Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dźwigu osobowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dźwigu osobowego

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,KAMIENNY POTOK"
ul. Mazowiecka 14
81-862 Sopot
powiat: Sopot
Tel. (058) 551-98-83
techniczny@kamiennypotok.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: 5 000 zł
Nr telefonu: Tel. (058) 551-98-83
Termin składania ofert: 2023-05-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
,,Remont dźwigu osobowego w budynku przy ul Mazowieckiej nr 30"
ROZDZIAŁ 1 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Parametry techniczne dźwigu:
W budynku przy ul Mazowieckiej 30, Dane techniczne dźwigu:
a) rok zainstalowania 1981
b) nr fabryczny A 9823
c) usytuowanie maszynowni górne
d) układ olinowania 1:1
e) ilość przystanków 6
f) wysokość podnoszenia 16,80m
g) udźwig 500kg
h) prędkość nominalna lm/s
i) zespół napędowy cierny (ZUD, R4HL)
j) zespół hamulca szczękowo-mechaniczny
ki rodzaj sterowania stycznikowe przekaźnikowe
1) rodzaj drzwi przystankowych półautomatyczne (ZUD, K-3601-001)
m) rodzaj drzwi kabiny bez drzwi
n) chwytacze kabiny kulowy
o) ogranicznik prędkości kabiny MRL
P) zderzaki kabiny sprężynowy (SOS)
q) rodzaj przeciwwagi mieczowa
r) zderzaki przeciwwagi sprężynowy
s) cięgna nośne liny stalowe
1.2, Przedmiot zamówienia stanowią roboty :
1. Wykonanie dokumentacji technicznej, remontowej i uzgodnienie UDT;
2. Wykonanie dokumentacji odbiorowej po remoncie i uzgodnienie UDT;
3. Wykonanie (zlecenie) badania po wykonanej modernizacji przez UDT;
4. Wymiana zespołu napędowego wraz z linami i zawiesiami kabinowymi;
5. Wymiana przeciwwagi;
6. Wymiana tablicy wstępnej zasilania dźwigu, na tablicę zasilającą i sterowniczą sterowaną mikroprocesorem;
7. Zamontowanie dodatkowo przekształtnika częstotliwości (falownika) zapewniającego płynną
regulację prędkości przy rozruchu i hamowaniu;
8. Montaż nowych kaset wezwań (wykonane ze stali nierdzewnej, przyciski metalowe czytelnie oznakowane podświetlane na wszystkich kasetach wezwań, piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku jazdy z oznaczeniem pięter);
9. Remont odtworzeniowy kabiny w pełnym zakresie (remont ruchomej podłogi, okleiny ścian i sufitu, montaż struktury kabiny ze stali nierdzewnej - narożniki i przednie boczki, montaż lustra, cokołów, poręczy, oświetlenie sufitowe LED);
10. Wykonanie prac remontowych drzwi windowych - odmalowanie, ewentualna wymiana zużytych części;
11. Wykonanie prac malarskich odświeżających - uzupełnienie ubytków tynku, malowanie ścian i podłogi - maszynowni i szyb;
12. Wymiana instalacji zasilającej i sterowniczej;
13. Wymiana systemu odwzorowania i sterowania kabiną w szybie;
14. Wymiana instalacji szybowej wraz z oświetleniem;
15. Wymiana ogranicznika prędkości;
16. Wymiana progów przystankowych na wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium.
17. Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy.
Wycena:
1. Wycena powinna zostać wykonana w oparciu o przedmiar własny z natury, w cenie należy ująć: koszt: wody, energii elektrycznej, sprzątanie, wywóz śmieci i gruzu, WC przenośne. Cena powinna być ryczałtowa brutto.
2. podstawowe materiały przed wbudowaniem winny być przedstawione do akceptacji przez przedstawiciela zamawiającego na podstawie karty produktu lub certyfikatu wraz z instrukcją wbudowania, do dokumentacji odbiorowej należy dołączyć certyfikat materiału stwierdzający dopuszczenie do stosowania wraz z poświadczeniem przez Wykonawcę miejsca wbudowania;
ROZDZIAŁ 2 - OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na opisane zadanie.
ROZDZIAŁ 3 - OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 04.05.2023r. do godz. 11;30
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi
wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę która będzie do odebrania w:
Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Kamimny Potok" Ul. Mazowiecka 14, 81-704 Sopot, sekretariat.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ 4 - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w ciągu 90 dni od daty przekazania placu budowy.

