Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
667z dziś
6757z ostatnich 7 dni
25215z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Nowosolski
ul. Moniuszki 3
67-100 Nowa Sól
powiat: nowosolski
telefon: (0-68) 458 68 00; fax: (0-68) 458 68 31, tel. 68 458 68 88
sekretariat@powiat-nowosolski.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Nowa Sól
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: telefon: (0-68) 458
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. TERMIN ORAZ POZOSTAŁE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Oznaczenie postępowania:
nazwa zamówienia: ,,Świadczenie w roku 2023 usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych
i kartograficznych"
2. Przedmiotem zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych w roku 2023 celem ujednolicenia stanów prawnych nieruchomości z faktycznym przebiegiem granic, posadowieniem budynków, czy aktualnym konturem i sposobem użytkowania nieruchomości.
2) Zakres przedmiotowy usług obejmuje nieruchomości stanowiące własność lub będące przedmiotem nabycia lub użytkowania wieczystego Skarbu Państwa i Powiatu Nowosolskiego
3. Opis przedmiotu zamówienia
Lp. Zakres prac Jednostka Ilość Cena jednostkowa brutto w zł
1 Podział nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych i pełną dokumentacją do celów prawnych - na dwie działki Za podział 1
la za każdą następną działkę Za działkę 1
2 Podział działek do uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi i urządzenia melioracyjne na dwie działki - opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla celów prawnych Za podział 1
2a za każdą następną działkę Za działkę 1
2b przy konieczności ustalenia punktów granicznych za opracowanie 1
3 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla celów aktualizacji użytków gruntowych Za działkę
4 Wznowienie punktów granicznych lub wyznaczenie granic wraz ze stabilizacją punktów granicznych dla obiektu Za punkt graniczny 1
5 Podział lub wznowienie punktów granicznych działki ,,dożywotniej" lub siedliskowej wraz ze stabilizacją punktów granicznych i pełną dokumentacją do celów prawnych Za opracowanie 1
6 Opracowanie geodezyjne mapy z projektem podziału, wykonane na kopii mapy zasadniczej, mapy sytuacyjno-wysokościowej lub sytuacyjnej z wykazaniem granic stanu zainwestowania pasa drogowego na dzień 3 grudnia 1998 roku i granic nieruchomości podlegającej przejęciu z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Dz.U. z 1998 r. Nr 133 póz. 872 z późn. zm.) za podział 1
7 Okazanie zastabilizowanych punktów granicznych. Za punkt 1
8 Ustalenie przebiegu granic - do dwóch punktów granicznych Za opracowanie 1
8a za każdy następny punkt graniczny Za punkt 1
9 Opracowanie do celów prawnych - synchronizacja (bez wyrysu i wypisu z rejestru gruntów) - za jedną działkę Za opracowanie 1
9a za każdą następną działkę w tym samym zleceniu Za działkę 1
10 Inne opracowanie do celów prawnych (np. mapa do ustalenia służebności gruntowych, aktualizacja zapisów w ewidencji gruntów i budynków) Za opracowanie 1
1) Zakres przedmiotowy usług obejmuje:
Wykonanie prac zlecane będzie sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego na podstawie szczegółowego zakresu określonego zleceniem zewnętrznym.
Zamawiający każdorazowo zleca Wykonawcy wykonanie poszczególnych prac objętych przedmiotem zamówienia w drodze odrębnego zlecenia. Wzór zlecenia stanowi Załącznik do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zlecenia na którąś pozycję określoną w powyższej tabeli.
Kompletną dokumentację dotyczącą zrealizowanych prac Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania zlecenia. Ewentualne opóźnienia w realizacji zleceń wynikające z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, determinowanych pracą pionu geodezyjnego Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Wykonawca będzie zgłaszać każdorazowo w formie pisemnej.
