Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonania, okresowej kontroli obiektów budowlanych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonania, okresowej kontroli obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Koszalinie
ul. Waryńskiego 7
75-541 Koszalin
powiat: Koszalin
tel.: 94 34 28 871, tel.: 94 34 28 873, tel.: 94 34 28 875, fax: 94 34 28 870, 94 34 28 844
gospodarczy@koszalin.so.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 94 34 28 871,
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonania, okresowej kontroli obiektów budowlanych Sądu Okręgowego w Koszalinie "
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania okresowej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (DZ.U.2021.2351 z późniejszymi zmianami ) - poniżej wymienionych obiektów zgodnie z wymienionym art.,62 ust.1pkt 1,2,3 ustawy (dokładny rodzaj przeglądu podano w formularzu ofertowym)
o budynku Sąd Okręgowego w Koszalinie Ul. Waryńskiego 7 + dwa garaże (garaż blaszany, murowany)
o budynku Sądu Okręgowego w Sarbinowie Ul. Leśna 3,
o budynku Sądu Rejonowego w Sławnie Ul. Wojska Polskiego 8,
o budynku Sądu Rejonowego w Sławnie, oraz budynek garażowy Ul. Pułku Ułanów 20,
o budynku Sądu Rejonowego w Wałczu Ul. Bydgoska 13,
o budynku Sądu Rejonowego, oraz budynek garażowy w Wałczu Ul. Sądowa 2,
Zakres zamówienia obejmuje kontrolę okresową obiektu budowlanego polegającą na sprawdzenie stanu technicznego zgodnie z art. 62 pkt. 1,2,3 (pkt. 2 dotyczy przeglądu 5 letniego budynku Sądu Rejonowego w Sławnie Ul. Pułku Ułanów 20 - w roku 2024, budynku Sądu Rejonowego w Wałczu ul Bydgoska 13 oraz ul Sądowa 2. - w roku 2023)
Usługa musi być wykonana zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, polskimi normami oraz sztuką budowlaną.
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o Prawie Budowlanym art. 62 pkt. 4,5,6.
Przeglądy muszą być zakończone protokołem dla każdego budynku.
Wykonawca musi dokonać zgłoszenia przeprowadzenia kontroli do właściwego urzędu, we właściwym terminie.
3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
lp
Miejsce przeglądu
Termin przeglądu
Rodzaj przeglądu
1
budynku Sąd Okręgowego w Koszalinie Ul. Waryńskiego 7, + garaże
do 27 maja 2023, 2024
do 27 listopada 2023,2024
Okresowy Prawo Budowalne art. 62 pkt .1.3
3
2
budynku Sądu Okręgowego Ul. Leśna 3,
do 27 maja 2023, 2024
Okresowy Prawo Budowalne art. 62 pkt .1
3
budynku Sądu Rejonowego w Sławnie Ul. Wojska Polskiego 8,
+ budynek garażowy
do 27 maja 2023, 2024
Okresowy
Prawo Budowalne art. 62 pkt .1
Prawo Budowalne art. 62 pkt .1
4
budynku Sądu Rejonowego w Sławnie Ul. Pułku Ułanów 20,
do 27 maja 2023,
do 27 maja 2024 - 5 letni
Okresowy, 5 letni - Prawo Budowalne art. 62 pkt .1,2
5
budynku Sądu Rejonowego w Wałczu Ul. Bydgoska 13
do 27 maja 2023 - 5 letni , do 27 maja 2024
Okresowy, Prawo Budowalne art. 62 pkt .1,2
6
budynku Sądu Rejonowego w Wałczu Ul. Sądowa 2
+ budynek garażowy w Wałczu Ul. Sądowa 2
do 27 maja 2023 - 5 letni, do 27 maja 2024
Okresowy, Prawo Budowalne art. 62 pkt .1,2

Dokument nr: ZP-26-2-15/23

Otwarcie ofert: 6. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, Ul. Ludwika Waryńskiego 7, pokój 41, w dniu 05.04.2023 r., godz. 12.15.
7. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Ofertę pisemną należy przesłać na adres e-mail: gospodarczy@koszalin.so.gov.pl.
w terminie do dnia 05.04.2023 r., godz. 12.00
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OTWARCIA OFERT.
Ofertę należy przesłać na adres e-mail: gospodarczy@koszalin.so.gov.pl.
w terminie do dnia 05.04.2023 r., godz. 12.00

