazującej w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. Strona otrzymująca dane będzie przetwarzała otrzymane dane tylko w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z powyższą klauzulą informacyjną i ją zrozumiał. Kontakt: 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie procedury - Pan Damian Skrobacz, nr telefonu: 17 50 61 267, adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl 2) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pan Wojciech Pieniążek, nr telefonu: 17 50 61 258 adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024