W terminie 3 dni od dnia złożenia pełnej dokumentacji wykonanych prac na podstawie odrębnego zlecenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego podlega ona sprawdzeniu przez Zamawiającego:
o W przypadku braku zastrzeżeń Zamawiający informuje o tym Wykonawcę, który wówczas ma prawo wystawienia faktury.
o w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędnie wykonanej dokumentacji Zamawiający informuje Wykonawcę mailowo o błędach. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni dokonać uzupełnienia lub poprawek.
2) Założenia dodatkowe, które należy uwzględnić podczas wyceny i składania oferty:
a) po uzyskaniu prawomocnej decyzji zatwierdzającej podział należy dokonać stabilizacji nowych punktów granicznych.
b) przy opracowaniu dokumentacji podziałowej należy wykonać synchronizację dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym, posiadających tylko Akt Własności Ziemi lub oznaczenie parcelowe w Zbiorze Dokumentów.
c) Punkty ustalone, wyznaczone lub wznowione, w przypadku gdy przepisy dopuszczają, należy zastabilizować trwale. Z wykonanych czynności należy przekazać kopie protokołów i szkiców polowych.
d) Opracowanie mapy do ustanowienia służebności gruntowej należy poprzedzić czynnościami w terenie mającymi na celu markowanie palikami i pomiar przebiegu służebności oraz sporządzenie stosownego protokołu.
e) w zakresie prac polegających na podziale nieruchomości, w stosunku do których istnieje konieczność ustalenia granic, prace te zostaną zlecone po uprzedniej weryfikacji dokumentacji znajdującej się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz skontrolowaniu, czy w ramach wykonywanego podziału faktycznie niezbędne będzie ustalenie granic nieruchomości objętych podziałem.
3) Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia 24-miesięczną gwarancję.
4) Dodatkowe informacje w przedmiocie zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wynagrodzenie, warunki płatności:
1) Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur częściowych, wystawionych przez Wykonawcę po dokonaniu odbioru poszczególnych zleceń w ciągu 14 dni na numer konta wskazany na fakturze VAT.
2) Dodatkowe informacje zawiera Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Podział na części:
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
6. Podwykonawstwo
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie, które części zamówienia zamierza Wykonawca powierzyć podwykonawcom z podaniem ich zakresu oraz nazw podwykonawców.
3) Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Dokument nr: GN.274.12.2023

Składanie ofert:
3. Ofertę należy złożyć na lub według druku stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail:
sekretariat@powiat-nowosolski.pl (skany dokumentów) w tytule wpisać ,,GN.274.12.2023 - Oferta - Świadczenie w roku 2023 usług w zakresie wykonywania prac
geodezyjnych i kartograficznych "
11. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do 05 kwietnia 2023 r. godz.9:00 drogą elektroniczną zgodnie z zapisami rozdziału 10 ust. 3.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do dnia 29 grudnia 2023 r.

Wymagania:
2. Numer referencyjny:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest numerem: GN.274.12.2023 Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zastosowana przez Zamawiającego w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Administratorem Danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wypełnienia obowiązków prawnych. Pozostałe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych i praw osób, których dane dotyczą dostępne są w Klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych zamieszczonej na stronie internetowej Powiatu Nowosolskiego pod adresem: https://powiat-nowosolski.pl/ (https://powiat-nowosolski.pl/) w zakładce RODO.
4. Jeżeli w niniejszym postępowaniu koniec terminu do wykonania danej czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
5. Modyfikacje, zapytania Wykonawców w sprawie treści zapytania ofertowego i udzielone przez
Zamawiającego wyjaśnienia stanowią integralną część zapytania.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert uzupełniających.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą.
1) Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
11. Rodzaj zamówienia: usługa.
12. Miejsce publikacji ogłoszenia:
1) www.bip.powiat-nowosolski.pl
2 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Przedmiot zamówienia stanowi zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130.000,00 zł netto.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna Warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w ciągu ostatniego roku przed dniem publikacji niniejszego zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 20 prac, wykonanych na zlecenie JST, które zbieżne są z przedmiotem zamówienia.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem: tj. co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1990 z późn.zm.), rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. poz. 1321)
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
1. Zawartość oferty
1) wypełniony czytelnie, podpisany przez wykonawcę formularz oferty na druku lub według druku stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) wykaz wykonanych usług, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, tj. wykaz co najmniej 20 prac, wykonanych na zlecenie JST, które zbieżne są z przedmiotem zamówienia (na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale 5 ust. la) wraz z dowodami potwierdzającymi, ze usługi zostały należycie wykonane (np. referencje, protokoły itp.)
3) wykaz osób, stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego, tj. wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale 5 ust. Ib)
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
4) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ofertę podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Dostępność dokumentów:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty;
3. Forma dokumentów:
1) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym składane

w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
2) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem;
3) Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2019 r. póz. 123 z późn. zm.). Tak więc formularz oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy, zgodnie przekazują drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują formularz ofertowy, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawniania źródła zapytania) Zamawiający udostępni na swojej stronie internetowej www.bip.powiat-nowosolski.pl, a także przekaże Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania Zamawiający udostępni na własnej stronie internetowej.
8. We wszelkiej korespondencji dotyczącej przedmiotowego postępowania należy wskazywać nr sprawy nadany przez Zamawiającego lub nazwę niniejszego zamówienia.
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że
Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do
Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60
dni.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do niniejszego postępowania. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu.
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim, zgodnie z przepisami prawa oraz niniejszą specyfikacją.
4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą
reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa.
5. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) cena podana w ofercie winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym i projekcie umowy (m.in. przeniesienie autorskich praw majątkowych, itp.), jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia;
2) cena oferty jest ceną ryczałtową - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. 2018, póz. 1025 z późn. zm.) w art. 632 wynagrodzenie ryczałtowe określa w sposób następujący: ,,§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę";
3) wartości określone w formularzu ofertowym powinny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj. ,,5" i więcej na trzecim miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, poniżej ,,5" zaokrąglenie w dół;
4) ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT (brutto);
5) cena oferty netto i brutto powinna być podana liczbowo i słownie;
6) cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich; w złotych polskich będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą;
8. Tajemnica przedsiębiorstwa:
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1010 ) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób : ,, tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego ,, ( dotyczy oferty złożonej w formie pisemnej ). Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa złożone w postaci elektronicznej podpisane, powinny zostać złożone w osobnym pliku. Nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa .
Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dot. zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie ( stosownie do uchwały Sądu Najwyższego z dnia 21 października 2005r. sygn.. III CZP 74/05).
Nie ujawnia się informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca , nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał , iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
9. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane, a oferta zszyta w sposób utrudniający jej naruszalność, z zapisem na pierwszej stronie informującym o liczbie jej stron.
10. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca.
12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za negatywne konsekwencje niewłaściwego oznakowania oferty.
2. W przypadku złożenia oferty po wyznaczonym terminie składania ofert, oferta nie będzie rozpatrywana.
3. Zmiana i wycofanie oferty. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Oświadczenie o wprowadzonych zmianach lub o wycofaniu oferty musi zostać doręczone Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana oferty jak i jej wycofanie musi zostać złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty wraz z dopiskiem odpowiednio ,,ZMIANA OFERTY" lub ,,WYCOFANIE OFERTY". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN OFERTY", każdą zmianę należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA
OFERTY...". Każda ze zmian oferty zostanie otwarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
otwarcia ofert, przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany. Zamawiający po stwierdzeniu poprawności procedury przeprowadzenia zmian, dołączy je do oferty Wykonawcy, który takich zmian dokonał. Zarówno czynności zmiany oferty jak i jej wycofania może dokonać wyłącznie osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wraz z oświadczeniem o wycofaniu lub o zmianie oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowny dokument rejestrowy, z którego wynikać będzie upoważnienie osoby składającej oświadczenie o wycofaniu lub o zmianie oferty do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli oświadczenie składa pełnomocnik, wymagane będzie również złożenie prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może dokonać zmian w ofercie.