Wymagania:
ROZDZIAŁ 5 - WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCY MUSZA DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU
5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Kamienny Potok" w Sopocie.
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ww Regulaminie Wykonawca winien złożyć:
5.2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZł
5.2.2 Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku, kiedy w trakcie postępowania wystąpią przesłanki określone w Regulaminie.
5.2.3W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie i dokumenty, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
5.3.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brał} udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt.5.2.1
ROZDZIAŁ 6 - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności:
6.1.1. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie kierownikiem robót elektrycznych;
- kierownik robót elektrycznych winien posiadać doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie branży elektrycznej. Wymagane jest aby osoba ta posiadała uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww branży.
Uwaga!
Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
6.3. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
6.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
ROZDZIAŁ 7 - WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
7.1.W celu wykazania spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć, w zakresie niezbędnym do wykazania ich spełniania, następujące dokumenty:
7.. 1.1.0.wiadczenie wykonawcy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu (znajdujące się w Formularzu ofertowym).
7.1.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale 6. SIWZ o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3. wraz z informacjami na temat ich i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
7.1.3.oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia określone w Rozdziale 9., (znajdujące się w Formularzu oferty);
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie może być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców;
7.1.4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia.
ROZDZIAŁ 8 - DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTA
8.1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowi wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy.
8.2. W przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, należy dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8.3. W przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę,
której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub
ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
ROZDZIAŁ 9 - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA 9.1 .Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
9.2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9.3. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9.4. Formularz ofertowy oraz inne oświadczenia winne być ostemplowane pieczątką firmową oraz podpisane i opieczętowane pieczątką imienną przez właściwe osoby do reprezentowania Wykonawcy.
9.5. Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte - zszyte w sposób uniemożliwiający ich dekompletację.
9.6.Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z treścią oferty przed terminem otwarcia ofert.
Oferta winna być złożona w kopercie i oznakowana w następujący sposób: Oferta przetargowa -,,Remont dźwigu osobowego w budynku przy ul. Mazowieckiej nr 30"
. Ofertę należy złożyć w Spółdzielni Mieszkaniowej ,, Kamienny Potok" w Sopocie ul. Mazowiecka 14 81-862 Sopot, sekretariat.
Nie otwierać przed 05.05.2023 r.godz.12;30."
9.7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
9.8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9.5. W>kulawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Zmiana lub wycofanie oferty powinny znaleźć się w zamkniętej kopercie odpowiednio oznaczonej ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie", i opisane jak w pkt. 9.6.
9.10. Dokumenty nie będące oryginałami powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby właściwe do reprezentowania Wykonawcy.
9.11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów na zasobach których polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
Zamawiający może żądać przedstawienia w wyznaczonym przez siebie terminie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
ROZDZIAŁ 10 - INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA
SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW
10.1. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.
10.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym
upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie po upływie terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji.
10.3. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informację na stronie internetowej.
10.4. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.
ROZDZIAŁ 12 - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
12.1. Wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) należy wpłacić na konto spółdzielni do dnia 04.05.2023r.:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Kamienny Potok" w Sopocie ul. Mazowiecka 14, nr konta: 17 1020 1853 0000 9302 0010 2327.
12.2. Zatrzymanie wadium:
12.2.1..Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, gdy:
12.2.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie.
12.2.3. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.2.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.3.Zwrot wadium
12.3.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12.3.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12.3.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.3.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁO - TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
13.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
14.2.Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie.
ROZDZIAŁ 15 - OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
15.1. Cenę oferty należy podać w wartości netto i brutto
15.2. Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
15.3. Cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć na wszystkie roboty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, wynikające z własnych obmiarów i SIWZ.
15.4. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
15.5. Kosztorys ofertowy nie będzie składany na etapie oceny ofert, lecz po wyborze Wykonawcy; będzie miał zastosowanie przy wycenie robót do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy z tytułu wykonania części przedmiotu umowy (w razie odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności). W przypadki! konieczności wyceny robót dodatkowych lub zamiennych, dla których w kosztorysie ofertowym nie ma odpowiednich cen jednostkowych, będą one wyceniane na podstawie średnich cen Sekocenbud z kwartału, w którym złożono ofertę.
15.6. Kosztorys ofertowy, na podstawie którego zostanie określone wynagrodzenie ryczałtowe należy wykonać metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą na obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu jako iloczynu ilości (liczby) ustalonych przez Wykonawcę jednostek przedmiarowych i ceny jednostkowej danej pozycji kosztorysu.
