łódzkie (Łódź)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Łapsze Niżne)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Jaśkowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowych przeglądów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA ,,INVEST-PARK" sp. z o.o ul. Uczniowska 16 58-306 Wałbrzych powiat: Wałbrzych 74 664 91 64, tel.: 609 909 693, 887 886 644 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wałbrzych |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 74 664 91 64, tel.: |
Termin składania ofert: | 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna ,,INVEST-PARK" sp. z o.o. z siedzibą w Wałbrzychu przy Ul. Uczniowskiej 16 2. Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie w obiektach Zamawiającego w latach 2023-2025 pięcioletnich, rocznych oraz półrocznych okresowych przeglądów budowlanych , o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo budowlane wraz z poświadczoną kopią powiadomienia właściwego organu o przeprowadzonej kontroli. Obiekty oraz terminy przeglądów wskazano w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. Przedmiot Zamówienia należy wykonać w terminach określonych wg załącznika nr 1. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie składania ofert, w siedzibie Spółki, o godz. 8.00. Składanie ofert: Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Spółki poprzez złożenie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (wraz z Klauzulą informacyjną RODO), w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: ,,Oferta na wykonanie okresowych przeglądów budowlanych pięcioletnich, rocznych i półrocznych, w obiektach WSSE ,,INVEST_PARK" Sp. z o.o., w latach 2023 - 2025. Nie otwierać do dnia 12.04.2023 r. do godz. 8.00 e) W przypadku wysłania oferty drogą pocztową, ofertę należy doręczyć na adres: WSSE ,,INVEST-PARK" sp. z o.o., Ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych na koszt Oferenta. Decyduje data wpływu do WSSE ,,INVEST-PARK" Sp. z o.o. Oferty należy składać do 11.04.2023 r., do godz. 15.30 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin Realizacji Przedmiotu Zamówienia Czasookres Przedmiotu Zamówienia: 15.05.2023 - 30.11.2025 r Wymagania: 4. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu Zamówienia Wynagrodzenie za wykonanie Zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Za wynagrodzenie ryczałtowe przedmiotu Zamówienia należy rozumieć wynagrodzenie za dany rok tj. 2023, 2024, 2025. Zamawiający nie dopuszcza po zawarciu Umowy ponownych negocjacji wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Zamówienia, z wyjątkiem przypadku wystąpienia sytuacji opisanych w Umowie. Wszystkie płatności będą realizowane jedynie w złotych (PLN). Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni. 5. Sporządzanie i składania ofert a) Oferta składa się z wypełnionych formularzy: ? danych przedsiębiorcy (załącznik nr 2), ? formularza ofertowego (załącznik nr 3). ? podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (załącznik nr 4), ? w celu udokumentowania swojej wiarygodności ekonomicznej Oferenci zobowiązani są załączyć ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia opiewającą na kwotę min. 100.000,00 zł słownie (sto tysięcy złotych 00/100), ? wykaz osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia przeglądu, ? zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wycena ma zawierać ceny jednostkowe oraz cenę roczną za każdy rok z osobna (2023, 2024 i 2025) za wartość przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1. Wszystkie pozycje w formularzu wyceny mają być wypełnione. Wycena ma obejmować wszelkie koszty dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu. Wszystkie ceny mają być cenami netto. Ceny w ofercie winny być podane przez Oferenta wyłącznie w złotych (PLN) netto.c) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania danego oferenta. Każdy z oferentów może przedstawić tylko jedną ofertę. W przypadku pełnomocników należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. 6. Warunki zakwalifikowania Oferenta a) Akceptacja Zaproszenia. Podstawowym warunkiem zakwalifikowania Oferenta jest zapoznanie się przez Oferenta z Zaproszeniem i zaakceptowanie jej postanowień pisemnie, w całości i bez zastrzeżeń. b) Oferent winien: ? posiadać uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, ? posiadać wykwalifikowany personel (co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do dokonywania przeglądów i wpisana do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) ? posiadać ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł, ? posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania Przedmiotu Zamówienia, ? posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, ? posiadać możliwości organizacyjne, finansowe i techniczne do wykonania Zamówienia. c) Z udziału w Postępowaniu wyklucza się Oferentów: ? w odniesieniu do których wszczęto postępowanie o ogłoszeniu upadłości lub których upadłość ogłoszono, wszczęto postępowanie restrukturyzacyjne albo likwidację, ? w odniesieniu do których toczy się postępowanie sądowe lub inne postępowanie zmierzające do zabezpieczenia, ustalenia, zasądzenia lub wyegzekwowania należności pieniężnych lub świadczenia niepieniężnego o wartości mogącej wpłynąć na możliwość prawidłowego i terminowego wywiązania się z realizacji Przedmiotu Zamówienia, d) Warunki odrzucenia oferty: ? brak zawartego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ? złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej niejednoznacznie opisaną propozycję, ? złożenie w Przetargu nieprawdziwych informacji, istotne w ocenie Zamawiającego. ? złożenie oferty bez zawartej ceny, ? złożenie oferty bez podpisu, ? brak uprawnień do wykonania Przedmiotu Zamówienia, ? brak wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ? rażąco niska cena. Decydujący jest termin wpływu do sekretariatu Zamawiającego. 8. Udzielanie wyjaśnień Oferent może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną w terminie do dnia 05.04.2023 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu wniosku) z wnioskiem o udzielenie wyjaśnień związanych z Zaproszeniem do składnia ofert lub zakresem Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sposób i terminowość dostarczenia zapytania. Kopie odpowiedzi wraz z zapytaniem (wyłącznie na zapytania dostarczone zgodnie z zasadami i ww. terminie, lecz bez ujawnienia jego autora), Zamawiający opublikuje na swojej stronie internetowej. Uzyskane ustne informacje nie są wiążące. 10. Kryteria oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się wyłącznie kryterium najniższej ceny brutto. Cena zostanie obliczona jako suma cen poszczególnych przeglądów dla wszystkich obiektów w latach 2023 - 2025. 11. Informacje dodatkowe a) O wyborze najkorzystniejszej oferty Podmioty biorące udział w procedurze zostaną poinformowane drogą e-mailową oraz telefoniczną. b) Oferent, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do zawarcia z Zamawiającym Umowy w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty doręczenia mu stosownego powiadomienia. c) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia terminu składania ofert. d) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. e) Spółka może zamknąć postępowanie bez wyboru oferenta na każdym jego etapie. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego. f) W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść Zaproszenia do składnia ofert. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. g) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zmieni termin składania ofert w celu umożliwienia uwzględnienia w przygotowywanych ofertach otrzymanych wyjaśnień lub zmian; w tym wypadku wszystkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Oferenta odnośnie do wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowym terminom, o czym Zamawiający powiadomi wszystkich zainteresowanych. Kontakt: 9. Dane kontaktowe Zamawiającego Departament Inwestycji i Rozwoju 1. Krzysztof Czarnecki, e-mail: k.czarnecki@invest-park.com.pl, tel.: 609 909 693 2. Mirosław Gałusiński, e-mail: m.galusinski@invest-park.com.pl, tel. 887 886 644 |
© eurobudowa.pl 2004-2024