12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z
PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny oferty:
Cena oferty brutto -100 %, gdzie 1% = 1 pkt
3. W ramach ww. kryterium oceny ofert Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:
C = C min x 100 / Co,
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena oferty brutto;
C min - najniższa cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia zaoferowana w nieodrzuconych ofertach złożonych w postępowaniu;
Co - cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia oferty ocenianej;
100 - waga kryterium ,, Cena brutto oferty".
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
5. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie sumę brutto wszystkich pozycji z tabeli w formularzu oferty.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium.
7. Ceny jednostkowe brutto muszą uwzględniać wszystkie wymagania opisane w zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty i ryzyka, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją usługi, z uwzględnieniem przeniesienia praw autorskich itp.
8. Ceny jednostkowe brutto za poszczególne usługi podane w ofercie są cenami ryczałtowymi, nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem konsekwencji poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych.
9. Za ofertę najkorzystniejszą w postępowaniu uznana zostanie oferta Wykonawcy która nie podlega odrzuceniu oraz która zaproponowała najniższą cenę w ramach ustalonego ww. kryterium wyboru oferty.
10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, następnie Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
9
13. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający informuje wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację lub kwotę oferty,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
3) wykonawcach, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu,
4) unieważnieniu postępowania.
14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU
ZAWARCIA UMOWY
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym integralną część zapytania ofertowego (załącznik nr 1) oraz w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę do zawarcia umowy. Niepodpisanie umowy przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie będzie uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy.
3. W przypadku udzjelenia zamówienia Wykonawcom składającym wspólną ofertę, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jako datę zawarcia umowy przyjmuje się datę złożenia podpisu przez Stronę składającą podpis w drugiej kolejności. Jeżeli jedna ze Stron nie umieści daty złożenia podpisu, jako datę zawarcia umowy przyjmuje się datę złożenia podpisu przez Stronę drugą.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje mogą być przeprowadzone np. w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa wartość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości przeznaczyć na zamówienie większej kwoty niż założył. W wyniku negocjacji kwota środków przeznaczonych na realizacji zamówienia musi być niższa od kwoty przedstawionej w pierwotnie złożonej ofercie.
6. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca oraz Zamawiający nie dojdą do porozumienia w sprawie ustalenia ostatecznego kształtu warunków finansowych oraz formalno-prawnych warunków Umowy, Zamawiający - z uwagi na niespełnienie warunku o podpisaniu Umowy zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
15. OGÓLNE WARUNKI UMOWY I PRZEWIDYWANE ZMIANY JEJ POSTANOWIEŃ
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE :
1. Postępowanie jest ważne jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta, niepodlegająca odrzuceniu i wykluczeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
3. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa stanowią załączniki do protokołu postępowania.
4. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się po ich otwarciu.
5. Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na wniosek wykonawcy.
6. Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełnienia dokumentów, jak również do poprawienia w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia publicznego, m.in.:
1) bez podania przyczyny, a także do pozostawienia zapytania bez dokonania wyboru;
2) odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie zamówienia jest nieuzasadnione;
3) nie wpłynęła żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostały odrzucone;
4) gdy oferta z najniższa cena przewyższa środki które Zamawiający zamierza przeznaczyć na
zamówienie, chyba że zamawiający może zwiększyć środki do ceny oferty najkorzystniejszej;
5) gdy zamówienie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
9. Przywołane w zapytaniu ofertowym Załączniki stanowią jej integralną część.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy prawa związane z przedmiotowym postępowaniem.

Uwagi:
10. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Kontakt:
6. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważniony jest:
- Agnieszka Foltyn-Kupny - tel. 68 458 68 88 oraz adres e-mail: naczelnikgn@powiat-nowosolski.pl.
7. Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
1) Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól i/lub
2) e-mail: sekretariat@powiat-nowosolski.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.