15.7. Cena jednostkowa w danej pozycji i wartość tej pozycji w kosztorysie ofertowym ma obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości i w oferowanym terminie, włączając w to: koszty bezpośrednie, koszty ogólne budowy, ogólne koszty prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, kalkulowany przez Wykonawcę zysk, ryzyko oraz wszelkie inne koszty, opłaty i należności, związane z wykonywaniem robót, odpowiedzialnością materialną i zobowiązaniami Wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z dokumentacji, warunków umowy oraz przepisów dotyczących wykonywania robót budowlanych.
15.8. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
15.9. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie koszty związane z przekazaniem odpadów firmom posiadającym zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów określonego rodzaju (Ustawa o odpadach Dz.U. 62 póz. 628 z 2001 r. z późn. zmianami)
15.10. Cenę oferty netto należy ustalić jako sumę wartości netto. Ustaloną w taki sposób cenę Oferty netto Wykonawca wpisuje do formularza oferty.
15.11. Cenę oferty brutto należy ustalić poprzez dodanie do ceny oferty netto wartości podatku VAT Ustaloną w taki sposób cenę oferty brutto Wykonawca wpisuje do formularza oferty.
15.12. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako ryczałtowe, kompletne i jednoznaczne. Ceny te nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji.
15.13. Wszelkie upusty udzielone przez Wykonawcę mają być uwzględnione w cenach jednostkowych, określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
15.14. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
15.15. W dowolnym momencie badania i oceny ofert, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udzjelenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia wysokości cen jednostkowych i przedstawienia do wglądu kalkulacji tych cen jednostkowych.
ROZDZIAŁ 16- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY REDZIE
SIE KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
16.1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
16.1.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty brutto - 100 %
Kryteria mierzalne, liczba punktów będzie obliczana wg. wzoru: cena oferty najniższej
C= ..........--.....-...-.....x 100
cena oferty badanej
16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów.
ROZDZIAŁ 17- INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
17.1.0 miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem.
17.1.2. Umowa zostanie zawarta na ogólnych warunkach określonych we wzorze umowy, który
stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
17.13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego, oraz zobowiązany jest do zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia.
17.1.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu dokumentów potwierdzaj ącyeh wymagane uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykony waniu zamówienia.
17.1.5. Zamawiający zawiera umowę w sprawie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane drogą elektroniczną, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób
17.1.6 W przypadku podmiotów występujących wspólnie, przed dniem zawarcia umowy , dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania.
17.1.7. W przypadku powierzenia realizacji części robót podwykonawcom, Wykonawca
jest zobowiązany do wskazania nazw i adresów podwykonawców w celu akceptacji przez Zamawiającego przed dniem zawarcia umowy.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
17.2. Zmiany umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie oraz warunkach:
17.2.1. W zakresie terminu wykonania Urnowy i zgłoszenia odbioru końcowego - wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta nie jest przez Wykonawcę zawiniona i wynika wyłącznie z okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert.
17.2.2. W zakresie terminu wykonania Umowy - wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy
wobec wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeśli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia
17.2.3. Zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia.
17.2.4. W zakresie osób, przedstawionych w załączniku nr 3 do SIWZ, które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia - wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy oraz za uprzednio wyrażoną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zastąpienia tych osób osobami spełniającymi warunki podane w załączniku nr 3 do SIWZ.
17.2.5. Zmiany istotnych lub pobocznych postanowień umowy - wskutek poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
17.2.6. Zamawiający nie przewiduje możliwość zwiększenia wynagrodzenia na skutek robót dodatkowych lub robót zamiennych, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
ROZDZIAŁ 18- ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
18.1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczeniem zostanie kwota wadium wpłacona przez Wykonawcę na daną pracę
ROZDZIAŁ 19- INNE POSTANOWIENIA
W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją ma zastosowanie Regulamin Udzielania Zamówień Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty.

Kontakt:
Sylwiusz Kajder - Kierownik Działu Technicznego Spółdzielnia Mieszkaniowa ,, Kamienny Potok" ul. Mazowiecka 14 81-862 Sopot
poniedziałek od 7.30 do 16.00 pozostałe dni robocze od 7.30 do 13.00
w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego
ROZDZIAŁ 11- OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI
Kierownik Działu Technicznego - Sylwiusz Kajder telefon: (58) 551-98-83; e-mail: techniczny@kamiennypotok.pl w terminach: poniedziałek od 7.30 do 16.00
pozostałe dni robocze od 7.30 do 13.00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.