Wymagania:
o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł.
1. INFORMACJE OGÓLNE.
1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi ofertę cenową wykonania całego zadania.
2. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Rozliczenia między Zmawiającym a Wykonawcą dokonane będą w polskich złotych.
4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o Prawie Budowlanym art. 62 pkt. 4,5,6,
Wykonawca powinien posiadać :
o uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( bez ograniczeń )
o uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych.
o kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnym lub uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności w odniesieniu do przewodów kominowych .
o Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji gazowych dozoru i eksploatacji.
o Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
c) zaakceptowane ogólne warunki projektu umowy.
d) aktualne zaświadczenie o niekaralności.
Pytania należy kierować na adres: e-mail: gospodarczy@koszalin.so.gov.pl
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Od momentu ogłoszenia postępowania wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą drogi elektronicznej.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku uchylania się Wykonawców od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, to Zamawiający na potwierdzenie doręczenia w celach dowodowych posłuży się komunikatem o wysłaniu wiadomości z poczty elektronicznej : gospodarczy@koszalin.so.gov.pl
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający prześle treść zapytania oraz udzielonych wyjaśnień, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej zamawiającego.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 3, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o którym mowa w pkt 3.
6. Pytania należy kierować na adres:
Sąd Okręgowy w Koszalinie ul. Ludwika Waryńskiego 7
75-541 Koszalin e-mail: gospodarczy@koszalin.so.gov.pl powołując się na nr sprawy: ZP-26-2-15/23
,, Wykonania, okresowej kontroli obiektów budowlanych
Sądu Okręgowego w Koszalinie ,,
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację oraz zamieści na stronie internetowej.
7. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej.
6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną z postanowieniami SWZ.
Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ofertowy (załącznik nr 1),
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej. W ślad za ofertą przesłana drogą e-mail -- ofertę należy_ przesłać również pocztą.
3. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dla zachowania czytelności oferta powinna być wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym, może mieć także postać wydruku komputerowego.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
6. Dokumenty składające się na ofertę winny być aktualne w terminie składania ofert i przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy poprzez umieszczenie klauzuli ,,za zgodność z oryginałem".
7. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
8. Zaleca się by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, nadpisanie, uzupełnienie, muszą być parafowane przez Wykonawcę.
9. Strony oferty wraz z załącznikami do oferty i oświadczeniami winny być trwale ze sobą połączone, zszyte lub spięte (zbindowane) i kolejno ponumerowane, w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. W treści ofert winna być informacja o ilości stron. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty i załączników były sporządzone według porządku zagadnień określonych w SWZ, oraz aby oferta zawierała spis wszystkich przedkładanych dokumentów i załączników.
10. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej.
13. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie -- formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - części oferty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny być zawarte w ofercie w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie oferty innym uczestnikom postępowania (zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa"). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 1 1 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
15. Oferta ma zawierać:
d) pełną nazwę Wykonawcy,
e) adres (siedziba, miejsce prowadzenia działalności) wraz z adresem poczty elektronicznej, numer telefonu, faksu, REGON, NIP,
f) cenę oferty w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego jako cenę ryczałtową w polskich złotych (podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku), obliczoną zgodnie z wymogami zawartymi w formularzu ofertowym, powiększoną o kwotę należnego podatku od towarów i usług VAT. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania,
g) termin realizacji zadania,
h) dokumenty określone w pkt 4 SWZ wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1).
i) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp.
1. W liście elektronicznym dla oferty składanej w wersji elektronicznej można wpisać uwagę: NIE OTWIERAĆ ZAŁĄCZNIKÓW PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT: DZIEŃ 05.04.2023., GODZ. 12.15.
2. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem ,,ZMIANA" lub listem elektronicznym. Koperty lub listy oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według takich samych zasad, jak wprowadzanie zmian i poprawek, z napisem na kopercie lub w liście elektronicznym WYCOFANE". Oferta wycofana nie będzie otwierana i zostanie zwrócona niezwłocznie Wykonawcy.
5. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert.
8. Kolejność otwarcia ofert zgodna będzie z kolejnością rejestracji ich wpływu do Zamawiającego.
9. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
10. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę całkowitą (ryczałtową) oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym. Cena będzie obejmować wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
2. Cena podana w ofercie przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia.
3. Cenę należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW 1 SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Ocenie będą podlegać wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne.
2. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta , która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów.
3. Ocenie będą podlegać tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4. Przy ocenie ofert złożonych Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
Cena brutto - waga 100%
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniej szej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
11. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Warunki umowy zawarto w PROJEKCIE UMOWY -- załącznik nr 2 do SIWZ.

Kontakt:
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pani Barbara Głowacka - 94 34 28 844; e-mail: gospodarczy@koszalin.so.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.