Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bielsk
Plac Wolnosci 3A
09-230 Bielsk
powiat: płocki
24 265 01 01, 24 265 01 09, faks 24 265 01 05
zamowienia@bielsk.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bielsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 24 265 01 01, 24 265
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: ,,Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy "
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów drogowych przeznaczonych do remontu dróg na terenie Gminy Bielsk wraz z wbudowaniem w drogi w roku 2023.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na 2 części:

a) CZĘŚĆ I
Zadanie 1 - dostawa tłucznia kamiennego, z wyłączeniem wapiennych, frakcji 16 - 31,5mm , w ilości szacunkowej ok. 2074 t
Zadanie 2 - dostawa pospółki żwirowej frakcji 0 - 63 mm do remontu dróg , w ilości szacunkowej ok.2276 t
Zadanie 3 w ramach wielkości określonych w Zadaniu 1 i Zadaniu 2 - dostawa mieszanki w składzie 1t + 1t : tłucznia kamiennego w ilości szacunkowej ok. 1980 t i pospółki żwirowej w ilości szacunkowej ok. 1980 t.
UWAGA:
Wyrób musi posiadać świadectwo jakości kruszywa, stwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami.
Szczegółowy opis dostarczanych materiałów drogowych zawiera - załącznik nr 7 do SWZ.

3. Szacunkowa ilość materiałów drogowych ustalona została na podstawie wartości rynkowych oraz wcześniej udzielonych zamówień według danych z 2022 r.
4. Ilość materiałów drogowych, jaką Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wynikać będzie z zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w niniejszym postępowaniu.
5. Zamówienie udzielone będzie do wysokości kwoty brutto za całość zamówienia przedstawionej w ofercie, lecz nie więcej niż do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie.

UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany prognozowanej ilości zakresu podstawowego zamówienia maksymalnie do 30%

1. Nazwa zamówienia: ,,Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy "
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów drogowych przeznaczonych do remontu dróg na terenie Gminy Bielsk wraz z wbudowaniem w drogi w roku 2023.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na 2 części:
b) CZĘŚĆ II -dostawa destruktu asfaltowego, w ilości szacunkowej ok. 718 t

Szczegółowy opis dostarczanych materiałów drogowych zawiera - załącznik nr 7 do SWZ.

3. Szacunkowa ilość materiałów drogowych ustalona została na podstawie wartości rynkowych oraz wcześniej udzielonych zamówień według danych z 2022 r.
4. Ilość materiałów drogowych, jaką Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wynikać będzie z zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w niniejszym postępowaniu.
5. Zamówienie udzielone będzie do wysokości kwoty brutto za całość zamówienia przedstawionej w ofercie, lecz nie więcej niż do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie.

UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany prognozowanej ilości zakresu podstawowego zamówienia maksymalnie do 30%

CPV: 14210000-6, 60100000-9, 44113600-1

Dokument nr: 2023/BZP 00154255, RRiRG.I.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu :
o Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"
o Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@bielsk.pl (NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT)
b) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: c) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@bielsk.pl
d) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
e) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
f) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
g) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
h) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy PZP.
i) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Bielsk, Ul. Pl. Wolności 3A, 09-230 Bielsk
2. Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim skontaktować pod adresem e-mail: iod@bielsk.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację: ,,Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy" prowadzonym w trybie podstawowym,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 przepisy Rozdziału 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zmian.), dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 10:00
Miejsce składania ofert: 1) Wykonawca składa Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.